жаратылыстану бакалавры
Физика саласында терең білімі бар және табиғаттың негізгі іргелі заңдары бойынша алған нақты білімдерін түсінікті және жеңіл түрде жеткізе алатын, теориялық және эксперименттік физика бойынша заманауи білімдерін ғылыми-зерттеу қызметінде, сондай-ақ ғылым мен техниканың басқа салаларында қолданбалы және инновациялық мәселелерді шешу үшін пайдалана алатын физика саласындағы жоғарғы біліктілікті мамандар дайындау.
Физика
6B05304
Физика-техникалық
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Физика
Математика
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - арнайы салыстырмалық теориясының ұғымдары, қағидалары, тұжырымдамалары, заңдылықтары және олардың қолданылуы туралы түсініктерді қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: арнайы салыстырмалық теориясының принциптері, эфир концепциясы. Майкельсон-Морли эксперименті; жарық жылдамдығын өлшеу; салыстырмалық принципі және Галилей түрлендірулері; Эйнштейннің постулаттары; Лоренц түрлендірулері; Кеңістік уақыт құрылымы; релятивтік механика; меншікті уақыт пен меншікті ұзындық; релятивтік энергия және импульс; релятивтік кинематика; релятивтік динамика; релятивтік электродинамика.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің астрономиялық бақылау деректері негізінде аспан денелерінің физикалық қасиеттерін және эволюциясын сипаттайтын астрофизикалық ұғымдар мен заңдар бойынша базалық білімдерін қалыптастыру; жұлдыздар мен галактикалардың құрылысы, сәулелену механизмдері және космология негіздері бойынша түсініктерін дамыту. <br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Астрофизикадағы кеңістіктік-уақыттық масштабтар. Электромагниттік сәулелердің ортада таралуы және жұтылуы. Жылулық сәулелену заңдары. Астрономиялық бақылаудың ерекшеліктері. Ғаламның пайда болуы және жұлдыздардың пайда болуы. Жұлдыз аралық орта. Жұлдыздардың негізгі сипаттамалары. Жұлдыздарда жүретін ядролық реакциялар. Сутегінің жануы. рр-цикл. CNO-цикл. Күн нейтриноларының проблемасы. Жұлдыздарда жеңіл ядролардың пайда болу механизмдері. Жұлдыздардағы нуклеосинтез. Li, Be, B проблемасы. Химиялық элементтердің темір шыңына дейінгі пайда болуы. Чандрасекар шегі және жұлдыздың іргелі массасы. Аса тығыз жұлдыздар. Ақ ергежейлілер, қара құрдым, нейтрондық жұлдыздар. Галактикалар. Күн жүйесі. Жер. Заманауи космология элементтері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге атомдық физиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, атомдардың құрылымын, спектрлерін және атомдық құбылыстардың теориялық негіздерін меңгерту; заманауи технологияларда атомдық физиканың қолданылу салаларын көрсету. <br/> Пәнді оқу барысында келесі аспектілерді қарастырады: атомдық-молекулалық деңгейдегі кванттық құбылыстар, атомдар мен молекуалардың электрондық қабықшалары қамтылған кванттық физика мен физикалық құбылыстардың эксперименттік негізі, атомдық физиканың негізгі заңдарын, атомдық спектрлерді және олардың математикалық өрнектелуін оқыту әдістерінің заңдылықтарын және факторларын ашуға, физикалық есептерді шығарып, олардың физикалық шамаларын бағалау, әрі бөлімнің негізгі түсініктерін тұжырымдау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерде векторлар мен тензорлар туралы түсінік қалыптастыру және олармен есептер шығару әдістерін үйрету.<br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Векторлық талдау: Негізгі ұғымдар. Координаталар жүйесін айналдыр. Векторлардың туындысы. Векторлардың нүктелік көбейтіндісі. Векторлардың көлденең көбейтіндісі. Үш вектордың аралас және қос айқаспалы көбейтіндісі. Градиент, дивергенция, ротор. Оператордың әрекеті▼. ▼Векторларды интегралдау. Гаусс теоремасы. Грин теоремасы. Стокс теоремасы. Скалярлық потенциал. Векторлық потенциал. Гаусс заңы. Пуассон теңдеуі. Координаталар системасы: Қисық сызықты координаталар. Декарттық, сфералық, цилиндрлік координаттар. Арнайы координаттар жүйесі. Айнымалыларды бөлу. Қисық сызықты координаталардағы дифференциалдық операторлар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты — студенттерге дифференциалдық және интегралдық теңдеулердің теориялық негіздерін, шешу әдістерін және қолдану салаларын меңгерту; математикалық модельдер арқылы әртүрлі физикалық, техникалық және инженерлік есептерді шешу қабілетін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу барысында келесі аспектілерді қарастырады: бірінші ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулер; дифференциалдық теңдеу үшін Коши есебі; n-ші ретті дифференциалдық теңдеулер және теңдеулер жүйелері; Жай дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептер; орнықтылық теориясы; Фредгольм және Вольтерра интегралдық теңдеулері; интегралдық теңдеулерді шешу әдістері; дифференциалдық және интегралдық теңдеулер үшін асимптотикалық әдістер туралы түсініктер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> жалпы салыстырмалықтың қозғалыс теңдеулері, жалпы салыстырмалықтың өріс теңдеулері, сондай-ақ Допплер әсері, гравитациялық өрісте жарық сәулелерінің кешігуі жайлы, гравитациялық линза әсері және астрономиялық бақылаулардың релятивистік қысқартуы; Шварцшильд және Фридман метрикаларының шешімдері және оларды астрономияда пайдалану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> толқындық функция формализмі;<br/> гармоникалық осциллятор және іргелі жүйелер үшін Шредингер теңдеуінің шешімі;<br/> дискретті және үздіксіз күйлер;<br/> операторлар алгебрасының формализмі;<br/> сақталу заңдары;<br/> орталық симметриялар жүйесі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - релятивистік емес кванттық теорияның математикалық аппараты мен негізгі теңдеуін, кванттық механиканың әртүрлі көріністерін зерттеу.<br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: кванттық механиканың негізгі принциптері және Шредингер теңдеуі және оның шешуі кванттық механиканың матрицалық тұжырымдау теориясы, матрицалық механика.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - релятивистік емес кванттық механиканың негізгі мәселелерін және релятивистік кванттық механиканың элементін зерттеу.<br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: бұрыштық импульстің кванттық теориясы, орталық симметриялы өрістерде кванттық есептерді шешу, кванттық механиканың жуық есептері, кванттық механиканың көп денелік есептері және релятивистік механиканың элементтері, атап айтқанда Клейн-Гордон -Фок теңдеуі және Дирак теңдеуі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Стационар ұйытқу теориясы; вариациялық әдіс; дельта-әдісі; сызықтық және квадраттық Штарк эффектілері; көп-денелік жүйелерді сипаттау моделдері; ангармоникалық осциллятор; кванттық ротатор; гелий атомы; Слэттер анықтауышы және матрицалық формализм.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі ғылыми мәліметтерге негізделген және физикалық құбылыстар теориясын бақылауларды, практикалық тәжірибе мен экспериментті жалпылау ретінде ұсынуда конденсацияланған күй физикасы саласындағы қолданыстағы идеялар кешенін зерттеу.<br/> Қарастырылатын тақырыптар: <br/> Конденсацияланған күйдегі заттардың құрылымы мен қасиеттері (қатты және сұйық, кристалды және аморфты, жансыз материя мен биологиялық заттар).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге математикалық талдаудың негізгі бөлімдері бойынша іргелі білімдерді қалыптастыру, аналитикалық ойлау қабілетін дамыту, математикалық талдау әдістерін жаратылыстану және техникалық ғылымдар саласындағы есептерді шешуде қолдану дағдыларын меңгерту, сондай-ақ басқа пәндерді меңгеруге және ғылыми зерттеулер жүргізуге қажетті математикалық негіз қалау.<br/> Пәнді оқу барысында келесі аспектілерді қарастырады: cандық тізбектер; функция және оның шегі; үздіксіздік; туынды функция; жоғары ретті туындылар; лопиталь теоремасы; фунцияның локальды экстремумы; экстремумның қажетті және жергілікті шарты; анықталмаған интеграл және оның қасиеттері; интеграл кестесі; анықталған интеграл және оның қолданыстары, Ньютон-Лейбниц формуласы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде математикалық физиканың типтік есептерін және сәйкес сызықты екінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулерді құрастыру және шешу әдістері мен дағдыларын дамыту.<br/> Пәнді оқу барысында келесі аспектілерді қарастырады: жекеше туындылардағы теңдеулерді шешу барысында туындайтын негізгі мәселелер шеңберінде бағдарлануы; Математикалық физиканың негізгі теңдеулерінің тұжырымдарын білуі; екінші ретті жекеше туындылардағы теңдеулерді канондық түрге келтіре білуі; Математикалық физика теңдеулерін сипаттамалар және Фурье әдістері әдісімен шеше білуі тиіс; жеке туындылардағы теңдеулерді қолдана отырып, нақты процестердің математикалық модельдерін құра білу және студенттердің вариациялық есептеу негіздерін игеруі, механика мен физиканың Вариациялық есептерін шешудің негізгі әдістерін игеру және оларды нақты есептерді шешуде қолдану аясында есептеулер жүргізе білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әртүрлі денелер үшін механикалық өзара әрекеттесуді талдау қабілетін қалыптастыру, арнайы пәндерді одан әрі сәтті зерттеу үшін механика курсында айтылған ұғымдар мен анықтамаларды игеру.<br/> Пәнді оқу барысында келесі аспектілерді қарастырады: кеңістік-уақыт; материялық нүктенің және қатты дененің кинематикасы; салыстырмалылық принципі; материялық нүктенің динамикасы; материялық нүктелер жүйесінің динамикасы; жұмыс және энергия; қатты дене динамикасы; үйкеліс күштері әсер ететін қозғалыстар; инерциялы емес жүйелер; Гравитациялық өрістегі қозғалыс; соқтығыстар; тұтас орта механикасының элементтері; тербелістер мен толқындар;
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – негізгі ұғымдар мен ұғымдар туралы, сипаттау әдістері мен термодинамика және молекулалық физика заңдары туралы жүйелі білім қалыптастыру; физикалық модельдерді құру, қарапайым практикалық есептеулерді орындау және физикалық есептерді шешу дағдыларын үйрену.<br/> Пәнді оқу барысында келесі аспектілерді қарастырады: тепе-тең макропараметрлер; идеалды газ күй теңдеуі; изопарметриялық процестер; молекулалық жүйелерді сипаттаудың статистикалық әдісі; Максвеллдің таралуы; термодинамиканың бірінші бастамасы; термодинамиканың екінші бастамасы; тасымалдау процестері; нақты газдар; сұйықтықтар; қатты денелер; фазалық өтпелер.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің жарықтың таралуы, интерференциясы, дифракциясы, поляризациясы және дисперсиясы сияқты оптикалық құбылыстардың теориялық негіздері бойынша базалық білімдерін қалыптастыру; геометриялық және толқындық оптика заңдарын меңгеру және оларды тәжірибелік есептерді шешуде қолдану дағдыларын дамыту.<br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: табиғатта шағылу және сыну феномені. Геометриялық оптика туралы негізгі түсініктер мен анықтамалар. Рейли интерферометрі. Көп сәулелі кедергіні қолдану. Оптикадағы поляризация ұғымдары. Анизотропты медианың оптикалық құралдары. Поляризация құрылғылары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты — студенттерге аналитикалық геометрия мен сызықтық алгебра бойынша базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, кеңістіктік және логикалық ойлау қабілетін дамыту, векторлық және матрицалық әдістерді қолдана отырып есептер шығара білу, сондай-ақ кәсіби қызметте қолданбалы есептерді шешу мен бейінді пәндерді меңгеруге қажетті математикалық аппаратты дайындау. <br/> Пәнді оқу барысында келесі аспектілерді қарастырады: сызықтық алгебраның элементтерін үйренуге, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің негізгі әдістерін білуге, матрицалардың анықтауыштарын есептеуге, матрицамен жұмыс істеуге, векторлық алгебраның есептерін шығаруға, жазықтықтағы түзу, түзу және кеңістіктегі жазықтық теориясы, екінші ретті қисықтар теориясы және екінші ретті беттер теориясын мегеруге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде механикалық қозғалыс және материалдық денелердің өзара әрекеттесу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру және теориялық физиканың жалпы және арнайы пәндерін кейіннен оқып-білуге негіз болу.<br/> Пәнді оқу барысында келесі аспектілерді қарастырады: нүктенің координатасы, Гамильтон салыстырмалық принциптері, Ньютон динамикасы, Лагранж функциясы, ең аз әсер принципі, Эйлер теңдеуі, импульс моменті сақталу заңы, Кеплер есебі,қозғалыс интегралдары, аз тербелістер, Эйлер бұрышы, қатты дене қозғалысы, бөлшектердің соқтығысуы, Гамильтон-Якоби теңдеуі, Пуассон жақшалары, айнымалыларды ажырату, қатты дененің инерция тензоры.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің теориялық физика есептерін шешуде қолданылатын компьютерлік моделдеу әдістері бойынша базалық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру; күрделі физикалық жүйелерді модельдеу, сандық алгоритмдер құру және есептеу нәтижелерін талдау қабілетін дамыту. <br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: физикалық есептерді модельдеу әдістері. Монте-Карло әдісінің негізгі принциптері және оның ерекшеліктері. Монте-Карло әдісі арқылы фигураның ауданын анықтау. Монте-Карло әдісі арқылы реакторларды есептеу барысында гі нейтронның траекториясын модельдеу. Барысында йсоқ санның көмегімен берілген үлестіруден шаманы іріктеу алгоритмі. Молекулалық динамика әдісінің негізгі принциптері және оның ерекшеліктері. Зарядталған бөлшектердің өзара әрекеттесуін молекулалық динамика әдісімен модельдеу. Молекулалық динамика әдісімен радиалды таралу функцияларын анықтау. Монте-Карло және молекулалық динамика әдістерін физикалық есептерде қолдану ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> салыстырмалық, ең кіші әсер, суперпозиция, толықтырымдылық, сәйкес келу, анықталмағандық , Паули, фазалық көлемнің тұрақтылығы принциптері. Гамильтон және Лагранж формализмдері. Теориялық физиканың көкейкесті мәселелері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің термодинамика мен статистикалық физиканың негізгі заңдары мен ұғымдары бойынша іргелі білімдерін қалыптастыру; макроскопиялық жүйелердің тепе-теңдік және тепе-тең еместік қасиеттерін сипаттау, энтропия, температура, энергия және ықтималдық түсініктерін терең түсіндіру дағдыларын дамыту. <br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: тепе-теңдік процестердің негізгі термодинамикалық заңдылық-тарын, макроскопикалық жүйелердің термодинамиклық қасиеттерін, термодинамикадық заңдылықтарының негізін қалайтын негізгі эксперименталды заңдылықтарды, кванттық макроскопикалық және классикалық жүйелердің статистикалық сипаттау әдістерін, термодинамикалық және статистикалық заңдылықтарының байланысын мәлімдеу және студенттерде термодинамикадық құбылыстардың моделдерін жасауға мүмкіндік беретін сандық есептеулер жүргізу білімдері мен қабілеттерін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әртүрлі физикалық құбылыстар мен процестерді сандық әдістер арқылы модельдеу бойынша базалық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру; физикалық есептерді алгоритмдеу, программалау және модельдеу нәтижелерін талдау дағдыларын дамыту. <br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: физикалық құбылыстардың математикалық және сандық модельдері; физика-математикалық есептердің сандық шешімдерін құрастыру әдістері мен жолдары; қазіргі бағдарламалау тілдері және физикалық эксперимент мәліметтерін өңдеу әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге электростатика, токтар, магнит өрісі, электромагниттік индукция және Максвелл теңдеулері бойынша негізгі физикалық ұғымдар мен заңдарды меңгерту; теориялық білімді тәжірибелік есептер шешуде және инженерлік міндеттерде қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: электромагнетизмнің негізгі ұғымдары мен заңдары; электр және магнетизм физикасының қазіргі жағдайы; түрлі электромагниттік өзара әрекеттесу тәсілдерін алу және қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Электростатика, Максвелл теңдеулері, электромагниттік толқындар, ферромагниттік және оптика сияқты терең ішкі білімдерді қамтитын электродинамиканың негізгі теориялары мен принциптерін қатаң түсіну жолын білу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Электр тогы және кернеу; Идеал элементтер; Ом заңы және Кирхгоф заңдары; Векторлық диаграммалар; Резисторлар; Конденсаторлар; Диодтар; Транзисторлар; ICs; Оптоэлектрониканың элементтері; Декодерлер; Шифраторлар; Мультиплексорлар; Демультиплексорлар; Сандық компараторлар; Аддерлер; Триггерлер; Регистрлер; Есепшілер; Синусоидалы ток және кернеу; R, L, C сериялы және параллель қосылыстары бар тізбектердегі резонанс; Синусоидалы ток тізбегі;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ядролық реакцияларды және ядролардың сипаттамалырын қарастырып, ядро теориясының негіздерін үйрету.<br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: іргелі әсерлесулер. элементар бөлшектер физикасының кейбір проблемалары; заманауи физикадағы масса ұғымы; ядролардағы кварктер; бөлшектерді үдеткіштер; ядролардың энергетикалық қасиеттері; орнықты аймақтан алыстаған ядролар; радиоактивтік. ядролардың спонтанды бөлінуі және спонтанды бөлінетін ядролық изомерлер; протондық және екіпротондық радиоактивтілік; кластерлік радиоактивтілік; аса тығыз ядролық материя.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - субатомдық микроәлемде болатын негізгі ядролық-физикалық заңдар, әсерлер мен құбылыстар туралы түсінік қалыптастыру; материяның құрылымы мен физикалық процестер туралы іргелі кванттық білім.<br/> Пән үйретуге бағытталған:атом ядроларының статикалық қасиеттерін, ядролардың бөлінуі мен синтезін, сәулеленудің затпен әрекеттесуін, иондаушы сәулелену бөлшектерінің детекторларын зерттеуге .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты дәрістер оқу және семинарлар өткізу арқылы жүзеге асырылады.
Дәрістерде оқытылатын пәннің негізгі түсініктері, заңдылықтары, теориялық аспектілері, оның ішінде жалпы және арнайы математикалық әдістер енгізіледі. Семинарларда курстың теориялық бөлігін жүзеге асыратын пәннің негізгі міндеттері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерге жалпы салыстырмалылық, соның ішінде арнайы салыстырмалылық, Эйнштейн теңдеулері және қазіргі заманғы теориялар негізінде тартылыс күшінің релятивистік сипаттамасы туралы негізгі түсінік беру.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады:
Гравитацияның релятивистік теориясын құрудың бастапқы кезеңі ретінде арнайы салыстырмалылық теориясының негіздері; Эйнштейн теңдеулері және оларды алу және талдау әдістері; Эйнштейн теңдеулерінің нақты шешімдері және олардың физикалық интерпретациясы; ауырлық күшінің балама және кеңейтілген теориялары; қазіргі гравитациялық физиканың өзекті мәселелері мен бағыттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнің мақсаты – студенттерді Эйнштейннің жалпы салыстырмалылық теориясының негіздерімен таныстыру және осы теория аясында типтік есептерді шешу әдістерін үйрету.
Пәнді оқу барысында келесі аспектілерді қарастырады: жалпы салыстырмалылық теориясындағы қозғалыс теңдеулері және гравитациялық өріс теңдеулері; Доплер эффектісі, гравитациялық өрісте жарық сәулелерінің өтуінің кешігуі, гравитациялық линза эффектісі; астрономиялық бақылаулардағы релятивистік түзетулер; Шварцшильд метрикасының және Фридман метрикасының шешімдері, сондай-ақ олардың астрономияда қолданылуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жалпы салыстырмалылық теориясында қолданылатын есептеу әдістері бойынша студенттердің білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, соның ішінде метрикаларды сандық талдау, гравитациялық өрістерді модельдеу, Эйнштейн теңдеулерін сандық шешу тәсілдерін меңгерту.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: координаталарды сызықтық емес түрлендірулер. Ковариант, коварианттық тензор белгішелері. Тензорларға қатысты математикалық ережелер Инвариантты дифференциал. Метрикалық кеңістіктер. Кристоффель жақшалары. Ерекше формулалар. Риманның қисықтық тензоры. Ньютонның гравитацияның классикалық статикалық теориясы. Олберс, Нейман, Зелигер парадокстары. Эйнштейннің постулаты. Шварцшильдтің сыртқы метрикасын шығару және оны геодезиялық сызықтың теңдеулері арқылы зерттеу. Перигелийдің ығысуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің Жалпы салыстырмалылық теориясында (ЖСТ) қолданылатын есептеу әдістері бойынша базалық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру; Эйнштейн теңдеулерін сандық шешу, метрикаларды модельдеу және гравитациялық толқындарды есептеу әдістерін меңгеру.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: ЖСТ-дағы физикалық есептерді модельдеу әдістері. Монте-Карло әдісінің негізгі принциптері және оның ерекшеліктері. Монте-Карло әдісі арқылы фигураның ауданын анықтау. Монте-Карло әдісі арқылы реакторларды есептеу барысында гі нейтронның траекториясын модельдеу. Барысында йсоқ санның көмегімен берілген үлестіруден шаманы іріктеу алгоритмі. Молекулалық динамика әдісінің негізгі принциптері және оның ерекшеліктері. Зарядталған бөлшектердің өзара әрекеттесуін молекулалық динамика әдісімен модельдеу. Молекулалық динамика әдісімен радиалды таралу функцияларын анықтау. Монте-Карло және молекулалық динамика әдістерін физикалық есептерде қолдану ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – компьютерлік бағдарламалардың көмегімен жалпы салыстырмалылық теориясының есептерін шешу дағдыларын қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: жалпы салыстырмалық теориясы туралы түсінік, оның математикалық аппараты, заңдары, прициптері және теңдеулері туралы фундаментальдық білімнің негізінде жалпы салыстырмалық теориясының есептерін модельдеу, сандық және аналитикалық шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ЖСТ-де қолданылатын математикалық әдістерді меңгеру арқылы студенттердің дифференциалдық геометрия, тензорлық есептеулер және қисық кеңістіктегі өрістер теориясы салаларындағы білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ Жалпы салыстырмалылық теориясының физикалық мазмұнын математикалық тұрғыдан сипаттай білу дағдыларын дамыту.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Ғылыми ақпараттармен математикалық зертханалық-программалық кешендермен байланысты заманауи есептеу техникасымен қарым-қатынас жасау дағдысын меңгеру, Монте-Карло бағдарламалау техникасы «Free FM ++» бағдарламалау кешені.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – кванттық механиканың кеңейтілген және тереңдетілген бөлімдері бойынша студенттердің білімдерін қалыптастыру, соның ішінде операторлық формализм, симметриялар, спин, шашырау теориясы және қос өзара әрекеттесу процестерін талдау; күрделі кванттық жүйелерді сипаттай білу дағдыларын дамыту.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: қатты дене физикасында, жаңа материалдар физикасында, нанотехнологияда және материалтануда кванттық механиканы қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – арнайы салыстырмалылық теориясының негіздері, Лоренц түрлендіруі, Эйнштейн теңдеулері және олардың қазіргі теориялық физикада қолданылуы арқылы студенттерде кеңістік, уақыт және тартылыс туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады:
классикалық және қазіргі физикадағы кеңістік пен уақыт туралы идеялардың эволюциясы;Лоренц түрлендірулері; релятивистік кинематика және динамика; кеңістік-уақыт инварианттары; Эйнштейн теңдеулері; гравитациялық құлдырау және кеңейіп жатқан Әлем контекстіндегі түсіндірмесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – математикалық физиканың күрделі есептерін шешу үшін қолданылатын әдістер мен модельдер бойынша студенттердің терең білімдерін қалыптастыру; интегралдық түрлендірулер, арнайы функциялар, шекаралық есептер мен жуықтау әдістерін меңгерту арқылы күрделі физикалық жүйелерді талдау қабілетін дамыту.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Жалпылама функциялар. Коши есебі. Интегралдық теңдеулер. Штурм-Лиувилль есебі. Арнайы функциялар. Айнымалыларды бөлу əдісінің жалпы сүлбесі. Функцияның меншікті мəніне берілген шеттік есептер. Дөңгелек мембрананың тербеліс теңдеуі. Бессель теңдеуі. Бессель функциясы. Өндіргіш функциялар əдісі. Нейман жəне Ханкель функциясы. Эрмит, Лагерр, Чебышев көпмүшелігі. Лежандр көпмүшелігі.Сфералық функциялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - өрістің кванттық теориясының негізгі принциптері мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Каноникалық кванттау. Шредингер Гайзенберг түсінігі. Өрістерді кванттаудың релятивистік сұлбасы. Ауыстыру қатынасы. Ферми-Дирак және Бозе-Эйнштейн бойынша кванттау. Бүтін спинді өрістерді кванттау. Электрмагниттік өрісті кванттау. Дирак өрісін кванттау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің радиофизика және электроника негіздерін талдауды игеруі; қажетті математикалық аппаратты, есептерді шешу әдістерін меңгеруін қалыптастыру, мәселені қою, аналитикалық түрде де, компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, шешу әдістерін таңдау.
Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: радиофизика және электрониканы көрсетудің координаттық емес әдісі туралы заманауи идеяларды зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
ядролық өріс жағдайы үшін Клейн-Гордон-Фок теңдеуін шешу, бос электрон үшін Дирак теңдеуін шешу және оның шешімінен шығатын салдары: электрон-позитрон жұбының пайда болуы, бөлшектердің және антибөлшектердің аннигиляциясы, физикалық вакуум түсінігі, Паули принципін релятивистік кванттық механикада негіздеу, Дирак теориясында электронның спинін енгізу қажеттілігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – релятивистік кванттық теорияның негізгі принциптері мен әдістері бойынша студенттердің білімдерін қалыптастыру, Дирак және Клейн–Гордон теңдеулерінің физикалық мағынасын түсіндіру, сондай-ақ бөлшектер мен өрістердің релятивистік сипаттамаларын математикалық тұрғыда сипаттау дағдыларын дамыту.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Клейн-Гордон-Фок теңдеуі, бос электрон үшін Дирак теңдеуін шешу, электрон-позитрон жұбының пайда болуы, бөлшектердің және антибөлшектердің аннигиляциясы, физикалық вакуум түсінігі, Паули принципін релятивистік кванттық механикада негіздеу, Дирак теориясында электронның спинін енгізу қажеттілігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде жалпы салыстырмалылық теориясына (ЖСТ) негізделген релятивистік космология туралы базалық білім мен түсінік қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Космологиялық идеялардың дамуының негізгі кезеңдері. Кеңістік-уақыт метрикасы және қисықтық тензорлары. Робертсон-Уокер метрикасы. Ғаламның энергетикалық балансы. Эволюция дәуірлері. Рекомбинация дәуірі және космостық микротолқынды фоның пайда болуы. Үлкен жарылыс теориясы. Инфляция модельдері. Жылдамдатылған кеңеюдің ашылуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде релятивистік астрофизика саласында базалық білім қалыптастыру, экстремалды гравитациялық жағдайларда физикалық процестерді зерттеу, сондай-ақ компакт объектілер (нейтронды жұлдыздар, қара тесіктер) мен релятивистік астрофизикалық құбылыстарға байланысты бақылау деректерін талдауды үйрету.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: жалпы салыстырмалылық теориясының (ЖСТ) негіздерін; компакт объектілердің қасиеттерін, мысалы, нейтронды жұлдыздар, ақ карликтер және қара тесіктер; компакт объектілердің айналасындағы материяның аккреция процестерін; астрофизикалық жүйелердегі релятивистік әсерлерді, мысалы, гравитациялық линзалау, релятивистік джеттер және гравитациялық толқындар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – классикалық және релятивистік механикадағы сынақ бөлшектерінің қозғалысы, оның ішінде орталық өрістердегі қозғалыс, орбиталық тұрақтылық, релятивистік әсерлер және астрофизика мен жоғары энергиялар физикасындағы қолдану туралы түсінікті студенттерге қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады:
классикалық және релятивистік механикада сыналатын бөлшектер қозғалысының негізгі заңдылықтарын зерттеу; орталық өрістердегі бөлшектердің қозғалысы және әртүрлі табиғаттағы потенциалдар; орбиталық тұрақтылықты талдау әдістері және олардың классификациясы; гравитациялық қызыл ығысу және Ленс-Тирринг прецессиясы сияқты сынақ бөлшектерінің қозғалысына релятивистік әсерлер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: материя құрылымын барлық негізгі құрылымдық деңгейлерде тұтас және қазіргі заманғы түсінуді қалыптастыру.
Міндеттері: теориялық физиканың және арнайы курстардың шеңберлерінде физиканың барлық тарауларын оқу үшін іргелі білім базасын құру.
Пәнді оқу нәтижесінде студент келесі қабілеттерге ие болады:
1. жұлдыздарда, жұлдызаралық ортада және галактикаларда кездесетін процестерді түсіндіру;
2. Әлемнің пайда болуы мен кеңеюінің қазіргі заманғы модельдерін жіктеу;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Физикалық есептерді модельдеу әдістері. Монте-Карло әдісінің негізгі принциптері және оның ерекшеліктері. Монте-Карло әдісі арқылы фигураның ауданын анықтау. Монте-Карло әдісі арқылы реакторларды есептеу кезіндегі нейтронның траекториясын модельдеу. Кездейсоқ санның көмегімен берілген үлестіруден шаманы іріктеу алгоритмі. Молекулалық динамика әдісінің негізгі принциптері және оның ерекшеліктері. Зарядталған бөлшектердің өзара әрекеттесуін молекулалық динамика әдісімен модельдеу. Молекулалық динамика әдісімен радиалды таралу функцияларын анықтау. Монте-Карло және молекулалық динамика әдістерін физикалық есептерде қолдану ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - теориялық физиканың есептерін шешудің математикалық әдістерін үйрету.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Физиканың негізгі дифференциалдық теңдеулері. Теңдеу түрлері. Екі тәуелсіз айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді классификациялау және канондық түрге келтіру. Екі тәуелсіз айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді классификациялау және канондық түрге келтіру. Гиперболалық типті теңдеулерге әкелетін физикалық есептер. Жолдың көлденең тербелістерінің теңдеуі. Тербеліс теңдеуінің шекаралық есептерін шығару. Тербеліс теңдеуі үшін жалпы шекаралық есептерді азайту. Толқындардың таралу әдісі. Айнымалыларды бөлу әдісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің теориялық физиканың мәселелері мен әдістері туралы түсініктері қалыптастыруі.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: салыстырмалық, ең кіші әсер, суперпозиция, толықтырымдылық, сәйкес келу, анықталмағандық, Паули, фазалық көлемнің тұрақтылығы принциптері. Гамильтон және Лагранж формализмдері. Теориялық физиканың көкейкесті мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты — төменгі энергиялар аймағындағы ядролық өзара әрекеттесулер мен ядролық құрылымның ерекшеліктері туралы студенттердің негізгі білімдерін қалыптастыру; ядролық реакциялар, резонанстық құбылыстар және эксперименттік әдістерді теориялық және қолданбалы тұрғыда меңгеру дағдыларын дамыту.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: әрекеттесу түрлері туралы түсініктер, виртуалды бөлшектер, тежелу нұрлануы, черенковтық нұрлану, ядроның заряды және массасы, нуклондардың спиндері мен магниттік моменттері, ядролық үлгілер, ядроның радиоактивті түрлендірулер, ядролық реакциялардың түрлері мен каналдары, ядролардың бөлінуі, қызық бөлшектер, резонанстар және кварктар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің физикалық электроника саласындағы негізгі ұғымдар мен құбылыстар бойынша базалық білімдерін қалыптастыру; электрондық және иондық токтардың пайда болу механизмдерін, вакуумдық және жартылай өткізгіш құрылғылардың жұмыс істеу принциптерін, сондай-ақ олардың қолданылу салаларын түсіндіру дағдыларын дамыту.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: радиотехникалық схемалар мен оларға негізделген құрылғылардың белсенді құрылғылары мен негізгі жасушаларын моделдеу және эксперименталды зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін сипаттау; кең қолданыстағы белсенді құрылғылардың негізгі сипаттамаларын және параметрлерін эксперименталды түрде анықтау, радиотехникалық құрылғылар мен құрылғыларда зерттелген құрылғылардың типтік жұмыс режимдерін есептеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – кванттық және классикалық физикадағы шашырау құбылыстарын сипаттау үшін қолданылатын негізгі ұғымдар мен әдістер бойынша студенттердің білімдерін қалыптастыру; потенциалдық шашырау, іріктеу ережелері және шашырау амплитудасын есептеу тәсілдерін меңгерту.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Релятивистік теңдеулерге қойылатын жалпы талаптар. Ковариация туралы түсінік. Лоренц трансформациясы. γ-матрицалар. Олар үшін коммутация қатынастары. Дирак теориясындағы тығыздық және ықтималдық ток. Дирак теориясына спин енгізу қажеттілігі. Сутегі атомының жұқа құрылымы және физикалық вакуумның қазіргі түсінігі. Виртуалды процестер. Атомдық деңгейлердің қозы ығысуы. Сутегі тәрізді атом спектрінің жұқа және гипержұқа құрылымы. Электрондық спиннің кванттық теориясы. Айналдыру және статистика. Белгілі бір симметрияның толқындық функциясын тұрғызу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ықшам астрофизикалық объектілердің (ақ ергежейлілер, нейтрондық жұлдыздар және қара құрдымдар) физикасы бойынша студенттердің іргелі білімдерін қалыптастыру; олардың құрылымы, эволюциясы, гравитациялық әсерлері және байқау әдістері туралы түсініктерді дамыту.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: гравитациялық коллапс процестері және жинақы объектілердің пайда болуы; тығыз зат күйінің физикалық сипаттамалары мен теңдеулері; релятивистік астрофизикадағы жинақы объектілердің рөлі және олардың қоршаған ортамен әрекеттесуі; ықшам объектілерді бақылаудың заманауи әдістері, соның ішінде рентгендік және радиотелескоптар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің электромагниттік өзара әрекеттесу және электромагниттік өріс теңдеулерін шешу әдістері туралы түсініктерін дамыту болып табылады.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Электростатика, Максвелл теңдеулері, электромагниттік толқындар, ферромагниттік және оптика сияқты терең ішкі білімдерді қамтитын электродинамиканың негізгі теориялары мен принциптерін қатаң түсіну жолын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – электромагниттік құбылыстардың теориялық негіздері мен практикалық қолданылуы бойынша студенттердің жүйелі білімдерін қалыптастыру; электростатика, токтар, магнит өрісі, электромагниттік индукция және Максвелл теңдеулері сияқты негізгі бөлімдерді терең меңгерту.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: электростатиканың негізгі заңдары, электрлік тізбектер, магниттік құбылыстар, Максвелл теңдеулері, электромагниттік толқындар, релятивистік электродинамика, материалдық ортадағы электромагниттік өрістер, эксперименттік әдістердің негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – электромагниттік өрістің классикалық теориясы туралы терең фундаметальді білім беру
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Электромагниттік ӛріс тензоры. Өріс үшін Лоренц түрлендірулері. Өріс инварианттары. Максвелл теңдеулерінің бірінші қосағы. Электромагниттік өріс үшін әсер. Төртөлшемдік тоқ векторы. Үзіліссіздік теңдеуі. Максвелл теңдеулерінің екінші қосағы. Энергия тығыздығы және ағыны. Кулон заңы. Зарядтардың электростатикалық энергиясы. Дипольдық момент. Мультипольдық моменттер. Доплер эффектісі. Геометриялық оптика. Интенсивтілік
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Электр тогы және кернеу; Идеал элементтер; Ом заңы және Кирхгоф заңдары; Векторлық диаграммалар; Резисторлар; Конденсаторлар; Диодтар; Транзисторлар; ICs; Оптоэлектрониканың элементтері; Декодерлер; Шифраторлар; Мультиплексорлар; Демультиплексорлар; Сандық компараторлар; Аддерлер; Триггерлер; Регистрлер; Есепшілер; Синусоидалы ток және кернеу; R, L, C сериялы және параллель қосылыстары бар тізбектердегі резонанс; Синусоидалы ток тізбегі;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің элементар бөлшектердің негізгі түрлері, олардың қасиеттері, өзара әрекеттесулері және симметриялары туралы базалық білімдерін қалыптастыру; Стандартты модельдің негізгі идеяларын түсіндіру және қазіргі элементар бөлшектер физикасындағы эксперименттік және теориялық әдістерді меңгеру дағдыларын дамыту.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Элементар бөлшектер теориясының негізгі қағидалары мен түсініктері, соның ішінде масса, заряд, спин және бөлшектердің басқа да іргелі қасиеттері туралы түсінік; кванттық өріс теориясының негіздері, бөлшектердің өзара әрекеттесуін сипаттаудың іргелі тәсілдері, соның ішінде бозон өрістері мен фермиондар туралы түсінік; бөлшектерді үдеткіштер, детекторлар сияқты элементар бөлшектермен тәжірибе жүргізуге арналған әдістер мен қондырғылар және оларды талдау әдістері; стандартты модельдің эксперименталды растаулары, соның ішінде Хиггс бозонының ашылуы және жоғары энергия физикасындағы қазіргі жетістіктер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Іргелі әсерлесулер. Элементар бөлшектер физикасының кейбір проблемалары. Заманауи физикадағы масса ұғымы. Физикалық эксперимент: қазіргі күйі және даму болашағы. Ядролардағы кварктер. Бөлшектерді үдеткіштер. Ядролардың энергетикалық қасиеттері. Орнықты аймақтан алыстаған ядролар. Радиоактивтік. Ядролардың спонтанды бөлінуі және спонтанды бөлінетін ядролық изомерлер. Протондық және екіпротондық радиоактивтілік. Кластерлік радиоактивтілік. Аса тығыз ядролық материя.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің ядролық физика негіздері бойынша білімдерін қалыптастыру; атом ядроларының қасиеттері мен құрылымын, ядролық реакциялар мен радиоактивтілік заңдылықтарын, сондай-ақ ядролық физиканың қолданылу салаларын теориялық және практикалық тұрғыда меңгеру дағдыларын дамыту.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: микроэлемдегі құбылыстар мен негізгі сақталу заңдары; ядролық физикадағы негізгі зерттеу әдістері; ядролық реакциялардың түрлерін және негізгі заңдылықтары; нұрдың зат арқылы өту заңдарды, ядролық нұрды тіркеу детекторлар; негізгі физикалық құбылыстар мен олардың ерекшеліктерін, оларды бақылау және тәжірибелік зерттеу әдістері; атом ядролары мен элементар бөлшектер қасиеттерін анықтаудың басты әдістері; негізгі заңдар мен олардың математикалық өрнектері; субатомдық құбылыстарды, олардың маңызды ғылыми – техникалық қолданылулары; заманауи және кванттық физикадағы іргелі физикалық заңдар, теориясы және әдістер.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Практиканың мақсаты – оқу процесі барысында алынған теориялық білімді тереңдету және бекіту, іріктеу және жүйелеу материал үшін дипломдық жұмысты орындау; дипломдық жұмысты жазу; дипломдық жұмысты алдын ала қорғау
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты – таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру. Өндірістік практика практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Практиканың мақсаты – алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызметі бағыттарымен, құрылымымен танысу. Кафедрадан бекітілген практикаға жауапты оқытушылардың кеңесі, бағыт-бағдары зерделенетін болады; кафедраның ғылыми бағыттарымен, факультет пен университет құрылымымен танысу