жаратылыстану бакалавры
Бағдарлама іргелі ғылым жетістіктерін қолдану арқылы қолданбалы физика салаларында әртүрлі мақсаттағы жаңа құрылғылар мен функционалдық материалдарды әзірлеумен және енгізумен айналысатын, физикалық құбылыстарды зерттеу мен модельдеудің қазіргі заманғы технологияларын меңгерген мамандарды даярлауға бағытталған.
Техникалық физика
6B05303
Физика-техникалық
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Физика
Математика
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Атом физикасының негізгі құбылыстары мен әдістерін зерттеу және микромир заңдылықтарын түсінуге мүмкіндік беретін физикалық ойлауды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Электромагниттік толқындардың корпускулярлық қасиеттері. Микробөлшектердің толқындық қасиеттері. Атомдық күйлердің дискреттілігі. Атом жүйелерінің кванттық-механикалық сипаттамасы. Көпэлектронды атомдар. Сыртқы өрістегі атом.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттің математикалық мәдениетін қалыптастыру, векторлық талдаудың негізгі бөлімдері бойынша дайындық, векторлық талдауды есептеу ережелерін, оларды қолданудың практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: Кекторлардың көбейтіндісі. Градиент, дивергенция, ротор. Гаусс және Грин теоремалары. Потенциал теориясы. Координата жүйелері: қисықсызықты, декарттық, сфералық, цилиндрлік координаттар. Дифференциалдық векторлық операторлар. Арнайы координаталар жүйелері. Айнымалыларды ажырату Тензорлық талдау.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер теориясының негіздері туралы білімді қалыптастыру, кәсіби қызметте қолданбалы есептерді шешу үшін саралау және интеграциялау дағдыларын қолдану.<br/> Мазмұны: Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Сызықтық дифференциалдық теңдеулер. Дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйесі. Дербес туындылардағы сызықтық теңдеулер. Функционалдық талдау элементтері. Ықтималдылық және математикалық статистика теорияларының элементтері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Математикалық және физикалық амалдарды ескере отырып, шекті-айырымды әдістерге негізделген техникалық физикадағы математикалық модельдеу әдістерін, сызбалары мен құралдарын зерттеу, математикалық модельдеу теориясын техникалық физика мәселелеріне қолдагу.<br/> Мазмұны: Сызықты емес теңдеулердің сандық шешімі. Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер үшін айырымды сызбалар. Айырымды сызбалардың орнықтылығы. Оңтайландыру әдістері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің химиялық термодинамика және жану кинетикасының негізгі заңдары, өздігінен тұтану механизмдері мен шарттары, тұрақты және тұрақсыз жану, турбулентті диффузия және жану кезіндегі масса алмасу процестері, әртүрлі фазалық күйлерде отынды дайындау және жану әдістері туралы білім алу. <br/> Мазмұны: Жану процесінің физика-химиялық негіздері. Өздігінен тұтану теориялары. Есептік параметрлер. Қоспаның толық және толық емес жануы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттердің бойында жылумасса алмасу теориясының негіздері, табиғатта, технологиялық процестер мен қондырғыларда жүретін жылу мен массаның тасымалдану процестері туралы білімдерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Жылуды тасымалдау әдістері. Құбырлардағы (каналдардағы) сұйық ағыны кезіндегі конвективті жылу беру. Жылу тасымалдағыштың фазалық өзгерістері кезінде жылу беру. Жылу алмасу құрылғыларының ортасы мен қыздыру беттері арасындағы сәулелену арқылы жылу алмасуды есептеу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жылуөткізгіштік теориясының принциптері мен заңдылықтары, олардың математикалық көрінісі туралы білімді қалыптастыру; негізгі физикалық құбылыстармен, оларды бақылау және эксперименттік зерттеу әдістерімен таныстыру; идеяларды дұрыс тұжырымдауға және модельдерді қолдану шегін анықтауға үйрету.<br/> Мазмұны: Жылуөткізгіштік коэффициенттері. Шекаралық шарттар. Жылуөткізгіштіктің параболалық теңдеуін шешу әдістері. Әр түрлі шекаралық шарттары бар жылуөткізгіштік теңдеуін шешу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызметте жылуфизикалық және технологиялық нысандарды жобалау үшін заманауи компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану, инженерлік графика және конструкторлық құжаттаманы құру, қолданбалы бағдарламалар пакеттерін игеру бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны: Жобалау негіздері. Сызба жасау технологиясы. Үшөлшемді нысандардың модельдерін қалыптастыру. Визуализация әдістері. Материал үлгілерін пайдалану. Оңтайлы визуализация параметрлерін орнату және таңдау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттерде қоршаған ортаға әсерді бағалау қағидаттары мен рәсімдері, жобалау құжаттамасындағы шаруашылық қызметтің экологиялық негіздемесі, табиғатты қорғау іс-шараларын әзірлеу кезінде қоршаған ортаға әсерді бағалау әдістерін пайдалану туралы білім негіздерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Жылуфизикалық нысандарға экологиялық бағалау жүргізу әдістемесі. Жылуфизикалық нысандардың қызметін экологиялық бағалау рәсімін дамыту. Стратегиялық экологиялық бағалау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Математикалық және физикалық амалдарды ескере отырып, шекті-айырымды әдістерге негізделген техникалық физикадағы математикалық модельдеу әдістерін, сызбалары мен құралдарын зерттеу, математикалық модельдеу теориясын техникалық физика мәселелеріне қолдагу.<br/> Мазмұны: Сызықты емес теңдеулердің сандық шешімі. Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер үшін айырымды сызбалар. Айырымды сызбалардың орнықтылығы. Оңтайландыру әдістері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Кәсіпорында нормативтік құжаттардың талаптары, энергетикалық зерттеулер жүргізу кезеңдері мен тәртібі туралы, энергия аудитінің әдістемелік және инструменталды базасы туралы, энергия үнемдеу қағидаттарын таңдау кезінде энергия үнемдеудің үлгілік іс-шаралары мен экономикалық талдау элементтері туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Энергияны үнемдеу саясаты. Энергия аудитінің негіздері. Энергетикалық тиімділік көрсеткіштері. Шығындарды есептеу әдістері. Электр энергиясының меншікті шығындарын нормалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі ғылыми дәлелдерге негізделген және физикалық құбылыстар теориясын бақылауларды, практикалық тәжірибелер мен эксперименттерді жалпылау ретінде ұсынуда конденсирленген күй физикасы саласындағы қолданыстағы идеялар кешені туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Қатты дененің құрылымы. Кристалдық тор. Қатты денелердің байланыс күштерінің сипатына қарай жіктелуі. Кристалдық қатты денелердің пластикалық қасиеттері. Атомдардың тербелісі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттерге криогендік жабдықтар мен криотехнологиялардың физикалық негіздері туралы білімдерін меңгеру; төменгі температуралық процестерді жүзеге асыру аймақтары туралы түсініктерін қалыптастыру, туындайтын міндеттерді өз бетінше қоя білу және талдауға үйрету.<br/> Мазмұны: Төменгі температураларды алу және өлшеу негіздері. Төмен температуралы термодинамикалық циклдар. Төмен температураны зерттеуге арналған заманауи жабдықтар. Материалдарды алу және өңдеудің криогендік технологиялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Төмен температура аймағын қоса алғанда, зат күйінің термодинамикалық параметрлерінің кең интервалында жүзеге асырылатын термодинамиканың, процестер мен құбылыстардың физикалық негіздері туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Энергия тасымалы. Жылуды жазық қабырға арқылы беру. Критериалды сандар және ұқсастық теориясы. Бейстационар жылуөткізгіштік процестері. Екі бет арасындағы сәулелену жылу алмасу. Ядролық жылу көзі болған кездегі жылу алмасу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің техникалық жоғары оқу орындарында оқытылатын негізгі түсініктерді, заңдарды, формулаларды, теоремаларды және математикалық зерттеу әдістерін игеруі және білімдерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Сызықтық алгебра. Векторлық алгебра. Жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия. Математикалық талдауға кіріспе. Бір айнымалыға тәуелді функциялардың интегралдық есептелуі. Көптеген айнымалылардың функциялары. Қатарлар теориясы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында оқылатын математикалық зерттеулердің негізгі ұғымдарын, заңдарын, формулаларын, теоремалары мен әдістерін меңгеру және білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Сызықтық алгебра. Векторлық алгебра. Жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия. Математикалық талдауға кіріспе. Бір айнымалыға тәуелді функциялардың интегралдық есептелуі. Көптеген айнымалылардың функциялары. Қатарлар теориясы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттерді стандарттау, метрология және сертификаттау саласындағы ҚР қолданыстағы заңнамасымен таныстыру,<br/> мемлекеттік техникалық реттеу жүйесімен, метрология және өлшеу саласындағы халықаралық және өңірлік ұйымдардың қызметімен таныстыру.<br/> Мазмұны: Өлшеу нәтижесінің қалыптасу заңдылықтары. Қателік ұғымы. Өлшем бірлігін қамтамасыз ету туралы ҚР Заңының негізгі ережелері. Деректерді жинауды бақылау мен басқарудың автоматтандырылған жүйелері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде ғылыми ойлауды, әр түрлі физикалық түсініктердің, заңдардың, теориялардың қолдану шектерін дұрыс түсінуді және тәжірибелік зерттеу әдістерінің көмегімен алынған нәтижелердің сенімділік деңгейін бағалау қабілеттерін қалыптастыру<br/> <br/> ММазмұны: Механика. Кинематика. Механикалық қозғалыс материя қозғалысының қарапайым түрі ретінде. Материалдық нүкте мен қатты дене динамикасы. Масса. Күш. Ньютон заңдары. Сақталу заңдары. Тұтас орта механикасы. Тербелістер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми ойлауды, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың және эксперименттік зерттеу әдістерінің көмегімен алынған нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау қабілеттерінің шекараларын дұрыс түсінуді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Кинематика. Нүкте динамикасы. Масса. Ньютон Заңдары. Механикадағы күштердің түрлері. Сақталу заңдары. Импульс моментінің сақталу заңы. Тұтас орта механикасының элементтері. Толқындардың тербелісі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Заттың әртүрлі фазалық күйлерінде болатын молекулалық құрылымды, қасиеттер мен процестерді зерттеу бойынша білім мен дағдыларды меңгеру.<br/> Мазмұны: Молекулалық-кинетикалық теория негіздері. Температураның молекулалық-кинетикалық мәні. Термодинамикалық параметрлер. Идеал газ күйінің теңдеуі. Статистикалық үлесу. Сұйық пен газдағы қысым. Үзіліссіздік теңдеуі. Бернулли теңдеуі. Сұйық ағысының режимдері. Изопроцестер. Карно циклы. Нақты газдар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: нақты газ бен сұйық физикасының негіздері, молекулааралық өзара әрекеттесу күштері мен потенциалдары, нақты газ бен сұйық күйінің теңдеулері, фазалық ауысулар мен тасымал құбылыстары туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Нақты газ. Молекулалардың өзара әрекеттесуінің модельдік потенциалдары. Нақты газдың теориялық және эксперименттік изотермалары. Критикалық шамалар. Джоуль-Томсон эффекті. Инверсия температурасы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылым мен техниканың әртүрлі салаларындағы кең ауқымды міндеттерді шешу үшін оптикалық заңдарды қолдану бойынша теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, бақылауларды, практикалық тәжірибе мен экспериментті қорыту ретінде оптикалық құбылыстар физикасы турасында түсінік қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Тербелістердің классификациясы. Толқындар. Доплер эффекті. Геометриялық оптика. Френель формулалары. Жарықтың интерференциясы және дифракциясы. Поляризация.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің бойында физикалық нысандарды сипаттаудың заманауи математикалық модельдері негізінде конденсирленген күй физикасы мен кванттық физиканың практикалық мәселелерін шешу әдістері туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Нүкте динамикасы. Вариациялық принциптер. Аналитикалық механика. Макроскопиялық электродинамика туралы жалпы мәліметтер. Әртүрлілік және тензорлық өрістер. Қисықтық және бұралу тензорлары. Эйнштейн теңдеуі. Қатты денелердің қасиеттері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: термодинамикалық жүйелерді талдау, тұрақты және ауыспалы құрамдағы бір және екі фазалы жұмыс денелері мен салқындатқыштары бар процестердің термодинамикалық сипаттамаларының мәнін анықтау дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Идеал газдардың термодинамикалық процестері. Су буы. Тұрақты қысыммен булану. Дөңгелек термодинамикалық циклдар. Қайтымды және қайтымсыз процестер. Газдар мен буларды дроссельдеу. Тоңазытқыш қондырғыларының циклдары. Химиялық термодинамика.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студент санасында қатты, сұйық және газ тәрізді заттардың мінез-құлқының негізгі феноменологиялық заңдылықтары, қозғалыс пен күйдің негізгі заңдылықтары мен теңдеулері туралы жаратылыстану ғылымының тұтас тұжырымдамалық негізін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Тұтас орта кинематикасы. Тұтас орта динамикасы. Тұтас ортаның қозғалысы туралы есептерді математикалық тұжырымдау. Тұтас орта үшін анықтаушы қатынастар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттерді тұтас орта механикасының негіздерімен, пластинаны бойлық орай ағуда және әр түрлі геометриялы ағыншалардағы шекаралық қабатты есептеу әдістерімен таныстыру; жылумасса тасымалы процестерін сипаттау кезінде, ұшақ жасау, зымыран техникасы мен ғарыштың дамуындағы оның рөлі мен маңызы туралы түсінік беру.<br/> Мазмұны: Сұйыққа әсер ететін күштердің классификациясы. Тұтқыр сұйықтың қозғалысы. Үзіліссіздік теңдеуі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сұйықтардың тепе-теңдігі мен қозғалысының негізгі заңдылықтарын, олардың қатты шекаралармен және денелермен өзара әрекеттесуін, табиғи құбылыстар мен технологиялық процестерді болжау және бақылау мақсатында эксперименттік деректерді түсіндіруді практикалық қолдану туралы түсінік қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Тұтқыр сұйықтық. Шекаралық қабат теориясы. Турбуленттілік. Гидростатика. Физикалық ұқсастық. Прандтль теңдеулері. Шекаралық қабаттың қалыңдығы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттердің отынның алуан түрлерін жағу кезінде жүзеге асатын конвективті жылумасса алмасу процестері, нақты энергетикалық нысанның жану камерасының геометриясы және химиялық кинетика туралы түсініктерін қалыптастыру, процестің 3D моделін құрастыруда заманауи бағдарламалық құралдарды қолданумен таныстыру.<br/> Мазмұны: Конвективті жылумасса алмасу процестерін үшөлшемді модельдеу. Отынның жануының оңтайлы режимдерін модельдеу. Зиянды заттардың бөлінуін азайту. OFA-технологиясы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі физикалық құбылыстарды, электр және магнетизм ұғымдары мен заңдылықтарын, электр құбылыстарын бақылау және эксперименттік зерттеу әдістерін, эксперимент нәтижелерін өңдеу мен талдауды зерттеу.<br/> Мазмұны: Электростатика. Электр зарядтарының өзара әрекеттесуі. Электр зарядтарының сақталу заңы. Электр өрісі. Электрсиымдылық. Конденсаторлар. Тұрақты электр тогы. Ом және Джоуль-Ленц заңдары. Кирхгоф ережелері. Магнит өрісі. Суперпозиция принципі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ядролық физиканың жалпы принциптерін, атом ядроларының көлемінде болып жатқан процестерді сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; микромирдің өзекті ұғымдарымен, оның ішінде атом ядросы мен элементар бөлшектердің құрылымымен танысу.<br/> Мазмұны: Атом ядроларының статикалық қасиеттері. Радиоактивтілік. Жартылайөткізгіш, сцинтилляциялық және трек детекторлары. Ядролардың бөлінуі және синтезі. Ядролық реакциялар. Элементар бөлшектер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттердің аэрогидродинамика заңдылықтары, әртүрлі жылу қондырғыларында болатын күрделі аэродинамикалық процестердің физикалық мәні және әртүрлі конструкциялық және эксплуатациялық факторларға байланысты қондырғылардың орнықтылығы мен басқарущы сипаттамалары туралы білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: Аэрогидродинамикадағы физикалық тәжірибе. Ұқсастық теориясы. Гипердыбыстық ағындардың ерекшеліктері. Шекаралық қабат теориясының ережелері. Қанат профилінің гидроаэродинамикалық сипаттамалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қызметі жану, жарылыс және детонация сияқты физика-химиялық процестерге негізделген қондырғыларды олардың өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып жобалау, құрастыру, монтаждау және пайдалану дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Химиялық реакцияның механизмі мен жылдамдығы. Сұйық және газ фазаларындағы химиялық реакциялар. Гетерогенді катализ. Қатты және сұйық заттардың тотықтырғыш ортада жануы. Ле Шателье ережесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің жүйеде соңғы құрылғылардың өзара әрекеттесуінің анықтамалық моделіне, желілік адрестерді таратудың әртүрлі түрлерін орнатуға негізделген арна деңгейіндегі құрылғылардың жұмыс принциптеріне негізделген деректерді беру процестері туралы білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: Datacom желісінің негіздері. Өзара байланысқан және функционалды үйлесімді IP желісін құру. Ethernet коммутациялық желісін құру. Желілік қауіпсіздік негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттердің бойында жаңартылатын энергияның әлеуеті мен аймақтар бойынша таралуы туралы, гидрометеорологиялық деректер мен эксперименттік зерттеулер нәтижелері негізінде жаңартылатын энергия көздерінің жергілікті әлеуетін бағалау әдістері туралы білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: Энергия өндіру, энергияны тұтыну және ЖЭК әлеуетінің таралуы. Аумақтың энергетикалық әлеуетін бағалау әдістемесі. Талдаудың техникалық және экономикалық әдістері. Эксергетикалық бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттердің бойында Қазақстандағы жаңартылатын энергетиканың жай-күйі мен даму перспективалары, оның елдің отын-энергетикалық теңгеріміндегі ықтимал орны, жаңартылатын энергия түрлерін пайдаланатын энергетикалық қондырғылардың жұмыс принциптері мен конструктивтік ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: Әлемдегі отын - энергетикалық ресурстарды тұтыну. Күн жылу электр станциялары. Күн энергиясының фотоэлектрлік түрлендіргіштері. Гидроэнергетикалық ресурстар. Геотермалдық және биоэнергетика.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттерде әртүрлі жартылайөткізгіш құрылғылардың жұмыс принципін, қасиеттерін, сипаттамалары мен параметрлерін анықтайтын физикалық процестер туралы қазіргі заманғы түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Электрондық құрылғылар туралы негізгі ақпарат. Қатты денеде энергетикалық зоналардың пайда болуы. Жартылайөткізгіштердің электр өткізгіштігі. Термоэлектрондық эмиссия. Биполярлық транзистор. Өріс транзисторлары. Электрондық схемалардың қосалқы, пассивті элементтері. Аналогты және сандық құрылғылардың негізі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Энерго-ресурстарды үнемдеу мәселелерін шешуді қамтитын мемлекеттік және автономды электрмен жабдықтау жүйелерінің энергетикалық процестерінде жел қондырғыларын пайдаланудың ғылыми-техникалық негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру, ЖЭК пайдалану бойынша техникалық шешімдердің экономикалық тиімділігін анықтау әдістемесін зерделеу.
Мазмұны: Жел турбиналарын жобалау негіздері. Жел қондырғыларының түрлері, жұмыс принципі. Жел электр станцияларының жиынтығы. Жел электр станцияларындағы электромеханикалық түрлендіргіштер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жылуөткізгіштік теориясының принциптері мен заңдылықтары, олардың математикалық көрінісі туралы білімді қалыптастыру; негізгі физикалық құбылыстармен, оларды бақылау және эксперименттік зерттеу әдістерімен таныстыру; идеяларды дұрыс тұжырымдауға және модельдерді қолдану шегін анықтауға үйрету.
Мазмұны: Жылуөткізгіштік коэффициенттері. Шекаралық шарттар. Жылуөткізгіштіктің параболалық теңдеуін шешу әдістері. Әр түрлі шекаралық шарттары бар жылуөткізгіштік теңдеуін шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттердің бойында дәстүрлі емес және жаңартылатын энергетикалық жел қондырғыларының алуан түрлерін жобалау мен пайдаланудың заманауи технологиялық тәсілдері, қолданылатын құрылымдық және инженерлік материалдардың техникалық-экономикалық сипаттамалары туралы білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: Қондырғыларға техникалық қызмет көрсету, жөндеу принциптері. Қатты ресурс бойынша пайдалану. Жабдықтың ақаулары, оларды жою әдістері. Басқару сигналы әдісі. Мониторинг жүйесінің функционалдық сызбасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттерде криогендік техника мен криотехнологияның физикалық негіздері, төмен температуралы процестер мен криоинженерияны жүзеге асыру салалары туралы түсініктер қалыптастыру.
Мазмұны: Төмен температураны алудың және өлшеудің іргелі негіздері. Негізгі төменгі температуралы термодинамикалық циклдар. Төменгі температуралы зерттеулерді қамтамасыз етуге арналған заманауи жабдықтар. Материалдарды алу мен өңдеудің криогендік технологиялары. Қазіргі заманғы төменгі температура физикасының аспектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің термодинамиканың физикалық негіздері, төмен температура аймағын қоса алғанда, зат күйінің термодинамикалық параметрлерінің кең диапазонында жүзеге асырылатын процестер мен құбылыстар туралы білімін қалыптастыру.
Мазмұны: Фазалық кеңістіктегі үлесу тығыздығы. Тепе-теңдік макропараметрлері. Қысым. Температура. Энтропия. Термодинамикалық циклдар. Термомеханикалық эффектілер. Салқындату мен төмен температураны алудың физикалық негіздері. Сұйық сутегі. Сұйық гелий. Асқынаққыштық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Нақты газ бен сұйық физикасының негіздері, молекулааралық өзара әрекеттесу күштері мен потенциалдары, нақты газ бен сұйық күйінің теңдеулері, фазалық ауысулар мен тасымал құбылыстары туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: Нақты газ. Молекулалардың өзара әрекеттесуінің модельдік потенциалдары. Нақты газдың теориялық және эксперименттік изотермалары. Критикалық шамалар. Джоуль-Томсон эффекті. Инверсия температурасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: органикалық отынның жануы кезіндегі физикалық-химиялық процестерді, отындарды газдандыру және жану процестерін есептеу және зерттеудің, жану процестерінің тиімділігін арттырудың заманауи әдістерін, агрегаттардың конструкцияларын жетілдіру және олардан шығатын зиянды қалдықтарды азайту туралы білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: Көмір және газ энергетикалық технологиялары. Сукөмірлі суспензияларды жағу ерекшеліктері. Отынды энерготехнологиялық пайдалану. Азот тотықтарын азайту әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Өндірістік және қайта өңдеу қалдықтарын қайта өңдеу, шикізатты кешенді қайта өңдеудің технологиялық процестерін оңтайландыру және табиғатты ұтымды пайдалану бойынша жұмыстарды жүргізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Өндірістік және қайта өңдеу қалдықтарын басқару технологиялары. Өндірістік және тұтыну қалдықтарын қайта өңдеудің экологиялық тәсілдері. Қайталама шикізатты кәдеге жарату және қайта өңдеу тәсілдері. Қалдықтарды қауіптілік класына жатқызу критерийлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Көмірді жағуға плазмалық әзірлеудің заманауи технологиялары, отынды жағу процестерін оңтайландыру әдістері және зиянды шығарындылардың пайда болуы және оларды азайту ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: Көмірді тұтандырудың, термохимиялық әзірлеудің, жағудың және газдандырудың плазмалық процестерін зерттеу әдістері. Тотықтырғыштың қажетті мөлшерін анықтау әдістемесі. Қатты отынды плазмалық газдандырудың әртүрлі қолданылуы. Азот тотықтарының кинетикалық сызбасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Төмен температуралық физиканың негізгі принциптері, төмен температурада криогендік жүйелердің жұмыс заттарының қасиеттерінің өзгеру заңдылықтары, сонымен қатар төмен температуралы техникада қолданылатын технологиялар туралы білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: Термодинамикалық потенциалдар. Тепе-теңдік шарттары. Төмен температурадағы заттардың әрекеті. Вакуумдық арматураның негізгі элементтерін зерттеу. Вакуумдық жүйенің айдау жылдамдығын анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Төмен температураларды алудың заманауи әдістерінің мүмкіндіктері және оларды физикалық зертханаларда қолдану туралы білімдерін қалыптастыру; асқын өткізгіштік және наноқұрылымдар физикасы саласындағы төмен температуралық экспериментті физикалық түсінуге негізделген практикалық дағды беру.
Мазмұны: Криогендік сұйықтардың негізгі қасиеттері. Гелий криостаттарының құрылымдық сұлбалары. Аралық температуралары бар криостаттардың жобалық сұлбалары. Төмен температурадағы гелий штоктары. Криосалқындатқыштар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Төмен температураларды алудың заманауи әдістерінің мүмкіндіктері және оларды физикалық зертханаларда қолдану туралы білімдерін қалыптастыру; асқын өткізгіштік және наноқұрылымдар физикасы саласындағы төмен температуралық экспериментті физикалық түсінуге негізделген практикалық дағды беру.
Мазмұны: Криогендік сұйықтардың негізгі қасиеттері. Гелий криостаттарының құрылымдық сұлбалары. Аралық температуралары бар криостаттардың жобалық сұлбалары. Төмен температурадағы гелий штоктары. Криосалқындатқыштар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әртүрлі гидродинамикалық жүйелерді модельдеу үшін теңдеулерді таңдауда турбуленттілік теориясы аппаратының қолданылуы туралы, ламинарлық ағындардан турбулентті ағындарға өту процестерін талдау және турбулентті ағындардағы толқындардың таралуын кинематикалық сипаттау туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Турбуленттілік құбылысының феноменологиялық сипаттамасы. Турбулентті ағындарда сызықтық емес толқындардың таралуы. Толқындық теңдеулерді шешу әдістері. Турбулентті каскад.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студент санасында қатты, сұйық және газ тәрізді заттардың мінез-құлқының негізгі феноменологиялық заңдылықтары, қозғалыс пен күйдің негізгі заңдылықтары мен теңдеулері туралы жаратылыстану ғылымының тұтас тұжырымдамалық негізін қалыптастыру.
Мазмұны: Тұтас орта кинематикасы. Тұтас орта динамикасы. Тұтас ортаның қозғалысы туралы есептерді математикалық тұжырымдау. Тұтас орта үшін анықтаушы қатынастар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттердің отынның алуан түрлерін жағу кезінде жүзеге асатын конвективті жылумасса алмасу процестері, нақты энергетикалық нысанның жану камерасының геометриясы және химиялық кинетика туралы түсініктерін қалыптастыру, процестің 3D моделін құрастыруда заманауи бағдарламалық құралдарды қолданумен таныстыру.
Мазмұны: Конвективті жылумасса алмасу процестерін үшөлшемді модельдеу. Отынның жануының оңтайлы режимдерін модельдеу. Зиянды заттардың бөлінуін азайту. Плазма технологиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.