техника және технология бакалавры
Қазақстан Республикасының еңбек нарығында талап етілген, фармацевтикалық өндіріс технологиясы саласындағы бәсекеге қабілетті, жоғары сапалы және жан-жақты мамандарды дайындау. Білім бағдарламасы фармацевтикалық өндірістерді ұйымдастыруға, дәрілік препараттарды алудың жаңа технологияларын, сондай-ақ жаңа технологияларды әзірлеу, жобалау және енгізу үшін кәсіби құзыреттілігін арттыруға қабілетті, сыни ойлау қабілеті бар маманның тұлғасын қалыптастыруға бағытталған.
Химиялық инженерия
6B07102
Химия және химиялық технология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Химия
Физика
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін талдау, сондай-ақ қарапайым және күрделі қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері арасындағы байланыс орнату мүмкіндіктерін қалыптастыру.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер оқытудың зерттеу әдісін қолдана отырып, төмендегі мәселелерді қарастырады: бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары, химиялық реакциялардың өту заңдылықтары, электролиттер мен бейэлектролиттер ерітінділері, тотығу-тотықсыздану процестері, металдар мен бейметалл химиясы, кешенді қосылыстар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жылу және масса алмасу процестерін бағалау және жобалау қабілетін қалыптастыру, химиялық технологияның өндірістік міндеттерін шешу үшін тиісті құрылғыларды таңдау.<br/> Жылу және масса беру негіздері, базалық процестердің теориясы мен практикасы, осы процестерді талдаудың, модельдеудің, есептеудің және оңтайландырудың негізгі заңдылықтары мен жалпы қағидаттары, оларды энергиямен қамтамасыз ету және аппаратуралық ресімдеу қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жазықтық сызбаларды орындау, үш өлшемді модельдер құру, бөлшектердің геометриялық пішіндерін анықтау қабілеттерін қалыптастыру.Курс компьютерлік технологияны қолданып эскиздер, бөлшектер мен сызбалардың жұмыс сызбаларын жасау дағдыларын қалыптастырады. Мыналар қарастырылады: жазықтықта кеңістікті көрсетуге арналған проекциялық модельдер, жазықтық және кеңістіктік формалар заңдары, кескіндер, схемалық сызбалар, конвенциялар, жобалау құжаттамасындағы жеңілдетулер, компьютерлік графиканың принциптері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – коллоидтық химияның теориялық және қолданбалы негіздерін қолдану мүмкіндігін фармацевтика өндірісінің технологиясында қалыптастыру. Пән оқытудың зерттеу әдісін қолдана отырып, фармацевтикалық өндірістегі беттік құбылыстар, коллоидтық-химиялық үрдістерді, эмульсияларды, көбікті, аэрозолді дайындау үшін беттік-белсенді заттарды және коллоидтық жүйелердің қасиеттерін, эмульсиялық полимерлеуді, тағамды өңдеуге және фармацевтикалық препараттар алуға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Органикалық заттардың құрылымы мен олардың реактивтілігі арасында байланыс орнату қабілетін қалыптастыру, органикалық қосылыстардың негізгі кластарын синтездеу әдістерін және функционалдық топтарға сапалы химиялық реакцияларды, органикалық қосылыстарды оқшаулау және идентификациялау әдістерін жіктеу, тәжірибе барысында заттармен, зертханалық қондырғылармен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: термодинамикалық, кинетикалық және электрохимиялық процестерді есептеу әдістерін практикада қолдана білуді қалыптастыру. Мыналар қарастырылады: термодинамика заңдары және жылуалмасу теориясы, идеал газдардың термодинамикалық процестері, фазалық ауысулардың термодинамикасы, жылу машинасының циклдарының термодинамикалық есебі, жылуалмасу әдістері мен процестері, электролит ерітінділері және электр өткізгіштік, процестердің жылдамдығы мен оның әртүрлі факторларға тәуелділігі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математикада теориялық ұғымдарды қалыптастыру, жаратылыстанудың әртүрлі мәселелерін талдау, шешу. Пән математикалық, қолданбалы есептерді шығару дағдыларын дамытуға бағытталған; логикалық ойлауды дамыту, әр түрлі жағдайда теорияның қолданылуын талдау, нәтижелерді салыстыру, салғастыру қабілеттері туралы. Пән сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, шектер теориясы, дифференциалдық есептеу, интеграл элементтерін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: математикада теориялық идеяларды қалыптастыру, талдау, жаратылыстанудың әртүрлі мәселелерін шешу. Пән жаратылыстану ғылымдарының математикалық және қолданбалы мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыруға, логикалық ойлауды дамытуға, әр түрлі жағдайда теорияның қолданылуын талдау, салыстыру, нәтижелерді салғастыру қабілеттерін дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұны бірнеше айнымалылардың функциясын, дифференциалдық теңдеулерді, қатарлар теориясын, ықтималдықтар теориясын зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты және міндеті: студенттерді әр түрлі орталарда болатын атомдық және молекулалық үрдістер туралы заманауи көріністермен, түрлі функционалды материалдардың кең спектрімен және олардың эксплуатация кезіндегі күйімен, материалдарды зерттеу мен сынаудың тәжірибелік әдістерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: Қатты заттардың электрондық және фонондық құрылысы. Қатты заттардағы ақаулар. Қатты заттардың бетінде және көлемінде болатын құбылыстар. Түрлі материалдардың құрылысы, қасиеттері және оларды алу.<br/> Пәнді оқыту нәтижесінде меңгерілетін құзіреттер: студент <br/> білу керек: материалдардың қасиеттерін анықтайтын факторлар, түрлі материалдардың алыну және олардың мүмкін алыну жолдарының технологиясын.<br/> жасай білу керек: түрлі класстарға жататын материалдардың физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу.<br/> меңгеру керек: белгілі жағдайлардың әрқайсысы үшін материал таңдау және оны қолдану, сонымен қатар қолайлы зерттеу мен сынау әдістерін таңдау дағдылары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-аппаратураны, технологиялық схеманы таңдау және есептеу, сондай-ақ жүйелік тәсілді пайдалана отырып, химиялық өндірістерді жобалау қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында химия өндірістерін сәулет-құрылыс және технологиялық жобалаудың қағидаттары мен кезеңдері, нормативтік құжаттар, технологиялық схеманы әзірлеу, материалдық және жылу есептеулері, механикалық есептеулер мен жабдықтарды іріктеу қаралатын болады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-химиялық өндірістердегі процестерді бақылау үшін параметрлер мен аппараттық дизайнды негіздеу және таңдау қабілетін қалыптастыру.<br/> Химиялық өндірістердегі процестерді басқарудың мақсаттары, міндеттері, негізгі тораптары мен аппараттық құралдары; реттегіштердің түрлері, Температураны, қысымды, деңгейді, ағынның жылдамдығын және технологиялық процестердің басқа да параметрлерін бақылау; процестерді бақылау модельдері, өлшеу схемалары қарастырылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аналитикалық химияны талдаудың сандық химиялық және бірқатар физика-химиялық әдістері туралы теориялық және практикалық білімдерін көрсету, талдау мақсатына сәйкес сандық талдау әдісін таңдай білу, кез-келген ерітіндінің немесе құрғақ үлгінің химиялық құрамын анықтау, белгілі концентрациялы стандартты ерітінділер даярлау, талдау нәтижелерін есептеу және оларды метрологиялық өңдеу бойынша есептеулер жүргізу, алынған есептеулер негізінде талдау қателіктерін, қайталанымдылығын, дұрыстығын және қолданылған әдістеменің берілген нысады талдауға жарамдылығын бағалай білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мұнайхимиялық үдерістер мен аппараттардың гидравликалық есептеулерін жүргізе білу үшін <br/> сұйықтықтардың тепе-теңдік және қозғалыс заңдарын қолдану қабілеттілігін қалыптастыру.<br/> Пән: сығылмайтын және сығылатын сұйықтықтың қозғалысы мен тепе-теңдігінің заңдылықтарын, жабдықтарды гидравликалық есептеу әдістемелерін оқытуға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оптикалық, кванттық және ядролық өлшемдердің принциптері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру, осы құбылыстарды әртүрлі шамаларды өлшеуде тәжірибеде қолдану; заттың құрылымын, табиғаттағы күштер мен өзара әрекеттесулерді түсіндіруде, жаратылыстану мәселелерін шешуде физика заңдары мен теорияларын пайдалана білу.<br/> Қарастырылатын болады: статистикалық механика, молекулалық физика, электромагнетизм негіздері; химиялық жүйелерді зерттеу үшін молекулалық физика әдістерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бақылауды, экспериментті және практикалық тәжірибені қорыту, механика, молекулалық физика және электромагнетизм заңдарын түсіндіру негізінде физикалық теория туралы білімді қалыптастыру; қозғалыстың молекулалық формасын және молекулалық физика әдістерін химияға қолдану.<br/> Пәнді оқу кезінде келесілер қарастырылады: Кинематика. Ньютон заңдары. Материалдық нүктелер жүйесі. Күш жұмысы. Энергия. Қақтығыстар. Трафик. Гармоникалық тербелістер. Толқындар. Салыстырмалылық теориясының негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оптикалық, кванттық және ядролық өлшеу принциптері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, осы құбылыстарды әртүрлі шамаларды өлшеу кезінде қолдану.<br/> Оқыту курсы атомдық, кванттық, сәулелік, ядролық құбылыстардың табиғатын түсінуге, эксперименттік зерттеулер жүргізуге, нақты мәселелерді талдауға, нәтижелерді өңдеуге және өлшеу дәлдігін бағалауға арналған теориялық және әдістемелік негіз құрайды; физика принциптері мен заңдарын қолдануға үйретеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: химиялық-технологиялық процестерді бағалау үшін химиялық кинетика және электрохимия теорияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында химиялық кинетика, біртекті және гетерогенді катализ, электрохимия: электр өткізгіштік, электродтық процестердің негізгі мәселелері қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-химиялық реакциялар мен реакциялық жүйелерді талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы химиялық реакторларды пайдалану және жобалау саласында іргелі білімді қалыптастырады.<br/> Химиялық-технологиялық процестердің негізгі заңдылықтары, каталитикалық және каталитикалық емес гетерогенді реакциялық жүйелер, химиялық реакторлардың әртүрлі типтері, реакторлардың конструкциясы, процестің материалдық және жылу баланстары қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-химиялық процесті, оның ағымының бағытына әсер ететін факторларды, термодинамикалық жүйелердің тепе-теңдік күйін сапалық және сандық сипаттау әдістерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән іргелі және қолданбалы сипаттағы химиялық мәселелерді шешуге жүйелі көзқарас қабілетін қалыптастырады.<br/> Термодинамиканың негізгі ұғымдары мен заңдары, біртекті және гетерогенді тепе-теңдік заңдары, ерітінділер теориялары және фазалық тепе-теңдік қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-асыл металдар гидрометаллургиясының маңызды аспектілерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру; асыл металдар гидрометаллургиясы процестерінің тиімділігін бағалау үшін физика-химиялық сипаттамаларды пайдалану. Асыл металдардың гидрометаллургиясының негізгі процестері мен операциялары, асыл металдарды алуға кенді дайындау, алудың гравитациялық әдістері, шаймалау процестерінің технологиялық схемалары, асыл металдарды тұндыру, асыл металдарды алудың әртүрлі әдістері қаралатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Бейорганикалық Полимерлік материалдарды алу технологиясын жүзеге асыру, бейорганикалық полимерлер синтезінің негізгі кезеңдерін болжау және қажетті реагенттер мен жағдайларды есептеу дағдыларын қалыптастыру.
Пәнді оқу кезінде мыналар қарастырылады: Бейорганикалық полимерлерді қалыптастыру мен алудың әртүрлі тетіктері, Бейорганикалық полимерлерді алу кезінде қолданылатын негізгі процестер мен аппараттар, оларды қолдану салалары және пайдаланудың перспективалық бағыттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-биологиялық белсенді органикалық қосылыстарды модификациялаудың негізгі технологияларын және оларды жетілдіру мен оңтайландырудың мүмкін жолдарын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы биологиялық белсенді заттарды жасау технологиясы бойынша теориялық-әдіснамалық негізді құрайды. Биологиялық белсенділігі бар тірі ағзаның негізгі органикалық қосылыстарының химиялық құрылымы мен функциялары, олардың катаболизмі мен анаболизм жолдары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-гетероциклді қосылыстардың химиялық түрленуінің құрылымын, қасиеттерін, реактивтілігін және заңдылықтарын бағалау қабілетін қалыптастыру. Курста гетероатомдар мен гетероароматикалық құрылымдардың түрлері, гетероциклді жүйелердің әртүрлі түрлерін алудың химиялық қасиеттері мен әдістері, гетероциклді қосылыстардың электронды және кеңістіктік құрылымы туралы қазіргі заманғы идеялар және оларды практикалық қолдану салалары туралы ақпарат қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-полимерлер мен олардың ерітінділерінің негізгі түсініктері мен қасиеттерін олардың синтезі мен химиялық түрлену әдістерін сипаттау және бағалау үшін қолдану қабілетін қалыптастыру
Пән жіктеуді, полимерлердің негізгі физикалық және механикалық қасиеттерінің ерекшеліктерін, полимерлерді алу процестерінің негізгі әдістері мен заңдылықтарын және олардың химиялық қайта құрылу реакцияларын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жазықтық сызбаларды орындау, үш өлшемді модельдер құру, бөлшектердің геометриялық пішіндерін анықтау қабілеттерін қалыптастыру.Курс компьютерлік технологияны қолданып эскиздер, бөлшектер мен сызбалардың жұмыс сызбаларын жасау дағдыларын қалыптастырады. Мыналар қарастырылады: жазықтықта кеңістікті көрсетуге арналған проекциялық модельдер, жазықтық және кеңістіктік формалар заңдары, кескіндер, схемалық сызбалар, конвенциялар, жобалау құжаттамасындағы жеңілдетулер, компьютерлік графиканың принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-керамикалық бұйымдар, байланыстырғыш материалдар: гипс, цемент, бетон технологияларын талдау қабілетін қалыптастыру. Пән керамика мен байланыстырғыш материалдарды өндірудің негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған.
Керамикалық және тұтқыр материалдардың жіктелуі және физика-химиялық, керамика өндірісіне арналған негізгі және қосалқы шикізат, керамика өндірісінің негіздері, ауа және гидравликалық байланыстырғыш материалдар, гипс, әк, бетон, темірбетон өндірісі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-құрылымдық материалдарды таңдау және оларды табиғи және өндірістік қызметтің барлық салаларында коррозиядан қорғау кезінде ресурстарды үнемдейтін шешімдерді негіздеу және іске асыру қабілетін қалыптастыру.
Металл коррозиясы теориясының негіздері, электрохимиялық коррозия, коррозияның жергілікті түрлері, металдар мен қорытпалардың коррозиялық сипаттамалары, машиналар мен аппараттарды коррозиядан қорғау әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат-материалдың құрылымы, құрамы мен қасиеттері арасындағы байланысты талдау, материалдың қасиеттеріне әртүрлі факторлардың әсерін зерттеу қабілетін қалыптастыру. Қатты денелердің кристаллографиялық сипаттамасы, Қатты денелердің электронды және фононды құрылымдары, нақты қатты денелердегі ақаулар, қатты денелердің бетіндегі және көлеміндегі құбылыстар, металдар, қорытпалар, керамика, жартылай өткізгіштер және композициялық материалдар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-биомедициналық полимерлердің жұмыс істеу және пайдалану ерекшеліктерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Курс дәрілік заттар мен медициналық бұйымдарды алу үшін полимерлерді қолданудың теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән медициналық практиканың тиісті саласының талаптарын ескере отырып, биомедициналық мақсаттағы полимерлердің жіктелуін және оларға қойылатын талаптарды, олардың жұмыс істеу және қолдану ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-шығарылатын өнімнің сапасын қамтамасыз ету үшін метрология, стандарттау және сертификаттау саласында қолданыстағы заңдар мен нормативтік-құқықтық актілерді пайдалану қабілетін қалыптастыру; өлшеу қателіктерін бағалау және барынша азайту.
Метрологиялық қамтамасыз ету және сертификаттау негіздері, олардың өнім сапасын арттырудағы рөлі, өлшеу нәтижелерін өңдеу, сертификаттау үшін құжаттаманы дайындау, өлшеу қателігін бағалау, алынған нәтижелерді өңдеу қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-минералдық тыңайтқыштар өндіру процестерін талдау, минералдық тыңайтқыштар өндіру схемаларын жасау, минералдық тыңайтқыштар өндірісіндегі қалдықтар болып табылатын химиялық қосылыстардың құрамын және оларды жою әдістерін бағалау қабілетін қалыптастыру.
Минералдық тыңайтқыштардың жіктелуі, құрамы мен қасиеттері, преципитат, аммиак селитрасы, Калий тыңайтқыштары өндірісінің технологиялық схемалары; Кешенді тыңайтқыштар; минералдық тыңайтқыштар өндірісінің қалдықтарын жою тәсілдері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – пайдаланудың күрделілігін, экологиялық және экономикалық талаптарды ескере отырып, пайдалы қазбаларды өңдеу технологиясының негіздерін түсіну қабілетін дамыту; алынған өңделетін өнімнің сапасына қойылатын өсу талаптарын қанағаттандыратын тиімді технологиялық схемаларды бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-пайдаланудың күрделілігін, экологиялық және экономикалық талаптарды ескере отырып, минералдық шикізатты қайта өңдеу технологияларын түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру; алынатын қайта өңдеу өнімінің сапасына қойылатын өсіп келе жатқан талаптарға жауап беретін тиімді технологиялық схемаларды негіздеу және жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-мұнай-химия процестерін қарқындату үшін Катализдің теориялық негіздерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Мұнай-химия өндірістеріндегі катализдің рөлі, Катализ туралы теориялық түсініктер, катализаторлар мен каталитикалық процестер тетігінің қасиеттерін түсіну үшін зат пен химиялық байланыс түрлері құрылымының өзара байланысы; катализаторларды дайындау және зерттеу әдістері, негізгі өнеркәсіптік каталитикалық процестер қаралатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жоғары сапалы автомобиль бензиндерін, реактивті, дизель отындарын және кокстың әртүрлі маркаларын алу үшін мұнай өнімдерін қайта өңдеу процестерінің негізгі заңдылықтарын қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пән мұнай өңдеудің термиялық және термокаталитикалық процестерін, химизмді және көмірсутек шикізатын қайта өңдеудің қайталама процестерінің механизмін, құрылғыларды және мұнай өңдеуде жиі қолданылатын құрылғылардың мақсатын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты олардың құрамы мен физика-химиялық қасиеттері туралы білімге сүйене отырып, әртүрлі термодинамикалық жағдайларда мұнайдың мінез-құлқын болжау қабілетін қалыптастыру.
Пән мұнайдың, әлемдік мұнай-газ ресурстарының шығу тегін, құрамын және жіктелуін; жанар-жағармай материалдарының химиялық құрамын және оларды қозғалтқыштардың әртүрлі түрлерінде пайдалануды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты полимерлерді алуды, ЖМҚ құрылымының, құрлысының, қасиеттерінің ерекшеліктерін және олардың синтез әдістеріне тәуелділігін түсіндіру қабілетін қалыптастыру; полимерлеу және поликонденсациялау әдістерімен полимерлер синтезін жүзеге асыру; ерітінділердің термодинамикалық параметрлерін бағалау; полимерлер алудың әдісіне бағалау жүргізу.
Полимерлер туралы түсінік, полимерлердің ерітінділері, құрылымы мен механикалық қасиеттері, полимерлерді синтездеу әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат-силикат материалдарының сапасына, силикат өндірісінің технологиясына әсер ететін факторларды бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән силикат материалдарын өндірудің негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған.
Силикат материалдарының жіктелуі және физикалық-химиялық қасиеттері, негізгі және қосалқы шикізат және шыны, керамика және байланыстырғыш материалдарды өндіру технологиялары, әйнек, керамика және байланыстырғыш материалдардың ақаулары, олардың пайда болу себептері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сирек металды шикізатты өңдеу технологиясын және сирек кездесетін металдарды талдау әдістерін түсіну және негіздеу қабілетін қалыптастыру. Студенттерге сирек металды шикізатты талдау технологиясы мен әдістерінің физика-химиялық негіздерін беру. Сирек және сирек жер металдарын талдау мен анықтаудың классикалық және заманауи әдістерімен таныстыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-өлшеу әдістері мен құралдарын таңдауды негіздеу, өлшеу бірлігін негіздеу әдістерін, тауарларды, процестер мен қызметтерді стандарттау және сертификаттау әдістерін талдау қабілетін қалыптастыру.
Метрология, стандарттау және сертификаттау негіздері мен әдістері, ҚР өлшем бірлігін қамтамасыз етудің мемлекеттік жүйесінің тәсілдері, өлшем бірліктерін беру тәсілдері, ұйым стандарттарын құрастыру, сертификаттау түрлері, қатысушылар және сертификаттау ережелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-биологиялық белсенді қосылыстарды зерттеу, оларды өзгерту және синтездеу әдістерін жасау қабілетін қалыптастыру. Курс өсімдік объектілерін зерттеудің, негізгі қосылыстарды анықтаудың және оларды талдаудың, биологиялық белсенді кешендерді алудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән табиғи биологиялық белсенді қосылыстарды, жіктеуді, құрылымды және технологиялық параметрлердің белсенді қосылыстарды оқшаулауға әсерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-алынған газ шикізатын өңдеу өнімдерінің сипатын, қасиеттерін және көлемін болжау қабілетін қалыптастыру.
Пән көмірсутегі шикізатын өңдеудің негізгі принциптерін, табиғи және ілеспе мұнай газдарының құрамын, газды дайындау мен тасымалдауға арналған негізгі жабдықтардың құрылғылары мен әрекет ету принциптерін зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – табиғи және жасанды объектілердің сынамаларын дайындау және талдаудың ең жақсы әдістерін таңдау қабілетін қалыптастыру; заманауи аналитикалық жабдықты пайдалана отырып, үлгілерге химиялық талдау жүргізу; талдау нәтижелерін метрологиялық өңдеуді жүзеге асыру.
Студенттерге жеке жобаларының бөлігі ретінде нақты табиғи немесе өндірістік үлгілерді талдау ұсынылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-зарядты бөлу шекарасы арқылы тасымалдау кезінде химиялық өзгерістер құбылыстарын, электрод процестерінің кинетикасын талдау, электрохимиялық зерттеу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу курсы электрохимиялық қайта құру процестерінің табиғатын, оларды жүзеге асыру жағдайларын, сандық сипаттау мен басқаруды түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-түсті металдар өндірісінің технологиялық сызбаларына енгізілген гидрометаллургияның маңызды процестерінің негіздерін түсіндіру, негізгі гидрометаллургиялық процестердің термодинамикасы мен кинетикасын талдау, қарапайым металлургиялық есептеулер жүргізу қабілеттерін қалыптастыру.
Гидрометаллургияның негізгі процестері мен операциялары; шаймалау процесінің принциптері; шаймалау процестерінің термодинамикасы. цементтеу механизмі және кинетикасы; ион алмасу процестерінің физикалық-химиялық негіздері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде уранның химиясы мен химиялық технологиясын, Қазақстанның уран өндіруші кәсіпорындары мысалында уран кенін өндіру мен өңдеудің әртүрлі әдістерін талдау қабілеттерін қалыптастыру.
Пәнді оқу кезінде уранның химиялық қасиеттері қарастырылады. Уранның қоршаған ортада болу формалары. Уран кенін өндіру және өңдеу технологиясының негіздері. Ядролық-отын циклінің (ЯОЦ) негізгі блоктары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-кәсіби мәселелерді шешудің әдістері мен алгоритмдерін сипаттау, заманауи ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолдану, Жабдықтың технологиялық параметрлерін есептеу үшін қолданбалы бағдарламалар пакеттерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында химиялық-технологиялық процестер модельдерінің жіктелуі, химиялық процестердің математикалық модельдерінің негіздері, MATLAB және MATCARD құралдарымен химиялық технологияның негізгі процестерін модельдеу қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – химиялық инженерия есептерін шешу үшін жасанды интеллект (ЖИ) әдістері мен құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ЖИ принциптерін зерттеуге, машиналық оқыту алгоритмдерін меңгеруге және оларды химиялық процестерді модельдеу, оңтайландыру және басқаруда қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-шыны бұйымдарын өндірудің технологиялық сызбаларын, шыны бұйымдарының, ситаллдардың сапасына әсер ететін факторларды талдау қабілетін қалыптастыру. Пән шыны, ситалл алу технологиясының негіздерін зерттеуге бағытталған.
Әйнектің, ситаллдардың жіктелуі және физика-химиялық қасиеттері, шыны, ситалл өндірісі үшін негізгі және қосалқы шикізат, зарядты дайындау талаптары, шыны бұйымдары технологиясының негіздері, ситаллдар, оларды құрылыста қолданылуы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-зарядты фазалық шекара арқылы беру кезінде химиялық түрлену құбылыстарын талдау және практикада қолдану қабілетін қалыптастыру.
Электрохимиялық түрлендірулер процестерінің табиғаты, оларды жүзеге асыру шарттары, электрохимиялық процестердің сандық сипаттамасы, электрохимиялық түрлендірулерге негізделген технологияларды басқару әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу нәтижесінде студент электрохимиялық түрлендірулерді (химиялық ток көздері, бейорганикалық және органикалық заттардың синтезі, гидроэлектрометаллургия, балқымалардан металдарды алу, талдаудың электрохимиялық әдістері, коррозияны бақылау) қолданатын технологиялар туралы заманауи идеяларды қолдана алады. ) өндірістің негізгі технологиялық мәселелерін шешу үшін: негізгі технологиялық параметрлерді есептеу, технологиялық құжаттаманы қолдану және әзірлеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-батареялардың сипаттамаларын сыни бағалау және талдау, электрохимиялық энергия сақтау құрылғылары ретінде, энергия көздерін өндірудегі технологиялық мәселелерді шешу қабілетін қалыптастыру.
Химиялық энергияны ең танымал химиялық ток көздерінің электр, электрохимиялық параметрлеріне айналдырудың негізгі теориялық аспектілері, ток көздерін өндірудің технологиялық параметрлері, ток көздеріне қойылатын талаптар қарастырылады.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдері мен тәжірбелік қабілеттерін бекіту, өндірісті ұйымдастыру мен технологиясымен танысу, білім алып жатқан мамандығы бойынша кәсіби біліктілігін қалыптастыру.
Өндірістік практика барысында студент қажет ақпаратқа талдау жасап, зерттеу жүргізеді, заманауи құралдарды пайдаланып қажет есептеулер жүргізеді.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;