жаратылыстану бакалавры
Бағдарлама жалпы және молекулалық генетика саласындағы теориялық білімдерімен, далалық және зертханалық жағдайларда генетикалық зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларымен бәсекеге қабілетті маманды даярлауға бағытталған.
Генетика
6B05105
Биология және биотехнология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
Химия
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адам мен жануарлардың анатомиясы мен физиологиясының негізгі ұғымдарын сипаттау және мүшелердің құрылысы мен қызметі арасындағы байланысты, организмнің гомеостазын сақтау механизмдерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: адам ағзасының және жануарлардың өмірлік белсенділігінің физиологиялық механизмдері; организмнің ішкі ортасының тұрақтылығын сақтаудың механизмдері, механизмдері; адамның және жануарлардың дене құрылымының жалпы биологиялық үлгілері; антропогенез.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қарапайым заттар мен табиғаты бейорганикалық және органикалық қосылыстардың химиялық қасиеттерін түсіндіру үшін химия заңдылықтарын қолдану қабілетін қалыптастыру; оларға химиялық зертханалық экспериментті жүргізуді үйрету. Келесі аспектілер қарастырылады: атомның және заттың құрылымының кванттық механикалық принциптері; химиялық байланыс; энергетикалық химиялық процестер; химиялық термодинамиканың элементтері, химиялық реакциялардың кинетикасы; гидролиздеу, тотығу-төмендету, олардың сипаттамалары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: генетикалық зерттеулердің нәтижелерінің сенімділігін анықтау үшін статистикалық талдау әдістерін таңдау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: биологиялық зерттеулерде пайдаланылатын негізгі математикалық және статистикалық әдістері; кездейсоқ шамалардың таралу заңдылықтары; үлкен көлемдегі деректерді топтастыру әдістері; есептеу әдістемесі және іріктеме көрсеткіштерді бағалау; тест Стьюдента, тест Фишера, хи-квадрат, корреляционный анализ, дисперсияны талдау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тірі организмдердің биохимиялық процестерінің құрамы, қасиеттері, құрылысы және қызметі, биополимерлердің биологиялық әсерінің ерекшеліктері, белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың функционалдық топтары, липидтер, ферменттер, гормондар, витаминдер, аминқышқылдары, зат алмасудың реттелуі, зат алмасу және зертханалық жағдайда биохимиялық талдау әдістері туралы жүйеленген білімді қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тірі организмдердің тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдары туралы тұтас жүйелік түсінікті және осы білімдерді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: классикалық генетиканың негізгі заңдылықтары, тұқым қуалау механизмдері; аллельдік және алельдік емес гендердің өзара әрекеттесуі; жыныс генетикасы, жыныспен тіркескен тұқым қуалау; кроссинговер; өзгергіштіктің түрлері; популяциядағы генетикалық процестері; адам генетикасының негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: гендік инженерияның молекулалық-генетикалық әдістерін практикада қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: геномдық талдаудың эволюциясы; про- және эукариоттардың генетикалық аппаратының құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы, гендер экспрессиясының реттелу механизмдері, рекомбинантты ДНҚ өндіру және клондаудың әдістері мен тәсілдері; in vitro мутагенезі; антимағыналы РНҚ көмегімен гендік экспрессиясының таңдамалы тежелуі; РНҚ интерференциясы.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің математика мен физиканы практикада қолдану қабілетін қалыптастыру, іргелі физикалық заңдар мен теорияларды түсіндіру болып табылады. Пән жоғары математиканың негіздерін және механика заңдарын, молекулалық физика мен термодинамика, электромагнетизм және оптика, конденсацияланған күй физикасы, атом және ядролық физика тарауларын оқытуға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адамның тұқым қуалайтын патологиялардың пайда болуында тұқым қуалайтын факторлардың рөлін талдау қабілетін қалыптастыру, криминалистикада пайдалынатын молекулалық-генетикалық әдістерді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: генетикалық аурулардың пайда болуының молекулалық, биохимиялық және цитологиялық негіздері мен механизмдері; тұқымқуалайтын патологияны диагностикалаудың генетикалық әдістері; тұқым қуалайтын аурулардың клиникасы және генетикасы; реттелмеген биополимерлерді анықтайтын әдістері; биологиялық материалдарды диагностикалау үшін молекулалық генетикалық маркерлер ретінде микро- және мини-саттелиттік ДНҚ-ны.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: микроорганизмдер мен вирустарды зерттеу объектісі ретінде пайдалану қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: прокариотты клетканың құрылымдық ұйымдастырылуын сипаттау; микроорганизмдерді ғылыми зерттеу объектісі ретінде және практикалық мақсатқа қолдануын түсіну; микробты дақылдарымен жұмыс істеу, қоршаған орта объектілерінен бөліп алу; микроорганизмдерді зерттеу мақсатында микроскопиялық әдістерді қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: микроорганизмдер мен вирустарды зерттеу объектісі ретінде пайдалану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: прокариоттар және вирустар, олардың қасиеттері, табиғат пен адам тіршілігіндегі рөлі, классификация қағидаттары; олардың алуантүрлілігі; прокариоттық клетканың ультрақұрылымды ұйымы, микробтар және вирустардың өсуі мен көбею ерекшеліктері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тұқымқуалаушылықтың молекулалық тасымалдаушылары, молекулалық диагностикада нуклеин қышқылдарын талдау әдістерін қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: биополимерлердің физикалық-химиялық қасиеттері, про- және эукариоттар гені мен геномының құрылымдық ұйымдастырылуы; репликация, репарация, ДНҚ рекомбинация, транскрипция, трансляция; нуклеин қышқылдарын алу мен зерттеу әдістері және гендер экспрессиясының реттелуінің молекулалық механизмдері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тәжірибелік зерттеулерде молекулалық-генетикалық әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: молекулалық биологияның классикалық әдістері: микроскопия, рентгенқұрылымдық талдау, радиоактивтік изотоптар; қазіргі заманауи әдістері: ДНҚ-ы бөліп алу, амплификация, полимеразды тізбекті реакция (ПТР), электрофорез, рестрикция, рестрикциялық фрагментердің ұзындықтарының полиморфизм әдісі; секвенирлеу: негізгі тәсілдер, заманауи технологиялар; геномдарды карталау және скрининг.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің өсімдіктер мен жануарлардың биоалуантүрлілігі, олардың негізгі қасиеттері мен жұмыс істеу заңдылықтары тұтас жүйелік білімдерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады:, төменгі және жоғары өсімдіктердің, омыртқасыздар мен омыртқасыздардың систематика, номенклатурасы, биологиялық әртүрлілігі; адам қызметінің түрлі салаларында өсімдіктер мен жануарлардың практикалық және теориялық маңызы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: интерфазалық және метафазалық хромосомалардың талдауының заманауи цитогенетикалық әдістерін қолдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясы; хромосомаларының құрылымдық және функциялық ұйымдасу ерекшеліктері; кариотип, кариотиптеу принциптері; цитогенетикалық препараттарды дайындау әдістері; полиплоидті нысандарды өндіру және сәйкестендіру әдістері; тозаңның құнарлылығы және өміршеңдігі және оларды бағалау әдістері; хромосомалардың құрылымдық бұзылыстары түрлері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: негізгі клеткалар мен ұлпаларды, жануарлар мен адамның эмбрионалдық дамуының жалпы заңдылықтарын анықтау және талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: организмнің негізгі клеткаларымен ұлпалары және олардың сипаттамасы; ұлпаның ұйымдасу деңгейіне тән жалпы заңдылықтар; нақты ұлпа жүйелерінің құрылысының, дамуының және тіршілік әрекетінің ерекшеліктері; онтогенездің бастапқы кезеңдеріндегі эмбрионалдық дамудың жалпы заңдылықтары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің ғылыми-практикалық жобаларды жасау және жүзеге асыру үшін өсімдіктер мен қол тұқымдар жануарлар селекциясының заманауи жетістіктерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эволюцияның генетикалық негіздері; сұрыптау түрлері; популяциялық генетика негіздері; селекция негіздері; жоғары құнды асыл тұқымды малдарды тездетіп көбейту және сақтауға арналған биотехнология әдістері; эмбриондарды трансплантациялаудың жетілдірілген және сақтау әдістері; ауыл шаруашылық малдарын биотехнологиялық бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: генотоксиканттардың әсер етуінің молекулалық механизмдерін және организмнің генотоксиндық факторлардың әсеріне төзімділігін арттыру жолдарын бағалау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: тірі организмдер мен қоршаған ортаға зиян келтіретін экологиялық факторлардың өзара әрекеттесуінің жалпы заңдылықтары; генотоксикалық факторлар бойынша қоршаған ортаның антропогендік ластануының көздері; организмдерге генотоксиндық факторлардың әсер ету механизмдері; қоршаған ортада генотоксиндық факторларды анықтауға арналған сынақ жүйелері; организмді генотоксиндық факторлардан қорғау тәсілдері, антимутагендар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: органогенездің және онтогенездің генетикалық механизмдерін түсіндіру және адамдар мен жануарлардағы тұқым қуалау мен мінез-құлық заңдылықтарының қалыптасуы арасындағы байланысты талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: полярлық градиенттер; сегментациялық гендердің жіктелуі; сегрегациялық және гомеозистік гендер; гомеобокс және гомеодомен; эмбрионалдық индукция; детерминация және дифференцияланудың молекулалық-генетикалық ерекшеліктері; мінез-құлық заңдылықтарын қалыптастыруға жауапты негізгі молекулалық-генетикалық механизмдері; пайдалану механизмдері, тұқым қуалау және өзгеру мінез-құлықтың формалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: организмнің иммундық жүйесінің қоршаған орта факторларына жауап беруіндегі негізгі сәттерді сипаттау және түсіндіру қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: туа біткен иммунитет; иммундық жүйенің клеткалары; адаптивті иммунитет; иммундық жүйенің мүшелері; адам мен жануарлардың филогенезінде және онтогенезінде иммундық жүйенің дамуының жалпы қағидалары; иммунокомпетентті клеткалардың функциялық жүктемесі; қанның топтары; трансплантациялық иммунитеті; иммунологиялық төзімділік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: олданбалы генетиканың жетістіктері мен перспективаларын талдау және ауыл шаруашылығы, медицина және Биотехнологиядағы практикалық мәселелерді шешу үшін білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: биологиялық белсенді заттарды өндіру үшін модификацияланған жасушаларды құру және өсімдіктер мен жануарлар тұқымдарының сорттарын жақсарту үшін гендік инженерия принциптері; тұқым қуалайтын аурулардың гендік терапиясы, генетикалық дактилоскопия.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өсімдік иммунитетінің түрлері мен механизмдерін сипаттау және өсімдіктердің патогендерге сезімталдығы мен төзімділігіне әсер ететін факторларды бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: саңырауқұлақтардан, бактериялардан және вирустардан туындаған өсімдіктердің жұқпалы ауруларының генетикалық және молекулалық негіздері; фитопатогендік микроорганизмдердің геномдық полиморфизмі; фитопатогендерге төзімділік үшін өсірілген өсімдіктердің генетикалық коллекциясын бағалау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мутагендік факторларды сипаттау және олар туындаған бұзылыстарды бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: мутагенездің қазіргі заманғы теориялары; мутагенездің теориялық және тәжірибелік негіздері; мутациялардың негізгі түрлері; әртүрлі мутациялардың цитогенетикалық, биохимиялық және молекулалық көріністері; тератологиялық ақауларды және спонтанды тұқым қуалайтын өзгерістерді талдау әдістері; ауылшаруашылық өнімдерінің сапасын арттыру үшін селекциялық практикада мутациялық үдерісті қолдану қағидаттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жүйке жүйесінің функционалдық ұйымдастырылуы туралы жүйелі білімдерін көрсете білу қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: жүйке ұлпасының құрылысы мен қызметтері; орталық жүйке жүйесі қызметінің негізгі ұғымдары мен принциптері; синапстардағы ақпаратты тасымалдау механизмі; олардың құрылысы мен қызмет ету ерекшеліктері, нейротрансмиттерлер; орталық жүйке жүйесінің физиология әдістері; жұлынның және мидың морфофункционалдық сипаттамасылимбиялық жүйе, ретикулярлық формация.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өсімдіктерді қорғау үшін өсімдіктердің зиянкестерге қарсы иммунитетінің механизмдерін талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: өсімдіктердің аурулар мен зиянкестерге қарсы иммунитеті; өсімдіктердегі иммунитет пен төзімділіктің көріну түрлері; жоғары сезімталдық реакциялары; патогендердің өсімдіктермен қосарланған эволюциясы; өсімдіктердің төзімділігі мен микроорганизмдердің патогенділігінің генетикасы; тұрақтылық белгісінің тұқым қуалау заңдылықтары; инфекциялық фон, инфекциялық жүктеме және оны анықтау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тұқым қуалайтын факторларға байланысты адам организмнің дәрі-дәрмектерге реакциясын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру және рак аурудың молекулалық-генетикалық негізін талдау. Келесі аспектілер қарастырылады: жеке организмнің дәрілік заттарға сезімталдықтың фармакодинамикалық және фармакокинетикалық механизмдері; канцерогенездің биологиясы және генетикасы; онкогендер және онкопротеиндер; вирустық және гормональды канцерогенез механизмдері; ісіктердің көптік дәрілік төзімділігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми және қолданбалы қызметте пайдалану үшін тұқым қуалайтын материалдың эволюциясы туралы білімдерін көрсете білу қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: түр және биоценоз жүйесіндегі популяция; популяциялардың генетикалық гетерогенділігі мен полиморфизмі; генетикалық өзгергіштіктің көздері; популяциялардың генетикалық құрылымының өзгеруі; геном эволюциясының механизмдері; түртүзілу үдерістердің генетикалық аспектілері және макроэволюция; адам геномының эволюциясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жер бетінде тіршіліктің эволюциялық заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эволюцияның синтездік теориясының ережелері; эволюцияның генетикалық, онтогенетикалық және экологиялық негіздері; Жер бетіндегі тірінің эволюциясының механизмдері және заңдылықтары, қарапайым факторлары; микро- және макроэволюциялық процестердің себептері және механизмдері; мүшелер мен функциялар эволюциясы; филоценогезді және эволюциялық процестердің бағытталу себептері; адамның эволюциясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.