білім бакалавры
білім бакалавры
Бағдарлама екі шет тілі теориясы және оқыту әдістемесін меңгерген, сыни тұрғыдан ойлап, әртүрлі жағдайға бейімделе алатын, оқушыларға жекелей бағдар жасап, индивидуалды білім беру бағыттарын түзе алатын, психологиялық жағынан қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыруға және бәскеге қабілетті маман даярлауға бағытталған.
Шетел тілі: екі шетел тілі
6B01704
Филология
бiрiншi жоғары бiлiм; бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм
күндізгі
Шет тілі
Дүниежүзі тарихы
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1130000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм); 0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм); 0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін немесе қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес кәсіби коммуникацияны жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пән диалогтық және полилогиялық қарым-қатынастың функционалдық түрлері; әртүрлі сөйлеу шығармаларының композициялық-тілдік типтері (реферат, аннотация, пікір, баяндама, эссе) оқытуға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: фонетика, лексика және грамматика сияқты аспектілерде тіл құралдары мен тілдік дағдыларды нығайтып, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде екінші шет тілінде қолдану қабілетін қалыптастыру. Сәлемдесу тіркестері, әліпби, сандар, есімдіктер, предлогтар, сұрау есімдігі, модальды етістіктер және т.б. оқытылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша коммуникацияны жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пән етістіктерді қолданудың грамматикалық ережелері, етістер, модальдік етістіктер және сөйлеуде, оқу мен жазудағы грамматикалық ұстанымдар мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Етістіктерді қолданудың грамматикалық ережелері, модальды етістіктер, сын есім шырайлары, және тұйық етіс формалары қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке қабілетін қалыптастыру. Шартты сөйлемдер, ырықсыз етіс, төлеу сөз және күрделі сөйлемдерді құрастыру үшін қажетті конструкциялар мен клишелер зерделенетін болады. Әр түрлі тақырыптарда ағылшын тіліндегі дәрістер тыңдтып, мәтіндерді оқыту.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мектепте ағылшын тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән интернет-ресурстардың, мультимедиялық, электрондық құралдардың көмегімен білім алушылардың оқу үдерісі мен уәждемесін қарқындатуды зерделеуге, тіл мен әдебиетті пәнге бағдарланған креативті оқыту жүйесіндегі ақпараттық технологиялардың әдістемелік әлеуетін түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шет тілін оқыту әдістемесінің мақсаты, міндеттері, қағидалары, басқа пәндермен байланысы қарастырылады. Пән шет тілін оқытуда дәстүрлі және заманауи АҚТ құралдарының пайдалану, тыңдау, жазу, оқу, сөйлеу қабілеттерін үйретудің жолдары, шет тілін оқытудағы интерактивті және инновациялық әдістер оқытуға арналған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тіл құрылымы жайлы іргелі білім қалыптастыру және шет тілінде грамматикалық тұрғыдан дұрыс сөйлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән грамматикалық қатар құрылымы, грамматикалық құбылыстар, морфологиялық және синтаксистік конструкцияларды құру және пайдалану ережелері және бірінші шет тілінің грамматикасын дамытудың қазіргі заманғы үрдістерді оқытуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқытылатын бірінші шет тілінің дыбыстары мен фонетикалық жүйесі туралы базалық білімді қалыптастыру. Бұл пән тілдің дыбыстық құрылымы және оның компоненттері туралы түсінік, шет тілінің айтылу нормасы, дауысты және үнсіз дыбыстардың жіктелуі, сөйлеу аппаратының құрылысы және оның сөйлеу дыбыстарын құрудағы функциялары оқытуға бағытталған.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты кәсіби қызметте шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін қолдана отырып, екінші шет тілі сабағын жүргізу қабілетін қалыптастыру, проблемалық педагогикалық жағдайларды шешу, ғылыми қызметті жүзеге асыру, өзінің әдістемелік шеберлігін үнемі арттыру. Пән оқытудың қазіргі әдістемесінің теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқу үдерісін жоспарлау мен ұйымдастыруды оқытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерге даму психологиясы мен педагогикасының теориялық негіздерін ұсыну. Оқу курсы жасқа байланысты анатомия мен физиология мәселелерінің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән организмнің вегетативті функциялары механизмдері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
The purpose of the discipline: formation of a system of scientific ideas and professional competence in the implementation of an inclusive education model As a result of mastering the course, students will be able to: determine the ways of formation of inclusive education and its possible modifications to ensure the quality of education; provide psychological and pedagogical support for students with disabilities; design the activities of subjects of pedagogical interaction in the process of inclusive education; develop recommendations on the implementation of inclusive education.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін базалық шет тілі негізінде қалыптастыру. Пән тілдік материал студенттердің идиоматикалық тіркестерді меңгеруі, оқу мазмұнының жалпы мәдени компоненті шеңберінде студенттердің мәдени, аймақтық географиялық ой-өрісін арттыруы және коммуникативтік қабілеттерін қалыптастыруға, тілдік материалды меңгеру барысында пресс-конференция, топтық пікірсайыс, дөңгелек үстелдер, сұхбаттар, іс жағдайлары рөлдік ойындар, кейс әдісі және жоба жұмыстарын ұйымдастыруды оқытуға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлеуметтік, академиялық және кәсіптік қарым-қатынастың әртүрлі салаларында шетел тілін қолдану қабілетін қалыптастыру. Аталмыш пән кәсіби сөйлеуге ортақ грамматикалық бірліктерді; ауызша және жазбаша айтылымдарда терминологияның актив және пассив лексикалық минимумнан тұратын өзінің кең және тар саладағы мамандығының негізгі терминологияларын танып, қолдана алуға дағдыландырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді тіл ғылымы пәнімен және міндеттерімен, қазіргі лингвистика құрылымымен, зерттеу бағыттарымен, тіл білімінің негізгі бөлімдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық ұғымдар мен лингвистикалық терминология туралы түсініктерін қалыптастыру; студенттерді одан әрі лингвистикалық цикл пәндерін оқуға дайындау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: фонетиканың теориялық негіздерін, тіл грамматикасы мен сөйлеу қызметінің арақатынасының принциптерін ашу қабілетін, олардың ерекшеліктерін көрсете отырып, қалыптастыру болып табылады. Пән фонетиканың мәні, міндеттері, басқа ғылыми пәндермен байланысы, әдістері, ағылшын орфоэпиялық нормасы және басқа да айтылу нұсқалары, ағылшын дауысты және дауыссыз дыбыстарының айырымдық белгілері және оларды оқыту әдістемесі оқытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шет тілінде ғылыми жарияланымдар жасау, талдау, түсініктеме беру, қорыту, ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән академиялық қарым-қатынас түсінігі, түрлері, нысандары мен функциялары, ақпаратты жинау, өңдеу және сақтаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдері, ғылыми стильдің ерекшеліктері және оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас саласында іске асыру тәсілдерін оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: екінші шет тіліндегі сөйлеу және қарым-қатынас мәдениетін түсіну. Пән мәдениетаралық қарым-қатынасты қалыптастыруға, зерттелетін екінші шет тіліндегі түпнұсқа мәтіндермен (жарнамалар, хабарламалар, сұхбаттар, электрондық пошталар және т.б.) жұмыс істеуге, өз ойларын қарапайым тіркестермен еркін жеткізе білуді үйретуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: екінші шет тілін оқытуда жазбаша және ауызша сөйлеуді тереңдетіп оқытуды қамтамасыз ету. Пән екінші шет тілінде әртүрлі тақырыптарды ауызша талқылау қабілетін дамытуға, сондай-ақ қысқа әңгімелер, эсселер және т.б. сияқты жазба жұсыстарының әр алуан түрлерін орындау кезінде жазбаша дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің жазбаша ғылыми коммуникацияның мақсаттары мен міндеттерін тану және жүргізу қабілетін, жазбаша және ауызша мәтіндердің ғылыми стилінің ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді ұйымдастыру принциптерін қалыптастыру,алынған білімді жазбаша және ауызша форматтарда зерттеу жұмыстарын жасау кезінде қолдану. Пән "тіл стилі", "сөйлеу стилі", "функционалдық стиль", "сөйлеу жанры"ұғымдарын,тілдің ғылыми стилін, оның қасиеттері мен түрлерін қарастыруғабағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: студенттерді екінші шет тілінде жазушылардың түпнұсқадағы шығармаларымен таныстыру.Пән әртүрлі көркем стильдермен танысу және көркем мәтіндерді талдау дағдылары мен шеберлігі негізінде көркем шығармаларды терең түсінуге қол жеткізу. Авторлардың өмірбаяндары және көркем әдебиеттің негізгі шығармалары, очерктер, новеллалар, екінші шет тіліндегі қысқа әңгімелер оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: екінші шет тіліндегі берілген жеке фразалар мен жиі қолданылатын сөздерді, кең көлемді сөздерді түсіну, әуежайда, вокзалда кез келген ортада айтылған қысқа қарапайым диалогтарды түсіну, оқу барысында қарапайым мәтіндердің хаттардың, электрондық хабарламалардың мазмұнын түсіну. Пән таныс тақырыптар мен ауызекі тілде ақпарат алмасуды талап ететін қарапайым жағдайларда қарым-қатынас жасай білуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде Екінші шет тілінің фонетикасы, морфологиясы мен синтаксисі және екінші шет тіліндегі күнделікті сөйлеу тәжірибесі туралы жеткілікті білім қалыптастыру. Пән студенттердің тілге деген қызығушылығын арттыруға, Екінші шет тілінің грамматикасын тереңдетіп оқуға, тілдің функционалдық стильдерінің негізгі ерекшеліктерін білуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: оқытылатын тілде Ұлыбритания мен АҚШ-тың мәдени, географиялық және табиғи жағдайларын оқып-білу. Пән халықтың ұлттық-әлеуметтік құрамын, елдердің саяси жүйесі мен қоғамдық-саяси өмірін, әкімшілік-аумақтық құрылымын және экономиканың жалпы сипаттамаларын, мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру үшін ұлттық дәстүрлер мен мерекелерді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің тілді оқыту әдістемесінде жаңа үрдістерді ұстану, тілді оқыту жүйесін терең түсіну, қазіргі заманғы әдістемеде тестілеудің негізгі үрдістерін меңгерту қабілеттерін дамыту. Пән 4 дағды бойынша тестілеумен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты; екінші шет тілінде адамдармен қарым-қатынас жасау, мәдениетаралық және этникалық айырмашылықтарды ескере отырып, психологиялық байланыстар орнату қабілетін қалыптастыру. Пән қарым-қатынас түрлері мен стилін, коммуникативтік жағдайды және оның құрамдастарын, педагогикалық қарым-қатынас ерекшелігін оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ағылшын тілін шет тілі ретінде меңгеру деңгейін бағалайтын тестілердің әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пән тыңдалым, оқылым, жазылым және сөйлеу секілді аспектілер бойынша тестімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге бағытталған және тілдің лексикалық, грамматикалық заңдылықтары бойынша тиісті білім деңгейін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: орта ғасырдан ХХ ғасырдың соңына дейінгі ағылшын-америка әдебиеттері туралы түсінік қалыптастыру. Пән ерте және жетілген орта ғасыр, қайта өрлеу, Барокко, классицизм, сентиментализм, предромантизм, романтизм, реализм, нео-романтизм, модернизм, постмодернизм оқытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;