философия докторы (PhD)
Білім беру бағдарламасының мақсаты: ақпарат құралдарын критикалық қабылдау мен бағалау дағдылары бар, дүниежүзі және отандық тарихтың өзекті мәселелері бойынша логикалық ой құрап, еркін ойын білдіріп, дәлелдер арқылы өз тұжырымдарын негіздей алатын, тарих және пәнаралық зерттеулер бойынша методологияны меңгерген және ғылыми жұмыстарының нәтижелерін көрсете білетін, көшбасшы қабілеті бар жоғары квалификациялы ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлауды қамтамасыз ету (отандық және шетелдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары сапалы мамандарды) болып табылады.
Тарих
8D02206
Тарих
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өз идеяларын, ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын құрылымдау. Ғылыми жұмысты жазудың негізгі әдіснамалық тәсілдерін қарау, идеяларды жазбаша түрде дәлелдеу, академиялық жұмыстарды құрылымдау тәсілдерін пайдалану, сілтемелерді, библиографияны шет тілінде ресімдеу, ғылыми мақалаларды Q1-Q4 көрсеткіштері бар журналдарда және импакт-факторы жоғары немесе JCR-дәйексөзді басылымдарда жариялау құралдары көрсетіледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
әннің мақсаты – антикалық дәуір мен ортағасырларда Еуразия тарихының теориялық-методологиялық мәселелерін талдау жасап, өзінің ғылыми-зерттеу жұмысында қолданудың дағдыларын қалыптастыру болып табылады. <br/> Докторанттарда келесідей дағдыларды қалыптастырады:<br/> 1.Антикадан ортағасырларға өтуді түсіндіретін жалпы заңдылықтарды түсіндіретін негізгі теоретико методологиялық <br/> продемонстривать знания об основных теоретическо- методологических теориях, объясняющих общие закономерности перехода от античности к средним векам; <br/> 2. обобщить особенности перехода к новым общественным порядкам в различных регионах Европы и Евразии в V-VIII вв. в контексте цивилизационного подхода;<br/> 3.использовать в познавательной и профессиональной деятельности теоретическо-методологические знания о тех глубинных изменениях в хозяйственной, социально-политической и культурной сфере в различных регионах Европы и Евразии при переходе к новой цивилизации средних веков;<br/> 4.анализировать опыт реконструкции образа Евразии на рубежи античности и средневековья в контексте основных теоретико-методологических подходов современной исторической науки; <br/> 5. давать оценку и определять значимость в своей профессиональной деятельности полученные знания как из письменных, археологических, этнографических, так и природно-географических, естественнонаучных и ряда других междисциплинарных отраслей знаний.<br/> Пәнді оқу барысында докторанттар келесідей аспектілерді қарастырады:<br/> Қазіргі заманғы тарих ғылымның негізгі теориялары мен тұжырымдары ежелгі дәуірден орта ғасырға көшу ерекшеліктері; Әр түрлі синтездің жолдары сонымен қатар герман және түркі әлемінің жаңа өркениетке көшуі; Л.Н.Гумилевтің пассионарлық және этногенез теориясы бойынша тарихи процестегі Еуразияның дамыған этностардың басқа этникалық топтармен қарым-қатынасы; V-VII ғасырларда Еуропаның және Еуразияның аумағында әртүрлі мемлекеттік құрылымдардың экономикалық және әлеуметтік-саяси құрылымындағы жалпы және арнайы ерекшеліктері, олардың әрқайсысының тарихи және мәдени ерекшеліктері; Оңтүстік-Шығыс, Орталық және Батыс Еуропада Ұлы қоныс аударудың көрініс табуы; б.з. ІV ғасырынан бастап ерте ортағасырлардың келесі жүзжылдықтарында Ұлы қоныс аудару дәуірінде Еуразия мен Еуропа түркі әлемінің өзара қатынасы; жазбаша деректерге талдау- грек, латын және ертеортағасырлардағы авторлар еңбектері кейінгі антикалық, германдық және түркі әлемінің түрлі өзара синтезі туралы медиевистика саласындағы негізгі теориялар;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сандық технологияларды қолдану негізінде тарихи және басқа да байланысты ғылымдардың әдіснамасын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Зерттеуде жалпы ғылыми әдістерді, әдіснамаларды, гуманитарлық, әлеуметтік ғылымдарды қолданудың ғылыми құралдары қаралатын болады. Пән гуманитарлық ғылымдарды зерттеу барысында алынған білімге негізделеді және гуманитарлық ғылымдардың барлық салаларында ғылыми зерттеулер жүргізудің тиімді құралы ретінде қарастырылады.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ ділі бойынша теориялық білімді, шетелдік және отандық тарихнамадағы пәнаралық зерттеулерге қатысты жаңа білімдерді зерттеу мен психотарих, жеке тұлғалық сана картографиясындағы этникалық компонент туралы қазіргі заманғы идеялар мен ғылыми түсініктерді қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-әлеуметтік ғылымдарда қолданылатын қазіргі заманғы теориялар мен концепцияларды өз ғылыми-зерттеу қызметінде өткен және қазіргі өзекті мәселелерді тереңдете зерттеу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде докторант:<br/> 1.ХХ ғасырдың соңы мен ХХІ ғасырдың басындағы тарих ғылымы теориясының негізгі даму тенденцияларын қазіргі пәнаралық зерттеулер аясында елестету және түсіну<br/> 2. Қазіргі тарихнамадағы құрылымдық және постқұрылымдық теориялардың ықпалымен бөлінген негізгі теориялық тәсілдерді анықтау.<br/> 3.Ғылыми және ақпараттық-талдау жұмыстарын жазу үшін өз бетінше сыни ойлаудың негізгі тәсілдерін, құралдарын және принциптерін пайдалану, <br/> 4.Өзінің зерттеу тәжірибесінде нақты теорияларды қолдану жолдарын көру;<br/> 5.Пәнді оқу барысында алған білімдерін жүйелеу, алған білімдерін, іскерліктерін және дағдыларын кәсіби және жеке тұлғалық өсу үшін жаңа құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында талдау және интерпретациялау.<br/> Пәнді оқу барысында докторант келесідей аспектілерді меңгереді: XX ғасырдың соңы – XXI ғасырдың басындағы тарихи ғылымының негізгі даму тенденциялары; тарих ғылымына посмодернистік шақыру мен лингвистикалық бұрылыстың әсері; тарихтың философиялық концепциялары; структуралистік концепциялар философияда, әлеуметтану мен мәдени антропологияда; постструктуралистік теория ықпалымен пайда болған қазіргі тарихнамадағы негізгі теориялық тұрғылар;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты қоғамдағы тарихи процестерді түсіну және талдау үшін бір немесе бірнеше жағдай болып табылатын ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Case study нақты жерде, нақты уақытта және нақты белгілі бір әлеуметтік және уақытша шекаралары бар жеке жергілікті жағдайды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты Қазақстан аумағындағы мемлекеттіліктің пайда болуы мен қалыптасуының теориялық және пратикалық мәселелері, Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің жалпы ортақ белгілері мен ерекшеліктерін, өзара ішкі байланыстары мен сабақтастығы туралы білімді қолдана білу дағадыларын қалыптастыру. Пән мемлекеттіліктің теориялық мәселелері бойынша білім береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты отан тарихы бойынша зерттеулер жүргізу үшін Қазақстан тарихын кезеңдеу бойынша методикалық білім қалыптастыру болып табылады.
Докторанттарда келесідей дағдыларды қалыптастырады:
1. әлемдік ғылымда кезеңдеуде нақты тұрғыларды қолдана алатын болады;
2. нақты зерттеудің міндеттеріне байланысты кезеңдеу критерийлерін модификация жасай алу;
3. Отан тарихын кезеңдеудің жаңа жүйесін тарихи сабақтастық негізінде қарастыра отырып, анықтай алады.
4. докторант өзінің зерттеу тақырыбына байланысты кезеңдеуді анықтауда әлемдік және отандық ғылымның жетістіктерін пайдалану;
5.тарихи ойдың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдай алатын болады. Сол сияқты Маркс пен Тойнбидің тұрғыларын салыстырмалы талдау арқылы тарахи кезеңдеуді анықтау алатын болады.
Пәнді оқу барысында докторант келесідей мәселелерді қарастырады:
тарихи зерттеу әдістерінің қалыптасуы мен эволюциясы; тарихи кезеңдеу критерийлері; рационализм жаңа дәуірде тарихты кезеңдеудің идеялық негізі ретінде (Шиллер, Фихте, Ф. Шлегель, В. Скотт, Гегель, Маркс); тарихи процесті кезеңдеу тарихы; тарихтың альтернативтігі мен көпсызықтығы мәселесі; ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихын кезеңдеудің теориялық және методологиялық мәселелері; ХХ ғасырдың 60-80 жылдарындағы ғалымдар еңбектерінде Кеңес мемлекеті тарихын кезеңдеу мәселелері; заманауи тарихисофтық бағыттар контекстінде кеңестендіру мен модернизациялау этаптарын талдауда жаңа методологиялық тұрғылар («ақпараттық» А.Тоффлер, «технотронды З.Бжезинский, «ғылыми-рационалистік» Ю.Хабермас, «өркениеттік-конфликтті» С.Хантингтон);
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ортағасырлық миграциялық процестер, Орталық Азия халықтарының этномәдени әсері, халықтың миграциясы феномені бойынша шетелдік және отандық концепциялар негізінде қалыптасқан теориялық білімін қолдана білуге дағдаландыру. Пән ортағасыр, Орталық Азия халықтарының этномәдени өзара қарым-қатынасы кезеңінде көші-қон үдерістері бойынша теориялық білімді қолдану қабілетін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тарихи естелік пен саясаттың өзара іс-қимыл жүйесін қалыптастыруға арналған. Қазіргі заманғы мемлекеттердің тарихи саясатының мәнін түсіну үшін қазіргі тарихнамадағы тарихи естеліктердің негізгі концепцияларын жазу және талдау қабілетін докторанттарда қалыптастыру. Пән тарихи жадының негізгі концепцияларын сипаттау және талдау қабілетін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-әлеуметтік ғылымдарда қолданылатын қазіргі заманғы теориялар мен концепцияларды зерттеу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Сондай-ақ, ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы тарих ғылымының негізгі бағыттары; постмодерндік сын-қатер мен лингвистикалық айналымның тарих ғылымына әсері;
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.