жаратылыстану бакалавры
Физика саласында терең білімі бар және табиғаттың негізгі іргелі заңдары бойынша алған нақты білімдерін түсінікті және жеңіл түрде жеткізе алатын, теориялық және эксперименттік физика бойынша заманауи білімдерін ғылыми-зерттеу қызметінде, сондай-ақ ғылым мен техниканың басқа салаларында қолданбалы және инновациялық мәселелерді шешу үшін пайдалана алатын физика саласындағы жоғарғы біліктілікті мамандар дайындау.
Физика
6B05304
Физика-техникалық
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Физика
Математика
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны сызықтық алгебраның элементтерін үйренуге, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің негізгі әдістерін білуге, матрицалардың анықтауыштарын есептеуге, матрицамен жұмыс істеуге, векторлық алгебраның есептерін шығаруға, жазықтықтағы түзу, түзу және кеңістіктегі жазықтық теориясы, екінші ретті қисықтар теориясы және екінші ретті беттер теориясын мегеруге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - арнайы салыстырмалық теориясының ұғымдары, қағидалары, тұжырымдамалары, заңдылықтары және олардың қолданылуы туралы түсініктерді қалыптастыру.<br/> Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: арнайы салыстырмалық теориясының принциптері, эфир концепциясы. Майкельсон-Морли эксперименті; Жарық жылдамдығын өлшеу; Салыстырмалық принципі және Галилей түрлендірулері; Эйнштейннің постулаттары; Салыстырмалық теорияның геометриясы; Лоренц түрлендірулері; Кеңістік уақыт құрылымы; Релятивтік механика; Меншікті уақыт пен меншікті ұзындық; Релятивтік энергия және импульс; Релятивтік кинематика; Релятивтік динамика; Релятивтік электродинамика.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Астрофизикалық құбылыстарды және процесстерді зерттеу.<br/> Астрофизикадағы кеңістіктік-уақыттық масштабтар. Электромагниттік сәулелердің ортада таралуы және жұтылуы. Жылулық сәулелену заңдары. Астрономиялық бақылаудың ерекшеліктері. Ғаламның пайда болуы және жұлдыздардың пайда болуы. Жұлдыз аралық орта. Жұлдыздардың негізгі сипаттамалары. Жұлдыздарда жүретін ядролық реакциялар. Сутегінің жануы. рр-цикл. CNO-цикл. Күн нейтриноларының проблемасы. Жұлдыздарда жеңіл ядролардың пайда болу механизмдері. Жұлдыздардағы нуклеосинтез. Li, Be, B проблемасы. Химиялық элементтердің темір шыңына дейінгі пайда болуы. Чандрасекар шегі және жұлдыздың іргелі массасы. Аса тығыз жұлдыздар. Ақ ергежейлілер, қара құрдым, нейтрондық жұлдыздар. Галактикалар. Күн жүйесі. Жер. Заманауи космология элементтері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – атомның және элементар бөлшектердің құрылымдары мен қасиеттері туралы қазіргі заманғы жаратылыстану-ғылыми дүниетанымды қалыптастыру; тәжірибелік технология заңдылықтарын және атом физикасының терминологиясын, элементар бөлшектер физикасын циклдің басқа пәндерімен байланыста оқу дағдысы. <br/> Пән мыналарды оқуға бағытталған: сақталу заңдары, атомның планетарлық моделі, Бор постулаттары, электромагниттік әсерлесулер, атом ядроларының қасиеттері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерде векторлар мен тензорлар туралы түсінік қалыптастыру және олармен есептер шығару әдістерін үйрету.<br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Векторлық талдау: Негізгі ұғымдар. Координаталар жүйесін айналдыр. Векторлардың туындысы. Векторлардың нүктелік көбейтіндісі. Векторлардың көлденең көбейтіндісі. Үш вектордың аралас және қос айқаспалы көбейтіндісі. Градиент, дивергенция, ротор. Оператордың әрекеті ▼. Векторларды интегралдау. Гаусс теоремасы. Грин теоремасы. Стокс теоремасы. Скалярлық потенциал. Векторлық потенциал. Гаусс заңы. Пуассон теңдеуі: Қисық сызықты координаталар. Декарттық, сфералық, цилиндрлік координаттар. Арнайы координаттар жүйесі. Айнымалыларды бөлу. Қисық сызықты координаталардағы дифференциалдық операторлар
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: бірінші ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулер; дифференциалдық теңдеу үшін Коши есебі; n-ші ретті дифференциалдық теңдеулер және теңдеулер жүйелері; Жай дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептер; орнықтылық теориясы; Фредгольм және Вольтерра интегралдық теңдеулері; интегралдық теңдеулерді шешу әдістері; дифференциалдық және интегралдық теңдеулер үшін асимптотикалық әдістер туралы түсініктер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> жалпы салыстырмалықтың қозғалыс теңдеулері, жалпы салыстырмалықтың өріс теңдеулері, сондай-ақ Допплер әсері, гравитациялық өрісте жарық сәулелерінің кешігуі жайлы, гравитациялық линза әсері және астрономиялық бақылаулардың релятивистік қысқартуы; Шварцшильд және Фридман метрикаларының шешімдері және оларды астрономияда пайдалану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – математикалық талдаудың негізгі іргелі ұғымдарын және бір нақты айнымалы функцияның дифференциалдық есептеу әдістерін оқып үйрену, студенттерді қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі ұғымдарымен және әдістерімен, қолданбалы теңдеулерді математикалық модельдеу принциптерімен таныстыру. дифференциалдық теңдеулер теориясындағы есептер.<br/> Пән мыналарды оқуға бағытталған: сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия ұғымдары, мысалы матрицалар, функциялар шегі, функциялардың үздіксіздігі, функциялардың туындысы және т.б.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> толқындық функция формализмі;<br/> гармоникалық осциллятор және іргелі жүйелер үшін Шредингер теңдеуінің шешімі;<br/> дискретті және үздіксіз күйлер;<br/> операторлар алгебрасының формализмі;<br/> сақталу заңдары;<br/> орталық симметриялар жүйесі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - релятивистік емес кванттық теорияның математикалық аппараты мен негізгі теңдеуін, кванттық механиканың әртүрлі көріністерін зерттеу. <br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: кванттық механиканың негізгі принциптері және Шредингер теңдеуі және оның шешуі кванттық механиканың матрицалық тұжырымдау теориясы, матрицалық механика.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: релятивистік емес кванттық механиканың негізгі мәселелерін және релятивистік кванттық механиканың элементін зерттеу.<br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: бұрыштық импульстің кванттық теориясы, орталық симметриялы өрістерде кванттық есептерді шешу, кванттық механиканың жуық есептері, кванттық механиканың көп денелік есептері және релятивистік механиканың элементтері, атап айтқанда Клейн-Гордон -Фок теңдеуі және Дирак теңдеуі..
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Стационар ұйытқу теориясы; вариациялық әдіс; дельта-әдісі; сызықтық және квадраттық Штарк эффектілері; көп-денелік жүйелерді сипаттау моделдері; ангармоникалық осциллятор; кванттық ротатор; гелий атомы; Слэттер анықтауышы және матрицалық формализм.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі ғылыми мәліметтерге негізделген және физикалық құбылыстар теориясын бақылауларды, практикалық тәжірибе мен экспериментті жалпылау ретінде ұсынуда конденсацияланған күй физикасы саласындағы қолданыстағы идеялар кешенін зерттеу.<br/> Қарастырылатын тақырыптар: <br/> Конденсацияланған күйдегі заттардың құрылымы мен қасиеттері (қатты және сұйық, кристалды және аморфты, жансыз материя мен биологиялық заттар).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: cандық тізбектер; функция және оның шегі; үздіксіздік; туынды функция; жоғары ретті туындылар; лопиталь теоремасы; фунцияның локальды экстремумы; экстремумның қажетті және жергілікті шарты; анықталмаған интеграл және оның қасиеттері; интеграл кестесі; анықталған интеграл және оның қолданыстары, Ньютон-Лейбниц формуласы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – векторлық және тензорлық талдау негіздерін меңгеруі; қажетті математикалық аппаратты, есептерді шешу әдістерін, есептерді қоюды, аналитикалық түрде де, компьютерлік технологияларды (қазіргі заманғы компьютерлер және олармен байланысты бағдарламалық өнімдер) пайдалана отырып шешу әдістерін таңдауды қалыптастыру.<br/> Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: векторлар мен тензорларды көрсетудің координаттық емес әдісі туралы заманауи идеяларды зерттеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде математикалық физиканың типтік есептерін және сәйкес сызықты екінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулерді құрастыру және шешу әдістері мен дағдыларын дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: жекеше туындылардағы теңдеулерді шешу кезінде туындайтын негізгі мәселелер шеңберінде бағдарлануы; Математикалық физиканың негізгі теңдеулерінің тұжырымдарын білуі; екінші ретті жекеше туындылардағы теңдеулерді канондық түрге келтіре білуі; Математикалық физика теңдеулерін сипаттамалар және Фурье әдістері әдісімен шеше білуі тиіс; жеке туындылардағы теңдеулерді қолдана отырып, нақты процестердің математикалық модельдерін құра білу және студенттердің вариациялық есептеу негіздерін игеруі, механика мен физиканың Вариациялық есептерін шешудің негізгі әдістерін игеру және оларды нақты есептерді шешуде қолдану аясында есептеулер жүргізе білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әртүрлі денелер үшін механикалық өзара әрекеттесуді талдау қабілетін қалыптастыру ,арнайы пәндерді одан әрі сәтті зерттеу үшін Механика курсында айтылған ұғымдар мен анықтамаларды игеру;<br/> Пән зерттеуге бағытталған: әлемнің қазіргі физикалық бейнесі, кеңістік пен уақытта болатын әрекеттер, механикалық байланысты мәселелерді шешу жолдары денелердің кеңістіктегі өзара әрекеттесуі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – негізгі ұғымдар мен ұғымдар туралы, сипаттау әдістері мен термодинамика және молекулалық физика заңдары туралы жүйелі білім қалыптастыру; физикалық модельдерді құру, қарапайым практикалық есептеулерді орындау және физикалық есептерді шешу дағдыларын үйрену.<br/> Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: тепе-теңдік макропараметрлері; идеал газ күйінің теңдеулері;<br/> молекулалық жүйелерді сипаттаудың статистикалық әдісін түсіну.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің оптика және оптикалық аспаптар бойынша базалық білімдерін қалыптастыру.<br/> Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: әртүрлі ортадағы оптикалық құбылыстар мен процестерді түсіну; есептерді шығару, зертханада тәжірибелік және тәжірибелік жұмыстарды жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – статистикалық физика бөлімі туралы білімдерін қалыптастыру, конденсацияланған және күрделі жүйелер физикасының әртүрлі салаларында статистикалық әдістерді қолдану мүмкіндіктерін оқытуда. Сонымен бірге, бұл пән студенттерде макроскопиялық жүйелердің негізгі статистикалық заңдылықтары туралы терең білім қалыптастыру, белгілі заңдарды практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру үшін қажет.<br/> Пән оқуға бағытталған: студенттердің макроскопиялық жүйелердің негізгі статистикалық заңдылықтары туралы терең білімдерін қалыптастыру, үйренген заңдылықтарды практикада қолдану дағдыларын меңгеру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде механикалық қозғалыс және материалдық денелердің өзара әрекеттесу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру және теориялық физиканың жалпы және арнайы пәндерін кейіннен оқып-білуге негіз болу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: нүктенің координатасы, Гамильтон салыстырмалық принциптері, Ньютон динамикасы, Лагранж функциясы, ең аз әсер принципі, Эйлер теңдеуі, импульс моменті сақталу заңы, Кеплер есебі,қозғалыс интегралдары, аз тербелістер, Эйлер бұрышы, қатты дене қозғалысы, бөлшектердің соқтығысуы, Гамильтон-Якоби теңдеуі, Пуассон жақшалары, айнымалыларды ажырату, қатты дененің инерция тензоры.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- теориялық физика есептерін сандық шешу және оларды компьютерлік модельдеу әдістерін үйрету.<br/> Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: физикалық есептерді модельдеу әдістері. Монте-Карло әдісінің негізгі принциптері және оның ерекшеліктері. Монте-Карло әдісі арқылы фигураның ауданын анықтау. Монте-Карло әдісі арқылы реакторларды есептеу кезіндегі нейтронның траекториясын модельдеу. Кездейсоқ санның көмегімен берілген үлестіруден шаманы іріктеу алгоритмі. Молекулалық динамика әдісінің негізгі принциптері және оның ерекшеліктері. Зарядталған бөлшектердің өзара әрекеттесуін молекулалық динамика әдісімен модельдеу. Молекулалық динамика әдісімен радиалды таралу функцияларын анықтау. Монте-Карло және молекулалық динамика әдістерін физикалық есептерде қолдану ерекшеліктері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> салыстырмалық, ең кіші әсер, суперпозиция, толықтырымдылық, сәйкес келу, анықталмағандық , Паули, фазалық көлемнің тұрақтылығы принциптері. Гамильтон және Лагранж формализмдері. Теориялық физиканың көкейкесті мәселелері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерге макроскопиялық жүйелер физикасының іргелі термодинамикалық және статистикалық заңдылықтары жайлы білім беру.<br/> Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: тепе-теңдік процестердің негізгі термодинамикалық заңдылық-тарын, макроскопикалық жүйелердің термодинамиклық қасиеттерін, термодинамикадық заңдылықтарының негізін қалайтын негізгі эксперименталды заңдылық-тарды, кванттық макроскопикалық және классикалық жүйелердің статистикалық сипаттау әдістерін, термодинамикалық және статистикалық заңдылықтарының байланысын мәлімдеу және студенттерде термодинамикадық құбылыстардың моделдерін жасауға мүмкіндік беретін сандық есептеулер жүргізу білімдері мен қабілеттерін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - физикалық процестер мен құбылыстарды компьютерде модельдеу әдістерін үйрету.<br/> Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: физикалық құбылыстардың математикалық және сандық модельдері. Физика-математикалық есептердің сандық шеші<br/> мдерін құрастыру әдістері мен жолдары. Қазіргі бағдарламалау тілдері және физикалық эксперимент мәліметтерін өңдеу әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – бакалавриат студенттерінде электромагниттік құбылыстардың табиғаты және олардың мүмкін болатын қолдану ауқымы туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру.<br/> Пән зерттеуге бағытталған: электромагнетизм тұжырымдамасына негізделген процестерді түсіну және түсіндіру, инженерлік профильдің кейбір мәселелерін дербес шешу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – электродинамиканың негізгі теориялары мен принциптерін дамыту, нақты есептерді қарастыру кезінде қолданылатын идеялар мен әдістерді меңгеру дағдыларын қалыптастыру; электродинамика есептерін модельдеу және шешу үшін сыни тұрғыдан ойлау дағдылары.<br/> Пән оқуға бағытталған: электродинамиканың теориялары мен принциптерін, соның ішінде электростатиканың терең теориясын, Максвелл теңдеулерін, электромагниттік толқындарды, оптика заңдылықтарын үйрену.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Электр тогы және кернеу; Идеал элементтер; Ом заңы және Кирхгоф заңдары; Векторлық диаграммалар; Резисторлар; Конденсаторлар; Диодтар; Транзисторлар; ICs; Оптоэлектрониканың элементтері; Декодерлер; Шифраторлар; Мультиплексорлар; Демультиплексорлар; Сандық компараторлар; Аддерлер; Триггерлер; Регистрлер; Есепшілер; Синусоидалы ток және кернеу; R, L, C сериялы және параллель қосылыстары бар тізбектердегі резонанс; Синусоидалы ток тізбегі;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ядролық реакцияларды және ядролардың сипаттамалырын қарастырып, ядро теориясының негіздерін үйрету.<br/> Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: іргелі әсерлесулер. элементар бөлшектер физикасының кейбір проблемалары. Заманауи физикадағы масса ұғымы. Физикалық эксперимент: қазіргі күйі және даму болашағы. Ядролардағы кварктер. Бөлшектерді үдеткіштер. Ядролардың энергетикалық қасиеттері. Орнықты аймақтан алыстаған ядролар. Радиоактивтік. Ядролардың спонтанды бөлінуі және спонтанды бөлінетін ядролық изомерлер. Протондық және екіпротондық радиоактивтілік. Кластерлік радиоактивтілік. Аса тығыз ядролық материя.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - субатомдық микроәлемде болатын негізгі ядролық-физикалық заңдар, әсерлер мен құбылыстар туралы түсінік қалыптастыру; материяның құрылымы мен физикалық процестер туралы іргелі кванттық білім.<br/> Пән үйретуге бағытталған:атом ядроларының статикалық қасиеттерін, ядролардың бөлінуі мен синтезін, сәулеленудің затпен әрекеттесуін, иондаушы сәулелену бөлшектерінің детекторларын зерттеуге .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Эйнштейннің арнайы салыстырмалылық теориясы,төрт өлшемді кеңістік,уақыт теориялары саласында алған білімдерін құрастыру қабілетін қалыптастыру, арнайы салыстырмалылық теорияларының негіздерін қолдану.
Пән мыналарды оқуға бағытталған: төрт өлшемді кеңістік-уақыттағы процестердің математикалық аппараты мен геометриялық интерпретациясы, Лоренц түрлендіруі, олардың салдары, релятивистік динамика негіздері және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты дәрістер оқу және семинарлар өткізу арқылы жүзеге асырылады.
Дәрістерде оқытылатын пәннің негізгі түсініктері, заңдылықтары, теориялық аспектілері, оның ішінде жалпы және арнайы математикалық әдістер енгізіледі. Семинарларда курстың теориялық бөлігін жүзеге асыратын пәннің негізгі міндеттері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ядролық реакторларда болып жатқан процестер мен атом энергиясының негіздері туралы негізгі білімдермен таныстыру.
Пән білім алуға бағытталған: ядролық ыдырау, ядролық тізбекті реакция, нейтрондардың затпен әрекеттесуі, нейтрондардың затпен әрекеттесуінің көлденең қимасы, ядролық реакторлардағы нейтрондардың тасымалдану процестері, реактор кинетикасы, реакторлардың заманауи технологиялары, ядролық тізбекті реакциялар туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – кәсіби есептерді шешу үшін базалық теориялық білімді пайдалану қабілетін қалыптастыру, диэлектриктердің атомдық-электронды құрылымы мен әртүрлі физикалық қасиеттері арасындағы байланысты орнату.
Пән зерттеуге бағытталған: кристалды қатты заттардың аймақтық теориясы, сыртқы өрістердегі кристалдар, байланыс құбылыстары, p-n өтулер, электрондар мен тесіктердің рекомбинациясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – математикалық есептерді символдық және сандық формада шешу үшін сандық әдістерді және қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдану әдістерін оқып білу.
Пән оқуға бағытталған: қажетті математикалық аппараттарды, есептерді шешу әдістерін; мәселені қоюды, аналитикалық түрде де, компьютерлік технологияларды (қазіргі компьютерлер және олармен байланысты бағдарламалық өнімдерді) пайдалана отырып шешу әдістерін таңдау.).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жалпы салыстырмалылық теориясының негізін қалыптастыру, тартылыс теориясының негізінде жатқан негізгі идеяны түсіндіру, іргелі заңдылықтарды, оның генезисін және негізгі теориялық аспектілерін, соның ішінде жалпы және арнайы математикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалптастыру.
Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: Эйнштейннің гравитациялық өріс теңдеулері; гравитациялық өрістің жуықтау теңдеулері; Шварцшильд мәселесін шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнің мақсаты – Эйнштейннің жалпы салыстырмалылық теориясының негіздерін беріп, оның типтік есептерін шешу әдістерін үйрету. Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: жалпы салыстырмалықтың қозғалыс теңдеулері, жалпы салыстырмалықтың өріс теңдеулері, сондай-ақ Допплер әсері, гравитациялық өрісте жарық сәулелерінің кешігуі жайлы, гравитациялық линза әсері және астрономиялық бақылаулардың релятивистік қысқартуы; Шварцшильд және Фридман метрикаларының шешімдері және оларды астрономияда пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жалпы салыстырмалық теориясының қазіргі мәселелерін қарастыру және есептерді зерттеудің жаңа әдістерін енгізу.
Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: координаталарды сызықтық емес түрлендірулер. Ковариант, коварианттық тензор белгішелері. Тензорларға қатысты математикалық ережелер Инвариантты дифференциал. Метрикалық кеңістіктер. Кристоффель жақшалары. Ерекше формулалар. Риманның қисықтық тензоры. Ньютонның гравитацияның классикалық статикалық теориясы. Олберс, Нейман, Зелигер парадокстары. Эйнштейннің постулаты. Шварцшильдтің сыртқы метрикасын шығару және оны геодезиялық сызықтың теңдеулері арқылы зерттеу. Перигелийдің ығысуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жартылай өткізгіштер физикасының әртүрлі салаларынан нақты есептерді шешу әдістерін қолдану дағдысын қалыптастыру, жартылай өткізгіштер физикасы саласындағы іргелі білімдерді дамыту, оларды ғылыми-зерттеу қызметінде пайдалану үшін қажетті дағдыларды синтездеу.
Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: кристалдық қатты денелердің жолақ теориясы, сыртқы өрістегі кристалдар, идеалды емес кристалдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - компьютерлік бағдарламаларды ЖСТ есептерін модельдеу әдістерін үйрету, жазылған кодты өзгерту, түзету және оңтайландыру дағдыларын қалыптастыру.
Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: ЖСТ-дағы физикалық есептерді модельдеу әдістері. Монте-Карло әдісінің негізгі принциптері және оның ерекшеліктері. Монте-Карло әдісі арқылы фигураның ауданын анықтау. Монте-Карло әдісі арқылы реакторларды есептеу кезіндегі нейтронның траекториясын модельдеу. Кездейсоқ санның көмегімен берілген үлестіруден шаманы іріктеу алгоритмі. Молекулалық динамика әдісінің негізгі принциптері және оның ерекшеліктері. Зарядталған бөлшектердің өзара әрекеттесуін молекулалық динамика әдісімен модельдеу. Молекулалық динамика әдісімен радиалды таралу функцияларын анықтау. Монте-Карло және молекулалық динамика әдістерін физикалық есептерде қолдану ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – компьютерлік бағдарламалардың көмегімен жалпы салыстырмалылық теориясының есептерін шешу дағдыларын қалыптастыру.
Пәнді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: жалпы салыстырмалық теориясы туралы түсінік, оның математикалық аппараты, заңдары, прициптері және теңдеулері туралы фундаментальдық білімнің негізінде жалпы салыстырмалық теориясының есептерін модельдеу, сандық және аналитикалық шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ЖСТ есептерін шешудің математикалық әдістерін үйретіп, олардың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру.
Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Ғылыми ақпараттармен математикалық зертханалық-программалық кешендермен байланысты заманауи есептеу техникасымен қарым-қатынас жасау дағдысын меңгеру, Монте-Карло бағдарламалау техникасы «Free FM ++» бағдарламалау кешені.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің термофизикадағы әртүрлі эксперименттік және ақпараттық-есептеу құралдарын қолдана отырып орындалатын кешенді ғылыми зерттеулер туралы түсініктерін қалыптастыру, термофизикалық міндеттер мен оларды зерттеу әдістерін 3D модельдеу саласында кәсіби құзыреттерді қалыптастыру, экспериментті ұйымдастырудың орны мен рөлі туралы идеялар, оның әдістерін теория мен практикада қолдану мүмкіндіктері.
Пән зерттеуге бағытталған: физикалық процестер мен құбылыстардың типтік математикалық модельдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жылу энергетикасында көмірді ионды-плазмалық өңдеу саласындағы міндеттерді шешу үшін қажетті базалық білім мен біліктер кешенін қалыптастыру, студенттерді көмір бөлшектерін өңдеудің радиациялық және плазмалық технологияларының физикалық негіздерімен таныстыру, осы технологиялар негізделетін осы құбылыстар физикасының негізін қалыптастыру, материалдарды модификациялау әдістерімен, жабдықтарды таңдау қағидаттарымен және т.б.
Пән: жылу энергетикасының плазмалық технологиялары саласындағы теориялық негіздер мен зерттеу және технологиялық міндеттерді шешуді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кванттық механиканың жуықтау әдістерін типтік есептерді шешуде қолдануды үйрету.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: қатты дене физикасында, жаңа материалдар физикасында, нанотехнологияда және материалтануда кванттық механиканы қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің астрофизиканың қазіргі мәселелері және жұлдыздар материясындағы ядролық реакциялар туралы білімдерін қалыптастыру.
Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғарыштық объектілерге қолданылатын физикалық заңдарды білу; астрофизика мен космологияның әртүрлі мәселелері мен әдістерін білу;ғарыш объектілеріне қатысты физикалық әдістерді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - математикалық физиканың теңдеулерін арнайы және жалпылама функциялар негізінде шешу әдістерін қолдануды үйрету.
Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Жалпылама функциялар. Коши есебі. Интегралдық теңдеулер. Штурм-Лиувилль есебі. Арнайы функциялар. Айнымалыларды бөлу əдісінің жалпы сүлбесі. Функцияның меншікті мəніне берілген шеттік есептер. Дөңгелек мембрананың тербеліс теңдеуі. Бессель теңдеуі. Бессель функциясы. Өндіргіш функциялар əдісі. Нейман жəне Ханкель функциясы. Эрмит, Лагерр, Чебышев көпмүшелігі. Лежандр көпмүшелігі.Сфералық функциялар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – металл физикасы мәселелері бойынша арнайы анықтамалық әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, металл механизмдері мен процестері туралы теориялық білімді меңгеруге үйрету, оларды оқу және материалдар жасау кезінде пайдалану.
Пән зерттеуге бағытталған: металдар теориясы, Металл фазаларының қалыптасуы мен құрылымының заңдылықтары, жылу сыйымдылығының, тығыздықтың және жылу кеңеюінің маңызды физикалық қасиеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - өрістің кванттық теориясының негізгі принциптері мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру.
Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Каноникалық кванттау. Шредингер Гайзенберг түсінігі. Өрістерді кванттаудың релятивистік сұлбасы. Ауыстыру қатынасы. Ферми-Дирак және Бозе-Эйнштейн бойынша кванттау. Бүтін спинді өрістерді кванттау. Электрмагниттік өрісті кванттау. Дирак өрісін кванттау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – заттың плазмалық күйінің қасиеттерін, негізгі физикалық модельдерін және оларды қолдану шекараларын көрсету, плазмадағы процестерді математикалық сипаттау техникасын пысықтау.
Мыналар зерттелінеді: плазманы сипаттаудың физикалық модельдері мен математикалық әдістері, плазманың гидродинамикалық және кинетикалық сипаттамасы, плазмадағы толқындар, олардың жіктелуі және таралу шарттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – плазмадағы процестерді математикалық модельдеудің негізгі сандық әдістері, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы түсінік қалыптастыру, сандық әдістермен плазма физикасы мәселелерін шешу қабілетін қалыптастыру.
Пән зерттеуге бағытталған: сандық әдістер, молекулалық динамика әдісі, Монте-Карло әдісі, жасушалардағы бөлшектер және тығыздық функционалы теориясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – плазмадағы элементар процестердің физикасы, қолданыстағы заңдылықтар туралы түсінік қалыптастыру, соқтығысу процестерін зерттеудің есептеу-теориялық әдістерін үйрету.
Пән: күрделі құрамдағы плазма бөлшектерінің серпімді және серпімді емес соқтығысуларының сипаттамаларын, оларды есептеу әдістерін, сондай-ақ олардың плазма құрамына, плазманың көліктік, оптикалық және басқа қасиеттеріне әсерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің радиофизика және электроника негіздерін талдауды игеруі; қажетті математикалық аппаратты, есептерді шешу әдістерін меңгеруін қалыптастыру, мәселені қою, аналитикалық түрде де, компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, шешу әдістерін таңдау.
Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: радиофизика және электрониканы көрсетудің координаттық емес әдісі туралы заманауи идеяларды зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
ядролық өріс жағдайы үшін Клейн-Гордон-Фок теңдеуін шешу, бос электрон үшін Дирак теңдеуін шешу және оның шешімінен шығатын салдары: электрон-позитрон жұбының пайда болуы, бөлшектердің және антибөлшектердің аннигиляциясы, физикалық вакуум түсінігі, Паули принципін релятивистік кванттық механикада негіздеу, Дирак теориясында электронның спинін енгізу қажеттілігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Клейн Гордон-Фок және Дирак теңдеулеріне негізделген релятивтік кванттық механиканың есептерін шешу әдістерін үйрету
Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Ядролық өріс жағдайы үшін Клейн-Гордон-Фок теңдеуін шешу, бос электрон үшін Дирак теңдеуін шешу және оның шешімінен шығатын салдары: электрон-позитрон жұбының пайда болуы, бөлшектердің және антибөлшектердің аннигиляциясы, физикалық вакуум түсінігі, Паули принципін релятивистік кванттық механикада негіздеу, Дирак теориясында электронның спинін енгізу қажеттілігі. Кванттық механиканың релятивистік теңдеулері және оларға қойылатын жалпы талаптар, ядролық өріс жағдайы үшін Клейн-Гордон-Фок теңдеуін шешу, бос электрон үшін Дирак теңдеуін шешу және оның шешімінен шығатын салдары: электрон-позитрон жұбының пайда болуы, бөлшектердің және антибөлшектердің аннигиляциясы, физикалық вакуум түсінігі, Паули принципін релятивистік кванттық механикада негіздеу, Дирак теориясында электронның спинін енгізу қажеттілігін анықтау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: материя құрылымын барлық негізгі құрылымдық деңгейлерде тұтас және қазіргі заманғы түсінуді қалыптастыру.
Міндеттері: теориялық физиканың және арнайы курстардың шеңберлерінде физиканың барлық тарауларын оқу үшін іргелі білім базасын құру.
Пәнді оқу нәтижесінде студент келесі қабілеттерге ие болады:
1. жұлдыздарда, жұлдызаралық ортада және галактикаларда кездесетін процестерді түсіндіру;
2. Әлемнің пайда болуы мен кеңеюінің қазіргі заманғы модельдерін жіктеу;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде модельдеу әдістері, физикалық есептердің бағдарламасын құрастыру алгоритмдері, сонымен қатар жазылған кодты жөндеу және оңтайландыру туралы негізгі білімдерін қалыптастыру.
Пән оқуға бағытталған: Монте-Карло әдісі және молекулалық динамика әдісі сияқты әртүрлі компьютерлік модельдеу әдістерінің негізгі принциптерін түсінуді көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты теориялық физиканың есептерін шешудің математикалық әдістерін үйрету. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді оқиды: Физиканың негізгі дифференциалдық теңдеулері. Теңдеу түрлері. Екі тәуелсіз айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді классификациялау және канондық түрге келтіру. . Екі тәуелсіз айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді классификациялау және канондық түрге келтіру. Гиперболалық типті теңдеулерге әкелетін физикалық есептер. Жолдың көлденең тербелістерінің теңдеуі. Тербеліс теңдеуінің шекаралық есептерін шығару. Тербеліс теңдеуі үшін жалпы шекаралық есептерді азайту. Толқындардың таралу әдісі. Айнымалыларды бөлу әдісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің теориялық физиканың мәселелері мен әдістері туралы түсініктері қалыптастыруі. Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: салыстырмалық, ең кіші әсер, суперпозиция, толықтырым-дылық, сәйкес келу, анықталмағандық, Паули, фазалық көлемнің тұрақтылығы принциптері. Гамильтон және Лагранж формализмдері. Теориялық физиканың көкейкесті мәселелері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - субатомдық микроәлемде өтетін құбылыстардың заңдылықтарын, ядролық эксперименттің әдістері мен құралдарын, ядролық физикалық тәжірибелік мәліметтерді өңдеу әдістерін түсіндіру.
Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: әрекеттесу түрлері туралы түсініктер, виртуалды бөлшектер, тежелу нұрлануы, черенковтық нұрлану, ядроның заряды және массасы, нуклондардың спиндері мен магниттік моменттері, ядролық үлгілер, ядроның радиоактивті түрлендірулер, ядролық реакциялардың түрлері мен каналдары, ядролардың бөлінуі, қызық бөлшектер, резонанстар және кварктар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді тұтас орта механикасының негіздерімен, пластинаның бойлық айналуында және әртүрлі геометрия ағындарында пайда болатын шекаралық қабаттағы токтарды есептеу әдістерімен таныстыру, жылу энергетикасы және экология сияқты ғылым бөлімдерінде жылу-масса алмасу процестерін сипаттау кезінде тұтқыр сұйықтық механикасының рөлі мен маңызы туралы түсінік беру.
Пән: тасымалдың дифференциалдық теңдеулер жүйесін, қабатты және қатпарлы емес ағыстарды, жылу шектес қабатының деңгейін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – электроника саласындағы кәсіби білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру, қатты күйдегі электроника аспаптарының жұмысының негізінде жатқан жартылай өткізгіш материалдарға және қатты денеде физикалық құбылыстарға тән негізгі қасиеттерді игеруге көмектесу.
Пән оқуға бағытталған:тасымалдаушылардың рекомбинациясын, жартылай өткізгіштердегі, транзисторлардағы тасымалдаушылардың жартылай өткізгішті интегралдық схемалар, диодтар, электрлік ауысулар және т.б.қозғалыс заңдылықтарын үйренуге.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - шашырау теориясының принциптері мен әдістерін үйрету.
Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді ескереді: Релятивистік теңдеулерге қойылатын жалпы талаптар. Ковариация туралы түсінік. Лоренц трансформациясы. γ-матрицалар. Олар үшін коммутация қатынастары. Дирак теориясындағы тығыздық және ықтималдық ток. Дирак теориясына спин енгізу қажеттілігі. Сутегі атомының жұқа құрылымы және физикалық вакуумның қазіргі түсінігі. Виртуалды процестер. Атомдық деңгейлердің қозы ығысуы. Сутегі тәрізді атом спектрінің жұқа және гипержұқа құрылымы. Электрондық спиннің кванттық теориясы. Айналдыру және статистика. Белгілі бір симметрияның толқындық функциясын тұрғызу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің электромагниттік өзара әрекеттесу және электромагниттік өріс теңдеулерін шешу әдістері туралы түсініктерін дамыту болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Электростатика, Максвелл теңдеулері, электромагниттік толқындар, ферромагниттік және оптика сияқты терең ішкі білімдерді қамтитын электродинамиканың негізгі теориялары мен принциптерін қатаң түсіну жолын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – электромагниттік өрістің классикалық теориясы туралы терең фундаметальді білім беру Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Электромагниттік ӛріс тензоры. Өріс үшін Лоренц түрлендірулері. Өріс инварианттары. Максвелл теңдеулерінің бірінші қосағы. Электромагниттік өріс үшін әсер. Төртөлшемдік тоқ векторы. Үзіліссіздік теңдеуі. Максвелл теңдеулерінің екінші қосағы. Энергия тығыздығы және ағыны. Кулон заңы. Зарядтардың электростатикалық энергиясы. Дипольдық момент. Мультипольдық моменттер. Доплер эффектісі. . Геометриялық оптика. Интенсивтілік
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: Электр тогы және кернеу; Идеал элементтер; Ом заңы және Кирхгоф заңдары; Векторлық диаграммалар; Резисторлар; Конденсаторлар; Диодтар; Транзисторлар; ICs; Оптоэлектрониканың элементтері; Декодерлер; Шифраторлар; Мультиплексорлар; Демультиплексорлар; Сандық компараторлар; Аддерлер; Триггерлер; Регистрлер; Есепшілер; Синусоидалы ток және кернеу; R, L, C сериялы және параллель қосылыстары бар тізбектердегі резонанс; Синусоидалы ток тізбегі;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Іргелі әсерлесулер. Элементар бөлшектер физикасының кейбір проблемалары. Заманауи физикадағы масса ұғымы. Физикалық эксперимент: қазіргі күйі және даму болашағы. Ядролардағы кварктер. Бөлшектерді үдеткіштер. Ядролардың энергетикалық қасиеттері. Орнықты аймақтан алыстаған ядролар. Радиоактивтік. Ядролардың спонтанды бөлінуі және спонтанды бөлінетін ядролық изомерлер. Протондық және екіпротондық радиоактивтілік. Кластерлік радиоактивтілік. Аса тығыз ядролық материя.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тәжірибелік ядролық физиканың заманауи әдістерін кәсіби қызметінде қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.
Пән зерттеуге бағытталған: әртүрлі типті зарядталған және бейтарап бөлшектерді детекторлардың (сцинтилляциялық, Черенков, жартылай өткізгіш және газ детекторларының) құрылымы мен жұмыс істеу принциптерін, олардағы сигналдың түзілу процестерін және оларды қолдану ерекшеліктерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қуатты құрал ретінде ядролық процестерді модельдеу және есептерді шешуде компьютерлерді пайдалану.
Пән зерттеуге бағытталған: ядролық процестерде компьютерлік модельдеу туралы алған білімдерін көрсету және оларды түсіну, компьютерлік модельдеу және ядролық процестер міндеттерін шешу үшін ядролық процестерді қолданудың негізгі ұғымдары мен салалары туралы түсініктері болуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-атом ядросының, элементар бөлшектердің қасиеттері мен сипаттамаларын түсіндіру.
Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: микроэлемдегі құбылыстар мен негізгі сақталу заңдары; ядролық физикадағы негізгі зерттеу әдістері; ядролық реакциялардың түрлерін және негізгі заңдылықтары; нұрдың зат арқылы өту заңдарды, ядролық нұрды тіркеу детекторлар; негізгі физикалық құбылыстар мен олардың ерекшеліктерін, оларды бақылау және тәжірибелік зерттеу әдістері; атом ядролары мен элементар бөлшектер қасиеттерін анықтаудың басты әдістері; негізгі заңдар мен олардың математикалық өрнектері; субатомдық құбылыстарды, олардың маңызды ғылыми – техникалық қолданылулары; заманауи және кванттық физикадағы іргелі физикалық заңдар, теориясы және әдістер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – микроәлемдегі іргелі өзара әрекеттесулерді зерттеуде эксперименттік ядролық физиканы зерттеу және модельдеу жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Пән сәулеленуді анықтаудың заманауи әдістері мен құралдарын әзірлеу және қолдану, элементар бөлшектер физикасы, атомдық ядролар және ғарыш физикасы саласындағы эксперименттердің нәтижелерін талдау және өңдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.