жаратылыстану бакалавры
Бағдарлама биология саласында практикалық дағдылары, құзыреттілігі бар, ғылыми-зерттеу, табиғатты қорғау, санитарлық-эпидемиологиялық және басқа да мекемелерде жұмыс істеуге қабілетті жаратылыстану бакалаврын қалыптастыруға бағытталған.
Биология
6B05102
Биология және биотехнология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
Химия
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Физиологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, адам мен жануарлар организмінің тіршілік әрекетінің физиологиялық процестерін олардың бірлігі мен қоршаған ортамен өзара байланысында жүйелеу. Нәтижесінде студент дененің әртүрлі жүйелерінің, олардың жеке құрылымдық элементтерінің және тұтастай алғанда организмнің жалпы заңдылықтары мен қызметінің ерекшеліктерін түсіндіреді және ұйымдастыруды қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Биометрия терминдерінің білімін қалыптастыру, кездейсоқ шамалардың таралу заңдылықтарын талдау, биостатистика әдістерін қолдану, математикалық-статистикалық әдістер негізінде ғылыми эксперименттердің нәтижелерін талдау, көптеген мәліметтерді топтау әдістемесін қолдану, іріктемелі көрсеткіштерді бағалау, корреляциялық, регрессиялық және дисперсиялық талдау жүргізу, биостатистика деректері негізінде ғылыми негізделген тұжырымдар жасау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі организмдерде өтетін маңызды физикалық процестер, биофизиканың негізгі принциптері мен теориялық ережелері және биологиялық құбылыстар мен заңдылықтарды, эксперименттік зерттеуге биофизикалық көзқарас дағдылары туралы түсінік қалыптастыру, тірі жүйелер жұмысының физикалық және биологиялық аспектілерінің өзара байланысы, тіршілік әрекетінің физикалық негіздері, оның ішінде химиялық құрылымы, табиғи қосылыстар мен олардың кешендерінің қасиеттері қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі организмдердің биохимиялық процестерінің құрамы, қасиеттері, құрылысы және қызметі, биополимерлердің биологиялық әсерінің ерекшеліктері, белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың функционалдық топтары, липидтер, ферменттер, гормондар, витаминдер, аминқышқылдары, зат алмасудың реттелуі, зат алмасу және зертханалық жағдайда биохимиялық талдау әдістері туралы жүйеленген білімді қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге тірі организмдердің тұқым қуалаушылық және өзгергіштік механизмдері туралы тұтас жүйені қалыптастыру, генетикалық эксперименттердің нәтижелерін талдау және зерттеу нәтижелері бойынша қорытынды жасау, мұрагерлік белгілердің негізгі заңдылықтарын, мұрагерлік түрлерін түсіну, аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесу механизмдерін түсіну, кроссинговер, популяциядағы генетикалық процестердің заңдылықтарын талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адам мен жануарлар ұлпаларының құрылысы мен тіршілік әрекеттерін, дамуын,эпителий, ішкі орта ұлпалары, бұлшық ет пен жүйке ұлпаларын, ұлпалық ұйымдасу деңгейіне тән олардың негізгі заңдылықтарын және олардың клеткалары мен құрылымдарындағы химиялық заттардың таралуын, клеткалардың құрылымдарының оларда жүретін зат алмасу процестеріне әсерін білуді қалыптастырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары сатыдағы өсімдіктердің алуантүрлілігімен, олардың тіршілік формаларымен, таралуы және классификациясымен, морфологиялық сыртқы белгілерімен, экологиялық типтерімен, көбею жолдарымен және түрлерді анықтау кілттерді қолдану тәсілдерімен және ортаға бейімделу белігілері жайында білімдерін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Организмнің иммундық жүйесінің қоршаған орта факторларына жауап беруіндегі негізгі сәттерді сипаттау және түсіндіру қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: иммундық жүйенің туа пайда болған ерекшелік емес және жүре пайда болған ерекшелік иммунитеттердің механизмдерін білу; иммундық компетентті клеткалардың функционалдық жүктемесін түсіндіру; организмді генетикалық бөтен заттар мен организмдердің әсерінен қорғауды қамтамасыз етудегі иммундық жүйенің биологиялық рөлін түсіндіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: клеткалық теория мәнін, клеткалық биологияның басқа биологиялық ғылымдармен байланысын түсіндіре білу; түрлі деңгейлердегі прокариот және эукариот клеткалардың ұйымдасуы мен қызмет етуін, клеткалық сигналдардың таралуының механизмдерін, калыпты және патология жағдайларындағы клеткалық бөліну мен дифференцация механизмдерін, клеткалық жойылу (некроз және апоптоз) кезіндегі жүретін процестерді заманауи ақпараттардың негізінде түсіндіру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - клеткалар мен ұлпалардың шығу тегі, құрылысы мен қызметі туралы көзқарастарды қалыптастыру, клеткадағы зат алмасу барысындағы нәзік құрылысының өзара әсерлері, клеткалық сигналдардың берілу механизмдері, қалыпты және патологиялық жағдайдағы клетканың бөлінуі мен дифференциациясы, организм ұлпаларының филогенетикалық тұрғыдан алыс және әртүрлі мамандануы және құрылымдық – химиялық және жүйелік механизмдерінің типтік заңдылықтарын түсіндіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстанның биологиялық ресурстары және жануарлар мен өсімдіктер әлемін ұтымды пайдалану негіздері туралы білім алу, ресурстанудың теориялық негіздерін зерделеу, биоресурстардың әр түрлерін кеңістікте бөлу және игеру ерекшеліктерін талдау, өсімдіктер мен жануарлардан алынатын ресурстық түрлердің жай-күйін бақылау және қорларын бағалау әдістерін зерделеу, ресурстық түрлер мен қоғамдастықтарды ұтымды пайдаланудың экологиялық негіздерін игеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жалпы микробиология мен вирусологияның тұжырымдамалық негіздері, микроорганизмдердің дамуы мен жұмыс істеуін реттейтін заңдарға сүйене отырып ғылыми дүниетанымдық көзқарас қалыптастыру, микроағзалармен тәжірибелік жұмыстар дағдыларын үйрету; микробиология және вирусология саласындағы ғылыми зерттеулердің негізгі әдістерін меңгеру және дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдардың айналымы саласындағы зерттеулерде қолдану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жарық оптикалық микроскоптың көмегімен адам және жануарлар организмдерін тұтас және мүшелер жүйесі мен мүшелерінің макроскопиялық және микроскопиялық құрылысын, шығу тегі мен қызметін зерттеуге мүмкіндік беретін биологиядағы микроскопиялық техниканың мәнін түсіндіру., сонымен қатар, зерттеудің классикалық және қазіргі заманғы микросопиялық әдістерінің теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Прокариоттар мен эукариоттарда тұқым қуалайтын ақпаратты беруді және іске асыруды қамтамасыз ететін негізгі құрылымдар мен механизмдер туралы түсінік қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың молекулалық құрылымының ерекшеліктері, нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы мен физика-химиялық қасиеттерін талдаудың заманауи әдістері, репликация, транскрипция, РНҚ жетілу, генетикалық материалды қалпына келтіру механизмдері мен әдістерін қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-омыртқалы зоология мен жоғары сатыдағы өсімдіктердің маңызымен негізгі тұжырымдамалары, әдістері мен даму перспективалары туралы түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында омыртқалы жануарлар мен жоғары сатыдағы өсімдіктердің қалыптасуының алуантүрлілігімен негізгі заңдылықтары, жануарлардың экологиялық жүйелердегі экономикалық, медициналық, коммерциялық маңызы мен рөлі, далалық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін зологиялық және ботаникалық зерттеу әдістері мен математикалық өңдеу ерекшеліктері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жануарлардың хордалар типінің әртүрлі кластарының анатомиялық, морфологиялық, физиологиялық, ерекшеліктерін, биологиялық, экологиялық, этологиялық сипаттамаларын, таксономиясын, шығу тегін анықтауыш кестелердің көмегімен анықтауды, түрлердің эволюциясы мен таралуын, биоценоздағы және шаруашылықтағы маңызын қарастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты фауна мен флораның дамуындағы маңызды негізгі ұғымдар, әдістер мен перспективалар туралы түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында омыртқасыз жануарлар мен төменгі сатыдағы өсімдіктердің қалыптасуының әртүрлілігі мен негізгі заңдылықтары, экономикалық, медициналық, коммерциялық маңызы және экологиялық жүйелердегі фауна мен флораның рөлі қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бір жасушалыдан бастап, төрт қабатты ұйымдасу деңгейіне дейін (құрттар, моллюскалар, шаянтәрізділер, эхинодермдер), олардың шығу тегін, филогенезін, эволюциясын, таралуын, ұйымдасуын, тіршілігін, паразиттік формалардың циклдерін, омыртқасыздардың негізгі таксондарының практикалық маңызын қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде өсімдік клеткалары мен өсімдік ұлпа құрылымының ерекшеліктері, өркен морфологиясы мен анатомиясы, тамыр және генеративті жүйе туралы, өсімдіктердің морфологиялық эволюциясының негізгі бағыттарын, көбеюдің биологиялық мәнін, өсімдіктердің жас және маусымдық өзгерістері, онтогенез және филогенез процесінде өсімдіктер құрылымының өзгеруін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде өсімдік клеткалары мен өсімдік ұлпасы құрылымының ерекшеліктері, өркен, тамыр және генеративті жүйенің морфологиясы мен анатомиясы туралы білім қалыптастыру; өсімдіктердің морфологиялық эволюциясының негізгі бағыттарын, көбею мен көбеюдің биологиялық мәнін, өсімдіктердің жас және маусымдық өзгерістерін үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерде өсімдіктердегі негізгі физиологиялық процестер туралы (фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералды тамақтану, өсу және даму, тұрақтылық және сезімталдық) және негізгі фитофизиологиялық тәжірибелер мен бақылауларды ұйымдастыру және жүргізу біліктері мен зерттеулерінің фитофизиологиясының әдіснамалық негіздері туралы білім қалыптастыру. Физиологиялық процестердің заңдылықтарын талдау, процестер арасындағы себептік байланыстарды анықтау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Төменгі сатыдағы өсімдіктердің (балдырлар, саңырауқұлақтар мен қыналар) эволюциясын, таралу ортасының экологиясын, жіктелуін, қоршаған ортаға бейімделу белгілерін, түрлерді анықтаудағы кілттерді қолдану жолдарын, көбею түрлерінің өзара ерекшеліктерін және алуантүрлілігі туралы білімдерін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жалпы химияның іргелі мәселелерін сипаттау қабілетін қалыптастыру және математикалық арифметикалық әрекеттерді орындауды, шамаларды есептеу қателіктерінің жуықталған мәндерін табуды, ауызша және жазбаша тәсілдердің үйлесімімен қолданбалы сипаттағы есептерді шешуді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Биологиялық ырғақтардың табиғаты туралы, биологиялық ырғақтардың синхрондаушы факторлары туралы, ырғақтардың протозойдан адамға дейінгі организмдердің тіршілігіндегі бейімделу механизмі ретіндегі рөлі туралы түсінік қалыптастыру, уақытша жүйенің, олардың жеке құрылымдық элементтерінің және тұтас организмнің жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіру және жүйелеу мүмкіндігін қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биологиялық ырғақтардың табиғаты, синхронизатор факторлары және организмдер тіршілігіндегі бейімделу механизмі ретінде ырғақтардың рөлі туралы, тнып білу процестерінің физиологиялық негіздері, психикалық әрекеттің механизмдері және мінез-құлық реакцияларының заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру, сонымен қатар сыртқы орта факторларының әсеріне организмнің иммундық жүйесінің жауап беруінің негізгі сәттерін сипаттау және түсіндіру қабілетін дамыту.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: интерфазалық және метафазалық хромосомалардың талдауының заманауи цитогенетикалық әдістерін қолдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясы; хромосомаларының құрылымдық және функциялық ұйымдасу ерекшеліктері; кариотип, кариотиптеу принциптері; цитогенетикалық препараттарды дайындау әдістері; полиплоидті нысандарды өндіру және сәйкестендіру әдістері; тозаңның құнарлылығы және өміршеңдігі және оларды бағалау әдістері; хромосомалардың құрылымдық бұзылыстары түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жер бетінде тіршіліктің эволюциялық заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эволюцияның синтездік теориясының ережелері; эволюцияның генетикалық, онтогенетикалық және экологиялық негіздері; Жер бетіндегі тірінің эволюциясының механизмдері және заңдылықтары, қарапайым факторлары; микро- және макроэволюциялық процестердің себептері және механизмдері; мүшелер мен функциялар эволюциясы; филоценогезді және эволюциялық процестердің бағытталу себептері; адамның эволюциясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өсімдіктерді клондық микрокөбейту, генетикалық алуантүрлілігін сақтау, сұрыптау және биотехнологиялық жолдармен түрлендіру мақсатында қолданылатын өсімдіктердің клеткалары мен ұлпа култураларын in vitro жағдайында өсірудің теориялық негіздері мен практикалық әдістері жайында түсінікті қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жас ерекшеліктеріне сай мүшелер мен жүйелердің дамуы мен құрылымы бойынша адам анатомиясы туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Курста адам ағзасының құрылымы, қызметі және топографиясы; дене құрылысының жеке және жас ерекшеліктері; анатомиялық ғылымдағы қолданбалы және теориялық фундаментальды зерттеудің медицина үшін мәні қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде адам ағзасының босанғанға дейінгі және постнатальды онтогенезінің негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы терең түсінік қалыптастыру, эмбриональды дамудың негізгі кезеңдерімен, өсудің молекулалық биологиялық, генетикалық, клеткалық-ұлпалық механизмдерімен, эмбрионның морфогенезі мен цитодифференциясымен, даму аномалияларының пайда болу себептерімен танысу, адамның және сүтқоректілердің басқа өкілдерінің дамуындағы сыни кезеңдерді қарастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Хромосомаларды жіктеу және талдау заманауи цитогенетикалық әдістерін қодану қабілеттерін және интерфаза және метафаза хромосомаларының, политенді хромосомалардың және "лампалы щетка" тәрізді хромосомалардың құрылымы мен функцияларын, хромосомалық жиынтықта (хромосомалық, геномдық мутация) генетикалық өзгерістердін, цитогенетикалық талдау әдістерін, нормада және хромосомалық патологияда адамның кариотиптелуі жайында түсінікті қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде организмдердің онтогенетикалық даму заңдылықтары туралы тұтас жүйелік идеяны қалыптастыру, адам онтогенезінің негізгі кезеңдерін сипаттау және эмбриональды даму фазаларын анықтау, сонымен қатар саралау процесін, химиялық, морфологиялық және функционалды белгілерді, морфогенезді, жаңа құрылымдардың пайда болуын және организмдердің жеке дамуы барысында олардың формаларының өзгеруін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Баған клеткаларының құрылымы мен функцияларын, in vivo және in vitro жағдайындағы бағаналы клеткалардың морфофункционалды ерекшеліктерін, көп клеткалы организмнің дамуындағы бағаналы клеткалардың рөлін зерттеу. Қатерлі ісік жасушаларының проблемасы, қалыпты және патологиядағы бағаналы және сараланған жасушалардың байланысын және цитологиялық және гистологиялық препараттарды микроскопиялау дағдыларын түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге балықтардың биология курсы жайында жан-жақты түсінуді, балықтардың қазіргі систематикасын, морфологиялық белгілерін, биологиялық және экологиялық ерекшеліктерін білуді және алынған білімдер негізінде экологиялық зерттеулер жүргізуді, сонымен қатар ихтиофаунаны сақтау және қорын тиімді пайдалану бойынша ғылыми-биологиялық негіздемелер дайындау қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: организмнің және оның жеке бөліктерінің қоршаған ортамен қарым-қатынас бірлігіндегі тіршілік ету заңдылықтары мен бейімделу ерекшеліктері, жалпы бейімделудің ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. сонымен қатар дәрілік заттардың әсер етуінің негізгі фармакодинамикалық және фармакокинетикалық механизмдерін және дәрілік заттардың көмегімен организмнің әртүрлі жүйелерінің физиологиялық белсенділігін реттеу әдістерін талдай білуді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде негізгі құқықтық базасы негізінде адамның табиғатпен өзара әрекеттесуі және биоэтиканың құқықтық аспектілері туралы идеяларға сәйкес студенттің биологиялық объектілерді басқару саласындағы биоэтикалық мәселелерді анықтау қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адамның табиғатпен қарым-қатынасы және биоэтиканың құқықтық аспектілері туралы түсініктерге сәйкес құзыреттіліктерді қалыптастыру, биологиялық объектілерді басқару және радиацияны ғылым мен өндірісте, зерттеулер мен жануарларды сынау кезінде пайдалану саласындағы биоэтикалық мәселелерді анықтау қабілетін және иондаушы сәулелердің тірі организмдерге әсер ету механизмдерін түсінуді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің саңырауқұлақтардың табиғаты, саңырауқұлақтардың жіктелуі, саңырауқұлақтардың экологиялық топтары, биологиялық әртүрлілігі, шығу тегі, жүйелілік пен диагностикасы, эволюциясы, филогенетикалық байланыстар үшін тиісті құрылымдардың маңызы, сондай-ақ табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы заманауи теориялық білім алу..
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Организмдердің паразиттік тіршілік ету жолына өтуімен және паразит-ие жүйесіндегі алуантүрлілікпен байланысты жалпы биологиялық заңдылықтарды ашатын экология ғылымы ретінде паразитология туралы білімді қалыптастыру, сонымен қатар организмдердің бейімделу өзгерістерін талдауға мүмкіндік беретін әдістерді қолдана біліп паразиттік жануарларды ұйымдастыратын, олардың тасымалдаушы аурулардың табиғи және антропогендік ошақтарындағы рөлін анықтау жоларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жас ерекшелігіне байланысты ағзаның физиологиясы мен баланың мінез-құлқының психофизиологиялық аспектілері туралы терең білім мен түсінік қалыптастыру және балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары, балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын бағалау критерийлері, барлық дене жүйелерінің қалыптасуы мен дамуының ерекшеліктері және әр түрлі жас кезеңдерінде ағзаның физиологиялық мүмкіндіктеріне сәйкес келетін ғылыми негізделген оқу процесін ұйымдастырудың теориялық негізін береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дамып келе жатқан ағза физиологиясының негіздері, өсу және даму заңдылықтары, балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын бағалау, ағзаның барлық жүйелерінің қалыптасу және даму ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, организмнің эндокриндік жүйесінің жағдайын бағалауға, организмнің физиологиялық жүйелерінің гормондық реттелуінің ерекшеліктерін және оның резервтік мүмкіндіктерін негіздеуге мүмкіндік беретін эндокринологияның тұтас жүйелі көзқарасын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
<иология мен экология туралы тірі организмдердің ең маңызды және әр түрлі топтарының бірі — жәндіктер, өзгеретін биосфера жағдайындағы жәндіктердің алуантүрлілігі мен популяциясындағы өзгерістері, жергілікті экожүйелерде де, жалпы биосферада да заттар мен энергия ағындарындағы рөлі, жәндіктер мен адамның қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы идеяларды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттер әрбір мүшенің микроскопиялық құрылысы туралы толық мәліметтерді алады және мүшелердің онтогенетикалық ерекшеліктерін түсінеді. Сонымен қатар, студенттер гистологиялық препараттарды зерттегенде мүшелерді танып білуге үйренеді және олардың ұлпалық элементтерін ажыратады, әр түрлі мүшелер мен жүйелердің морфологиясын зерттеу үшін микроскопиялық анатомияның мәнін түсіндіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Организмдердің онтогенетикалық даму заңдылықтары туралы көзқарасын қалыптастыру; онтогенездің негізгі сатыларын ажыратуға және эмбриональды дамудың фазаларын анықтауға; өсудің механизмін, морфогенезін, даму ақауларының себептерін түсіндіреді;регенерация механизмдері, эмбриональдық индукция, дифференциация, детерминация мен қартаю және жануарлардың даму негізінде жатқан басқа да процесстерде қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жергілікті флора өсімдіктерін ұтымды пайдалану мен қорғауға байланысты зерттеу. Студенттерді Қазақстанның жекелеген аймақтарының табиғи жағдайларымен, географиялық жағдайымен және флористикалық құрамымен таныстыру. Зерттелген аймақтар флорасының ерекшеліктерімен және оларды анықтаудың негізгі әдістерімен Қазақстанның жекелеген аймақтарының географиялық жағдайы мен флористикалық құрамын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерді ғылыми мекемелерде кәсіби іс-әрекетке дайындауда, клиникалық диагностикалық және емдік-профилактикалық зертханаларда, ғылыми зертханаларда зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде студенттерде заманауи жоғары технологиялық жабдықтарды ұтымды пайдаланудың теориялық білім жүйесін және әдістемесін қалыптастыру.Заманауи фотометриялық және спектрлік зерттеу әдістері, полярографиялық, кондуктометриялық және электрофизиологиялық әдістерді үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қалыпты жағдайдан ауытқу және сау ұлпалардағы алмасу процесстерінің дамуы кезінде пайда болатын өзгерістерді зерттеу және клеткалар патологиясының биологиялық және медициналық ғылымдар систематикасындағы орны мен рөлі, клеткалар патологиясының типтік формалары: дистрофия, дисплазия, метаплазия, гипотрофия (атрофия), гипертрофия, некроз және апоптоздың патологиялық формалары, клеткалардың зақымдалуын туындататын факторлар қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-гомеостаз негіздерін, бейімделуді және жасушалар мен тіндер патологиясының типтік формаларын зерттеу. Курсты оқу барысында жасуша патологиясының типтік формалары туралы қазіргі заманғы идеялар қарастырылады: дистрофия, дисплазия, метаплазия, гипотрофия (атрофия), гипертрофия, сонымен қатар Апоптоздың некрозы мен патологиялық формалары, клетканың зақымдалуына әкелетін эндо - және экзогендік факторлардың әсері, клетка өзгеру механизмдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстанның дәрілік өсімдіктерін, өсімдіктен алынатын дәрілік шикізатты, оларды қайта өңдеу өнімдерін, сондай-ақ шикізат пен дәрілік өсімдік препараттарын талдау әдістерін зерделеу және Қазақстанның дәрілік өсімдіктерінің ғылыми жетістіктері негізінде маманның біліктілігін арттыру мен дамытуға, сондай-ақ дәрілік өсімдіктер ресурстарын ұтымды пайдалану бойынша ғылыми білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттің ғылыми-зерттеу қызметін реттейтін құжаттардың құқықтық базасын басшылыққа ала отырып, практикалық қызметте моральдық-этикалық нормаларды сақтау қажеттілігіне деген сенімін дамыту үшін студенттің биомедициналық этика негіздерін қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге микроорганизмдер биологиясы және олардың экожүйедегі рөлі туралы тұтас түсініктерді, практикалық қолдану мүмкіндіктерін зерттеу, прокариотты клетканың құрылымдық ұйымдастырылуын сипаттау, микроорганизмдерді ғылыми зерттеу объектісі ретінде және практикалық мақсатқа қолдану, микробты дақылдарымен жұмыс істеу, микроорганизмдерді зерттеу мақсатында микроскопиялық әдістерді қолдануды қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді табиғи тепе-теңдікті сақтаудағы микроорганизмдердің рөлін тұжырымдамалау қабілетін, экологиялық мәселелерді талдау және бағалау, табиғи тепе-теңдікті сақтаудағы микроорганизмдердің маңыздылығын көрсету, олардың табиғаттағы заттардың айналымына белсенді қатысуы, ағынды сулардың, ауаның және топырақтың ластануымен байланысты қоршаған ортаның экологиялық мәселелерін анықтау, оларды шешу үшін қоршаған ортаны пайдалану қабілетін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жарық оптикалық микроскоптың көмегімен жалпы адам организмдерін тұтас және мүшелер жүйесі мен мүшелерінің макроскопиялық және микроскопиялық құрылысын, шығу тегі мен қызметін зерттеуге мүмкіндік беретін биологиядағы микроскопиялық техниканың мәнін толық түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жарық оптикалық микроскоптың көмегімен адам және жануарлар организмдерін тұтас және мүшелер жүйесі мен мүшелерінің макроскопиялық және микроскопиялық құрылысын, шығу тегі мен қызметін зерттеуге мүмкіндік беретін биологиядағы микроскопиялық техниканың мәнін түсіндіру., сонымен қатар, зерттеудің классикалық және қазіргі заманғы микросопиялық әдістерінің теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мутагендік факторларды сипаттау және олар туындаған бұзылыстарды бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: мутагенездің қазіргі заманғы теориялары; мутагенездің теориялық және тәжірибелік негіздері; мутациялардың негізгі түрлері; әртүрлі мутациялардың цитогенетикалық, биохимиялық және молекулалық көріністері; тератологиялық ақауларды және спонтанды тұқым қуалайтын өзгерістерді талдау әдістері; ауылшаруашылық өнімдерінің сапасын арттыру үшін селекциялық практикада мутациялық үдерісті қолдану қағидаттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жүйке жүйесінің қызмет етуінің негізгі принциптері мен заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру және адамның жоғары жүйке қызметінің физиологиясының қазіргі мәселелері мен жетістіктерін түсіндіре алады, функционалдық диагностика және дене жағдайын түзету әдістерін қолданады, шартты рефлекторлық белсенділіктің ерекшеліктерін және мінез-құлықтың физиологиялық механизмдерін талдаайды, балалардың жүйке жүйесінің құрылымдық және жас ерекшеліктерін және олардың дамуына әсерін анықтай алады және нейрофизиология мен психо-педагогикалық ғылымдардың байланысын дәлелдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өсімдіктерді интродукциялау туралы теориялық білімдерін қалыптастыру және Қазақстан мен әлем флорасының жоғары интродукциялық әлеуетімен таныстыру, фенологиялық бақылау жүргізу жолдарын үйреті, бастапқы материалды іріктеу және бағалау, интродуценттердің жас ерекшеліктерін анықтау, өсімдіктерді интродукциялау бойынша эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу, жасыл құрылыста интродуценттерді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өсімдіктердің жеке даму процестерін (онтогенез), өсу мен дамуды реттеу механизмдерін, ішкі және сыртқы факторлардың рөлін, сондай-ақ өсімдіктердің өмірлік циклі кезіндегі морфогенезді және фазалық өзгерістері жайында түсініктерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әртүрлі экологиялық факторларға байланысты экологиялық топтардың өсімдік ортасымен қатынастардың таралуы мен ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру. Экологиялық жағдайға байланысты өсімдіктің ішкі және сыртқы құрылысының бейімделу ерекшеліктерін айқындайды. Курсты оқу барысында студенттер ғылыми жұмыстарды өз бетінше түсініп, талқылау қабілеттерін қалыптастыруға және қоршаған ортаға экологиялық факторлардың әсер ету дәрежесін бағалауға мүмкіндік алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы туралы материалистік дүниетанымды қалыптастыру. Нәтижесінде студент эволюциялық процестердің негізгі факторлары, механизмдері мен заңдылықтары туралы білімді жүйелеуге және әртүрлі экологиялық факторларға байланысты бөлінген әртүрлі экологиялық топтардың өсімдіктерінің биотикалық және абиотикалық ортасымен әртүрлі қасиеттер мен қатынастардың ерекшеліктері, олардың рөлі туралы идеяларды қалыптастыруға қабілетті болады.заттардың циклінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге физикалық, химиялық және биологиялық радиациялық эффектілер, сондай-ақ иондаушы нұрлардың диагностика мен терапияда қолданылуы туралы түсінік беру және иондану мен қозуын, сәулелердің көздерін, иондаушы сәулелердің затпен әсерлесуін, сәулелердің әр түрлерінің биологиялық әсерінің ерекшеліктерін, иондаушы сәулелердің салыстырмалы биологиялық эффективтілігін және ағзалардың уақыт бойынша сәулелік зақымдану дамуының негізгі заңдылықтарын карастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сүтқоректілердің құрылым ерекшеліктері, шығу-тегі мен эволюциясы, морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері бойынша қазіргі систематикасының негізгі таксондары, олардың таралуы мен санының динамикасына әсер ететін сыртқы ортаның негізгі факторлары, тіршілік циклдері мен биоценозда алатын орны туралы білім қалыптастыру, сонымен қатар сүтқоректілердің популяциясын басқаруда абиотикалық, биотикалық және антропогендік әсерлердің түрлерін талдай білуді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Физикалық өрістердің тірі организмдерге әсері туралы түсініктерді және адамның табиғатпен әрекеттесуі және өзара әрекеттесудің мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру, жануарлар мен адамдарға зерттеу және сынау саласындағы мәселелерді анықтауды және физикалық факторлардың тірі организмдерге әсер ету механизмдерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өсімдік иммунитетінің түрлерін, механизмдерін сипаттау және өсімдіктердің патогендерге сезімталдығы мен тұрақтылығына әсер ететін факторларды бағалау қабілетін қалыптастыру, саңырауқұлақтар, бактериялар мен вирустар тудыратын және экологиялық факторлардың әсерінен болатын өсімдіктердің жұқпалы ауруларының генетикалық және молекулалық негіздерін түсіндіру, фитопатогендерге төзімділікке арналған мәдени өсімдіктердің генетикалық коллекциясын бағалау, фитопатогендік микроорганизмдердегі геномдық полиморфизм жайында түсінікті қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді дәрілік ретінде әлеуетті құнды және халықтық медицинада пайдаланылатын, бірақ ресми дәрілік өсімдіктер болып табылмайтын өсімдіктердің таралуымен, пайдалану ерекшеліктерімен, сондай-ақ дәрілік шикізаттың негізгі заманауи түрлерімен және фитопрепараттардың тиімділігін қамтамасыз ететін оны қолдану принциптерімен, дәрілік өсімдіктерді қолдану әдістерімен, негізгі дәрілік өсімдіктердің макроскопиялық және микроскопиялық диагностикалық белгілерімен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: фотобиологиялық процестердің (фотосинтез, көру, хемилюминесценция және т.б.) физика-химиялық негіздері және жасушалардың дифференциациялану механизмдері жайында түсініктерін қалыптастыру, сондай-ақ осы құбылыстарды зерттеу әдістерін (микроскопия, спектрофотометриялық, колориметриялық әдістер, люминесценттік талдау және т.б.) және тірі организмдерге фотобиологиялық әсер ету әдістерін және жасуша дифференциациясын қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: интерфазалық және метафазалық хромосомалардың талдауының заманауи цитогенетикалық әдістерін қолдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясы; хромосомаларының құрылымдық және функциялық ұйымдасу ерекшеліктері; кариотип, кариотиптеу принциптері; цитогенетикалық препараттарды дайындау әдістері; полиплоидті нысандарды өндіру және сәйкестендіру әдістері; тозаңның құнарлылығы және өміршеңдігі және оларды бағалау әдістері; хромосомалардың құрылымдық бұзылыстары түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физикалық өрістердің тірі организмдерге әсері туралы түсініктерді және адамның табиғатпен әрекеттесуі және осы өзара әрекеттесудің экологиялық этикасының мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру, жануарлар мен адамдарға зерттеу және сынау саласындағы экоэтикалық мәселелерді анықтауды және физикалық факторлардың тірі организмдерге әсер ету механизмдерін түсінуді үйрену.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде организмнің эндокриндік жүйесінің жағдайын бағалай алу жайлы, организмнің физиологиялық жүйесінің гормональді реттелудің ерекшеліктерін негіздеу жайлы, организмнің жалпы функционалды қалпы мен оның резервті мүмкіндіктері мен ішкі секреция бездерінің, олардың гормондарының синтезі мен жануарлар және адам организмдеріне әсерлерің жүйелеу және көрсете білу жайлы тұтас жүйелік түсінігін қалыптастыру.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты – оқу процесі барысында алынған теориялық білімді тереңдету және бекіту, іріктеу және жүйелеу материал үшін дипломдық жұмысты орындау; дипломдық жұмысты жазу; дипломдық жұмысты алдын ала қорғау
Защита практики
Защита практики
Практиканың мақсаты – таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру. Өндірістік практика практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Защита практики
Практиканың мақсаты – алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызметі бағыттарымен, құрылымымен танысу. Кафедрадан бекітілген практикаға жауапты оқытушылардың кеңесі, бағыт-бағдары зерделенетін болады; кафедраның ғылыми бағыттарымен, факультет пен университет құрылымымен танысу