гуманитарлық ғылымдар магистрі
Бағдарлама тарихи үдерістерді зерттеуде пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті, отандық және дүниежүзілік тарих саласында ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлауға бағытталған.
Тарих
7M02210
Тарих
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында дүниежүзі тарихының іргелі мәселелерін зерттеудің жаңа концептуалдық тұжырымдамалары талданады, Тарихты кезеңдеудің критерийлері мен нұсқалары, антикалық кезеңнен ортағасырларға өтудегі континуитет пен дисконтинуитет мәселесі, дәстүрлі қоғамнан индустриалдық қоғамға өтудің революциялық және эволюциялық жолдары, жаңа және қазіргі заманның саяси теориялары мен альтернативтік идеологиялары, қарастырылады не тұрғыдан қарау, ұлт-азаттық қозғалысы мен отарлық империялардың ыдырауы қарастырылады, әлемдегі орталықтан безіну және орталыққа ұмтылу тенденциялары талданады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тарихи жад пен қоғамдық тарих саласында өзара байланысын анықтау үшін, қазіргі тарихи әлемде қалай сынға алынып, қалай қолданылатыны туралы нақты мысалдарға байланысты мәселелерді зерттеуге бағытталған.Пән мұрағаттар мен кітап сақтау қорларында, баспа басылымдары, мұражай экспозициялары, туристік экскурсиялар, коммеморациялық тәжірибелер, іріктеу критерийлері және мәдени мұраларды сақтау жолдары арқылы тарихты ұсынудың әртүрлі жолдарын зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты білім беру процесінің коммуникативті мәтінін түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс білім беру субъектілерінің оң өзара іс-қимылын түсінудің, білім беру қызметтерін таңдаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады; коммуникациялардың білім беру процесіне әсерін, жеке коммуникативтік ресурстарды, жаңа коммуникативтік технологияларды интеграциялауды, әлеуметтік коммуникациялар мен коммуникативтік практикаларды игеруді зерделеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - ұлттық тарихты зерделеудің жаңа теориялық және әдіснамалық тәсілдерін, соның ішінде ғылыми-зерттеу стратегияларының және тарихнамалық жаңалықтардың өзгеруін талдау қабілетін қалыптастыру. Курс қазіргі заманғы когнитивті парадигмалардың эпистемологиялық тамырын, ауызша тарих, тарихи география, әлеуметтік және экономикалық тарих мәселелеріне пәнаралық тәсілдерді зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәннің ерекшеліктерін, міндеттерін, микротарих әдістерін түсіну қабілетін қалыптастыру, микро-және макро-зерттеу тәжірибелерін ұштастыру мүмкіндігі туралы қазіргі тарихи ғылымда бар пікірлерді синтездеу. Курс микротарихтық зерттеу бағытының проблемалық өрісін, микротарихтың мәселелері мен ұғымдық аппаратын, түрлі ұлттық тарихнамалық мектептерде микротарихтың пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында магистранттар келесі аспектілермен танысады: өркениеттердің тарихи типтерін, өркениет типтерінің тарихи үдерістерге сай дамуы мен өзгеруін анықтау. Курс аясында өркениеттің пәні, негізгі теориялары ашып қарастырылып, Дала өркениетіне анықтама беріледі. Бұдан басқа аталмыш мәселені зерттейтін негізгі ғылыми мектептер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Византия тарихы және мәдениеті» курсының мақсаты византиялық мемлекеттің тарихы мен мәдениетін зерттеп және грек мәдениет дәстүрінің даму ерекшеліктерін ортағасырлық тарихи кезең шеңберінде қарастыру. Берілген курстың зерттеу объектісі болып мың жылдай өмір сүріп, шығыс рим империясының соңғы ғасырларынан 1453 жылдағы түріктердің жаулап алынуына дейін өмір сүрген византия империясының тарихы мен мәдениеті, ортағасырлық христиандық мемлекеттер болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: саясаттағы демографиялық және көші-қон үрдістерінің тиімділік негіздерін, қоғамдағы адам дамуының үдерістеріне байланысты болжамдарды құрастырудағы көрсеткіштердің маңызын анықтайтын болады. Курс аясында демографиялық және көші-қон саясатының мәні, негізгі принциптері, адамның демографиялық мінез-құлқын басқару, саясаттағы халықтану мәселелерінің сипаттамалары мен құндылықтары бойынша қазіргі заманғы түсініктері ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұсынылып отырған курс Еуропа отарлық империяларының Жаңа Дүниені игеруден басталып қалыптасу тарихының негізгі теореиялық мәселелері мен нарративтерін қамтиды Пәнді оқу барысында «отаршылдық», «отарлық империя», «отар» және «метрополия» сияқты тарихи тү сініктердің мәні қарастырылады, Британ, Француз, Ресей және Голланд отарлық империяларының тарихы талданады. .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс түркі әлемі тарихының бір бөлігі ретінде қазақ халқының этно-, саяси-, мәдени мәселелерін,оның ішінде пән аралық зерттеулердің жаңа деректерін контекстіндегі дәстүрлі дүниетанымның қалыптасу кезеңдерін, этномәдени синтез процестерін,зерттеуд іқамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ұлыстардың Ұлы көші-қонын анықтайтын Еуразиядағы ғұндардың тарихымен байланысты нақты нақты тарихты сипаттау және талдау мүмкіндігін қалыптастыру, бұл курс ерте орта ғасыр тарихын меңгерудің негізін құрайды. Курс барысында, ғұндардың күнделікті өмірі, жаңа археологиялық жетістіктер негізінде анықталған ғұндардың материалдық мәдениеті, әскери өнері мен қару-жарақтары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс – Орталық Азияда белсенді әрекет ететін халықаралық акторлардың бірі – Еуропалық Одаққа арналған. Курстың мақсаты – Еуропалық Одақ пен Орталық Азия арасындағы өсіп келе жатқан екі жақты байланыстардың динамикасын, мақсат пен құндылықтардың бірқатар жиынтығын құрайтын Орталық Азия-Еуропалық Одақ стратегиясын, Орталық Азия елдерінің ерекшелігін, аймақтық ынтымақтастықтың жеке ұстанымын ескерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқып-үйрену кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: империялық, ұлттық және «аймақтық» терминдер империялар мен ұлттық қозғалыстардың тарихымен байланысты мәліметтермен жұмыс жасау кезінде; империялар мен ұлтшылдық тарихы туралы қазіргі ғылыми және публицистикалық еңбектерге талдау және сыни тұрғыдан баға беру; зерттеу нәтижелерін жариялау және пікірталастарда өз көзқарастарыңызды қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында магистранттар келесі аспектілермен танысады: тарихтағы тарихи тұлғалардың рөлі мен қызметіне ғылыми талдау, тұлғалардың тарихи типтерін сыныптау, тарихи тұлғалардың және олардың әлемдік және ұлттық тарихтағы рөлі мен орнына қатысты қазіргі көзқарастарды талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саяси сахнада және Шығыс Дешті – Қыпшақ территориясында ұлттық қазақ мемлекетінің пайда болуы біріншіден ежелден ХҮ ғасырға дейінгі саяси, әлеуметтік, этникалық, мәдени, рухани және мемлекеттік үдерістің заңды қорытындысы, екіншіден осы аудандағы барлық тарихи үдеріс пен бастамалар Қазақ хандығының тарихымен тікелей байланысты. XV ғасыр ортасында құрылған Қазақ хандығы - қазақ халқының ұлттық сипаттағы мемлекеті. Курсты оқу барысында магистранттар Қазақстан аумағындағы мемлекеттіліктің теориялық мәселелерімен танысады. Сондай-ақ Қазақстан аумағындағы мемлекеттер тарихымен таныса келе, Қазақ хандығы құрылғанға дейінгі мемлекеттік дамудың сабақтастық және үздіксіздік принципі сақталғанына көздерін жеткізеді. Қазақ хандығы құрылуындағы өзекті мәселелер: тақырыптың теориялық мәселелері, деректік, тарихнамалық мәселелері, саяси, этникалық алғышарттар, қазақ хандарының шығу тегі мәселелері, хандықтың құрылуының барысы мен кезеңдері мәселелері, тарихи маңызы секілді тақырыптар қарастырылады. Сондай-ақ "қазақ" этнонимі мәселесі де жеке тақырып ретінде қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты тарих, шығыстану ғылымдарының соңғы нәтижелерін есепке ала отырып жергілікті исламның пайда болуының кезеңдері мен факторларын, және оны исламның жалпы қағидаттары мен түркі этномәдениетінің синтезі ретінде қабылдау, төл мұсылман мәдени дәстүрінің заңды құбылыс екеніне қисынды аргументтер жүйесін құрастырып беру, әртүрлі діни ағымдардың төркінін ажырата білуге және исламның ұлттық моделін негіздеуге қабілет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1917 жылы билік басына келген кеңес үкіметінің құрмамында болып, нәтижесінде еліміздің коммунистік қоғамның утопиялық идеялары жүзеге асты. Соған орай курсты оқыту барысында кеңестік биліктің жүргізілуі, репрессиялау саясатының орын алуы мен оның жүргізілу кезеңдері, тоталитарлық социализмның басты көріністері нақтыланады. Әсіресе тоталитарлық жүйе тұсындағы күштеу саясатының салдары, түрлі эконмикалық реформалар мен оларды жүзеге асуырудағы асыра сілтеушіліктер, ұлттық автономияларда жүргізілген күштеу саясаты салыстырмалы түрде қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән Қазақстан тарихы жалпы курсының құрамдас бөлігі ретінде XYІІІ ғасырдың екінші жартысынан бастап, ХХ ғасырды 80-ші жылдарының ортасына дейінгі аралықты қамтиды. Курста елі мен жерінің тәуелсіздігі мен теңдігі үшін орын алған ұлт-азаттық күрестер, олардың шығу себептері, көтерілістердің жалпы салдары мен бүгінгі таңдағы тарихи маңызы жаңаша көзқарастар негізінде оқытылады. Магистранттар әлемдік дамуды талдауға, жеңілдетілген талдауға, тарихи білім базасындағы әлеуметтік бағдарлауды, тарихи құбылыстың өзара байланысы мен келісілгендікті түсінуді үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – Халықтың демографиялық және көші-қон сипаттамаларының мәселелерін шешуде демографиялық даму көрсеткіштерін көрсететін құрылымдарға әлеуметтік ғылыми зерттеулер жүргізу барысында білімі мен зерттеу дағдыларын қолдана білу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистранттарда төмендегідей қабілеттерді қалыптастыру:
1. халықтану мәселелерін зерттеу үшін 2009 жылғы санақ көрсеткіштері мен 2019 жылғы ағымдық көрсеткіштерді қолдану теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайын түсіну;
2. халық санағының негізгі статистикалық көрсеткіштері мен ағымдағы көрсеткіштерді ғылыми зерттеудің ерекшеліктері мен әдіснамалық мәселелерін талдау;
3. демографиялық үдерісті басқарудың тиімділігін арттыру мақсатында Қазақстан халқының нәсілдік, тілдік, этникалық, діни құрамын сипаттау және қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс түркі әлемі тарихының бір бөлігі ретінде қазақ халқының этно-, саяси-, мәдени мәселелерін, оның ішінде пәнаралық зерттеулердің жаңа деректерін контекстіндегі дәстүрлі дүниетанымның қалыптасу кезеңдерін, этномәдени синтез процестерін,зерттеуді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында магистранттар төмендегі аспектілермен танысады: Орталық Азия халықтарының тарихи және мәдени байланыстарының маңызын кросс-тәртіптік тәсіл негізіндеанықтау. Курс аясында Орталық Азия халықтарының тарихи және мәдени байланыстарының негізгі принциптері, кросс-тәртіптік тәсілнегізінде тұрғындардың демографиялық мінез-құлқын басқару, халық тұрғындарының саны қазіргі пікірлер сипаттамалары және құндылықтары бойынша ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында магистранттар төмендегі аспектілермен танысады: Орталық Азия халықтарының тарихи және мәдени байланыстарының маңызын кросс-тәртіптік тәсіл негізіндеанықтау. Курс аясында Орталық Азия халықтарының тарихи және мәдени байланыстарының негізгі принциптері, кросс-тәртіптік тәсілнегізінде тұрғындардың демографиялық мінез-құлқын басқару, халық тұрғындарының саны қазіргі пікірлер сипаттамалары және құндылықтары бойынша ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс ежелгі және орта ғасырлардағы Орталық Азиядағы мәдениаралық өзара әрекеттестіктің сипаты мен формаларын түсінуге бағытталған. Курсты оқып үйрену мәдени аралық өзара әрекеттестіктің әдіснамалық, тарихи және мәдени аспектілерімен - кеңістік, диалог, «басқалар», аймақтың картиналық картографиясымен, негізгі баяндауыштар мен, дінаралық өзараіс-қимылмен және оның көркемдік және артефактілердегі символдықкөрінісі мен танысуға мүмкіндікбереді.Сондай-ақ, курста қазіргі заманғы мәдениет аралық өзара іс-қимыл, ЮНЕСКО бағдарламалары және осы саладағы іс-шаралар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: визуалды зерттеудің теориялық негіздері, мәтін ретінде көрнекі, көрнекі көздердің негізгі түрлері (суреттер, көркем суреттер, карталар, плакаттар), Ресей империясындағы фото өнерінің қалыптасуы және Орталық Азия аймақтары, империяның көрнекі бейнелердегі алуан түрлілігі, империяның көрнекі суреттемелерінің ерекшелігі, саяси мәдениеттің бейнеленуі, 1920-1930 жылдардағы Кеңес өкіметінің бейнелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - демографиялық және көші-қон саясаты, қазіргі жағдайдың өзекті мәселелері туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, жалпыұлттық санақ және жаһандық реттелмейтін көші-қон кезеңінде демографиялық және көші-қон өзгерістерін ғылыми зерттеуде алынған нәтижелерді қолдану қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқыту барысында магистранттарда төмендегі қабілеттерді қалыптастыру:
1. Саясаттағы демографиялық және көші-қон процестерінің теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайын түсіну;
2. Саясаттағы демографиялық және көші-қон процестерінің негізгі көрсеткіштерін ғылыми зерттеудің ерекшеліктері мен әдіснамалық мәселелерін талдау;
3. Саяси процесті басқарудың тиімділігін арттыру мақсатында демографиялық және көші-қон процестерін зерттеу әдістерін қолдану және сипаттаую
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1917-1991 жылдардағытоталитарлық жүйе кезіндегі Қазақстандағы жастар саясаты мен оның жүзеге асу тарихы қарастырылады. ХХ ғасыр басында ұлттық бағытта құрылған жастар ұйымдарының тұншықтырылып, кеңестік кезеңде тоталитарлық жүйе шырмауында қалған жастар саясатының мән-жайы айтылады. Қазақстандағы алғашқы жастар ұйымдарының көрнекті қайраткерлерінің өмірі мен қызметі, жалынды жастардың қоғамдағы еңбектері мен ерліктер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында магистранттар келесі аспектілерді қарастырады: ұлттық тарихты зерттеудегі дәстүрдің рөлі, ұлттықтарихты зерттеудің негізгі қағидаттарын айқындау, Қазақстанның ұлттық тарихының тарихи кезеңдерінің ерекшеліктерін жіті қарастыру. Курс шеңберінде ұлттық тарихты зерттеудің пәні, әдіснамасына, әлемдік тарихтағы қазіргі бағыттар мен мектептерге көңіл бөлінеді.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.