Мақсаты – ҚР және шет елдердегі кіші және орта кәсіпорындарда, өндірістік кәсіпорындарда, ғылыми-зерттеу институттарында, жалпы білім беретін және орта арнайы оқу орындарында біліктілігі жоғары дағдылары мен білімі бар инженер-физиктерді, программисттерді, зерттеушілерді, физикалық процестерді компьютерлік модельдеуге қабілетті біліктілігі жоғары мамандарды даярлау. Білім беру бағдарламасын жүзеге асырудағы маманның жеке басын қалыптастыруға бағытталған қабілеттіліктер:
• кәсіби мәселелерді шешу үшін физика және математиканың іргелі бөлімдерін білу;
◦ ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, физикалық есептерді бағдарламалаудың заманауи әдістерін қолдану;
◦ жаратылыстану ғылымындағы соңғы жаңалықтарды, ғылыми талдау әдістерін, ақпараттық және білім беру технологияларын қолдану;
◦ ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, эксперименталды және (немесе) теориялық физикалық зерттеулердің таңдалған саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу;
• қазақ, орыс және шет тілдеріндегі қарым-қатынас дағдыларын кәсіби қызметінде пайдалану.
Компьютерлік физика
6B05309
Физика-техникалық
85 (Каз.) 85 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: графикалық объектілерді түрлендірулерін бағдарламалалау, шынайы бейнені құрастыру қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:<br/> - графикалық пакеттерді қолдана отырып, растрлық және векторлық бейнелерді өңдеу;<br/> - векторлық және битмапты графиканы құру үшін сурет құралдары мен көркем әсерлерін қолдану;<br/> - әртүрлі тәсілдермен үш өлшемді нысандар моделін құрастыру;<br/> - үш өлшемді нысандар үшін текстураның алгоритмдерін қолдану;<br/> - үш өлшемді объектілердің анимациясын түрлі жолдармен жасау.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Компьютерлік графиканың теориялық негіздері, Corel Draw графикалық редакторы, Adobe Photoshop графикалық редакторы, 3D Studio Max графикалық графикалық редакторы, сурет реңін түзету, кескінді ретке келтіру және кескінді түзету құралдары, сплайнды модельдеу, полигоналды модельдеу, анимация және визуализация, нысан динамикасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Arduino платформасында басқарылатын электрондық құрылғыларды жобалау және бағдарламалау қабілетін қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студенттерде төмендегідей қабілеттіліктер қалыптастыру:<br/> - қазіргі заманғы аппараттық есептеу платформаларын жіктеу;<br/> - Arduino платформасында басқарылатын электрондық құрылғыларды құрастыру және бағдарламалау;<br/> - Arduino контроллеріне арналған бағдарламаларды әзірлеу;<br/> - Arduino бағдарламалық-аппараттық платформасы негізінде роботтарды жобалау;<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: қазіргі заманғы аппараттық есептеуіш платформаларымен танысу, Arduino негізіндегі есептік платформалардың программалау тілінің ерекшеліктері, техникалық құрылғылардың элементтерін басқару мәселелерін шешу үшін Arduino контроллерінің бағдарламаларын әзірлеу, бағдарламалаудағы перспективті технологиялар.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мамандандырылған ғылыми-техникалық әдебиеттерді оқу, аудару және жинақтау қабілеттерін дамыту, сондай-ақ шет тілінде іскерлік хат алмасу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:<br/> - кәсіби қарым-қатынас үшін ағылшын тілін белсенді пайдалану;<br/> - ғылыми терминологиямен кәсіби әдебиетті түсіну;<br/> - ғылыми әдебиетті сауатты және дәл аудару;<br/> - ағылшын тілінде ғылыми семинарлар мен конференцияларға арналған презентациялар мен материалдарды сауатты түрде дайындау;<br/> - мамандық бойынша жүйелік білімді кеңейту және тереңдету үшін ағылшын тілін ақпарат көзі ретінде пайдалану.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: ғылыми терминология, кешенді техникалық мәтіндерді аудару технологиясы, ғылыми баяндамалар дайындау, ағылшын тіліндегі ғылыми семинарлар мен конференциялар үшін презентациялар, іскерлік хат алмасудың шет тілі мен ережелері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мамандандырылған ғылыми-техникалық әдебиеттерді оқу, аудару және жинақтау қабілеттерін дамыту, сондай-ақ шет тілінде іскерлік хат алмасу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:<br/> - кәсіби қарым-қатынас үшін ағылшын тілін белсенді пайдалану;<br/> - ғылыми терминологиямен кәсіби әдебиетті түсіну;<br/> - ғылыми әдебиетті сауатты және дәл аудару;<br/> - ағылшын тілінде ғылыми семинарлар мен конференцияларға арналған презентациялар мен материалдарды сауатты түрде дайындау;<br/> - мамандық бойынша жүйелік білімді кеңейту және тереңдету үшін ағылшын тілін ақпарат көзі ретінде пайдалану.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: ғылыми терминология, кешенді техникалық мәтіндерді аудару технологиясы, ғылыми баяндамалар дайындау, ағылшын тіліндегі ғылыми семинарлар мен конференциялар үшін презентациялар, іскерлік хат алмасудың шет тілі мен ережелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ақпаратты қорғаудың техникалық құралдарын жіктеуге қабілеттігін қалыптастыру және ақпараттық қорғау құралдарын әзірлеу және талдау дағдыларын меңгеру.<br/> Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:<br/> - ақпараттық қауіпсіздік принциптерін түсіндіру;<br/> - ақпараттың ағып кету арналарын анықтау және жолын кесу;<br/> - ақпаратты қорғаудың техникалық құралдарын жіктеу;<br/> - ақпараттық қауіпсіздік құралдарын дамыту;<br/> - ақпараттық қауіпсіздік құралдарын талдау;<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ақпараттық қауіпсіздіктің рөлі мен маңыздылығы. Ақпараттық қауіпсіздік саясаты. Ақпараттық ресурстарға қауіп төндіретін түрлері. Ақпаратты ағу арналарын анықтаудың және жолын кесудің техникалық құралдары. Жергілікті және ғаламдық желілерде рұқсатсыз кіруден ақпаратты қорғау. Кіруді басқару жүйесі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби міндеттерді шешуде атомдық және ядролық физиканың заңдарын қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:<br/> - кванттық физика теориясын әр түрлі практикалық есептерде біріктіру;<br/> - атомдық физика заңдары мен физикалық құбылыстарды, қолданылу аумағын қарастыру, оларды практика жүзінде іске асуын санамалау; <br/> - негізгі физикалық шамаларды, олардың мағынасын, әдістері мен өлшем бірліктерін сипаттау;<br/> - кванттық физиканың негізгі физикалық тәжірибелерін және олардың ғылымның дамуындағы орнын түсіндіру; <br/> - негізгі электрөлшеуіш құралдардың қажеттілігін және жұмыс істеу принципін білу, атомдық және ядролық физика саласындағы есептерді шығару.<br/> <br/> Пәннің тағайындалуы. Атомдық физика оқу-әдістемелік дайындықты анықтайтын, атомдық физика білімдерін берудің формаларын, әдістерін, құралдарын зерттейтін оқытудың оңтайлы және тиімді ұйымдастырылуын қамтамасыз ететін пән болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: атомдық-молекулалық деңгейдегі кванттық құбылыстар, атомдар мен молекуалардың электрондық қабықшалары қамтылған кванттық физика мен физикалық құбылыстардың эксперименттік негізі, атомдық физиканың негізгі заңдарын, атомдық спектрлерді және олардың математикалық өрнектелуін оқыту әдістерінің заңдылықтарын және факторларын ашуға, физикалық есептерді шығарып, олардың физикалық шамаларын бағалау, әрі бөлімнің негізгі түсініктерін тұжырымдау. Сонымен қатар, студент атомдық физиканың заманауи зертханасында әртүрлі құралдар мен құрылғыларда жұмыс істеуге, физикалық өлшеу әдістерін қолдану үшін және эксперименталдық шамаларды өңдеуге, физикалық және математикалық модельдеуге дағдылану, сонымен қатар, физика-математикалық сараптаманы нақты жаратылыстану ғылымдары мен техникалық мәселелер үшін қолдану.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: векторлар мен тензорларды кеңістікте координатасыз беру әдісі туралы түсінік қалыптастыру, векторлық және тензорлық талдау бойынша қажетті математикалық аппаратты игеру. <br/> Курсты оқу барысында студенттерде төмендегідей қабілеттіліктер қалыптастыру:<br/> - векторлық талдаудың есептерін шығару үшін векторларға қолданылатын амалдарды қолдана алу,<br/> - скалярлық функцияның градиентін, векторлық функцияның дивергенциясын және роторын таба білу,<br/> - екінші реттік дифференциалдық операторларды қолдана білу,<br/> - Гамильтон операторының кейбір қолдануларын пайдалана білу. <br/> Мазмұны: векторлық талдау, координаталар жүйелері, тензорлық талдау, скалярлық функцияның градиенті, векторлық функцияның дивергенциясы мен роторы және олардың физикалық мағынасы, қисықсызықты координаталар жүйелері, контур бойынша вектордың циркуляциясы, қозғалған координаттар жүйесінде жататын вектордың дифференциалдау әдістері.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі алгоритмдік тілдердің бірінде бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: құрылымдық бағдарламалау, тілдің пайда болуы мен артықшылықтары, программалау тілі мен алгоритмизациясы, VisualC ++ бағдарламалау ортасы, бағдарлама құрылымы, include, define препроцессорлық директивалары, операторлар мен өрнектер, тілдің мәліметтерді енгізу мен шығару функциялары, массивтер, нысанға бағытталған бағдарламалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қолданбалы міндеттерді шешуде математикалық аппаратты қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студенттерде төмендегідей қабілеттіліктер қалыптастыру:<br/> - кәсіби міндеттерін шешуде математикалық аппаратты қолдану;<br/> - шектерді, туындыларды, интегралдарды шешу дағдыларын қолдану;<br/> - қолданбалы тапсырмаларды шешуде дифференциалды және интегралдық есептеулер әдістерін қолдану;<br/> - аналитикалық геометрия әдістерін қолдану;<br/> - қолданбалы геометриялық мәселелерді шешуге векторлық алгебра аппаратын, координаттар әдісін, геометриялық түрлендірулер әдісін қолдану.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: математикалық талдаудың негізгі ұғымдары мен әдістері, векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, функцияларды зерттеу, шектер теориясы, сандық қатарлар түсінігі және оның жинақтылығы, қатарлар қосындысының функционалдық қасиетттері, ортогоналды фунциялар жүйесіндегі Фурье қатары, туынды және дифференциал, көп айнымалылар функциясы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: математикалық және физикалық мәселелерді шешу үшін кешенді талдаудың теориялық негіздерін және ықтималдықтар теориясын құрайтын әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студенттерде төмендегідей қабілеттіліктер қалыптастыру:<br/> - кәсіби міндеттерін шешуде математикалық аппаратты қолдану;<br/> - математикалық және физикалық есептерді шешу үшін КАФТ әдістерін қолдану;<br/> - ықтималдықтарды есептеу бойынша есептерді шешу әдістерін меңгеру; <br/> - статистикалық гипотезаларды тексерудің негізгі критерийлерін қолдану.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: аналитикалық функциялар және олардың қасиеттері, комплексті айнымалылар функцияларын дифференциалдау және интегралдау, операциялық есептеу, ықтималдылықтар теориясы, математикалық статистика.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дифференциалды, интегралды теңдеулерді және вариационды есептеу есептерін шешу әдістерін қолдану қабілеттілігін қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студенттерде төмендегідей қабілеттіліктер қалыптастыру:<br/> - дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін қолдану;<br/> - интегралды теңдеулерді шешу әдістерін қолдану;<br/> - вариациялық есептеу есептерін шешу әдістерін қолдану;<br/> - қолданбалы есептерді шешуде математикалық аппаратты қолдану;<br/> - типтік кәсіби міндеттердің математикалық моделін құру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: дифференциалдық, интегралдық теңдеулердің классикалық түрлері, дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі әдістері, Фредгольм және Вольтер интегралдық теңдеулерін шешу әдістері, математикалық физика теңдеулері және вариационды есептеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: компьютерлік жүйелердің бағдарламалық жасақтамасын орнату мен күйге келтіру қабілетін қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:<br/> - компьютерлік жүйелердің бағдарламалық жасақтамасының компоненттерін білу;<br/> - қосымша жабдықты қосу, компьютерлік жүйенің элементтері арасындағы байланысты реттеу;<br/> - компьютерлік архитектураның барлық деңгейлеріндегі ақпаратты өңдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: механика заңдарын, тепе-теңдік әдістерін, физикалық проблемаларды шешу үшін материалдық нүктенің қозғалысын қолдану дағдыларын қалыптастыру.<br/> Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:<br/> - механика курсының негізгі түсініктері мен физикалық шамаларын жіктеу;<br/> - негізгі механикалық құбылыстарды жалпылау;<br/> - механиканың негізгі заңдылықтары мен принциптерін, олардың логикалық мазмұнын және математикалық өрнегін бағалау;<br/> - физика саласындағы нақты мәселелерді шешу үшін механиканың заңдарын қолдану;<br/> - механикалық өлшемдерді өлшеу үшін физикалық құралдарды пайдалану кезінде шешімдер қабылдау, механиканың ең қарапайым эксперименталдық мәселелерін шешу және өңдеу, өлшеу нәтижелерін талдау және бағалау.<br/> Пәннің тағайындалуы. «Механика» пәні студенттерге қарастырылатын механикалық жүйелердің механикалық қозғалысының негізгі заңдарын терең түсіндіреді. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: материалдық нүктенің кинематикасы, материалдық нүктенің динамикасы, Ньютон заңдары, статика, сақтау заңдары, қатаң дененің динамикасы, салыстырмалықтың арнайы теориясының негіздері, сұйықтық және газ механикасы, тербелістер және толқындар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бақылау, эксперимент және практикалық тәжірибе негізінде физикалық теория туралы білімді қалыптастыру, молекулалық физика заңдарының статистикалық сипатын түсіндіру; молекулалық физиканы экологияда және экожүйелерде қолдану.<br/> <br/> Мазмұны: Молекулалық физика. МКТ негіздері. Термодинамикалық параметрлер. Идеал газ. Статистикалық үлесулер. Сұйық пен газдағы қысым. Бернулли теңдеуі. Сұйық ағынының режимдері. Термодинамика бастамалары. Изопроцестер. Карно циклы. Нақты газдар. Клапейрон-Клаузиус теңдеуі.<br/> Нақты газдар. Клапейрон-Клаузиус теңдеуі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физикалық үдерістерді модельдеу қабілеттілігін қалыптастыру: геометрияны құру, материалдық қасиеттерді анықтау және физикалық құбылыстарды сипаттау, нақты және сенімді нәтижелер алу үшін шешімді реттеу.<br/> Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:<br/> - физикалық үдерістерді сандық моделдеу үшін COMSOL Multiphysics пайдалану;<br/> - кешенді көпфункционалды мәселелерді шешу үшін COMSOL Multiphysics пакетінің негізгі физикалық интерфейстерін біріктіру;<br/> - 2D, 3D визуализация негізінде комплекстік жүйелердің жекелеген компоненттері мен түйіндерінің жұмысын жобалау;<br/> - COMSOL Multiphysics пакетін пайдаланып, инженерлік жобалау жобаларын талдау, болжау және оптимизациялау;<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: физикалық құбылыстар мен процестердің программалық ортасында зерттеу, COMSOL бағдарламалық пакеті, дәл нәтижелерге арналған көпфизикалық модельдеу, визуализация және кейінгі өңдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жарықтың таралу заңдылықтарына және оның затпен өзара әрекеттесуіне байланысты физикалық құбылыстармен танысу. Курста геометриялық оптика мен оптикалық құрылғылардың шешілу теориясының негізгі аспектілері қарастырылады. Интерференциялық құбылыстар теориясы: монохроматикалық, квазимонохроматикалық және созылған жарық көздерінің интерференциясы және дифракциялық құбылыстар теориясы: Френель мен Фраунгофердің дифракциясы егжей-тегжейлі баяндалады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы құралдар мен бағдарламалау технологияларын пайдалана отырып, технологиялық үдерістерді автоматтандыру үшін бағдарламалық жүйелер мен деректер қорының компоненттерін құру мүмкіндігін қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:<br/> - бағдарламалық қамтамасыз етудің компоненттерін жасау;<br/> - өңдеу және сақтау кезінде қиындық тудыруы мүмкін ақпараттың мөлшерін және күрделілігін анықтау;<br/> - деректерді өңдеу әдістерін пайдалану;<br/> - Data Mining, OLAP бағдарламасын іске асырудың қиындықтарын түсіну;<br/> - дерекқорлардағы үлгілерді анықтап, әр түрлі шешімдерді қабылдау үшін алынған ақпаратты пайдалану.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: бағдарламалық қамтамасыз етудің заманауи технологияларын, программалық қамтамасыз етуді жобалау, объектілі-бағытталған жүйелерді кодтау, бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу және отладтау, ақпарат көлемін және күрделілігін, ақпаратты өңдеу және сақтау мәселелерін; деректерді өңдеу әдістері, Data Mining, OLAP енгізу мәселелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, виртуалды білім беру кешендерін құру, виртуалды зертханалық жұмыстар мен физикадағы тесттерді құрастыру қабілетін қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студенттерде төмендегідей қабілеттіліктер қалыптастыру:<br/> - жаратылыстану-ғылыми білім беруде виртуалды білім беру кешендерін әзірлеу мен енгізудің заманауи тәсілдерін меңгеру;<br/> - виртуалды білім беру кешендерін құрудың компьютерлік технологиясын меңгеру;<br/> - физикалық процестер мен құбылыстардың виртуалды көрсетілімдерін әзірлеу;<br/> - компьютерлік технологиялар көмегімен физика бойынша тесттер жасақтау;<br/> - физиканы оқытуда компьютерлік технологияны қолданудың әдістері мен тәсілдерін көрсете білу;<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: виртуальды зертханалық жұмыстарды дамытуға және іске асыруға заманауи көзқарастар, физикалық үдерістер мен құбылыстардың виртуалды демонстрациясы, виртуалды білім беру кешендерін құрудың заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: есептерді шешуге үшін сандық әдістерді қолдану дағдыларын дамыту.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студент:<br/> - сандық әдістердің қағидаларын көрсете білу;<br/> - есептеу экспериментінің әдісін қолдануға және физикадағы ең тиімді теориялық модельдерді таңдау;<br/> - канондық ансамбльге арналған Монте-Карло әдісімен жұмыс істей білу (NVT ансамблі);<br/> - алынған нәтижелерді сандық әдістерді қолдана отырып талдау;<br/> - COMSOL Multiphysics-те мультифизикалық процестердің сандық әдістерін жалпылау.<br/> Курсты оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: функцияларды интерполяциялау, тікбұрыш, трапеция, Симпсон формулалары арқылы анықталған интегралды есептеу, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің Гаусс әдісі, бейсызық теңдеулерді шешудің Ньютон әдісі, Коши есебін шешудің сандық әдістері, Эйлер және Рунге-Кутта әдістері, шекаралық есептерді сандық шешу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физикалық процестерді модельдеу саласында ғылыми зерттеулер жүргізу үшін білім мен дағдыларды меңгеру.<br/> Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру:<br/> - физикалық процестердің математикалық үлгілерін құрастыру жүзеге асырылатын негізгі физикалық заңдылықтарды білу;<br/> - физикалық процестердің математикалық модельдерін құру;<br/> - есепті шешу алгоритмдерін құрастыру;<br/> - физикалық процестерді модельдеу есептерін шешу үшін сандық әдістерді қолдану;<br/> - нәтижелерді талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Mathematica, MathСad, MatLab пакеттерінде физикалық есептерді модельдеу дағдысын қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:<br/> - графикалық жобалау құжаттарын оқу және орындаудың теориялық негіздерін жалпылау;<br/> - Mathematica, MathСad, MatLab пакеттеріндегі физикалық тапсырмаларды модельдеу;<br/> - Mathematica, MathСad, MatLab жүйелеріндегі эллиптикалық, параболикалық, гиперболалық типтердің мәселелерін шешу;<br/> - Simulink көмегімен MatLab жүйесінде графикамен жұмыс істеу;<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Mathematica және MathСad негізгі құрылымдары, графикамен Mathematica, MathСad, SimuLink көмегімен MatLab-та жұмыс істеу, Mathematica, MathСad, MatLab-та эллипстік, параболалық, гиперболалық есептерді шешу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ММақсаты: физика-механикалық процестердің үлкен тобының математикалық модельдерін таңдау және тексеру кезінде термодинамика мен статистикалық физиканың негізгі принциптерін дұрыс қолдану дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру.<br/> <br/> Мазмұны: Тепе-теңдік күйлері мен процестері. Температура. Жұмыс. Күй функциялары. Дөңгелек, циклдық процестер. Идеал жылу машинасының циклы. Термодинамикалық коэффициенттер. Зат мөлшері өзгермелі жүйелер. Статистикалық заңдылықтар. Больцманның статистикалық энтропиясы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: белгілі бір пәндік саладағы баспа түрі мен технологиясына байланысты 3D-баспаны релевантты қолдану қабілетін қалыптастыру, 3D-баспаның технологиялары мен әдістерін зерделеу.
Курсты оқу барысында студенттерде төмендегідей қабілеттіліктер қалыптастыру:
- белгілі бір пән аймағында баспа түрі мен технологиясына байланысты 3D-басып шығаруды қолдану;
- 3D-баспа технологиялары мен әдістерін түсіну;
- 3D принтерді сапалы пайдалану;
- алған білімдерін практикада қолдануға әзірлігі және қабілеті;
- 3D-принтердің жұмыс істеу принципін түсіну.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қатты объектіні қабатты құру ("өсіру") принципі. 3D баспада қолданылатын ең көп таралған файл кеңейтімдерін зерттеу. Үрдістердің санаттары және 3D-басып шығаруды қолдану және олардың ерекшеліктері қарастырылады. Қабаттарды құру үшін қолданылатын технологиялар мен материалдардың түрлері және олардың сипаттамасы. 3D принтерді өнеркәсіпте және тұрмыста, сондай-ақ басқа салаларда қолдану. Құрылғылардың жіктелуі. Жұмыс принципі және механизмі. 3D-принтерді пайдалану және қолдану. 3D басып шығару саласындағы соңғы үрдістер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - бағдарламалаудың заманауи әдістерін және тәжірибелік есептерді шешуге арналған түрлі құралдардың мүмкіндіктерін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студенттерде төмендегідей қабілеттіліктер қалыптастыру:
- мәтіндерді табиғи тілде компьютерлік өңдеу мәселелерін шешу үшін компьютерлік сөздіктерді ұйымдастыру принциптерін қолдана отырып, жүйелік есептерді шешу үшін бағдарламалаудың динамикалық әдістерін қолдану;
- жүйелік есептерді шешуде динамикалық бағдарламалаудың заманауи әдістерін қолдану;
- бағдарламалаудың заманауи әдістерін қолданудың ең қолайлы әдісін бағалау;
- берілген есепті шешу үшін бағдарламалық жасақтаманы құрудың техникалық құралдарын қолдану.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Жасанды нейронды желілер, эволюциялық алгоритмдер, интеллектуалды жүйелер модельдері, интеллектуалды жүйенің білім базасына табиғи тілде интерфейсті ұйымдастыру принциптері, тәжірибелік есептерді шешуге арналған түрлі құралдардың қабілеттері мен мүмкіндіктері, физикалық-математикалық есептерді шешудің оңтайлы әдістерін қарастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кванттық механиканың математикалық аппаратын релятивисттік емес жағдайларда қолдану және физикалық түрде кванттық процестерді түсіндіру дағдыларын қалыптастыру.
Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:
- кванттық механикадағы математикалық аппаратты релятивисттік емес жағдайларда біріктіру және физикалық түрде кванттық процестерді түсіндіру;
- yақты практикалық мәселелерді шешу үшін алынған теориялық негізді қорытындылай отырып, жаңа ақпараттық технологияларды қолдану арқылы ғылыми әдебиеттермен сауатты жұмыс жасау;
- физикалық тәжірибені ғылыми зерттеудің негізгі әдістерін, тәжірибелік деректерді статистикалық өңдеуді сипаттау;
- физикалық жүйелер жай-күйінің кванттық-механикалық сипаттамаларын анықтау;
- толқындардың функцияларын және физикалық шамалардың операторларына кванттық механиканың қозғалыс теңдеуін зерттеу кезінде шешім қабылдай білу.
Пәннің тағайындалуы. Кванттық механика пәні студенттерді кванттық теорияның дамуының негізгі кезеңдерімен және кванттық механиканың дамуындағы негізгі тенденциялармен таныстырады.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Кванттық бөлшектердің күйі және оның толқындық функциясы туралы постулаттар. Күйлердің суперпозицияларының принципі. Физикалық кеңістіктегі бөлшектердің үлестірілу ықтималдығының тығыздығы. Физикалық бақыланатын кванттық бөлшектердің постулаттары. Толықтыру және сәйкестіктің принциптері. Координат, импульс, бұрыштық моменттер, кинетикалық және потенциалдық энергиялар операторлары. Гамильтон операторы. Бақыланатын физикалық шамалардың орташа мәндерінің постулаттары. Гейзенберг анықталмағандық қатынасының физикалық мағынасы. Физикалық шамалардың толық жиынтығы. Күйлер эволюциясы мен Шредингер теңдеуі туралы постулаттары. Шредингер теңдеуінің стационарлық түрі. Дискретті және үздіксіз спектрлер. Үздіксіздік теңдеуі Кванттық бөлшектер механикасының моделдік есептерін шешу. Бір өлшемді есептер: тікбұрышты потенциалдық жәшіктегі еркін кванттық бөлшектер. Циклді шекаралық шарттар. Дискретті қоздырылған энергетикалық спектр, кванттық сандар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: микроәлемнің заңдарын релятивистік емес және релятивистік жағдайларға қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:
- кванттық теорияның негізгі принциптерін сипаттау;
- теорияның математикалық аппараттары және Шредингер теңдеуі релятивистік емес теорияның шеңберінде түсіндіру;
- қарапайым теорияны кванттық теориямен біріктіру;
- Дирак теориясының шеңберінде релятивисттік теория мен оның шешімін талдау;
- кванттық теорияның нақты мәселелерін шешуге қаралған әдістерді қолдануды қорыту.
Пәннің тағайындалуы. Кванттық теориялардың пәні кванттық физиканың заңдарын, микроәлемді сипаттау прицинтерін, микроэлементтердің электромагниттік толқындармен өзара әрекеттесу заңдылығын зерттейді.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Микроәлемді сипаттайтын физикалық шамалардың квантталуы. Бөлшектердің толқындық қасиеттері. Шредингер теңдеуі. Потенциалдық шұңқырдағы бөлшектер. Потенциалдық барьер. Туннельдік эффект. Кванттық осциллятор. Сутегі тәріздес атомдардың кванттық теориясы. Атомдар мен молекулалардың магниттік және механикалық моменттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: материяның, кристалды торлардың, нондық және электрондардың физика саласындағы негізгі ұғымдары мен білімдерін меңгерген студенттер, олардың диссертациялық заңдары, жолақтың қатты құрылымы, элементар қозғау үшін Бриллюин аймағының тұжырымдамасы.
Студенттердің қабілеттерін қалыптастыру курсын оқу барысында:
- Конденсацияланған физикадағы қазіргі теориялық және тәжірибелік тәсілдерді сипаттау;
- жылу сыйымдылығы, орташа қуат, фонондық қозғау ықтималдығы сияқты фонондық параметрлерді есептеу;
- кристалдардағы фонондық параметрлерді есептеудің негізгі әдістеріне қатысты іс-әрекетті есептеу
қызмет тәжірибесі бар;
- қарапайым физикалық есептерді және ғылыми коммуникацияларды дайындауды жүзеге асырады.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Бриллюин аймақтары; Debye үлгілері; толқындық вектор; Орбитальды будандастыру; кристалдық торлар; Дірілдің ангармонизациясы; молекулалардың дипольдік сәттері; молекулалардың магниттік қасиеттері; Wigner-Seitz ұяшығы; нөлдік тербелістер; фонондар; тұрақты толқындар; саяхатшы толқындар; Дебя температурасы; Ферманың энергиясы мен импульсы; қатты дененің құрылымы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көп компонентті сызықты емес байланысқан жүйелердегі процестерді компьютерлік модельдеу қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:
- күрделі жүйелер мен процестерді математикалық модельдеудің заманауи әдістерін қолдану;
- жүйелі зерттеулерді модельдеу әдістерін қолдана отырып жүзеге асыру;
- қолданыстағы аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып кешенді жүйелердің имитациялық модельдерін әзірлеуді жүзеге асыру;
- күрделі жүйелерді зерттеу үшін есептеу экспериментін жоспарлау әдістерін қолдану;
- жүйелік зерттеулер жүргізу кезінде кездейсоқ факторларды модельдеу әдістерін қолдану.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: күрделі жүйелерді зерттеуде қолданылатын модельдеу әдістері, комплекстік жүйелерді зерттеуге арналған имитациялық модельдер, күрделі жүйелерінің негізгі сипаттамалары мен сапалы заңдарын компьютерлік модельдеу арқылы айқындау, бірінші принципті модельдер, экспериментті жоспарлау, кездейсоқ процестерді моделдеу, статистикалық физикадағы стохастикалық әдістер, идеалды емес және сызықты емес жүйелер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы веб-технологияларды өз кәсіби қызметінде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студенттерде төмендегідей қабілеттіліктер қалыптастыру:
- логикалық элементтер негізінде микропроцессорлық тораптардың логикалық тізбектерін жобалау,
- заманауи Интернет технологиялары негізінде бағдарламалық қосымшалар жасау,
- микропроцессорлық құралдар мен жүйелердің даму тенденцияларын қолдану;
- микропроцессор жинағын таңдауды жүзеге асыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: микропроцессорлардың жұмыс принциптері мен типтік құрылымдары, микропроцессорлық жиынтықтардың техникалық сипаттамалары және негізгі микропроцессорлық командалар, төменгі деңгейлі тілдердегі базалық микропроцессорлық бағдарламалау, ақпаратты өңдеу технологиясының қағидалары, Интернеттің дамуының заманауи перспективалары мен тенденциялары, микропроцессордың командалық жүйелері, заманауи Интернет технологиялары негізінде бағдарламалық қосымшаларды құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көппроцессорлық есептеу кешендерінде параллель есептеуіш алгоритмдерін енгізу қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:
- көппроцессорлық есептеу жүйелерінің алгоритмдерін жасау;
- көппроцессорлық есептеу үшін заманауи бағдарламалық пакеттерді қолдану;
- параллельді және үлестірілген шешімдерді бағдарламалау үшін параллель бағдарламалау тілдерін қолдану;
- нақты есептерге арналған алгоритмдерді тәжірибелік параллелдеу дағдыларын меңгеру;
- есептерді шешу үшін параллелдеу әдістерін қолданудың қажеттілігі мен орындылығын талдау;
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: өнімділігі жоғары компьютерлерді дамытудың негізгі бағыттары, параллельді бағдарламалау модельдері мен технологиялары, алгоритмдердің параллелизмінің негізгі тұжырымдамалары, параллельді есептеу жүйелерін құру принциптері, параллель есептеулерді модельдеу және талдау принциптері, параллельді алгоритм мен бағдарламаларды әзірлеу қағидалары, параллельді бағдарламаларды жасау жүйелері, параллельді сандық алгоритмдерді физиканың типтік есептерін шешуде қолдану.
- зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты өңдеу, талдау және жүйелеу үшін тиісті математикалық аппарат пен аспаптық құралдарды қолдану
- теориялық және Эксперименталды зерттеу үшін кәсіби қызметте жаратылыстану пәндерінің негізгі әдістерін қолдану,
- алынған теориялық білімді практикада қолдану.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: жоғары өнімді компьютерлерді дамытудың негізгі бағыттары, парадигмалар, параллельді бағдарламалау модельдері мен технологиялары, Алгоритмдер параллелизмінің негізгі ұғымдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физикалық жағдайлардың статистикалық физикасының негізгі теңдеулерін қолдану қабілетін дамыту.
Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:
- осы пәннің негізгі ұғымдарын біріктіру, іргелі заңдар мен негізгі үлгілердің мазмұнын түсіну;
- нақты физикалық жағдайлардың статистикалық физикасының негізгі теңдеулерін қорытындылау;
- негізгі принциптер мен заңдарды, сондай-ақ проблемаларды шешу жолдарын бағалау;
- тепе-тең емес термодинамикалық процесстердегі макроскопиялық жүйелердің тұжырымдамасын сипаттау;
- макроскопиялық жүйелердің статистикалық сипаттамасының жалпы принциптерін талдау кезінде шешім қабылдау.
Пәннің тағайындалуы. Статистикалық физика пәні макроскопиялық жүйелердің термодинамикасын материяның бекітілген және айнымалы заттар мөлшерімен қарастырады.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Макроскопиялық жүйелер, микро және макро-күйлер, тепе-теңдік және тепе-теңсіз термодинамикалық процестер туралы түсінік. Статистикалық ансамбльдер. Үлестірілу функциясы. Энтропияның үлестірілу функцияларымен байланысы. Идеал газдар үшін бір бөлшекті үлестірілу функциялары. Гиббстің үлестірілуі. Максвелл - Больцман үлестірілуі. Бозе-Эйнштейннің үлестірілуі. Ферми-Дирак үлестірілуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнің мақсаты студенттерге табиғат заңдарын оқыту; техника және табиғатта болған процесстердің математикалық моделдерін құру дағдысын алу және олардың шешімдері негізінде талдауын жасау.
Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: нүкте мен қатты дененің кинематикасы; нүкте мен қатты дененің күрделі қозғалысы; статиканың, нүкте динамикасы мен механикалық жүйенің негізгі анықтамалары мен аксиомаларын; механиканың негізгі принциптерін; динамиканың негізгі теоремалары, материалдық нүктенің тербелмелі қозғалысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ППәннің мақсаты: термодинамикалық құбылыстарды модельдеу және жалпы қабылданған бірлік жүйелерінде тиісті физикалық шамалардың сандық есептеулерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:
- макроскопиялық жүйелерді сипаттаудың негізгі статистикалық әдістерін түсіндіру;
- танымал математикалық әдістерді қолдану арқылы термодинамиканың заңдарымен іргелі эксперименттерді байланыстырады;
- термодинамикалық құбылыстарды модельдеу және жалпы қабылданған бірлік жүйелерінде тиісті физикалық шамалардың сандық есептерін орындау;
- термодинамикалық құбылыстардың негізгі тәжірибелік заңдарын сыныптау;
- термодинамикалық құбылыстарды модельдеудің негізгі принциптерін талдап, осы үлгілердің қолданылу диапазонын анықтаңыз, құбылыстарды сипаттайтын физикалық шамаларды есептеу жолдарын қарастыру.
Пәннің тағайындалуы. Термодинамиканың заңдылықтары мен сипаттамасының статистикалық әдістері, сондай-ақ термодинамикалық құбылыстарды модельдеу және студенттердің физикалық мөлшерін сандық есептеулерді жүзеге асыру үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Термодинамикалық жүйелер. Макроскопиялық параметрлер. Тепе-теңдік жағдайы. Релаксация уақыты. Термодинамиканың алғашқы постулаттары. Температура. Нөлдік термодинамикасы. Термодинамиканың екінші постулаттары. Тепе-теңдік және тепе-тең емес процестер. Ішкі энергия. Жұмыс және жылу. Күйдің жылу және калориялық теңдеулері. Термодинамиканың негізгі заңдары мен теңдеулері. Термодинамикалық жүйелердің тепе-теңдік және тұрақтылық шарттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Нақты тұтас орта модельдерін құрудың негізгі принциптерін білу.
Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:
- қазіргі заманғы қолданбалы және инженерлік есептерді шешуде континуалды механиканың ролі, пәннің математикалық және есептеуіш модельдеуімен тікелей байланыстыру туралы түсініктерін түсіндіру;
- тұтас орта механикасын зерттеуге феноменологиялық көзқарастың негізгі гипотезалары мен болжамдарын қорытындылау;
- үздіксіз орта қозғалысын моделдейтін жалпы теңдеулер мен қатынастарды құру әдістерін сипаттау;
- қолданбалы инженерлік есептерді шешуде теңдеулерді құрастыру және жеңілдету және континуум механикасының қарым-қатынастарын анықтау кезінде шешім қабылдау;
- инженерлік есептердің тұжырымдамасының дұрыстығын талдай білу және деформацияланатын денелердің, сұйықтықтардың және газдардың механикасы саласындағы оларды шешу жолдарын таңдап алгоритмдерді жетілдіру.
Пәннің тағайындалуы. Тұтас орта механикасы, векторлар және тензорлар инвариантты объектілер ретінде, олардың түрлендіру әдістері, сондай-ақ тұрақты орта және негізгі кинематикалық қатынастардың қозғалысын анықтау әдістері білімді қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Тұтас орта механикасына кіріспе. Векторлар және тензорлар. Тұтас орта кинематикасы. Тұтас орта динамикасы. Тұтас орта үшін қатынастарды анықтау. Тұтас орта қозғалысы үшін математикалық есептер. Тұтас орта қозғалысының дербес жағдайлары үшін есептер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адам қабылдайтын нәтижелерді алу үшін үлкен көлемдегі құрылымдалған және құрылымдалмаған деректерді өңдеу құралдары мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру; физикалық жүйенің мінез-құлқының болжамдарын құру
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- үлкен деректерді өңдеу үшін әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Адам қабылдайтын нәтижелерді алу үшін үлкен көлемдегі құрылымдалған және құрылымдалмаған деректерді өңдеу тәсілдері, құралдары мен әдістерінің жиынтығын зерттеу.
Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:
- алынған дағдыларды тәжірибеде қолдану;
- үлкен деректер массивтерін анықтау;
- үлкен деректер кластерлерін талдау;
- деректер үлгілерін әзірлеу;
- практикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің түрлі міндеттерін шешу.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:үлкен деректерді және оларды сақтау технологияларын анықтау. Үлкен деректерді талдаудың негізгі анықтамалары, терминдері, міндеттері. Қауіпсіздік мәселелері. Data Mining Ұғымы. Деректерді когнитивті талдау. Big Data үшін ақпарат көздеріне шолу (ашық ақпарат көздері: статистикалық жинақтар, жарияланған есептер және зерттеу нәтижелері; жабық ақпаратқа қол жеткізу). Үлкен деректерді өңдеу және талдау әдістері. Үлкен деректерді талдау процесі. Үлкен деректер саласындағы ғылыми мәселелер. Болжау және болжау. Болжау әдістері. Ақпаратты статистикалық өңдеу бағдарламалары. Ақпараттың үлкен көлемін талдаудың заманауи бағдарламалық құралдары. Үлкен деректерді жинау және сақтау. Бастапқы ақпаратты және аналитикалық деректерді визуализациялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физика проблемаларын шешу және талдау үшін теориялық физиканың әртүрлі әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:
- теориялық физиканың әр түрлі әдістерімен жалпы теориялық ұстанымды түсіндіру;
- нақты физикалық процестер мен құбылыстарды талдау үшін іргелі қағидаларды және заңдарды қолдану;
- физиканың қазіргі заманғы мәселелерін зерттеуге теориялық физика әдістерін қолдану;
- физикалық жүйелер үшін теориялық модельдерді құру әдісімен және теория мен эксперимент арасындағы ажырамас байланыспен зерттеу нәтижелерін түсіндіру;
- түрлі типтегі іргелі өзара әрекеттестікті біріктіретін заманауи теорияларды құру принциптерін қолдану.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Шекаралық есептерді шешудің сандық әдісі және қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін өздік маңызы бар есептер. Математикалық физиканың шекаралық есептерін шешудің есептеу әдістері. Арасындағы айырмашылық схемасы. Аппроксимация. Тұрақтылық. Жинақылық. Вариационды-айырымдық әдістер, соңғы элемент әдісі, вариациялық есептеу әдістері, өтпелі нүктелер, интегралдардың асимптоталық интегралды бағалау әдісі, жалпыланған функцияларға негізделген талдау және физика мәселелері бойынша қалдық теориясы, өріс теориясы әдістері, шекаралық есептерді шешудің Грин функциясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: эксперимент жүргізу үшін әдістер мен құрылғыларды пайдалану қабілеттерін қалыптастыру және тәжірибелік деректерді талдау және өңдеу әдістерін қолдану.
Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:
- физиканың негізгі ұғымдары мен заңдарын, эксперименттер жүргізу кезінде параметрлерді анықтаудың негізгі әдістерін біріктіру;
- өлшеу құралдарының сезімталдықтың ауытқу шектерін табу;
- физикалық құбылыстарды теория мен эксперимент арасындағы ажырамас байланыста сипаттау;
- эксперименттік зерттеулер жүргізу және өлшем құралдарымен жұмыс істеу;
- алынған нәтижелерді есептеу,талдау және нәтижелердің қателіктерін анықтау.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: тәжірибе мен теория, зертханалық физикалық эксперимент жасау әдістері, тәжірибелік зерттеу әдістерінің классификациясы, тәжірибелік тапсырмалар, тәжірибенің тиімділігі, физикалық шамаларды өлшеу әдістері мен құралдары, эксперименталдық нәтижелерді өңдеу, тәжірибелік деректерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қолданбалы міндеттерді шешу үшін классикалық электродинамика заңдарын қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:
- Максвелл теңдеулерін түсіндіру
- электромагниттік өрістің негізгі сипаттамаларын қорытындылау;
- электромагниттік сипаттамаларын өлшеуге арналған жүйелерді жіктеу;
- шекаралық жағдайларды бағалау; орталарда электромагниттік өрістердің сипаттау;
- санақ жүйелерін өзгерткенде Лоренц түрлендірулерін және механикалық және электромагниттік сипаттамалардың өзгеру заңдылықтарын біріктіру.
Пәннің тағайындалуы. Электродинамика пәні физикалық мәселелерді шешудің теориялық әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді; әлемнің қазіргі заманғы физикалық бейнесін қалыптастыру және электр және магниттік құбылыстарды зерттеу электрлік және магниттік құбылыстардың физикалық мәнін түсіну керек.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Электромагниттік өрістің векторлық потенциалы. Электромагниттік өрісте зарядты зарядтау. Электромагниттік тензор. Лагранж және Гамильтон теңдеулерін үздіксіз жүйелер үшін алу. Максвеллдің үш өлшемді кеңістіктегі теңдеулері. Энергияның, импульстің және импульс моментінің сақталу заңдары. Максвелл теңдеулерінің интегралды формасы. Электродинамиканың әлеуетті формуласы. Даламбер теңдеуі. Электр өткізгіштің электростатикасы. Тікелей ток. Холл эффектісі. Тұрақты ортадағы статикалық магнит өрісі. Өзіндік индукция және өзара индукция. Пондеромоторлық күштердің тұжырымдамасы және олардың жеке іске асырылуы. Магнитті гидродинамика. Магниттік гидродинамикадағы мәселелерді шешу әдістері. Магнитогидродинамикалық және Ван Алфен толқындары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: электромагниттік теориялардың негіздерін және қолданылатын электродинамикалық мәселелерді шешу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:
- электромагниттік теорияның негіздерін және қолданбалы электродинамикалық мәселелерді шешу әдістерін түсіндіру;
- электромагниттік өрістер мен қоректендіру желілерінде және резонаторлардағы толқындар теориясын жалпылау;
- аса жоғары жиіліктегі қондырғылар жасау процестерінің және принциптерінің физикасын бағалау;
- электромагниттік толқындардың сәулелену принциптері және бағыттық сәулеленуді сипаттау;
- электрмагниттік процестердің әдістерін талдау, есептеулер жасау және электромагниттік өрістің құрылғыларға әсерін ескеру.
Пәннің тағайындалуы. Электромагниттік өріс теориясы пәні электромагниттік өріс теориясы даму сатыларын, электромагниттік өріс теориясы дамуында Максвелл теңдеуінің рөлін қарастырады.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Электромагниттік өрістердің векторлары. Электромагниттік өрістің көздері. Үздіксіздік теңдеуі. Максвелл теңдеулерінің дифференциалдық және интегралдық формасы. Максвелл теңдеулері кешенді түрі. Бөгде электр тогы. Толық ток заңы. Бағытталған толқындардың классификациясы. Электр, магниттік және гибридті электр тарату желілеріндегі толқындар. Өрістердің бойлық және көлденең компоненттері арасындағы байланыс. Электр және магниттік типтегі толқындардың бөлек болуы мүмкіндігі. Негізгі түрінің гибридтік толқыны, оның қасиеттері және негізгі параметрлері. Талшықты-оптикалық беру желілері. Ең аз өшу шарттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кəсіби қызметтегі теориялық электротехника мен электронды жабдықтың негізгі заңдары мен принциптерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқудың нәтижесінде студенттер қабілетті болуы керек:
- теориялық электротехника және электронды жабдықтардың негізгі заңдары мен принциптерін кәсіби қызметінде түсіндіру;
- электр және схема диаграммаларын сипаттау;
- электрлік, магниттік тізбектердің негізгі параметрлерін жинақтау және өлшеу;
- электрлік өлшеуіш құралдар мен құрылғыларды санамалау;
- электрондық құрылғыларды, электрлік қондырғыларды және жабдықты нақты параметрлері мен сипаттамаларын біріктіру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Электроника пәні. Электронды материалдар және олардың электрофизикалық қасиеттері. Электронды-кемтік өту. Жартылай өткізгіш диодтар. Биполярлық транзисторлар. Микроэлектрондық өнімдерді өндіру технологиясының негіздері. Аналогтық және цифрлы интегралды схемалардың негізгі ұяшықтары. Электрониканың даму перспективалары. Наноэлектроника - электрониканың дамуының тарихи кезеңі.
Защита практики
Практиканың мақсаты: оқу барысында алынған теориялық білімді тереңдетіп, бекіту. Дипломдық жұмысты орындауға арналған материалдарды іріктеп, жүйелу. Дилом жұмысын жазу. Диплом жұмысын алдын ала қорғау.
төменгі, орта және жоғары энергия физикасындағы детекторлар құрылымының ерекшеліктерін білу
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Дипломалды приактиканы өткен соң студент қабілетті болып шығады: диплом жазуға қажетті эксперименталды, анықтамалық және өндірістік, әрі қызмет көрсету бойынша нормативті-құқықтық мәліметтерді жүйелей білу.
Защита практики
Алған теориялық білімдері мен тәжірбелік қабілеттерін бекіту, өндірісті ұйымдастыру мен технологиясымен танысу, білім алып жатқан мамандығы бойынша кәсіби біліктілігін қалыптастыру.
Өндірістік практика барысында студент қажет ақпаратқа талдау жасап, зерттеу жүргізеді, заманауи құралдарды пайдаланып қажет есептеулер жүргізеді.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;