жаратылыстану бакалавры
Биологияға, медицинаға, биотехнологияға және басқа салаларға арналған қазіргі заманғы жабдықта жұмыс істеу дағдылары мен ғылыми ізденістің қазіргі заманғы әдіснамасын меңгерген биомедицина саласында жоғары білікті бакалаврды дайындау
Биомедицина
6B05108
Биология және биотехнология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
Химия
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адам ағзасының дамуы, формалары мен құрылымы, әртүрлі жас кезеңдерінде жеке органдардың құрылымы туралы білімдер жүйесін қалыптастыру және биомедицинада зерттеу әдістерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің тіршілік әрекетінің физиологиялық механизмдерін, реттеуші жүйелердің өзара әрекеттесуін, өзгеретін тіршілік ету ортасы жағдайында ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын сақтау механизмдері туралы бағдарлы зерттеу қабілетін қалыптастыру. Адам физиологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері; адам ағзасының әртүрлі жүйелері қызметінің жалпы ерекшеліктері; адам ағзасының реттеуші және физиологиялық жүйелерінің жағдайын бағалау мәселелері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адам эмбриологиясы — организмнің құрсақішілік дамуының заңдылықтарын зерттейтін биология мен медицинаның саласы болып табылады. Пән қалыпты эмбриогенез кезеңдерін, яғни: ұрықтанудан бастап мүшелер мен жүйелердің түзілуін, және клеткалық дифференцияны қамтиды. Дамуға әсер ететін генетикалық және сыртқы факторлар, сондай-ақ туа біткен ақаулардың себептері қарастырылады. Бұл пән биология мен репродуктивті медицинада маңызды орынға ие.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты - студенттердің зат құрылысы туралы заманауи мәліметтерді пайдалана отырып, химиялық қосылыстардың құрамы, құрылысы және қасиеттері арасындағы бір бірімен байланысты сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндігін қалыптастыру,бейорганикалық және органикалық қосылыстардың физика-химиялық қасиеттерін анықтаудың тәжірибелік әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру.Пәнді оқытуда атом құрылысы,химиялық байланыс табиғаты,ерітінділер теориясы,химиялық реакциялар түрлері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: еңбек әрекетінде әртүрлі медициналық-биологиялық ақпаратты сипаттау және өңдеу әдістерін, оның құндылығын анықтау әдістерін, медициналық-биологиялық экспериментті жоспарлау туралы білімді қолдану қабілетін, биомедициналық деректерді талдауда осы білімді дұрыс пайдалануды қалыптастыру. Курста биомедициналық ақпаратты алу, сақтау және беру тәсілдері, медициналық-биологиялық ақпаратты өңдеу әдістері; биотехникалық кешендерде ақпаратты өңдеу алгоритмдері қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің биологиялық мембраналардың құрылымы мен қызметі, мембраналық процестерді зерттеудің негізгі әдістері туралы идеяларды игеруге бағытталған білім жүйесін қалыптастыру. Курста мембранологияның теориялық негіздері; жасуша мембраналары мен мембраналық ферменттік жүйелердің құрылымы мен жұмыс істеу принциптерінің негізгі заңдылықтары; медициналық диагностика үшін маңызды биомембраналарды зерттеу әдіснамасы; биомембранологияда математикалық модельдеу әдістерін зерттеу қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің адам ағзасындағы биофизикалық процестерді, оларды аспаптық зерттеудің принциптері мен әдістерін түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Биофизикалық заңдылықтар; организмге физикалық факторлардың әсер ету ерекшеліктері және оларды зерттеу әдістері, болашақ кәсіби қызмет контекстінде ұйымның әртүрлі деңгейлеріндегі биологиялық жүйелерді зерттеуде биофизикалық әдістерді қолдануды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі организмдердің биохимиялық процестерінің құрамы, қасиеттері, құрылысы және қызметі, биополимерлердің биологиялық әсерінің ерекшеліктері, белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың функционалдық топтары, липидтер, ферменттер, гормондар, витаминдер, аминқышқылдары, зат алмасудың реттелуі, зат алмасу және зертханалық жағдайда биохимиялық талдау әдістері туралы жүйеленген білімді қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өсімдік организмінің құрылыс ерекшеліктері және оның көбеюі; биосфераның тұрақтылығы үшін фитоәртүрліліктің маңызы, бақылау әдістері, сипаттау, анықтау, жіктеу. Өсімдіктердің әртүрлі жүйелі топтарындағы айырмашылықтар. Далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық ақпаратты жинаудың негізгі әдістері, биологиялық объектілерді зерттеуде қолданылатын қарапайым жабдықтар мен материалдар. Биологиялық объектілер мен жүйелерді зерттеу әдістері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қан физиологиясы саласында терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды түсіну қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: қанның морфо-физиологиясы, қан түзілудің физиологиялық негіздері, қан ауруларының этиологиясы мен патогенезі, клиникалық көріністер, зерттеудің заманауи диагностикалық әдістері, дифференциалды диагностика, балалар мен ересектердегі қанның негізгі ауруларының алдын алу және емдеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге тірі организмдердің тұқым қуалаушылық және өзгергіштік механизмдері туралы тұтас жүйені қалыптастыру, генетикалық эксперименттердің нәтижелерін талдау және зерттеу нәтижелері бойынша қорытынды жасау, мұрагерлік белгілердің негізгі заңдылықтарын, мұрагерлік түрлерін түсіну, аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесу механизмдерін түсіну, кроссинговер, популяциядағы генетикалық процестердің заңдылықтарын талдау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дәлелді медицина негіздері туралы білім жүйесін, әрі қарай оны практикалық іс-әрекетте ұтымды пайдалану үшін медициналық ақпаратты сыни бағалау және биомедицинада ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарын пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Дәлелді медицинаның негізгі ережелері, диагностика, алдын-алу, емдеу және дәлелді биомедицина тұрғысынан аурулардың болжамын жақсарту мәселелері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерде дәлелді медицина принциптері, клиникалық шешімдер қабылдау үшін ғылыми деректерді жинау және талдау әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Медициналық араласудың тиімділігін бағалау тәсілдерін, клиникалық зерттеулердің негіздерін және ғылыми жарияланымдарды сыни талдауды зерттеу. Биомедициналық тәжірибеде аурулардың диагностикасы мен алдын алу сапасын арттыру үшін дәлелді медицинаны қолдану дағдыларын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дәрілік өсімдіктердің Фармакодинамикасы және фармакокинетикасы, өсімдік дәрілік заттарының әсер ету тетіктері туралы, орталық және шеткері әсер ететін, ферментативтік, гормондық, нейропептидтік, миелопептидтік әсер ететін биологиялық белсенді заттардың қасиеттері, биологиялық белсенді қосылыстардың иммундық шығу тегін зерттеу туралы білімдерді қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: эпидемияға қарсы және гигиеналық шараларды ұйымдастыру мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін заңнамалық базаны және санитарлық қадағалаудың қолданбалы аспектілерін игеруде профилактикалық медицинаның гигиеналық ережелері мен нормалары туралы білімді қалыптастыру. Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы бақылау-қадағалау функцияларын жүзеге асыру және адам мекендейтін орта факторларының адамға зиянды әсерін жоюға бағытталған іс-шараларды жүргізу мәселелері қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адам патологиясының дамуындағы тұқымқуалаушылық пен өзгергіштіктің негізгі механизмдерін түсінуді қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: классикалық генетиканың заңдылықтары, аллельдік және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі; өзгергіштік, популяциядағы генетикалық процестері; жыныс генетикасы, кроссинговер; молекулалық, биохимиялық және цитологиялық негіздері мен механизмдері; мутациялар; тұқым қуалайтын аурулардың жіктелуі; тұқым қуалайтын патологияны диагностикалау әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жануарлар әлемінің алуантүрлілік жүйесін, олардың бір – бірімен және сыртқы әлеммен өзара байланысын қарастырады, омыртқасыздар мен омыртқалылардың экологиялық ерекшеліктері мен морфо-анатомиялық құрылымын зерттейді. Курсты зерделеу нәтижесінде студент омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың құрылымдық ерекшеліктерін сипаттай алады, жануарлар әлемінің негізгі таксондарының құрылымының салыстырмалы морфологиясын талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қолданбалы математика туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: математикалық ойлау дағдыларын дамыту; математикалық әдістерді және математикалық модельдеу негіздерін пайдалану дағдыларын дамыту білім алушыларда математикалық мәдениетті дамыту. Курста әртүрлі математикалық әдістер мен оларды қолданбалы есептерді шешуде қолдану мүмкіндігі қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде эндокриндік бездердің жұмыс істеуінің теориялық негіздерін және адам ағзасының негізгі процестерін басқарудағы эндокриндік жүйенің үйлестіруші рөлін түсіну қабілетін қалыптастыру. Курста эндокринологиялық аурулардың этиологиясы мен патогенезі; гормондарды зерттеуде қолданылатын қазіргі биохимиялық, биотехнологиялық, молекулярлық-биологиялық әдістер, сондай-ақ медицина мен халық шаруашылығындағы заманауи эндокринологияның жетістіктерін игеру шараттары қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің математика мен физиканы практикада қолдану қабілетін қалыптастыру, іргелі физикалық заңдар мен теорияларды түсіндіру болып табылады. Пән жоғары математиканың негіздерін және механика заңдарын, молекулалық физика мен термодинамика, электромагнетизм және оптика, конденсацияланған күй физикасы, атом және ядролық физика тарауларын оқытуға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің адам ағзасындағы биофизикалық процестерді, оларды аспаптық зерттеудің принциптері мен әдістерін түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Курста биофизикалық заңдылықтар; физикалық факторлардың ағзаға әсер ету ерекшеліктері және оларды зерттеу әдістері, болашақ кәсіби қызмет контекстінде ұйымның әртүрлі деңгейлеріндегі биологиялық жүйелерді зерттеуде биофизикалық әдістерді қолдану жолдары қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән микробиология негіздерін (микроорганизмдердің жүйелілігі, жіктелуі және номенклатурасы, микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы); микроорганизмдердің патогендігі мен вируленттілігін, инфекциялық процесті, инфекциялық иммунитетті зерттейді; микробиологиялық зерттеулердің, адам денесінің қалыпты микрофлорасын бағалаудың, дисбактериоздың, бактериялық инфекциялардың микробиологиялық диагностикасын жүргізудің, сондай-ақ ауруханаішілік инфекциялардың санитариялық микробиологиясы мен микробиологиясының ерекшеліктерін қалыптастырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ППәннің мақсаты-өсімдіктер мен жануарлардың биоалуантүрлілігінің маңызды құрылымдық ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Нәтижесінде студент табиғаттағы өсімдіктер биоалуантүрлілігінің морфологиялық ерекшеліктерін сипаттай алады, өсімдіктер биоалуантүрлілігінің теориялық және практикалық маңыздылығын, басқа жаратылыстану ғылымдарымен өзара байланысын анықтай алады, жануарлар әлемінің әртүрлілігін, қарым-қатынасын және экологиясын анықтай алады, жануарлар әлемінің негізгі өкілдерінің экономикалық маңыздылығын бағалай алады
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам ағзасының иммундық реакциясының негізгі аспектілерін талдау және түсіну қабілетін қалыптастыру. Адамның филогенезі мен онтогенезіндегі иммундық жүйенің дамуының жалпы принциптерін, иммундық жауаптың эволюциялық қалыптасуы мен күрделенуінің филогенетикалық схемасын зерттеу; нормадағы және патологиядағы иммунологиялық реактивтілік жағдайын зерттеу мен диагностикалаудың заманауи әдістерін зерттеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің дәрілік заттардың жалпы әсер ету заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру, кең таралған ауруларды емдеуге арналған дәрілік өсімдіктерді ұтымды таңдауды және олардың топтамаларын фитотерапияда қолданылуын қамтамасыз ету. Пән фармакология негіздерін, фитотерапияда қолданылатын дәрілік өсімдіктердің негізгі топтарының әсер ету механизмдерін, және емдік әсер ету механизмдерін оқуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дәрілік заттардың тірі организмдермен әсері мен өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған білім жүйесін қалыптастыру. Курста дәрілік заттардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының жалпы заңдылықтары; дәрілік заттардың жанама әсерлерін бағалау әдістері; дәрілік заттардың негізгі компоненттері, олардың ағзаға әсері, сондай-ақ дәрілік заттардың қолайсыз салдарларының қаупін бағалаудағы қазіргі заманғы тәсілдер туралы идеялар қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің адам ағзасында қалыпты және әртүрлі патологиялық жағдайларда жүретін хронобиологиялық процестердің физиологиялық механизмдері туралы терең білімдерін қалыптастыру. Курста адам ағзасы тудыратын маңызды биоритмдер туралы қазіргі заманғы идеялар; әр түрлі емдік әсерлерге биологиялық ырғақтарының ерекшеліктерін ескере отырып, пациентті диагностикалау мен емдеуге жеке тәсіл әдістерін зерттеу қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің жануарлар мен адамдардың негізгі тіндік жүйелерін анықтау және талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған білім жүйесін қалыптастыру. Курста дененің негізгі тіндері және олардың сипаттамалары; нақты тіндік жүйелердің құрылымы, дамуы және тіршілік әрекеті; жеке және тарихи дамудағы тіндердің пайда болуы; тіндердің морфофункционалды жіктелуі және әртүрлі тіндердің өзара байланысы қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - адам ағзасының жасушалық, тіндік, ағзалық және жүйелік деңгейлердегі құрылымын зерттеу. Курсты оқу барысында эукариоттық жасушалардың ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу принциптері, биологиялық заңдылықтарды ескере отырып, тіндердің, мүшелер мен мүшелер жүйелерінің пайда болуы мен құрылымы, сондай-ақ олардың атқаратын қызметі мен мүшелер құрылымы және формасының өзара тәуелділігін анықтау мәселелері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: түрлі инфекциялық және паразиттік аурулардың эпидемиологиялық іс-шараларының теориялық және әдістемелік негіздері және дәлелді медицина деректері негізінде профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру қағидаттарынан білімді қалыптастыру. Қазақстанда қолданылатын инфекциялық және инфекциялық емес аурулардың алдын алудың қазіргі заманғы қағидаттары, сондай-ақ профилак-тикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралардың жүйесі мен мазмұны қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: гигиеналық іс-шараларды ұйымдастыру мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін санитарлық қадағалаудың заңнамалық базасын игеру үшін әртүрлі жұқпалы аурулардың эпидемиологиялық іс-шараларының теориялық және әдістемелік негіздері және гигиеналық ережелер туралы білім жүйесін қалыптастыру. Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы адамның тіршілік ету ортасы факторларының адамға зиянды әсерін жоюға бағытталған бақылау-қадағалау функцияларын жүзеге асыру мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: организм функцияларын гормондық реттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыру, ішкі секреция бездерінің қызметі; олар шығаратын өнімдер (гормондар), олардың пайда болу жолдары және жануарлар мен адам ағзасына әсері туралы білімдерін демонстрациялау. Эндокриндік жүйенің жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктері, олардың жеке құрылымдық элементтері және тұтастай организм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - бейімделу механизмі ретінде биологиялық жүйелерді уақытша ұйымдастыру туралы студенттердің білімін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі тиіс:
1. биологиялық ырғақтардың қазіргі заманғы түсінігін сипаттау;
2. Биожүйелерді уақытша ұйымдастыру курсын оқытудың ерекшеліктерін түсіндіру;
3. адамның биоритмін зерттеу әдістерін жіктеу;
4. қалыпты және патологиялық жағдайларда биологиялық ырғақтарды реттеу механизмдерінің рөлі мен маңыздылығын негіздеу;
5. Биоситемнің уақытша ұйымының бұзылуын зерттеу.
Пәнді оқыған кезде биологиялық ырғақтардың сипаты, биологиялық ырғақтардың синхронизаторлары туралы ағымдық идеялар, ағзалардың тіршілік әрекетінен тірі организмдердегі тіршілік әрекетіндегі бейімделу тетігі ретіндегі ролі туралы, қалыпты жағдайда және патологиядағы биологиялық ырғақтарды реттеу тетіктері туралы; аурулардың дамуын көрсететін уақытша ұйымды бұзу мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметте заманауи биомедициналық технологияларды, аспаптар мен аппараттарды пайдалану қабілетін қалыптастыру. Медициналық электрондық аспаптарды, аппараттар мен жүйелерді жіктеу; диагностика, емдеу, оңалту үшін медициналық-биологиялық ұйымдар жағдайында техникалық құралдарды пайдалану; емдеу мен диагностикалауға арналған құрылғылардағы, ерітінділерді, биологиялық объектілерді талдау процесінде болатын физика-химиялық құбылыстармен танысу қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: математика және жаратылыстану ғылымдары саласындағы базалық білімді, математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдана отырып, биологиялық мембраналардың құрылымы мен қызметі, мембраналық процестердің биофизикасы, мембраналық процестерді зерттеудің негізгі әдістері туралы білімдерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің тірі жүйелердегі энергия трансформациясының негізгі заңдылығын зерттеуге бағытталған студенттердің терең білімін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі тиіс:
1. тірі жүйелерде энергия түрлендірудің молекулярлық негіздерін түсіну;
2. трансмембраналық электрлік потенциалдардың қалыптасу механизмдерін зерттеу
3. биологиялық табиғат объектілерінің әртүрлі табиғаттың сыртқы өрістерімен өзара әрекеттесу принциптерін білу;
4. энергия алмасуды реттеу механизмдерін және проблемаларды шешуде дағдыларды меңгеру
5. биологиялық объектілердің жасушалық ұйымдарының принциптерін, биофизикалық және биохимиялық негіздерін, мембраналық үрдістерді және молекулалық механизмдерді қолдануды білу.
Тәрбие тірі жүйелерде энергия түрлендірудің молекулалық негіздері, трансмембраналық электрлік потенциалдардың қалыптасу механизмдері, биологиялық объектілердің әр түрлі табиғаттың сыртқы өрістерімен өзара әрекеттесу принциптері, энергетикалық реттеу механизмдері және биоэнергетикалық мәселелерді шешуде дағдыларды игеру туралы қазіргі заманғы идеяларды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән этико-құқықтық мәтіндер мен құжаттарды талдау, дәрігердің кәсіби этикасын қалыптастыру, аргументация, пікірталас жүргізу және күрделі этико-құқықтық жағдайларды шешу дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қан жүйесінің құрылымы мен қызметі туралы, қан жүйесі ауруларының себептері мен даму механизмдері және гематологиялық ауруларды диагностикалау принциптері туралы білімді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қарт және кәрі жастағы адамдарда қартаю процестері және ішкі ағзалар аурулары ағымының ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курста қартаюдың негізгі теориялары мен механизмдері; ерте қартаюдың негізгі себептері; егде жастағы адамдарда кең таралған аурулардың өршу, нашарлау себептері; гериатриялық практикадағы жалпы синдромдар; медициналық-әлеуметтік қызмет көрсету ерекшеліктері; терапия, оңалту принциптері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің аса қауіпті инфекцияларды бақылау, алдын алу және оларды жою әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Жоғары патогенді микроорганизмдермен жұмыс жағдайында эпидемиологиялық бақылау, диагностика, оқшаулау және дезинфекциялау принциптерін зерттеу. Биомедициналық тәжірибеде инфекциялық қауіптермен жұмыс істеу және емдеу және ғылыми мекемелерде инфекциялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі жағдайларда тұтас денеде жүрек-тыныс алу жүйесінің жұмыс істеу механизмдерін талдау қабілетін қалыптастыру. Мынадай мәселелер қарастырылады: қан айналымы және тыныс алу жүйелерінің жалпы морфофункционалды сипаттамалары және олардың ағзаның тіршілік әрекетіндег3 рөлі;жүрек қызметі мен тыныс алуды реттеу тетіктері;жүрек пен қан тамырларының, тыныс алу органдарының құрылысы мен жұмыс істеуінің жас ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде эндокриндік бездердің жұмыс істеу механизмінің теориялық негіздерін және адам ағзасының негізгі процестерін басқарудағы эндокриндік жүйенің үйлестіруші рөлін түсіну қабілетін қалыптастыру. Эндокринологиялық аурулардың этиологиясы мен патогенезі; гормондарды зерттеуде қолданылатын қазіргі биохимиялық, биотехнологиялық, молекулярлық-биологиялық әдістерді, сондай-ақ медицина мен халық шаруашылығындағы заманауи эндокринологияның жетістіктерін игеру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: медициналық микробиология туралы білімдерін дамыту қабілеттіліктерін қалыптастыру. Білім беру барысында мына тақырыптар қарастырылады: патогендік микробтардың құрылымы мен маңызды биологиялық қасиеттері, олардың табиғи және әлеуметтік ортаның белгілі бір жағдайларында адам организмімен қарым-қатынасы; микробиологиялық диагностика әдістерін, профилактикалық препараттарды жетілдіру, жұқпалы ауруларды жою және алдын-алу сияқты маңызды мәселелерді шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық микроскопия — адам ұлпалары мен клеткаларының микроскопиялық кұрылымдарын жарық, электрондық және флуоресценттік микроскопия әдістері арқылы зерттейтін пән. Ол организмдегі қалыпты морфологиялық құрылыстарды ғана емес, сонымен қатар патологиялық өзгерістерді анықтап, олардың ерекшеліктерін салыстырмалы түрде сипаттауға айрықша назар аударады. Бұл білім организмдегі патологиялық процесстерді диагностикалау, патоморфология, гистология және зертханалық медицина үшін қажет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мидың құрылымы мен функционалды жағдайын зерттеудің классикалық және заманауи әдістерін талдау қабілетін қалыптастыру. Курста психофизиологиялық зерттеу әдістерін жіктеу; ультрамикроскопиялық, цитохимиялық және молекулалық-биологиялық зерттеу әдістері; мидың зақымдануының салдары, неврология мен психопатология деректерін салыстыру қарастырылады; бұл жүйке жүйесінің ұйымдастыру деңгейі мен дамуы туралы тұтас түсінік жасауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің микроорганизмдердің Биомедицинада рөлін зерттеу және бағалау қабілетін қалыптастыру және осы микроорганзмдер бөлетін улы заттар; улы химикаттармен улану тұрғысынан биологиялық материалды сапалы және сандық талдау, Курста прокариоттардың ерекшеліктері, микроорганизмдердің негізгі топтарының зат алмасу ерекшеліктері, әртүрлі экотоптарда прокариоттардың таралу ерекшеліктері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің биология мен медицинаның әртүрлі салаларында молекулалық биология туралы білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. ДНҚ, РНҚ, ақуыздардың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы; жасушаның генетикалық құрылымдарының репликациясы, репарациясы, транскрипциясы, трансляция механизмдері; гендердің құрылымы мен экспрессиясын, мутагенезді, рекомбинацияны талдаудың заманауи әдістері; геномның құрылымдық ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуін зерттеу әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биологиялық және медициналық бейіндегі ғылыми-зерттеу институттарында жұмыс істеуге қабілетті, молекулалық және жасушалық технологиялар, биоинформатика,метаболикалық инженерия,биомедициналық технологиялар саласындағы ғылыми зерттеулер мен технологиялық әзірлемелердің заманауи әдістерін меңгерте отырып, студенттерде молекулалық биомедицина бойынша терең білімді қалыптастыру. Генетикалық және қоршаған орта факторларына байланысты адам ауруларының пайда болуы мен даму механизмдері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орталық жүйке жүйесінің физиологиясының теориялық негіздерін талдай білу, дененің барлық мүшелері мен жүйелерінің қызметін біріктіретін орталық жүйке жүйесінің маңызды құрылымдары туралы түсінік беру. Мыналар зерделенетін болады: нейрондар мен олардың ансамбльдері қызметінің тетіктері, ОЖЖ нейрондарының қозуы мен тежелуі, жүйке талшықтары мен синапстар арқылы қозуды жүргізу, ағзаның мінез-құлқын ұйымдастырудың жалпы қағидаттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орталық жүйке жүйесінің физиологиясының теориялық негіздерін талдай білу, ағзаның барлық мүшелері мен жүйелерінің қызметін біріктіретін орталық жүйке жүйесінің маңызды құрылымдары туралы түсінікті қалыптастыру. Курста нейрондар мен олардың ансамбльдері қызметінің тетіктері, ОЖЖ нейрондарының қозуы мен тежелуі, жүйке талшықтары мен синапстар арқылы қозудың жүруі, ағзаның мінез-құлқын ұйымдастырудың жалпы қағидаттары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адамның филогенезі мен онтогенезіндегі иммундық жүйенің дамуының жалпы принциптерін, иммундық жауаптың эволюциялық қалыптасуы мен күрделенуінің филогенетикалық схемасын зерттеуді қоса алғанда, иммунология туралы білімді қалыптастыру; норма мен патологиядағы иммунологиялық реактивтілік жағдайын зерттеу мен диагностикалаудың заманауи әдістерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жұқпалы аурулармен күрес бойынша емдеу-алдын алу және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастырудың теориялық және практикалық білімдерін кәсіби қызметте пайдалану қабілетін қалыптастыру. Курста жануарлардың жұқпалы, генетикалық және жұқпалы емес ауруларының алдын алуға, белгілі бір аймақтан, ауру ошағынан жұқпалы аурудың таралуына қарсы бағытталған профилактикалық іс-шаралар, аурудың себептерін анықтауға бағытталған диагностикалық іс-шаралар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: радиология және жұқпалы аурулармен күресу бойынша профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру, тірі организмдерде жұқпалы, генетикалық және жұқпалы емес аурулардың алдын алуға бағытталған профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру саласындағы теориялық және практикалық білімдерін кәсіби қызметте пайдалана білуді қалыптастыру, жұқпалы аурудың таралуына қарсы тұру, аурудың себебін анықтауға бағытталған диагностикалық шараларды ұйымдастыру, жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде токсикодинамика және токсикокинетика туралы білімдерін қалыптастыру. Курста жалпы токсикологиялық мәліметтер, уытты заттардың әсер ету механизмдері, неғұрлым кең таралған улы заттармен уланудың негізгі клиникалық белгілері; улы химикаттармен улану мәніне биологиялық материалды сапалық және сандық талдау; жіті уланудың этиологиясы, патогенезі, диагностикасы, зертханалық диагностикалау әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің дәрілік өсімдіктерді, дәрілік өсімдік шикізатын және қолдануға рұқсат етілген фитопрепараттарды қолдану мәселелері бойынша білімдерін қалыптастыру. Дәрілік өсімдіктердің, әсер етуші заттардың химиялық құрамы, емдік әсер ету тетіктері; құрамында дәрілік өсімдік шикізаты бар дәрілік нысандар; дәрілік өсімдіктерді жиындарға біріктіру қағидаты; түрлі аурулар кезінде дәрілік өсімдіктерді қолдану туралы нұсқаулар беру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттер арасында хронобиологиялық процестердің физиологиялық механизмдерін, адам ағзасында болатын әртүрлі циклдік құбылыстарды және олардың уақытша ұйымдастырылу заңдылықтарын, сондай-ақ дәстүрлі емес биомедициналық жағдайларда моральдық-құқықтық шешімдерді іздеу қабілетін, адам ауруларының алдын-алу, диагностикалау және емдеуді жақсарту үшін биоритмдердің заңдылықтарын түсіну қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты – оқу процесі барысында алынған теориялық білімді тереңдету және бекіту, іріктеу және жүйелеу материал үшін дипломдық жұмысты орындау; дипломдық жұмысты жазу; дипломдық жұмысты алдын ала қорғау
Защита практики
Защита практики
Практиканың мақсаты – таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру. Өндірістік практика практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Практиканың мақсаты – алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызметі бағыттарымен, құрылымымен танысу. Кафедрадан бекітілген практикаға жауапты оқытушылардың кеңесі, бағыт-бағдары зерделенетін болады; кафедраның ғылыми бағыттарымен, факультет пен университет құрылымымен танысу