білім бакалавры
білім бакалавры
Жалпы білім беретін және арнаулы орта оқу орындары үшін шет тілдері мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Шетел тілі: екі шетел тілі
6B01704
Филология
бiрiншi жоғары бiлiм; бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм
күндізгі
Шет тілі
Дүниежүзі тарихы
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм); 1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм); 0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін немесе қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес кәсіби коммуникацияны жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пән диалогтық және полилогиялық қарым-қатынастың функционалдық түрлері; әртүрлі сөйлеу шығармаларының композициялық-тілдік типтері (реферат, аннотация, пікір, баяндама, эссе) оқытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік, академиялық және кәсіби мақсаттарда тілді икемді және тиімді пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән шет тілі мұғалімінің кәсіби даярлығының ерекшеліктері, үздіксіз шет тілінде білім беру тұжырымдамасы, оқытудағы заманауи технологиялар мультимедиялық және дәстүрлі оқулықтардың артықшылықтары мен кемшіліктерін оқытуғабағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың когнитивтік және функционалдық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: бағалау қызметінің функциялары мен құрылымын анықтау; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау әдістерін қолдану; критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздеріне талдау жасау; оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды әзірлеу және қолдану; педагогикалық процесте критериалды бағалаудың тәртібін құрастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: фонетика, лексика және грамматика сияқты аспектілерде тіл құралдары мен тілдік дағдыларды нығайтып, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде екінші шет тілінде қолдану қабілетін қалыптастыру. Сәлемдесу тіркестері, әліпби, сандар, есімдіктер, предлогтар, сұрау есімдігі, модальды етістіктер және т.б. оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша коммуникацияны жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пән етістіктерді қолданудың грамматикалық ережелері, етістер, модальдік етістіктер және сөйлеуде, оқу мен жазудағы грамматикалық ұстанымдар мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Етістіктерді қолданудың грамматикалық ережелері, модальды етістіктер, сын есім шырайлары, және тұйық етіс формалары қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке қабілетін қалыптастыру. Шартты сөйлемдер, ырықсыз етіс, төлеу сөз және күрделі сөйлемдерді құрастыру үшін қажетті конструкциялар мен клишелер зерделенетін болады. Әр түрлі тақырыптарда ағылшын тіліндегі дәрістер тыңдтып, мәтіндерді оқыту.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мектепте ағылшын тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән интернет-ресурстардың, мультимедиялық, электрондық құралдардың көмегімен білім алушылардың оқу үдерісі мен уәждемесін қарқындатуды зерделеуге, тіл мен әдебиетті пәнге бағдарланған креативті оқыту жүйесіндегі ақпараттық технологиялардың әдістемелік әлеуетін түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шет тілін оқыту әдістемесінің мақсаты, міндеттері, қағидалары, басқа пәндермен байланысы қарастырылады. Пән шет тілін оқытуда дәстүрлі және заманауи АҚТ құралдарының пайдалану, тыңдау, жазу, оқу, сөйлеу қабілеттерін үйретудің жолдары, шет тілін оқытудағы интерактивті және инновациялық әдістер оқытуға арналған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: лексикология мен лексикографияның, лексикалық-семантикалық талдаудың негізгі терминдерін түсінуді қалыптастыру. Пән лексикология мен лексикографияның негізгі бөлімдері, лексикалық талдау әдістері, тілдің әртүрлі стильдеріне тән лексикалық құбылыстар ұғымын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тіл құрылымы жайлы іргелі білім қалыптастыру және шет тілінде грамматикалық тұрғыдан дұрыс сөйлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән грамматикалық қатар құрылымы, грамматикалық құбылыстар, морфологиялық және синтаксистік конструкцияларды құру және пайдалану ережелері және бірінші шет тілінің грамматикасын дамытудың қазіргі заманғы үрдістерді оқытуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқытылатын бірінші шет тілінің дыбыстары мен фонетикалық жүйесі туралы базалық білімді қалыптастыру. Бұл пән тілдің дыбыстық құрылымы және оның компоненттері туралы түсінік, шет тілінің айтылу нормасы, дауысты және үнсіз дыбыстардың жіктелуі, сөйлеу аппаратының құрылысы және оның сөйлеу дыбыстарын құрудағы функциялары оқытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының мәселелері бойынша оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән теориялық грамматика тарихы, тіл деңгейі түсінігі, морфологиясы, негізгі грамматикалық түсініктер, сөйлеу бөліктерін жіктеу принциптері, синтаксис және оларды оқыту әдістемесін қарастыруға бағытталған.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты кәсіби қызметте шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін қолдана отырып, екінші шет тілі сабағын жүргізу қабілетін қалыптастыру, проблемалық педагогикалық жағдайларды шешу, ғылыми қызметті жүзеге асыру, өзінің әдістемелік шеберлігін үнемі арттыру. Пән оқытудың қазіргі әдістемесінің теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқу үдерісін жоспарлау мен ұйымдастыруды оқытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі ғылыми парадигмалар аясында өзекті лингвистикалық бағыттарда бағдарлану қабілетін қалыптастыру, олардың маңызды мәселелері мен жетістіктерін білу. Пән тілдің қазіргі теориясының негізгі ережелерін, даму тарихын және лингвистикалық мектептер мен тіл білімінің маңызды бағыттарын, қазіргі лингвистикалық зерттеу әдістерін оқытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерге даму психологиясы мен педагогикасының теориялық негіздерін ұсыну. Оқу курсы жасқа байланысты анатомия мен физиология мәселелерінің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән организмнің вегетативті функциялары механизмдері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты психологияның әртүрлі тұжырымдамаларында, теориялары мен парадигмаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби және әлеуметтік қызметте заманауи психологияның жетістіктерін қолдану. Пән қазіргі жас ерекшелік психологиясының негіздеріне, оның категориялық аппаратына, проблемалық өрісі, теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім берудің инклюзивті моделін жүзеге асыруда ғылыми идеялар мен кәсіби құзіреттілік жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: инклюзивті білімге айналу жолдарын және оның мүмкін болатынын анықтау. Білім сапасын қамтамасыз ететін өзгерістер; мүмкіндігі шектектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру; инклюзивті білім процесінде педагогикалық өзара әрекеттестік субъектілерінің қызметін жобалау; инклюзивті білім беруді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін базалық шет тілі негізінде қалыптастыру. Пән тілдік материал студенттердің идиоматикалық тіркестерді меңгеруі, оқу мазмұнының жалпы мәдени компоненті шеңберінде студенттердің мәдени, аймақтық географиялық ой-өрісін арттыруы және коммуникативтік қабілеттерін қалыптастыруға, тілдік материалды меңгеру барысында пресс-конференция, топтық пікірсайыс, дөңгелек үстелдер, сұхбаттар, іс жағдайлары рөлдік ойындар, кейс әдісі және жоба жұмыстарын ұйымдастыруды оқытуға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлеуметтік, академиялық және кәсіптік қарым-қатынастың әртүрлі салаларында шетел тілін қолдану қабілетін қалыптастыру. Аталмыш пән кәсіби сөйлеуге ортақ грамматикалық бірліктерді; ауызша және жазбаша айтылымдарда терминологияның актив және пассив лексикалық минимумнан тұратын өзінің кең және тар саладағы мамандығының негізгі терминологияларын танып, қолдана алуға дағдыландырады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде тәрбие процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен тәрбие модельдерімен танысу, сондай-ақ тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптерін анықтау дағдыларын қолдану; тәрбие процесінің әдістерінің тиімділігін талдау; білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты жобалау, жоспарлау, ұйымдастыру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді тіл ғылымы пәнімен және міндеттерімен, қазіргі лингвистика құрылымымен, зерттеу бағыттарымен, тіл білімінің негізгі бөлімдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық ұғымдар мен лингвистикалық терминология туралы түсініктерін қалыптастыру; студенттерді одан әрі лингвистикалық цикл пәндерін оқуға дайындау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: фонетиканың теориялық негіздерін, тіл грамматикасы мен сөйлеу қызметінің арақатынасының принциптерін ашу қабілетін, олардың ерекшеліктерін көрсете отырып, қалыптастыру болып табылады. Пән фонетиканың мәні, міндеттері, басқа ғылыми пәндермен байланысы, әдістері, ағылшын орфоэпиялық нормасы және басқа да айтылу нұсқалары, ағылшын дауысты және дауыссыз дыбыстарының айырымдық белгілері және оларды оқыту әдістемесі оқытуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Білім алушыларды шет тілін оқыту әдістемесінің теориясы мен тәжірибесінің тарихымен және негізгі бағыттарымен таныстыру, олардың эволюциялық даму жолына ғылыми көзқарас қалыптастыру. Пән сонымен қатар шет тілін оқыту саласындағы заманауи талаптар арқылы шет тілін оқыту әдістемесінің дамуының маңызды кезеңдерін сыни және шығармашылық тұрғыдан түсінуге, оқытудың әдістері мен тәсілдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тарихи тұрғыдан анықтауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: Студенттерде оқытылатын тілдің лексикалық және грамматикалық ерекшеліктерін ескере отырып, аймақтық тіл білімі туралы білім кешенін қалыптастыру. Пән аймақтық тіл білімі туралы негізгі түсінікке, шет тілінің аумақтық вариативтілігі туралы терең, жүйеленген білімді қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шет тілінде ғылыми жарияланымдар жасау, талдау, түсініктеме беру, қорыту, ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән академиялық қарым-қатынас түсінігі, түрлері, нысандары мен функциялары, ақпаратты жинау, өңдеу және сақтаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдері, ғылыми стильдің ерекшеліктері және оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас саласында іске асыру тәсілдерін оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: екінші шет тіліндегі сөйлеу және қарым-қатынас мәдениетін түсіну. Пән мәдениетаралық қарым-қатынасты қалыптастыруға, зерттелетін екінші шет тіліндегі түпнұсқа мәтіндермен (жарнамалар, хабарламалар, сұхбаттар, электрондық пошталар және т.б.) жұмыс істеуге, өз ойларын қарапайым тіркестермен еркін жеткізе білуді үйретуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: екінші шет тілін оқытуда жазбаша және ауызша сөйлеуді тереңдетіп оқытуды қамтамасыз ету. Пән екінші шет тілінде әртүрлі тақырыптарды ауызша талқылау қабілетін дамытуға, сондай-ақ қысқа әңгімелер, эсселер және т.б. сияқты жазба жұсыстарының әр алуан түрлерін орындау кезінде жазбаша дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тілдік дағдылардың төрт түрі бойынша екінші шет тілін дамыту - болашақ кәсіби іс-әрекет контекстінде оларды қолдану үшін тыңдау, жазу, сөйлеу және оқу. Мәдениетаралық деңгейде шеттілдік қарым-қатынас, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту, аутенттік мәтінді оқу және түсіну, өз ойын еркін жаза білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің жазбаша ғылыми коммуникацияның мақсаттары мен міндеттерін тану және жүргізу қабілетін, жазбаша және ауызша мәтіндердің ғылыми стилінің ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді ұйымдастыру принциптерін қалыптастыру,алынған білімді жазбаша және ауызша форматтарда зерттеу жұмыстарын жасау кезінде қолдану. Пән "тіл стилі", "сөйлеу стилі", "функционалдық стиль", "сөйлеу жанры"ұғымдарын,тілдің ғылыми стилін, оның қасиеттері мен түрлерін қарастыруғабағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: студенттерді екінші шет тілінде жазушылардың түпнұсқадағы шығармаларымен таныстыру.Пән әртүрлі көркем стильдермен танысу және көркем мәтіндерді талдау дағдылары мен шеберлігі негізінде көркем шығармаларды терең түсінуге қол жеткізу. Авторлардың өмірбаяндары және көркем әдебиеттің негізгі шығармалары, очерктер, новеллалар, екінші шет тіліндегі қысқа әңгімелер оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: екінші шет тіліндегі берілген жеке фразалар мен жиі қолданылатын сөздерді, кең көлемді сөздерді түсіну, әуежайда, вокзалда кез келген ортада айтылған қысқа қарапайым диалогтарды түсіну, оқу барысында қарапайым мәтіндердің хаттардың, электрондық хабарламалардың мазмұнын түсіну. Пән таныс тақырыптар мен ауызекі тілде ақпарат алмасуды талап ететін қарапайым жағдайларда қарым-қатынас жасай білуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде Екінші шет тілінің фонетикасы, морфологиясы мен синтаксисі және екінші шет тіліндегі күнделікті сөйлеу тәжірибесі туралы жеткілікті білім қалыптастыру. Пән студенттердің тілге деген қызығушылығын арттыруға, Екінші шет тілінің грамматикасын тереңдетіп оқуға, тілдің функционалдық стильдерінің негізгі ерекшеліктерін білуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: студенттердің мәтіндермен жұмыс жасауда тілдік және мәдени құзіреттілігін тереңірек дамыту. Пән нақты тәжірибе мен жеке естеліктерден бастап тарихи оқиғаларға дейінгі тақырыптарды түсіндіру, баяндау, сипаттау және талқылау, топтық іс-шаралар арқылы екінші шет тілі мәдениеті мен қоғамының түрлі аспектілерін оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: оқытылатын тілде Ұлыбритания мен АҚШ-тың мәдени, географиялық және табиғи жағдайларын оқып-білу. Пән халықтың ұлттық-әлеуметтік құрамын, елдердің саяси жүйесі мен қоғамдық-саяси өмірін, әкімшілік-аумақтық құрылымын және экономиканың жалпы сипаттамаларын, мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру үшін ұлттық дәстүрлер мен мерекелерді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бірінші шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды, дәлелді және анық құру қабілетін қалыптастыру. Пән риториканы, стилистиканың негізгі түсініктерін, тілдің стилистикалық құралдарының функционалдық стильдерін, стилистикалық ресурстар мен оқылатын тілдің нормаларын оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің тілді оқыту әдістемесінде жаңа үрдістерді ұстану, тілді оқыту жүйесін терең түсіну, қазіргі заманғы әдістемеде тестілеудің негізгі үрдістерін меңгерту қабілеттерін дамыту. Пән 4 дағды бойынша тестілеумен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты; екінші шет тілінде адамдармен қарым-қатынас жасау, мәдениетаралық және этникалық айырмашылықтарды ескере отырып, психологиялық байланыстар орнату қабілетін қалыптастыру. Пән қарым-қатынас түрлері мен стилін, коммуникативтік жағдайды және оның құрамдастарын, педагогикалық қарым-қатынас ерекшелігін оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ағылшын тілін шет тілі ретінде меңгеру деңгейін бағалайтын тестілердің әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пән тыңдалым, оқылым, жазылым және сөйлеу секілді аспектілер бойынша тестімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге бағытталған және тілдің лексикалық, грамматикалық заңдылықтары бойынша тиісті білім деңгейін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ағылшын тілін шет тілі ретінде меңгеру деңгейін бағалайтын тестілердің әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пән тыңдалым, оқылым, жазылым және сөйлеу секілді аспектілер бойынша тестімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге бағытталған және тілдің лексикалық, грамматикалық заңдылықтары бойынша тиісті білім деңгейін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: орта ғасырдан ХХ ғасырдың соңына дейінгі ағылшын-америка әдебиеттері туралы түсінік қалыптастыру. Пән ерте және жетілген орта ғасыр, қайта өрлеу, Барокко, классицизм, сентиментализм, предромантизм, романтизм, реализм, нео-романтизм, модернизм, постмодернизм оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: бірінші (ана) тілдің жеке құбылыстары мен бірліктерін оқытылатын шет тіліндегі берілу құралдарымен салыстыра отырып зерттеу. Пән контрастивті талдауда шет тілін меңгеруді және оқуды жеңілдету үшін екі тіл арасындағы тіларалық сәйкестіктерді, ұқсастықтар мен айырмашылықтарды салыстырмалы түрде зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;