жаратылыстану бакалавры
Физика мен кибернетиканың соңғы жетістіктерінің түйіскен көпбейінді салаларда мәселелерді шешуде кешенді және жүйелі көзқарасты талап ететін пәнаралық есептерді шешуге бағытталған, инновацияларды енгізудің жоғары деңгейіне жеткен кәсіпорындар мен өндірістік компанияларда жұмыс істеу үшін талап етілетін білімі мен құзыреттері бар, инновациялық консалтингтік қызметтерді ұсынатын компанияларда және ғылыми-зерттеу ұйымдарында жоғары технологиялық әзірлемелер жасауға қабілетті киберфизика саласындағы мамандарды сапалы даярлауды қамтамасыз ету
Киберфизика
6B05302
Физика-техникалық
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Физика
Математика
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-белгілі бір пәндік саладағы типке және технологияға байланысты 3D модельдеу мен басып шығаруды тиісті түрде қолдану қабілетін қалыптастыру; 3D модельдеу мен басып шығару технологиялары мен әдістерін түсіну.<br/> Қатты объектіні қабаттық құру ("өсіру") қағидаты; 3D-басып шығаруда қолданылатын файлдардың неғұрлым кең таралған кеңейтімдері; 3D-басып шығару процестерінің санаты; 3D-басып шығару қосымшалары; 3D-басып шығаруда қолданылатын технологиялар мен материалдардың түрлері зерделенетін болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: атом физикасының негізгі құбылыстары мен әдістерін зерттеу және микромир заңдылықтарын түсінуге мүмкіндік беретін физикалық ойлауды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Электромагниттік толқындардың корпускулярлық қасиеттері. Микробөлшектердің толқындық қасиеттері. Атомдық күйлердің дискреттілігі. Атом жүйелерінің кванттық-механикалық сипаттамасы. Көпэлектронды атомдар. Сыртқы өрістегі атом.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты: плазманың негізгі түсініктері мен жалпы қасиеттерін, электр және магнит өрістеріндегі плазманың мінез-құлық заңдылықтарын зерттеу, сондай-ақ газ разрядының негізгі түрлері туралы, газ разрядының ерекше ерекшеліктері мен өзіне тән параметрлері және оның теориялық сипаттамасы туралы қазіргі заманғы түсінікті қалыптастыру.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді практикалық шешудің негізгі ұғымдары мен әдістерінің негізін қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студенттерде төмендегідей қабілеттіліктер қалыптастыру:<br/> - дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін қолдану;<br/> - интегралды теңдеулерді шешу әдістерін қолдану;<br/> - сызықты жүйелерді практикалық шешу әдістерін қолдану;<br/> - қолданбалы есептерді шешуде математикалық аппаратты қолдану;<br/> - типтік кәсіби міндеттердің математикалық моделін құру;<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Дифференциалдық теңдеулер (ДТ); сызықты ДТ және бірінші реттік ДТ жүйесі; сызықты жүйелер; қалыпты жүйелер; сызықты дифференциалдық теңдеулер; функционалдық талдау элементтері; интегралдық теңдеулер.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі алгоритмдік тілдердің бірінде бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: құрылымдық бағдарламалау, тілдің пайда болуы мен артықшылықтары, программалау тілі мен алгоритмизациясы, VisualC ++ бағдарламалау ортасы, бағдарлама құрылымы, include, define препроцессорлық директивалары, операторлар мен өрнектер, тілдің мәліметтерді енгізу мен шығару функциялары, массивтер, нысанға бағытталған бағдарламалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің заманауи плазмалық технологиялар және әртүрлі салаларда қолдану тұжырымдамалары туралы білімдерін қалыптастыруға негізделген. Пән негізгі заманауи плазмалық технологияларды зерттеуге бағытталған. Курста келесі тақырыптар қарастырылады: плазмалық технологиялар негізінде талап етілетін сипаттамалары бар жаңа перспективті материалдар жасау әдістері; материалдарды плазмалық беріктендіру әдістері; "чиптегі зертхана" жасау әдістері; разряд түрлері және оларды өнеркәсіпте қолдану (солғын, жоғары жиілікті, индукциялық, тәждік, ұшқынды, доғалық және т.б.); болашақтың энергетикалық аппараттарын құру тұжырымдамасы (Токамак, иондық қозғалтқыш, стеллатор).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-студенттердің Заттар интернетінің технологиялық феноменінің жалпы сипаттамаларын, әртүрлі процестер мен күнделікті операцияларды автоматтандыруға арналған IoT заманауи технологиялары негізінде әлеуметтік-техникалық жүйелерді жобалау принциптерін зерттеу.<br/> Олар: Intel Эдисон технологиясы құрылғыларын питон тілінде бағдарламалау әдістері, Заттар интернеті класы жүйелерінің мақсаты мен құрылу принциптері, контроллерлер, датчиктер, актуаторлар, Arduino және Raspberry Пи Микропроцессорлар мен микрокомпьютерлер желісі, ZigBee және Bluetooth аз қуатты тұтынумен жұмыс істеу технологиялары.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге микродүние заңдылықтары жөнінде түбегейлі түсінік беру. Студенттерге табиғаттағы кванттық заңдылықтарға бағынатын құбылыстар туралы нақты көрініс қалыптастыру, кванттық процесстерді түсіндіру. Түпкілікті және жуықтап шешу әдістерін және олардың қолдану шегін үйрету, сонымен қатар студенттері оларды практикада тиімді түрде қолдана білуге бағыттау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: физикалық құбылыстарды моделдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: физикалық есептерді шешуде және эксперимент деректерін өңдеуде қолданылатын негізгі есептеу әдістері. Молекулалық динамика әдісі. Ең кіші квадраттар әдісі және регрессиялық талдау. Физикадағы ақпараттық Моделдер және компьютерлік эксперименттер. Физикалық экспериментті автоматтандыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-талдау кезінде математикалық аппараты және математикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән шектер теориясын; үздіксіз және сараланған функциялар туралы негізгі теоремалар; Тейлор формуласы; бірнеше айнымалылардың функциялары; қатарлар теориясы; параметрлерге байланысты дұрыс емес интегралдар; беткі интегралдар мен интегралдар; Фурье қатарлары мен интегралдары зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Математикалық талдау бойынша әдебиетті өз бетімен оқу және теориялық және практикалық есептерді шешу үшін қажетті математикалық аппаратты білу және логикалық ойлау қабілетін қалыптастыру; дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешу. Математикалық талдау курсы математикалық цикл курстарына, сонымен қатар физиканың арнайы курстарын оқыту барысында да қажет іргелі курс болып табылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: механиканы бақылаудың жалпыламасы және тәжірибе мен эксперименттің практикасы ретінде көрсету. <br/> Төмендегі мәселелерді қарастырады: Кинематика. Механикалық қозғалыс материяның ең қарапайым түрі болып табылады. Материалдардың және қатты заттың динамикасы. Ньютон заңы. Гравитациялық күш. Әмбебап гравитация заңы. Серпімділік күштері. Хуке заңы. Үйкеліс күші. Инерциальды тірек рамасы. Салыстырмалықтың механикалық принципі. Галилейдің трансформациясы. Арнайы салыстырмалық теориясының элементтері. Эйнштейннің постулаттары. Лоренцтік өзгерістер
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заттың әртүрлі фазалық күйлерінде болатын молекулалық құрылымды, қасиеттер мен процестерді зерттеу бойынша білім мен дағдыларды меңгеру.<br/> Мазмұны: Молекулалық-кинетикалық теория негіздері. Температураның молекулалық-кинетикалық мәні. Термодинамикалық параметрлер. Идеал газ күйінің теңдеуі. Статистикалық үлесу. Сұйық пен газдағы қысым. Үзіліссіздік теңдеуі. Бернулли теңдеуі. Сұйық ағысының режимдері. Изопроцестер. Карно циклы. Нақты газдар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - оптикада нақты есептерді шешу үшін физиканың жалпы заңдарын қолдану қабілетін қалыптастыру; қарапайым оптикалық құбылыстардың математикалық моделін құру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: геометриялық оптика; толқындық құбылыстар туралы түсінік; изотропты, анизотропты, диэлектрлік және өткізгіш материалдармен сәулеленудің өзара әрекеттесуі; дисперсия, шашырау және жылу сәулеленудің заңдары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – физикалық құбылыстарды моделдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру<br/> Оқытылады: физикалық есептерді шешуде және эксперимент деректерін өңдеуде қолданылатын негізгі есептеу әдістері. Молекулалық динамика әдісі. Ең кіші квадраттар әдісі және регрессиялық талдау. Физикадағы ақпараттық Моделдер және компьютерлік эксперименттер. Физикалық экспериментті автоматтандыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі физикалық құбылыстарды, электр және магнетизм ұғымдары мен заңдылықтарын, электр құбылыстарын бақылау және эксперименттік зерттеу әдістерін, эксперимент нәтижелерін өңдеу мен талдауды зерттеу.<br/> Мазмұны: Электростатика. Электр зарядтарының өзара әрекеттесуі. Электр зарядтарының сақталу заңы. Электр өрісі. Электрсиымдылы0. Конденсаторлар. Тұрақты электр тогы. Ом және Джоуль-Ленц заңдары. Кирхгоф ережелері. Магнит өрісі. Суперпозиция принципі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ядролық физиканың жалпы принциптерін, атом ядроларының көлемінде болып жатқан процестерді сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; микромирдің өзекті ұғымдарымен, оның ішінде атом ядросы мен элементар бөлшектердің құрылымымен танысу.<br/> Мазмұны: Атом ядроларының статикалық қасиеттері. Радиоактивтілік. Жартылайөткізгіш, сцинтилляциялық және трек детекторлары. Ядролардың бөлінуі және синтезі. Ядролық реакциялар. Элементар бөлшектер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге ақпараттық қауіпсіздік, шифрлау алгоритмдері және олардың деректерді қорғау үшін қалай қолданылатыны туралы негізгі түсінік беру; студенттерді желіаралық қалқандардан Wi-Fi шифрлау опцияларына дейінгі желі қауіпсіздігімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
зиянды бағдарлама. желілік шабуылдар. Криптография. Симметриялық криптография. Симметриялық шифрлау алгоритмдері. Асимметриялық криптография. Асимметриялық шифрлау алгоритмдері. Хэшинг. Хэштеу алгоритмдері. Аутентификация бойынша ұсыныстар. Сертификаттар. Авторизациялау және қол жеткізуді бақылау әдістері. Қауіпсіз желі архитектурасы. Сымсыз қауіпсіздік. Желі мониторингі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-студенттерді жасанды интеллект саласындағы шешілген және шешілмеген мәселелер шеңберімен, машиналық оқытудың негізгі ұғымдары мен әдістерімен және оларды кәсіби салаға қатысты міндеттерге қолданумен таныстыру.
Мыналар зерделенеді: деректерді пайдаланатын жобалардың мысалдары, Машиналық оқыту алгоритмдері, күшті және әлсіз жасанды интеллект, Алгоритмдер, есептеу күрделілігі, Аристотельден Карнапқа дейінгі пайымдауды формализациялау мәселелері, толық емес Гедель теоремасы, ойлау моделі ретіндегі логика, индукция мен шегеруді біріктіру проблемасы, әмбебап Тюринг машинасы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-көп еңбекті қажет ететін есептеуіш есептерді шешу үшін параллельді компьютерлік жүйелерді зерттеу және практикалық қолдануға, сондай-ақ үлестірілген және жоғары өнімді есептеуіш технологиялардың заманауи әдістерін пайдаланатын күрделі жүйелерді зерттеуге, заманауи суперкомпьютерлік және бұлтты технологияларды қолдануға бағытталған
Зерттеледі: компьютерлік есептеулердің параллелизм деңгейлері, есептеу жүйелерінің қолданыстағы архитектураларына шолулар, грид-жүйелер, грид жүйелеріндегі ресурстарды анықтау әдістері, жүктемені теңдестіру әдістері, бұлтты технологиялардың қасиеттерін анықтау және талқылау, MapReduce деректерді өңдеу технологияларын қарастыру және кейбір таратылған файлдық жүйелер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-күрделі жүйелердің модельдерін құруға қажетті әртүрлі объектілердің параметрлерін есептеу әдістерін зерттеу және талдау
Мыналар зерделенеді: плазма мысалында күрделі жүйелерді талдау әдістері (кіші параметр, моменттер және т.б.), плазма электродинамикасының базалық теңдеулері. Материалдық теңдеу. Дисперсиялық қатынастар және оларды шешу. Плазмалық толқындардың түсу спектрі және декременті. Потенциалдар және тиімді потенциалдар. Зерттеу нәтижелерін жариялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің зияткерлік робототехникалық жүйелерді құру теориясы туралы негізгі түсініктерін қалыптастыру. Пән интеллектуалды жүйелер мен робототехникалық кешендерді құру теориясы мен әдіснамасының негіздеріне арналған.
Курста мыналар қарастырылады: интеллектуалды жүйелер теориясының негіздері, білімді ұсыну, шешімдерді іздеу әдістері. Қоршаған орта туралы ақпарат алудың аппараттық схемалары, оның ішінде датчиктермен, сенсорлармен жұмыс және т.б.; жасанды интеллект пен күрделі динамикалық объектілерді басқарудың тиімді жүйелерін құру мәселелері. Интеллектуалды робототехникалық жүйелерді қолдану салалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: киберфизика есептері үшін теориялық әдістерді қолдану қабілеттерін қалыптастыру; модульденген сыртқы өрісті пайдалана отырып, физикалық жүйелерді басқарудың теориялық негіздерін және жүйенің құрамдас бөліктерінің өзара әрекеттесуін бақылауды зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: физикалық жүйені басқару және басқару теориясының әдістері: сызықтық, сызықты емес, оңтайлы, робасты, адаптивті басқару әдістері; параметрлерді сәйкестендіру әдістері, күйлерді (параметрлерді) сүзу және бағалау әдістері; жүйелерді оңтайландыру әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-физикалық жүйелердің мінез-құлқын бақылау және болжау үшін терең Машиналық оқыту әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Машиналық оқытуда бағдарламалау тілін қолдану жасанды нейрондық желілер оқытылады. Эволюциялық Алгоритмдер. Регрессия және кластерлеу. Терең Машиналық оқыту. "Ab-initio" киберфизикалық жүйелердің қасиеттерін Машиналық оқыту арқылы модельдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің шығармашылық ойлау қабілетін қалыптастыру, қолданбалы есептерді шешу үшін қасиеттері бар нано - және композиттік материалдарды алудың негізгі заңдары мен әдістері туралы іргелі білімдерін біріктіру. Курстың негізгі міндеті-нанотехнологияның физика-химиялық қасиеттері жақсартылған жаңа үлгідегі құрылғыларды шығаруға мүмкіндік беретін қолданыстағы шешімдерімен, сондай-ақ өнеркәсіптің және жалпы адамзаттың барлық іс-әрекетінің жаңа кезеңі болып табылатын наномеханизмдерді, нанороботтарды, наноботтарды және т.б. өндіру технологиясымен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің радиофизика және электроника негіздерін талдауды игеруі; қажетті математикалық аппаратты, есептерді шешу әдістерін меңгеруін қалыптастыру, мәселені қою, аналитикалық түрде де, компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, шешу әдістерін таңдау.
Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: радиофизика және электрониканы көрсетудің координаттық емес әдісі туралы заманауи идеяларды зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-студенттерде бағдарламалық шешімдерді қолдана отырып физика-техникалық модельдеудегі компьютерлік эксперимент әдістері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру.
Зерттеледі: компьютерлік эксперимент әдістері, детерминистік әдістер, стохастикалық әдістер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде бейсызық тепе-теңсіз жүйелердің теориялық негіздері туралы негізгі түсініктерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Тепе-теңсіздік ұғымы, Динамикалық хаос критериилері, Бейсызық маятник тербелісінің фазалық портреті, Тепе-теңдік және тепе-теңсіз темодинамиканың қолдану аясы, Кинетикалық сипаттаудың принциптері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттер жадында әртүрлі вакуумды және жартылай өткізгішті электронды аспаптармен құрылғылардың қызметі, сондай-ақ зарядталған бөлшектердің шоғын үдету және қалыптастыру техникасы туралы білім жүйесін қалыптастыру.
Бұл курста мына сұрақтар қарастырылады: Эмиссиялық және газдық (плазмалық) электроника. Электрондық оптика. Электрондық вакуумдық аспаптардың физикасы. Жартылай өткізгішті электроника. Зарядты шоқтармен бөлшектердің үдеуінің физикасы мен техникасы. Плазмалық және зарядты шоқтар технологиялары. Зарядталған бөлшектер шоғын диагностикалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Мақсаты - радиофармацевтикалық препараттарды өндіру және қолдану, есептеу және тәжірибелік зерттеулер жүргізу, магистранттар алған теориялық білімдерін оқу процесінде бекіту.
Қысқаша мазмұны: іздеу және ақпарат көздерімен жұмыс; тәжірибелік,теориялық зерттеулерге қатысу; ядролық медицинада рН мен радиофармацевтикалық препараттарды өндіру және қолдану; мәліметтерді өңдеу және талдау; баяндама, мақала, баяндама дайындау; ядролық медицинаның заманауи әдістері; дозаны есептеу; пациенттер мен қызметкерлер үшін ядролық медициналық зерттеулер мен радиациялық қауіпсіздік процедураларына арналған кәсіби қосымшалар.