жаратылыстану бакалавры
Бағдарлама жалпы және молекулалық генетика саласындағы теориялық білімдерімен, далалық және зертханалық жағдайларда генетикалық зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларымен бәсекеге қабілетті маманды даярлауға бағытталған.
Генетика
6B05105
Биология және биотехнология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
Химия
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі және озық технологиялық есептерді шешу үшін математикалық және физикалық теориялардың негізгі ұғымдарын, заңдарын, формулаларын, теоремаларын және әдістерін меңгеру және білім алу. Сызықтық және векторлық алгебра. Аналитикалық геометрия. Бір айнымалы функциялардың интегралдық есебі. Көп айнымалы функциялар.Классикалық механиканың физикалық заңдары. Бүкіләлемдік тартылыс заңы, энергияның, импульстің және электр зарядтарының сақталуы, термодинамика.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адам геномы құрылымы мен қызметі, тұқымқуалау механизмдері, генетикалық аурулар және оларды диагностикалау әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: адам геномы; адамның кариотипі; хромосомалық мутациялар; моногенді, полигенді және мультифакторлы аурулардың генетикалық және молекулалық негіздері; адам генетикасындағы зерттеу әдістері; адамның популяциялық генетикасы; медициналық-генетикалық кеңес беру; пренатальды және постнатальды диагностика.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адам мен жануарлардың анатомиясы мен физиологиясының негізгі ұғымдарын сипаттау және мүшелердің құрылысы мен қызметі арасындағы байланысты, организмнің гомеостазын сақтау механизмдерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: адам ағзасының және жануарлардың өмірлік белсенділігінің физиологиялық механизмдері; организмнің ішкі ортасының тұрақтылығын сақтаудың механизмдері, механизмдері; адамның және жануарлардың дене құрылымының жалпы биологиялық үлгілері; антропогенез.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физиологияның теориялық және методологиялық негіздерін, адам және жануарлар организмнің тіршілік әрекетінің физиологиялық процестерінің біртұтастығы мен қоршаған ортамен өзара байланысын жүйелеу және көрсете білу;адам және жануарлар физиологиясы бойынша білімдерін практикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде, физиологиялық зерттеулер дағдысын қолдана және талдай білуді үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің өздерінің ғылыми идеяларын құрылымдық түрде таныстыру дағдыларын қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: ғылыми нәтижелерді ауызша және жазбаша түрде ұсынудың стилистикалық ерекшеліктері; ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндердің түрлері; ғылыми және ғылыми-техникалық ақпаратты ақпараттық технологияларды қолдану арқылы талдау; клиникалық-генетикалық және биомедициналық зерттеулер жүргізудегі этикалық нормалар мен ережелер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қарапайым заттар мен табиғаты бейорганикалық және органикалық қосылыстардың химиялық қасиеттерін түсіндіру үшін химия заңдылықтарын қолдану қабілетін қалыптастыру; оларға химиялық зертханалық экспериментті жүргізуді үйрету. Келесі аспектілер қарастырылады: атомның және заттың құрылымының кванттық механикалық принциптері; химиялық байланыс; энергетикалық химиялық процестер; химиялық термодинамиканың элементтері, химиялық реакциялардың кинетикасы; гидролиздеу, тотығу-төмендету, олардың сипаттамалары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биологиялық зерттеулерде статистикалық әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: негізгі статистикалық әдістер мен ұғымдар; кездейсоқ өзгергіштіктің заңдылықтары; вариациялық қатарды графиктік түрде бейнелеу; сипаттамалық статистиканың көрсеткіштері (орташа мәндер, дисперсия, стандартты ауытқу және т.б.); параметрлік және параметрлік емес критерийлер (Стьюденттің t-тесті, хи-квадрат критерийі, корреляциялық талдау, дисперсиялық талдау (ANOVA), Манн–Уитнидің U-тесті және т.б.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі организмдердің биохимиялық процестерінің құрамы, қасиеттері, құрылысы және қызметі, биополимерлердің биологиялық әсерінің ерекшеліктері, белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың функционалдық топтары, липидтер, ферменттер, гормондар, витаминдер, аминқышқылдары, зат алмасудың реттелуі, зат алмасу және зертханалық жағдайда биохимиялық талдау әдістері туралы жүйеленген білімді қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өсімдік организмінің құрылыс ерекшеліктері және оның көбеюі; биосфераның тұрақтылығы үшін фитоәртүрліліктің маңызы, бақылау әдістері, сипаттау, анықтау, жіктеу. Өсімдіктердің әртүрлі жүйелі топтарындағы айырмашылықтар. Далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық ақпаратты жинаудың негізгі әдістері, биологиялық объектілерді зерттеуде қолданылатын қарапайым жабдықтар мен материалдар. Биологиялық объектілер мен жүйелерді зерттеу әдістері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тірі организмдердің тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдары туралы тұтас жүйелік түсінікті және осы білімдерді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: классикалық генетиканың негізгі заңдылықтары, тұқым қуалау механизмдері; аллельдік және алельдік емес гендердің өзара әрекеттесуі; жыныс генетикасы, жыныспен тіркескен тұқым қуалау; кроссинговер; өзгергіштіктің түрлері; популяциядағы генетикалық процестері; адам генетикасының негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: гендік инженерияның молекулалық-генетикалық әдістерін практикада қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: геномдық талдаудың эволюциясы; про- және эукариоттардың генетикалық аппаратының құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы, гендер экспрессиясының реттелу механизмдері, рекомбинантты ДНҚ өндіру және клондаудың әдістері мен тәсілдері; in vitro мутагенезі; антимағыналы РНҚ көмегімен гендік экспрессиясының таңдамалы тежелуі; РНҚ интерференциясы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аурулардың алдын алу әдістері мен стратегияларын әзірлеу мақсатында студенттердің жануарлар жүйелерінің алуан түрлілігі, олардың анатомиясы, физиологиясы, мінез-құлқы және экологиясы туралы білімдерін, жануарлардың өзара әрекеттесуі мен олардың тіршілік ету ортасын түсіну, адам денсаулығына экологиялық қауіптерді бағалау, сондай-ақ аурулардың пайда болуы мен дамуының эволюциялық механизмдерін талдауды қалыпатастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – эукариоттық клеткалардың құрылысы, функциялары мен ұйымдасуы, клеткааралық әрекеттесу механизмдері, клеткалық циклді реттеу және негізгі клеткалық үдерістер туралы базалық білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: клетка мембраналық құрылымдары; эукариоттық клетканың органеллалары; цитоскелет және клетка ішілік тасымалдау; клеткалық цикл және оның реттелуі; клетканың бөлінуі және оның бұзылыстары; клеткалық сигнал беру; клетканы зерттеу әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: криминалистикада қолданылатын молекулалық-генетикалық әдістерді игеру қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: генетика мен молекулалық биологияның сот сараптамасындағы негізгі жетістіктері; тұрақты емес биополимерлерді анықтау әдістері, биологиялық материалдарды диагностикалау үшін молекулярлы-генетикалық маркер ретінде микро- және минителлитикалық ДНҚ-ны қолдану, әке, ана және туыстық ДНҚ анықтау әдістері; молекулярлық диагностикалық сот-зертханаларын ұйымдастыруға қойылатын талаптар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: пәнаралық зерттеулер жүргізу үшін қолданбалы генетиканың жетістіктері мен преспективасын талдау қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: генетикалық түрлендірілген организмдер; ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігі мен төзімділігін арттыру әдістері; фармакогенетика, тұқым қуалайтын ауруларды генотерапия арқылы емдеу; организмдерді генетикалық паспорттау; ластаушы заттарға биотестілеу және генетикалық бақылау; жеке тұлғаны генетикалық идентификациялау; ДНҚ-профильдерінің дерекқорлары; өндіруші штаммдарды генетикалық жетілдіру; генетикалық деректерді талдауға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің математика мен физиканы практикада қолдану қабілетін қалыптастыру, іргелі физикалық заңдар мен теорияларды түсіндіру болып табылады. Пән жоғары математиканың негіздерін және механика заңдарын, молекулалық физика мен термодинамика, электромагнетизм және оптика, конденсацияланған күй физикасы, атом және ядролық физика тарауларын оқытуға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адамның тұқым қуалайтын патологиялардың пайда болуында тұқым қуалайтын факторлардың рөлін талдау қабілетін қалыптастыру, криминалистикада пайдалынатын молекулалық-генетикалық әдістерді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: генетикалық аурулардың пайда болуының молекулалық, биохимиялық және цитологиялық негіздері мен механизмдері; тұқымқуалайтын патологияны диагностикалаудың генетикалық әдістері; тұқым қуалайтын аурулардың клиникасы және генетикасы; реттелмеген биополимерлерді анықтайтын әдістері; биологиялық материалдарды диагностикалау үшін молекулалық генетикалық маркерлер ретінде микро- және мини-саттелиттік ДНҚ-ны.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: микроорганизмдер мен вирустарды зерттеу объектісі ретінде пайдалану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: прокариоттар және вирустар, олардың қасиеттері, табиғат пен адам тіршілігіндегі рөлі, классификация қағидаттары; олардың алуантүрлілігі; прокариоттық клетканың ультрақұрылымды ұйымы, микробтар және вирустардың өсуі мен көбею ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Прокариоттар мен эукариоттарда тұқым қуалайтын ақпаратты беруді және іске асыруды қамтамасыз ететін негізгі құрылымдар мен механизмдер туралы түсінік қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың молекулалық құрылымының ерекшеліктері, нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы мен физика-химиялық қасиеттерін талдаудың заманауи әдістері, репликация, транскрипция, РНҚ жетілу, генетикалық материалды қалпына келтіру механизмдері мен әдістерін қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тұқымқуалаушылықтың молекулалық тасымалдаушылары, молекулалық диагностикада нуклеин қышқылдарын талдау әдістерін қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: биополимерлердің физикалық-химиялық қасиеттері, про- және эукариоттар гені мен геномының құрылымдық ұйымдастырылуы; репликация, репарация, ДНҚ рекомбинация, транскрипция, трансляция; нуклеин қышқылдарын алу мен зерттеу әдістері және гендер экспрессиясының реттелуінің молекулалық механизмдері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тірі организмдердегі биохимиялық процестерді зерттеуде генетикалық бақылау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: гендік мутациялар мен аминқышқылдарының жалғыз алмастырылуын анықтау әдістері, ферменттердің сандық және сапалық өзгергіштігі, қандағы топқа тән заттар, ферменттер мен басқа белоктардың полиморфизмі, аминқышқылдары арқылы метаболизмнің тұқым қуалайтын аурулары, көмірсулар, липидтер, пуриндер және пириндер алмасуы, металдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: молекулалық диагностика әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: нуклеин қышқылдарын бөліп алу және талдау әдістері; полимеразалық тізбекті реакция (ПТР) және оның түрлендірілген нұсқалары; амплификациялық және гибридизациялық диагностика әдістері; секвенирлеу әдістері; генотиптеу және мутацияларды анықтау; жұқпалы және тұқым қуалайтын ауруларды диагностикалау; сұйық биопсия және минималды инвазивті әдістер; молекулалық диагностикада сапаны бақылау және стандарттау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тәжірибелік зерттеулерде молекулалық-генетикалық әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: молекулалық биологияның классикалық әдістері: микроскопия, рентгенқұрылымдық талдау, радиоактивтік изотоптар; қазіргі заманауи әдістері: ДНҚ-ы бөліп алу, амплификация, полимеразды тізбекті реакция (ПТР), электрофорез, рестрикция, рестрикциялық фрагментердің ұзындықтарының полиморфизм әдісі; секвенирлеу: негізгі тәсілдер, заманауи технологиялар; геномдарды карталау және скрининг.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің өсімдіктер мен жануарлардың биоалуантүрлілігі, олардың негізгі қасиеттері мен жұмыс істеу заңдылықтары тұтас жүйелік білімдерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады:, төменгі және жоғары өсімдіктердің, омыртқасыздар мен омыртқасыздардың систематика, номенклатурасы, биологиялық әртүрлілігі; адам қызметінің түрлі салаларында өсімдіктер мен жануарлардың практикалық және теориялық маңызы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өсімдіктер мен жануарларда тұқымқуалаушылық, өзгергіштік және белгілердің генетикалық реттелуі туралы білімді меңгеру қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: сандық және шаруашылыққа маңызды белгілердің тұқым қуалау заңдылықтары; көбею генетикасы; өсімдіктердегі төзімділік гендері (R-гендер) және жануарлардағы иммундық жүйелер; салыстырмалы және эволюциялық генетика; өсімдіктер мен жануарлар генетикасындағы заманауи әдістер.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: интерфазалық және метафазалық хромосомалардың талдауының заманауи цитогенетикалық әдістерін қолдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясы; хромосомаларының құрылымдық және функциялық ұйымдасу ерекшеліктері; кариотип, кариотиптеу принциптері; цитогенетикалық препараттарды дайындау әдістері; полиплоидті нысандарды өндіру және сәйкестендіру әдістері; тозаңның құнарлылығы және өміршеңдігі және оларды бағалау әдістері; хромосомалардың құрылымдық бұзылыстары түрлері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: негізгі клеткалар мен ұлпаларды, жануарлар мен адамның эмбрионалдық дамуының жалпы заңдылықтарын анықтау және талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: организмнің негізгі клеткаларымен ұлпалары және олардың сипаттамасы; ұлпаның ұйымдасу деңгейіне тән жалпы заңдылықтар; нақты ұлпа жүйелерінің құрылысының, дамуының және тіршілік әрекетінің ерекшеліктері; онтогенездің бастапқы кезеңдеріндегі эмбрионалдық дамудың жалпы заңдылықтары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жер бетінде тіршіліктің эволюциялық заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эволюцияның синтездік теориясының ережелері; эволюцияның генетикалық, онтогенетикалық және экологиялық негіздері; Жер бетіндегі тірінің эволюциясының механизмдері және заңдылықтары, қарапайым факторлары; микро- және макроэволюциялық процестердің себептері және механизмдері; мүшелер мен функциялар эволюциясы; филоценогезді және эволюциялық процестердің бағытталу себептері; адамның эволюциясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Хромосомаларды жіктеу және талдау заманауи цитогенетикалық әдістерін қодану қабілеттерін және интерфаза және метафаза хромосомаларының, политенді хромосомалардың және "лампалы щетка" тәрізді хромосомалардың құрылымы мен функцияларын, хромосомалық жиынтықта (хромосомалық, геномдық мутация) генетикалық өзгерістердін, цитогенетикалық талдау әдістерін, нормада және хромосомалық патологияда адамның кариотиптелуі жайында түсінікті қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адамның репродуктивтік қызметінің генетикалық негіздерін, ұрықтылыққа, эмбрионның дамуына әсер ететін факторларды және репродуктивтік бұзылыстардың тұқым қуалайтын түрлерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: репродуктивтік функцияның генетикалық реттелуі; ұрықтылыққа әсер ететін хромосомалық және гендік аномалиялар; ерлер мен әйелдердің бедеулігі; репродуктивтік медицинадағы генетикалық зерттеу әдістері; пренатальды және преиимплантациялық генетикалық диагностика; қосалқы репродуктивтік технологиялар бағдарламалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің ғылыми-практикалық жобаларды жасау және жүзеге асыру үшін өсімдіктер мен қол тұқымдар жануарлар селекциясының заманауи жетістіктерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эволюцияның генетикалық негіздері; сұрыптау түрлері; популяциялық генетика негіздері; селекция негіздері; жоғары құнды асыл тұқымды малдарды тездетіп көбейту және сақтауға арналған биотехнология әдістері; эмбриондарды трансплантациялаудың жетілдірілген және сақтау әдістері; ауыл шаруашылық малдарын биотехнологиялық бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылым мен медицинада дің жасушаларын қолдануға байланысты теориялық негіздер мен заманауи биотехнологиялық тәсілдер бойынша білімді меңгеру қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: дің жасушаларының түрлері мен қасиеттері; дің жасушаларын алу көздері мен әдістері; дің жасушаларын in vitro өсіру және сақтау тәсілдері; бағытталған дифференциация; дің жасушаларын қолдану салалары; дің жасушаларын қолданудың этикалық аспектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің адам ағзасындағы биофизикалық процестерді, оларды аспаптық зерттеудің принциптері мен әдістерін түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Биофизикалық заңдылықтар; организмге физикалық факторлардың әсер ету ерекшеліктері және оларды зерттеу әдістері, болашақ кәсіби қызмет контекстінде ұйымның әртүрлі деңгейлеріндегі биологиялық жүйелерді зерттеуде биофизикалық әдістерді қолдануды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: геномика мен протеомиканың негіздері, өсімдіктер мен жануарлар организмдерінің геномдары мен протеомдарының ерекшеліктері туралы іргелі білім қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: әртүрлі организмдердегі гендер мен ақуыздардың құрылымдық-функционалдық ерекшеліктері; гендер мен ақуыздарға арналған дерекқорлар; гендер мен ақуыздардың физикалық-химиялық қасиеттері мен функцияларын сәйкестендіру және модельдеу; геномдар мен протеомдарды зерттеу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: генотоксиканттардың әсер етуінің молекулалық механизмдерін және организмнің генотоксиндық факторлардың әсеріне төзімділігін арттыру жолдарын бағалау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: тірі организмдер мен қоршаған ортаға зиян келтіретін экологиялық факторлардың өзара әрекеттесуінің жалпы заңдылықтары; генотоксикалық факторлар бойынша қоршаған ортаның антропогендік ластануының көздері; организмдерге генотоксиндық факторлардың әсер ету механизмдері; қоршаған ортада генотоксиндық факторларды анықтауға арналған сынақ жүйелері; организмді генотоксиндық факторлардан қорғау тәсілдері, антимутагендар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: органогенездің генетикалық механизмдерін түсіндіру және онтогенездің әртүрлі деңгейлерін басқаратын гендерді сипаттау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: даму барысында гендердің өзара әрекеттесуі, дамуды реттейтін генетикалық жүйелердің ұйымдасуы мен қызметі; организмдердің дамуына жауап беретін гомеозистік гендердің рөлі; онтогенездің әртүрлі деңгейлерін бақылайтын гендер (клеткалардың бөлінуі, апоптоз, эмбриогенез, гистогенез, клеткалардың дифференциациясы).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: органогенездің және онтогенездің генетикалық механизмдерін түсіндіру және адамдар мен жануарлардағы тұқым қуалау мен мінез-құлық заңдылықтарының қалыптасуы арасындағы байланысты талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: полярлық градиенттер; сегментациялық гендердің жіктелуі; сегрегациялық және гомеозистік гендер; гомеобокс және гомеодомен; эмбрионалдық индукция; детерминация және дифференцияланудың молекулалық-генетикалық ерекшеліктері; мінез-құлық заңдылықтарын қалыптастыруға жауапты негізгі молекулалық-генетикалық механизмдері; пайдалану механизмдері, тұқым қуалау және өзгеру мінез-құлықтың формалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: пациенттің генетикалық, молекулалық және клиникалық деректеріне негізделген персонализделген медицинаның принциптері, әдістері мен қолдану салалары бойынша білімін көрсету қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: ауруларға генетикалық бейімділік; фармакогенетика және фармакогеномика; молекулалық-генетикалық диагностика; созылмалы ауруларды емдеудегі жекелендірілген тәсілдер; персонализделген медицинаның технологиялары (сандық денсаулық, телемедицина, жасанды интеллектті жеке деректерді талдауда қолдану); этикалық, құқықтық және әлеуметтік аспектілер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: организмнің иммундық жүйесінің қоршаған орта факторларына жауап беруіндегі негізгі сәттерді сипаттау және түсіндіру қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: туа біткен иммунитет; иммундық жүйенің клеткалары; адаптивті иммунитет; иммундық жүйенің мүшелері; адам мен жануарлардың филогенезінде және онтогенезінде иммундық жүйенің дамуының жалпы қағидалары; иммунокомпетентті клеткалардың функциялық жүктемесі; қанның топтары; трансплантациялық иммунитеті; иммунологиялық төзімділік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге қатерлі ісіктердің пайда болуы мен дамуының генетикалық механизмдері туралы білім қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: ісік дамуының кезеңдері (инициация, промоция, прогрессия); ісік клеткаларының ерекшеліктері; ісік өсуіне алып келетін генетикалық тұрақсыздық; онкогендер мен ісік супрессор гендері; тұқым қуалайтын және спорадиялық қатерлі ісіктер; обыр кезіндегі эпигенетикалық бұзылыстар; қоршаған ортаның канцерогендік факторлары; обырдың молекулалық диагностикасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: клиникалық тәжірибеде хромосомалық аномалияларды анықтау, талдау және интерпретациялау үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: хромосомалардың құрылысы мен жіктелуі; хромосомалық цикл; бояу және цитогенетикалық талдау әдістері; хромосомалық мутациялар мен геномдық қайта құрылымдар; тұқым қуалайтын аурулардың цитогенетикасы; пренатальды диагностика және инвазивті тексеру әдістері; ISCN халықаралық номенклатурасы; кариограмма құру, хромосомалық карталар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: олданбалы генетиканың жетістіктері мен перспективаларын талдау және ауыл шаруашылығы, медицина және Биотехнологиядағы практикалық мәселелерді шешу үшін білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: биологиялық белсенді заттарды өндіру үшін модификацияланған жасушаларды құру және өсімдіктер мен жануарлар тұқымдарының сорттарын жақсарту үшін гендік инженерия принциптері; тұқым қуалайтын аурулардың гендік терапиясы, генетикалық дактилоскопия.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнімділігі жоғары штаммдардың селекциясында микроорганизмдерді зерттеудің генетикалық әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: микроорганизмдер геномының құрылысы мен ұйымдасуы; прокариоттардағы репликация, транскрипция және трансляция үдерістері; генетикалық материалдың горизонталды берілуі; плазмидалар мен мобильді элементтердің генетикасы; бактериофагтар генетикасы; микроорганизмдерді генетикалық талдау әдістері; микроорганизмдер гендік инженериясы; антибиотиктерге төзімділік; ақуыздар, ферменттер, метаболиттер өндіруші микроорганизмдер, пробиотиктер және синтетикалық микроорганизмдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қартаюдың молекулалық-генетикалық және клеткалық механизмдерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: қартаю ұғымы, өмір сүру ұзақтығы, бағдарламаланған және стохастикалық қартаю теориялары; қартаюдың генетикалық детерминанттары; қартаюдың клеткалық және молекулалық маркерлері; клеткалық қартаю және апоптоз; ағзаның қартаюының жүйелік аспектілері; өмір сүру ұзақтығы, жасқа байланысты аурулар және оларды баяулату стратегияларын зерттеудің заманауи тәсілдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өсімдік иммунитетінің түрлері мен механизмдерін сипаттау және өсімдіктердің патогендерге сезімталдығы мен төзімділігіне әсер ететін факторларды бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: саңырауқұлақтардан, бактериялардан және вирустардан туындаған өсімдіктердің жұқпалы ауруларының генетикалық және молекулалық негіздері; фитопатогендік микроорганизмдердің геномдық полиморфизмі; фитопатогендерге төзімділік үшін өсірілген өсімдіктердің генетикалық коллекциясын бағалау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мутагендік факторларды сипаттау және олар туындаған бұзылыстарды бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: мутагенездің қазіргі заманғы теориялары; мутагенездің теориялық және тәжірибелік негіздері; мутациялардың негізгі түрлері; әртүрлі мутациялардың цитогенетикалық, биохимиялық және молекулалық көріністері; тератологиялық ақауларды және спонтанды тұқым қуалайтын өзгерістерді талдау әдістері; ауылшаруашылық өнімдерінің сапасын арттыру үшін селекциялық практикада мутациялық үдерісті қолдану қағидаттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мінез-құлық реакцияларының, когнитивтік функциялардың және психоэмоционалдық күйлердің генетикалық негіздерін, сондай-ақ адамның және жануарлардың мінез-құлық белгілерінің тұқымқуалау ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: мінез-құлық белгілерінің тұқымқуалаушылығы; мінез-құлықтың молекулалық-генетикалық негіздері; ортаның мінез-құлық гендерінің экспрессиясына әсері; психикалық және нейродегенеративті бұзылыстар генетикасы; интеллект пен оқуға бейімділік генетикасы; әлеуметтік және күйзелістік реакциялар, тәуелділік пен аддиктивті мінез-құлық генетикасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жүйке жүйесінің функционалдық ұйымдастырылуы туралы жүйелі білімдерін көрсете білу қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: жүйке ұлпасының құрылысы мен қызметтері; орталық жүйке жүйесі қызметінің негізгі ұғымдары мен принциптері; синапстардағы ақпаратты тасымалдау механизмі; олардың құрылысы мен қызмет ету ерекшеліктері, нейротрансмиттерлер; орталық жүйке жүйесінің физиология әдістері; жұлынның және мидың морфофункционалдық сипаттамасылимбиялық жүйе, ретикулярлық формация.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жүйке жүйесінің функциялары мен дисфункцияларының негізінде жатқан генетикалық механизмдерді талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: орталық жүйке жүйесінің дамуы мен қызметінің генетикалық негіздері; ми қызметін зерттеудің молекулалық-генетикалық әдістері; неврологиялық бұзылулардың генетикасы (Альцгеймер және Паркинсон аурулары, эпилепсия, склероз және т.б.); жүйке жүйесін зерттеу үшін геномдық деректерді пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми-практикалық жобаларды жасау және жүзеге асыру үшін өсімдіктер мен қол тұқымдар жануарлар селекциясының заманауи жетістіктерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: сұрыптау үдерісін ұйымдастыру және әдістемесі; сұрыптау әдістері; түр ішілік және түр аралық будандасу, гетерозиготалық гибридтердің селекциясы, селекциялық материалдарды бағалау; жоғары құнды асыл тұқымды малдарды тездетіп көбейту және сақтау биотехнологиясы әдістері, ауыл шаруашылық малдарын трансплантациялаудың жетілдірілген әдістері, эмбрион-биотехнологиялық бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өсімдіктерді қорғау үшін өсімдіктердің зиянкестерге қарсы иммунитетінің механизмдерін талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: өсімдіктердің аурулар мен зиянкестерге қарсы иммунитеті; өсімдіктердегі иммунитет пен төзімділіктің көріну түрлері; жоғары сезімталдық реакциялары; патогендердің өсімдіктермен қосарланған эволюциясы; өсімдіктердің төзімділігі мен микроорганизмдердің патогенділігінің генетикасы; тұрақтылық белгісінің тұқым қуалау заңдылықтары; инфекциялық фон, инфекциялық жүктеме және оны анықтау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тұқым қуалайтын факторларға байланысты адам организмнің дәрі-дәрмектерге реакциясын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру және рак аурудың молекулалық-генетикалық негізін талдау. Келесі аспектілер қарастырылады: жеке организмнің дәрілік заттарға сезімталдықтың фармакодинамикалық және фармакокинетикалық механизмдері; канцерогенездің биологиясы және генетикасы; онкогендер және онкопротеиндер; вирустық және гормональды канцерогенез механизмдері; ісіктердің көптік дәрілік төзімділігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми және қолданбалы қызметте пайдалану үшін тұқым қуалайтын материалдың эволюциясы туралы білімдерін көрсете білу қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: түр және биоценоз жүйесіндегі популяция; популяциялардың генетикалық гетерогенділігі мен полиморфизмі; генетикалық өзгергіштіктің көздері; популяциялардың генетикалық құрылымының өзгеруі; геном эволюциясының механизмдері; түртүзілу үдерістердің генетикалық аспектілері және макроэволюция; адам геномының эволюциясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жер бетінде тіршіліктің эволюциялық заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эволюцияның синтездік теориясының ережелері; эволюцияның генетикалық, онтогенетикалық және экологиялық негіздері; Жер бетіндегі тірінің эволюциясының механизмдері және заңдылықтары, қарапайым факторлары; микро- және макроэволюциялық процестердің себептері және механизмдері; мүшелер мен функциялар эволюциясы; филоценогезді және эволюциялық процестердің бағытталу себептері; адамның эволюциясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адам мен жануарлардың эмбрионалдық дамуының заңдылықтары туралы білімді меңгеру қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эмбрионалдық дамудың кезеңдері; осьтік ұйымдасу принциптері; морфогенез және органогенез; клеткалық дифференциация және тіндік мамандану; дамуды реттейтін гендер; даму аномалиялары және тератогенез; салыстырмалы эмбриология; эмбриологиядағы заманауи технологиялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде организмнің эндокриндік жүйесінің жағдайын бағалай алу жайлы, организмнің физиологиялық жүйесінің гормональді реттелудің ерекшеліктерін негіздеу жайлы, организмнің жалпы функционалды қалпы мен оның резервті мүмкіндіктері мен ішкі секреция бездерінің, олардың гормондарының синтезі мен жануарлар және адам организмдеріне әсерлерің жүйелеу және көрсете білу жайлы тұтас жүйелік түсінігін қалыптастыру.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты – оқу процесі барысында алынған теориялық білімді тереңдету және бекіту, іріктеу және жүйелеу материал үшін дипломдық жұмысты орындау; дипломдық жұмысты жазу; дипломдық жұмысты алдын ала қорғау
Защита практики
Защита практики
Практика барысында студенттер су деңгейін, су өтімдерін, тереңдіктерді, ағыс жылдамдықтарын анықтау әдістерін және гидрометриялық жабдықтармен жұмыс істеуді игереді. Практика өзендер мен су қоймаларында өткізіледі, онда студенттер далалық бақылауларды ұйымдастыруды және жүргізуді, алынған деректерді өңдеуді және гидрологиялық есептерді жасауды үйренеді.
Защита практики
Практиканың мақсаты – таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру. Өндірістік практика практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.