білім бакалавры
Жалпы білім беретін және орта арнаулы оқу орындарына арналған орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін сапалы даярлау. Білім беру бағдарламасын іске асыру Орыс тілі мен әдебиеті саласындағы тұжырымдамалық білім, оқыту әдістемесі негізінде академиялық контексте кәсіби мәселелерді шешуге қабілетті, нақты адамгершілік және азаматтық ұстанымдарға ие маман тұлғасын қалыптастыруға бағытталған.
Орыс тілі мен әдебиеті
6B01703
Филология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Орыс тілі
Орыс әдебиеті
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - XVIII -ғасырдағы орыс әдебиетінің өзіндік ерекшелігін білім беру функциясы тұрғысынан сипаттай алуды қалыптастыру. Курс XVIII ғасырдың көрнекті жазушыларының шығармаларын түсінудің жанрлық және стильдік доминанттарын, жаңалықтары мен мәселелерін талдауға арналған әдістемелік негіз құрайды. Пән адамның рухани әлемінің қалыптасуы жағдайында дәуірдің негізгі әдеби тенденциялары мен стильдерінің негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ежелгі грек және рим әдебиетінің даму заңдылықтарын сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы конфликт ерекшеліктерін, тақырыптарын, сюжеттік композициясын, бейнелік және жанрлық құрылымын анықтау мақсатында ежелгі авторлардың шығармаларын түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты көркем шығармашылықты зерттеу үшін қажетті әдебиеттанудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет шығармаларының құрылу ерекшеліктері мен идеялық-тақырыптық мазмұнын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармаларды мазмұны мен құрылымының ерекшеліктерін, жазушылар шығармашылығын зерттеудің әдістерін зерттеуге, әдебиеттанушы мамандығының маңызын анықтауға бағытталған
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мектепте ағылшын тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән интернет-ресурстардың, мультимедиялық, электрондық құралдардың көмегімен білім алушылардың оқу үдерісі мен уәждемесін қарқындатуды зерделеуге, тіл мен әдебиетті пәнге бағдарланған креативті оқыту жүйесіндегі ақпараттық технологиялардың әдістемелік әлеуетін түсінуге бағытталған.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің заманауи білім беру саясатының негіздері туралы білімдерін қалыптастыру, атап айтқанда жалпы орта білім берудің жаңа реформалары туралы. «Жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары» пәні мектептегі білім берудің проблемалары мен даму жолдарын, сондай-ақ жалпы орта білім беру саласындағы Қазақстан Республикасының білім беру саясатының даму тенденцияларын ашады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жаңартылған бағдарлама аясында орыс әдебиетін оқыту технологиялары мен әдістерін сипаттау және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы жаңартылған бағдарлама аясында әдебиеттерді оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері мен әдістерін қалыптастырады. Пән орыс әдебиетін оқытуды жаңарту әдістемесі мен принциптерін, білім беруді модернизациялаудың зерттеу әдістерін жүйелеу мен жіктеу негіздерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар туралы білімдерін көрсету қабілеттерін дамыту; заманауи бағдарламалар мен оқулықтардың құрылымы мен мазмұнын шарлау. Оқыту курсы оқытудың әдістері, формалары мен құралдарын таңдауды негіздеу үшін оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде заманауи технологияларды қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерге даму психологиясы мен педагогикасының теориялық негіздерін ұсыну. Оқу курсы жасқа байланысты анатомия мен физиология мәселелерінің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән организмнің вегетативті функциялары механизмдері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тілдің лексикалық фактілерін олардың әлеуметтік-лингвистикалық және жүйелік-семасиологиялық табиғатын ескере отырып сипаттау және түсіндіру қабілетін қалыптастыру, орыс тілін оқыту тәжірибесінде қажетті оқу курсы сөздік құрамның құрылымы мен даму заңдылықтарын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ауызша / жазбаша сөйлеу процесінде нормативті тұрғыдан дұрыс морфологиялық формаларды таңдау үшін сөз формаларының грамматикалық сипаттамаларын түсіндіре білу. Оқу курсы орыс тілінің морфологиялық нормаларын ескере отырып, әртүрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндерді шығару және түзету дағдыларын қалыптастырады. Пән орыс тілінің морфологиялық ішкі жүйесінің негізгі категорияларын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - синтаксистік ғылым саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мектепте орыс тілін оқытуда оларды қолданудың нормативтілігі тұрғысынан талдау және бағалау үшін синтаксистің негізгі бірліктерін зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ауызша, жазбаша сөйлеуді қалыптастыру процесінде туынды сөздерді нормативті тұрғыдан дұрыс қалыптастыру үшін сөздің сөзжасамдық ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы орыс тілінің сөзжасамдық нормаларын ескере отырып, әр түрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндерді шығару және түзету, туынды сөздердің қалыптасу процесін түсіну дағдыларын қалыптастырады. Пән орыс тілінің сөзжасамдық ішкі жүйесінің негізгі категорияларын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әрі қарайғы педагогикалық іс-әрекетте қажет болатын дыбыстық жүйе туралы білімді сипаттау және практикада қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы фонетика мен фонологияны сөздің дыбыстық және фонематикалық талдауы, фонетикалық және орфоэпиялық нормаларға сәйкестігі туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Пән оқуға бағытталған: акустикалық, артикуляциялық, перцептивті фонетика, тілдің қазіргі даму тенденциялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - фольклорды ауызша сөз өнері шығармалары ретінде сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы фольклордың табиғатын, категориялары мен фольклор тұжырымдамаларын түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән оқуға бағытталған: жанрлар жүйесі және әдебиетпен поэтикалық байланыстар, тарихи және әдеби контекстте ауызша және жазбаша мәдениеттің қарым-қатынастарының сипаттары мен типтері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагогикалық ғылымның теориялық негіздері мен практикаға бағытталған аспектілерін меңгеру арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін түсіндіруге; педагогиканың негізгі ұғымдарын жүйелеуге; білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимылдың нысандарын, әдістері мен құралдарын қолдануға; білім беру процесін жобалауға; оқытудың, дамудың, тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаттарын ескере отырып, кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті болады; қазіргі қоғамдағы педагогикалық мамандықтың әлеуметтік рөлін бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:студенттердің суммативті және формативті бағалау, Б.Блум таксономиясы, TLA-оқыту стратегиясы туралы білімдерін қалыптастыру; кәсіби қызметте критериалды бағалау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: деңгей бойынша бағалау критерилерін анықтау; күтілетін нәтижені болжау; оқыту әдістерін таңдай білу. Оқыту әдістерін таңдау және тапсырмаларды жоспарлау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді тіл ғылымы пәнімен және міндеттерімен, қазіргі лингвистика құрылымымен, зерттеу бағыттарымен, тіл білімінің негізгі бөлімдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық ұғымдар мен лингвистикалық терминология туралы түсініктерін қалыптастыру; студенттерді одан әрі лингвистикалық цикл пәндерін оқуға дайындау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің философиялық, тарихнамалық және эстетикалық тұжырымдамаларын ұлттық тарихи-әдеби процестің логикасын және зерттелетін кезеңдегі әдеби қозғалыстың әлеуметтік-мәдени жағдайын талдау үшін сипаттау және бағалау қабілеттерін дамыту. Пән осы уақыттағы ең көрнекті жазушылардың шығармашылығын, жеке жазу стильдерінің әртүрлілігін, көркемдік дәстүрлерінің өзіндік ерекшелігін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ХХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің дамуындағы жетекші тенденциялардың заңдылықтарын дәуірдің әртүрлі көркемдік бағыттары мен ағымдарының күрделі өзара әрекеттесу кезеңі ретінде ашу. Оқу курсы орыс әдебиетін оқытуға қойылатын талаптар аясында жаңа жанрлар мен бағыттардың пайда болу табиғатын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің көркемдік ерекшелігін түсіндіру және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы шығарманы жазушы шығармашылығы аясында талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Пән алған білімдерін мектепте қолдану мақсатында осы кезең әдебиетінің негізгі даму кезеңдерін және жеке жазушылардың поэтикасын зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ХIХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиеті дамуының негізгі тенденцияларын ашып көрсету, әртүрлі көркемдік-эстетикалық жүйелердің өзара әсер ету сипатын орнықтыру. Оқу бағдарламасы орыс әдебиеті мұғаліміне жеке көркемдік жүйелерді дәуір мазмұны мен жазушының дүниетанымымен байланыстыра білуге қажетті шеберлікті қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - XVII - XVIII ғасырлардағы шетелдік әдебиеттің сипаттамалық ерекшеліктерін, оның әлемдік әдеби процестегі рөлі мен орнын анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы проблемалық-тақырыптық және құрылымдық-композициялық деңгейлерде әдебиеттанулық талдауды меңгерудің теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады, оқу құралдарымен, сөздіктермен, ғылыми мақалалармен жұмыс істеу, көркем мәтіндерді түсіндіру дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу мен қорғаудың мақсаты: студенттің дайындық деңгейін және таңдап алынған мамандық бойынша алынған білім, білік және дағдыларды игеру дәрежесін анықтау, зерттелетін мәселені шешуге бағытталған. ғылыми талдау әдістері, теориялық қорыту және практикалық тұжырымдар, зерттелген аймақтағы процесті жақсарту бойынша ұсынылған және ұсыныстар негізделген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - орыс әдебиетінің бастапқы кезеңінің заңдылықтарын стадион эволюциясы тұрғысынан сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ежелгі орыс ескерткіштерін бейнелі сөз өнеріндегі орыс менталитетінің аксиологиялық көзі ретінде түсінудің әдіснамалық негізін құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектеп пен колледжде инклюзивті білім берудің заманауи стратегиялары мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Білім беру интеграциясы субъектілеріне педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыруға, бұқаралық мектеп жағдайында интеграцияның оңтайлы жағдайларын жасауға; заңнаманы, Қазақстанның, әлемнің инклюзивті білім беру бағдарламаларын зерделеуге; инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс істеуге бағытталған
ГЭК по фунд.дисциплинам
Кешенді емтихан тапсырудың және дайындаудың мақсаты: кәсіптік білім берудің білім беру бағдарламасына студенттерді оқыту кезінде алынған теориялық және практикалық білім деңгейін анықтау болып табылады. Емтихан бағдарламасында базалық оқу жоспарының негізгі және таңдаулы модульдерінің негізгі академиялық пәндеріне сәйкес келетін тақырыптық бөлімдері бар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Қазақстан мен Орта Азия халықтарының әдебиетін шығармалар мен еңбектердің мәтіндері бойынша сипаттау және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем ізденістерді талдау, жалпылау, эстетикалық өсу үшін Қазақстан мен Орта Азия халықтары әдебиеттерінің жанрлық-стильдік дамуын, олардың бірегейлігін, ортақтығын түсінудің теориялық негізін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көркем мәтiндітiлдік құрам жүйесінде оқытудағы бүтіндік жүйеге негiзделеді.
Қысқаша мазмұны: көркем мәтiннiң ерекшелiктерiнiң iздеп табу; экстралингвистикалық және лингвистикалық факторларды қарастыру, мәтiннiң тiл ресiмделгендiктерiне әсер ету;көркем мәтiннiң ортақ тiл ерекшелiктерiнiң зерттеуi және жеке-авторлық халықаралық тiл қолданудың ерекшелiгi. Студент білуге міндетті: көркем мәтіннің поэтикалық анализіндегі басты ережелер мен қағидалар;көркем мәтіннің поэтикалық анализінің принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерді қазіргі жалпы лексикографияның ғылыми-әдістемелік аппаратымен, жалпы сөз ғылымының қолданбалы саласы ретінде, оның лексикалық мағынасымен таныстырады. Курста ерекше назар мектеп оқушыларын орыс сөздіктерімен жұмыс жасау мәселелерімен таныстыруға аударылады. Курста маңызды орынға сөздік жазбасын құру және әр түрлі типтегі орыс тілінің сөздіктеріндегі сөзді түсіндіру кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жазбаша бақылау және орыс тілінің орфографиялық нормаларын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы орыс тілін оқыту тәжірибесінде қолдану үшін сөздердің жазылу ерекшеліктерін түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән орфографиялық нормалар мен жазу дағдыларын жетілдіру әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жазбаша бақылау және орыс тілінің орфографиялық нормаларын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы орыс тілін оқыту тәжірибесінде қолдану үшін сөздердің жазылу ерекшеліктерін түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән орфографиялық нормалар мен жазу дағдыларын жетілдіру әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - оқу мәтінін зерттеудің белсенді әдістерін сипаттау және қолдану дағдыларын зерттеу мен практикада қалыптастыру. Оқыту курсы оқу мәтінінің әдіснамалық аспектілерін, әртүрлі типтегі мәтіндердің құрылымы мен мазмұнын түсінудің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән оқуға бағытталған: оқу мәтіндерінің типологиясы, ғылыми стильдегі мәтіндердің ерекшелігі, мәтіннің негізгі және қосымша ақпараттарын анықтау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі шетелдік әдебиеттерге тән ерекшеліктерді, оның әдебиет пен мәдениеттің одан әрі дамуының дүниетанымдық, көркемдік, ұлттық ерекшеліктерін қалыптастыруға әсерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы проблемалық-тақырыптық және құрылымдық-композициялық деңгейлерде әдебиеттану талдауын меңгерудің теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады, зерттеу әдебиеттерімен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әртүрлі сыни тұжырымдамаларды талдай білу және оларды ең ірі әдеби шығармаларды өзіндік түсіндіру үшін бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы орыс әдебиеттану ғылымын орыс әдебиетін оқыту практикасында алған білімдерін пайдалану мақсатында ғылыми, философиялық және көркем ойдың, ғылым мен публицистиканың синтезі ретінде түсінудің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - орыс тілінің пунктуациялық нормаларын түсіндіру және іс жүзінде қолдана білу қабілеттерін қалыптастыру. Оқу жоспары орыс тілін оқыту практикасында қолдану үшін тыныс белгілерінің даму тарихы мен заманауи тенденцияларын түсінудің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән тыныс белгілерінің негізгі қағидаларын және жазу дағдыларын жетілдіру әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - заманауи лингвистика парадигмасында прагматиканы қарастыру қабілетін қалыптастыру. Оқу бағдарламасының ақыл-ой картасы негізінде студенттер негізгі идеяларға философиялық негіз жасай алады және ғылымның тұжырымдамалық өзегінің қалыптасу динамикасын анықтай алады. Конверсиялық талдау студенттерге сөйлеу әрекетінің түрлеріне, қарым-қатынас шарттарымен анықталатын тілді білдіру стратегиясына (прагматикалық алдын-ала болжам мен контекст) байланысты ниетті тануға мүмкіндік береді. Курстық бағдарлама жекелеген социолеттер өкілдерінің сөйлеу әрекетін жобалық зерттеуді және нәтижелерін ұсынуды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тілдік жүйенің бірліктерін бөліп, анықтай алу, оларда әр түрлі талдау жүргізу үшін фонетикалық, морфемалық, туынды, морфологиялық, синтаксистік жалпы және басқаларын анықтау қабілеттерін қалыптастыру.
Пән фонетикада, лексикологияда, морфологияда, синтаксисте қолданылатын классификациялық-таксономикалық тәсіл мен қолданбалы мәселелерді теориялық тұрғыдан қамтамасыз етуге негізделген оңтайландыру тәсілі арасындағы байланысты орнатуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қарым-қатынас жағдайына байланысты тілдік құралдарды бағалау, таңдау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы сөйлеу мәнерлерін жүйелі түрде түсінуді, лексикалық және грамматикалық құралдардың стилистикалық саралануын педагогикалық іс-әрекетке қажетті тілдік нормаларды меңгеру деңгейін арттырады. Пән тілдік бірліктердің стилистикалық нормаларын, функционалды және экспрессивті мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сөйлеу мәдениеті тұрғысынан орыс тілінің лингвистикалық бірліктерін сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы әдеби нормаланған тілді және нормадан ауытқуды зерттеудің ғылыми-теориялық негізін құрайды. Пән оқуға бағытталған: сөйлеу әрекеті этикасы мен эстетикасының негіздері мен принциптері, оларды жою үшін тіл жүйесіндегі бұзушылықтардың негізгі түрлерін анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - 20 ғасырдағы шетел әдебиетін бағалауға қабілеттілік пен дайындықты қалыптастыру. оның әдеби бағыттары мен тенденцияларының алуан түрлілігінде, дәуірдің эстетикалық және мәдени мәселелері бойынша диалог жүргізу мүмкіндігі. Оқу бағдарламасы шетелдік әдеби процестің осы дәуірдегі орыс әдебиетімен өзара әрекеттесуіндегі жетекші тенденцияларды анықтау, жүйелеу және талдау қабілеттерін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы орыс әдебиетінің құбылыстарын талдау және түсіндіру дағдыларын игеру үшін ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысында орыс әдебиетіндегі көркем шығармалардың тақырыптық, жанрлық және стильдік алуан түрлілігін сипаттау және бағалау қабілеттерін дамыту. Пән әйелдер прозасының, постмодернистік әдебиеттің, жаңа әскери прозаның ерекшеліктерін, олардың дамуындағы дәстүрлер мен инновацияларды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ХІХ ғасырдағы шетелдік әдеби процесті анықтау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. оның негізгі әдеби бағыттары-ның (романтизм мен реализм) өзара байланысы аясында. Оқу бағдарламасы шетел әдебиетінің жетекші өкілдерінің шығармашылығының идеялық-эстетикалық принциптерін және олардың орыс әдебиетіне әсерін анықтау қабілетін қалыптастырады.
Защита практики
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;