ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласының бакалавры
Радиотехника және телекоммуникация саласындағы ең жаңа жетістіктерді пайдалана алатын, элетрондық аспаптармен және құрылғылармен жұмыс істеу, телекоммуникациялық жабдықтарды техникалық қызмет көрсету, берілген дәлдік дәрежесімен деректерді өңдеу дағдыларына ие, желілік коммуникациялық жабдықтарды пайдалану және қолдау үшін ұсыныстар жасай алатын ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларда білікті мамандарды даярлау.
Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар
6B06201
Физика-техникалық
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Физика
Математика
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпарат теориясы, энтропия және кодтау, дискретті сигналдарды сығу негіздері бойынша білімдерін қалыптастыру. Ақпарат пен энтропияның анықтамасы мен қасиеттері; Ақпараттың геометриялық және комбинаторлық өлшемі; Шартты энтропияның негізгі қасиеттері; Дискретті ақпарат көздері; Ақпарат көздеріне арналған Марковтың модельдері; дискретті арналар. Үздіксіз кездейсоқ шамалардың ақпараты және энтропиясы; Дифференциалдық энтропия; Өзара ақпарат және оның қасиеттері; үздіксіз арналар; Арнаның өткізу қабілеті теоремасы; Бастапқы кодтау теоремасы; Шеннон-Фано алгоритмі; Хаффман кодтауы; Сызықтық блоктық, циклдік және конволюциялық кодтар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сымсыз байланыс жүйелерінде радиожиілік диапазонының электромагниттік толқындарын қабылдап/тарату үшін антенді-фидерлік құрылғыларды пайдалану білімдері, біліктері, дағдылары жүйесін қалыптастыру. Радиоқабылдағыш және радиотаратқыш режиміндегі антенна; антенналар параметрлерінің өзгеруі; антенналардың бағытталу диаграммалары; антенналардың бағытталған әсерінің коэффициенті; тұрғын толқын коэффициенті; S11 параметрі; жақын локация жүйелер антенналары жұмысының ерекшелігі; антенналар түрлері; жазық сәулелендіргіштер; сканерлеуші антенналар; желілік антенналар; апертуралық антенналар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде бағдарламалау, есептерді шешу және мәліметтерді өңдеу бойынша қажетті дағдылар мен білімдерді қалыптастыру. Бағдарламалауға кіріспе; алгоритмдеу негіздері; айнымалылар және деректер типтері; шартты операторлар және логикалық өрнектер; циклдер және итерациялар; функциялар мен процедуралар; файлдармен және енгізу-шығару ағындарымен жұмыс істеу; негізгі деректер құрылымдары; массивтер мен тізімдер; жолдармен жұмыс; файлдық жүйемен жұмыс; ерекшеліктер мен қателерді өңдеу; рекурсия; мәліметтерді сұрыптау және іздеу; кластар мен нысандар.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Техникалық есептерді жүзеге асыру үшін дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешудің негізгі әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдары; Коши есебін тұжырымдау; n-ретті сызықтық теңдеулер; сызықтық біртекті емес теңдеулер; сызықтық жүйе; Грин функциясының әдісі; толық дифференциалдардағы теңдеулер; метрикалық және сызықтық кеңістіктер түсінігі; интегралдық теңдеулерді жіктелуі; Фредгольмның өзіне-өзі түйіндес операторы; Гильберт-Шмидт теоремасы; симметриялық ядролы интегралдық теңдеулер.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді жоғары математиканың іргелі бөлімдеріне оқыту, инженерлік есептерді шешуде қажетті логикалық ойлауды қалыптастыру. Функция; анықталу облысы; шектер; скаляр және векторлық шамалар; бағыт бойынша туынды; бірнеше айнымалы функцияның экстремумы; шартты экстремум; жоғары және сызықтық алгебраның негіздері; матрица; матрица анықтауышы; матрицадағы амалдар; векторлар; векторлардағы амалдар; комплексті сандар; уақыт қатарлары; математикалық статистика және ықтималдық теориясы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сапаның белгіленген параметрімен кез келген қашықтыққа әр түрлі хабарламаны таратуды қамтамасыз ететін көпканалды жүйе құру принциптерімен таныстыру. Көпканалды телекоммуникациялық жүйелер мен желілерді құрудың негіздері; типтік каналдар мен тракттар; коммутациялық жүйе құрудың принциптері; көпканалды тарату принциптері; таратудың сандық әдістері бар радиорелейлі байланыс жүйелері; сигналдарды мультиплекстеу мен демультиплекстеу әдістері; циклдік синхронизация; тарату циклы; уақыт пен жиілікті бөлу арқылы мультиплекстеу; мәліметтерді таратуды бөлу ортасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Радиотехникалық жүйелерде және телекоммуникация желілерінде пайда болатын процестер мен құбылыстардың өзара әрекеттесуінің физикалық бейнесін қалыптастыру. Механика; кинематика; динамика; статика; молекулалық физика және термодинамика; толқындар; электростатика және электродинамика; Кирхгоф ережелері; Джоуль-Ленц заңы; әртүрлі ортадағы ток; электр және магнетизм; магнит өрісінің индукциясы; электромагниттік индукция; электромагниттік тербеліс; тербелмелі контур; Максвелл теңдеулері; оптика; геометриялық оптика; фотометрия; фотоэффект; жарықтың кванттық және толқындық қасиеттері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Радиоэлектроника саласындағы әртүрлі жабдықтарды пайдалану және жасау кезінде физикалық заңдылықтар мен құбылыстар туралы білімдерін қалыптастыру. Механика; материалдық нүкте; нүкте кинематикасы; нүкте динамикасы; күштердің кеңістіктік жүйесі; күштер және олардың қасиеттері; сақтау заңдары; қатты дене механикасы; тербелмелі қозғалыс; молекулалық физика пәні; молекулярлық-кинетикалық теория; идеал газ; Максвелл және Больцман үлестірімі; молекулалық қозғалыстың кинетикалық сипаттамасы; идеал газдардағы процестер; энтропия және энтальпия; жиынтық күйлер; тасымалдау құбылыстары; термодинамика пәні; изопроцестер; нақты газ; фазалық тепе-теңдік; кристалдар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әртүрлі телекоммуникациялық жабдықтар мен оптоэлектрондық жүйелерді құру және жұмыс істеу барысында физикалық заңдылықтар мен құбылыстар туралы білімді қалыптастыру. Электр және магнетизм; электр заряды, оның қасиеттері; Кулон заңы; өткізгіштер мен диэлектриктер; токтың тығыздығы; Ом және Джоуль-Ленц заңдары; металдардағы, жартылай өткізгіштердегі, газдардағы электр тогы; металдардың электр өткізгіштігінің теориясы; электр тербелістері; электромагниттік индукция құбылысы; Максвелл заңы; магнит ағыны; зарядталған бөлшектердің электромагниттік өрістегі қозғалысы; термиондық эмиссия; электролиз заңдылықтары; гистерезис; электромагниттік тербеліс; өздігінен тербеліс; оптика; дифракция, поляризация, жарық интерференциясы; сәулеленудің затпен әрекеттесуі; спектроскопияның негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Физикалық процестердің математикалық көрінісі мен сипаттамасы туралы білімдерін қалыптастыру. Нақты сандар; нақты сандарға арифметикалық амалдар; жиынтықтар; реттіліктер; кезектілік шегі; функция; функция шегі; функциялардың үздіксіздігі; дифференциалдық есептеулерге кіріспе; функцияның дифференциалдығы туралы түсінік; дәрежелік, тригонометриялық, логарифмдік функциялар; интегралдық есептеулер туралы түсінік; күрделі сандар; сандық қатар; бірнеше айнымалылардың функциялары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде микропроцессорлардың архитектуралық шешімдері туралы түсінік қалыптастыру және микроконтроллерлерді электронды құрылғылардың бөлігі ретінде қолдану. Микропроцессорлар мен микроконтроллерлерге кіріспе; фон Нейман және Гарвард архитектурасы; микропроцессорлық архитектураларды салыстыру; командалар жиынтығы; бағдарламалық қамтамасыз етуді үзу; жадты өңдеу; байланыс интерфейстері; синхронды және асинхронды деректерді беру; бағдарламаланатын перифериялық интерфейс; перифериялық басқару; АСТ; САТ; микропроцессорлық бағдарламалау тілдері және микроконтроллерлер; микропроцессормен жұмыс істеу жүйесін орнату; нақты уақыттағы көп тапсырмалы операциялық жүйе.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мобильді байланыс технологияларының қолдау хаттамалары, сымсыз желі құру, стандарттар мен құрастыру принциптерінің ерекшеліктерін игеру. Мобильді байланыстың перспективті спутниктік жүйелері; жекеленген технологиялар және ұялы байланыс стандарттары; 2G/3G/4G/5G технологияларының тиімді желіаралық әрекеттесу; LTE стандартының кеңжолақты байланыс жүйесінің дамуы; жиіліктік бөлу арқылы көпстанциялы рұқсат прициптері, ерекшеліктері мен қолдану ортасы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Радиотехника және телекоммуникация негіздері бойынша теориялық білім және радиоэлектрондық компоненттердің құрылымы туралы түсінік беру. Телекоммуникациялық жүйелердің классификациясы; электромагниттік толқындардың физикалық негіздері; модулятор және демодулятор; антенна-фидер технологиясының негіздері; көпканалды телекоммуникациялық жүйелер; радиорелелік, талшықты-оптикалық, кабельдік, сымсыз, спутниктік, ұялы байланыстың негізгі сипаттамалары; аналогтық және сандық байланыс желілері; байланыс желілерін сандық жүйеге көшіру; сандық телекоммуникациялық желілер; телекоммуникация желілерінде ақпаратты тарату жолдары.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Микропроцессорлық құрылғылардың құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін түсіну үшін студенттерді сандық электрониканың элементтік базасымен таныстыру. Сандық электроника элементтері; логикалық элементтер; логикалық функцияларды минимизациялау; санау жүйелері; комбинациялық және тізбекті схемалар; аналогты-сандық және сандық-аналогты түрлендіргіштер; микропроцессорлардың архитектурасы; жад құрылғылары; триггерлер; параллель және тізбекті регистрлер; санағыштар; микроконтроллерлер және микропроцессорлар; арифметикалық-логикалық құрылғы; микроконтроллерлерді бағдарламалау; үзіліс жүйесі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сандық құрылғылардың теориясы мен сұлбасының негіздерін зерттеу. Цифрлық техниканың арифметикалық және логикалық негіздері; цифрлық құрылғылардың сұлбаларын ресімдеу ережесі және құру принциптері; сандарды кодтау; кодтардағы арифметикалық операциялар; логикалық функцияларды ұсынудың канониялық формалары; цифрлық логикалық элементтердің ісінуі; резисторлы-транзисторлық логика (РТЛ) және диодты-транзисторлық логика (ДТЛ); эмиттерлік-байланыстырғыш логиканың логикалық элементтері (ЭСЛ); интегралды инжекционды логика (И2Л); триггерлер; регистрлер; есептеуіштер; жиілік бөлгіштері; бағдарламаланатын логикалық құрылымдар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Телекоммуникация және радиотехника жүйелерінде ақпаратты қабылдау және тарату кезінде сандық түрлендіру және сигналдарды өңдеу әдістерін оқу. Сигналдардың түрлері; сигналдарды модельдеу; шудың түрлері; сызықтық жүйедегі кездейсоқ процесті түрлендіру; сигнал-шу қатынасы; спектрлік талдау; корреляциялық талдау; Вейвлет талдау; интерполяция; сигналдарды фильтрлеу; сигналдарды модуляциялау және демодуляциялауды модельдеу; биттік қателік коэффициенті; энтропия, ақпарат теориясы; ықтималдықтарды есептеу әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аналитикалық есептерді шығару үшін матрицалық есептеулер, сызықтық теңдеулер жүйесі, бірнеше айнымалылардың функциялары және Евклид кеңістігінің қасиеттері туралы білімдерін қалыптастыру. Векторлар және оларға сызықтық амалдар; векторлардың көбейтіндісі; түзу және жазықтық; жазықтықтағы және кеңістіктегі сызықты емес объектілер; матрицалар; матрицалар бойынша әрекеттер; матрицалық анықтауыш; сызықтық теңдеулер жүйесі; сызықтық кеңістік; сызықтық операторлар; Евклидтік кеңістік; Эрмиттік операторлар; күрделі сандар; тензорлық есептеудің элементтері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді сымсыз ақпарат тарату технологиялары бойынша байланыс жүйелерін құру принциптеріне үйрету. Сымсыз технологиялардың жиілік диапазоны; деректерді таратудың сымсыз жүйелер хаттамалары; WAP-хаттама; GPRS технологиясы; IEEE 802.15.4 сипаттамасы; Bluetooth; Zigbee стандартына негізделген желілер топологиясы; сымсыз желілерді басқару; сымсыз желілердегі қауіпсіздік; LoRa технологиясы, GSM/GPRS модулі; WiFi желісі; физикалық деңгейінің сипаттамасы; желілердің ұрпақтары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сымсыз байланыс технологияларын құру принциптерін үйрету. WAP-хаттама; WAP-қызметтері, е-порты; GPRS технологиясы; IEEE 802.15.4 ерекшелігі; ZigBee стандарты негізінде құрылған желілер топологиясының қолдану аймағы; сымсыз желілерді басқару; сымсыз желілердегі қауіпсіздік; Wi-Fi терминдері; Wi-Fi классификациясы; кеңселік Wi-Fi желілері; Wi-Fi үй желілері; Wi-Fi желісін IEEE 802.11 топтық қолданыс; рұқсат беру деңгейі ортаға және физикалық деңгей сымсыз желілер үшін ерекшелігі; сымсыз желі стандарты – 802.11a,g,b,n; физикалық деңгей ерекшелігі – 802.11b.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәліметтерді қабылдап/таратуға арналған талшықты-оптикалық байланыс желілерін жобалау және параметрлерін есептеу технологияларын зерттеу. Ақпаратты тарату үшін жарықты пайдалану; сыну көрсеткішінің профилі; оптикалық талшық; талшықты-оптикалық байланыс желісін ұйымдастыру; оптикалық кабельдер; оптикалық күшейткіштер; сатылы талшықты жарық бағыттағышта оптикалық сәулелердің таралуы; сәулелердің түрлері; градиенттік талшықты жарық бағыттағышта оптикалық сәулелердің таралуы; талшықты жарық бағыттағыштарының модалары; ТОБЖ пассивті және белсенді компоненттері; ТОБЖ техникалық пайдалану негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Нормативтік-техникалық құжаттама талаптарына сәйкес телекоммуникациялық құрылғылардың негізгі параметрлерін өлшеу және өңдеу дағдыларын қалыптастыру. Өлшем бірлігін қамтамасыз етудің мемлекеттік стандарттары; аспаптарды метрологиялық қамтамасыз ету және өлшеу дәлдігі; өлшеу әдістері және жіктелуі; электрлік өлшеу әдістері және радиоөлшеу аспаптары; телекоммуникациядағы метрология, стандарттау және сертификаттау; телекоммуникациялық жүйелерде өлшеу жүргізудің ерекшеліктері; радиоөлшеу аспаптарына арналған бағдарламалық қамтамасыз ету; сандық қауіпсіздік сертификаттарының түрлері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламалау арқылы телекоммуникация саласындағы есептерді құрастыру және шешу дағдыларын қалыптастыру. Python бағдарламалау тілінің негіздері; бағдарлама құрылымы; айнымалылар; мәліметтердің негізгі түрлері; арифметикалық амалдар; консольмен жұмыс істеу; кірістірілген функциялар; шартты өрнектер мен конструкциялар; if шартты операторы; switch шартты операторы; үштік оператор; циклдар; for, while цикл операторлары; continue және break операторлары; массивтер және символдық жолдар; массивтерді қарастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кездейсоқ шамалар мен процестердің заңдылықтары, сондай-ақ олардың қасиеттері туралы әрі қарай ірі статистикалық мәліметтерді талдау үшін пайдалана отырып білімдерін қалыптастыру. Ықтималдық теориясы; оқиғалар; оқиғалар бойынша операциялар; теориялық және ықтималдық моделі; шартты ықтималдық; Байес теоремасы; Пуассонның таралуы; кездейсоқ шамалар, үлестіру функциялары; кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамалары; үлкен сандар заңы; кездейсоқ процестер; математикалық статистика; қалыпты таралу және математикалық күту; өлшеу экспериментінің мәліметтерін талдау және интерпретациялау әдістері; статистикалық шешімдер теорияларының элементтері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпаратты шуға төзімді таратумен қамтамасыз ету үшін студенттерді сигналдардың негізгі сипаттамаларымен таныстыру және радиотехникалық құрылғылар мен түйіндердегі физикалық сигналдар өз бетінше талдауға үйрету. Байланыс каналдарының математикалық модельдері; байланыс каналдарында сигналдарды түрлендіру; радиотехникалық сигналдардың түрлері және сипаттамалары; сигналдарды спектрлік талдау; сигналдарды дискреттеу; модуляция түрлері; байланыс каналдарындағы шудың түрлері; байланыс көздерін және каналдарын кодтау; ақпарат теориясының негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Электр тізбектерді есептеу үшін негізгі заңдылықтарды және талдау әдістерді зерттеу. Электр тізбегі; тізбек топологиясы; ОМ және Кирхгоф заңдары; тізбектерді талдау әдістері: контурлы ток әдісі, араластыру әдісі, балама генератор әдісі, түйіндік потенциалдар әдісі; тербелмелі тізбектегі кернеу мен токтың резонансы; үш фазалы тізбектер; синусоидальды және синусоидальды емес ток тізбектері; желілік электр тізбектеріндегі өтпелі процестер; төрт терминалдар; сүзгілер; сызықты емес электр тізбектері электр тізбектері; параметрлері бөлінген электр тізбектері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Электромагниттік процестерді модельдеудің заманауи түрлерін, электр тізбектерін талдау және есептеу әдістерін зерттеу, оларды білу болашақ мамандықтың инженерлік мәселелерін түсіну және сәтті шешу үшін қажет. Тұрақты және синусоидалды сигналдардың әсер етуі кезінде белгіленген режимде сызықты электр тізбектерін талдау және есептеу әдістері; cинусоидалды емес периодикалық сигналдардың сызықты электр тізбегіне әсері; резистивті, индуктивті және сыйымдылықты тізбектердегі гармоникалық тербелістер; R,L,C элементтердің тізбекті және параллельді қосылыстары кезіндегі тізбектердегі гармоникалық тербелістер; тармақталған электр тізбектеріндегі тізбектерді есептеудің символикалық әдісі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді электр тізбектерінің негізгі анықтамаларымен, сызықты және сызықты емес айнымалы ток тізбектерімен таныстыру. Сызықты емес электр тізбектері; кернеу және ток көздері бар сызықты емес тізбектер; таратылған параметрлері бар тізбектер; біртекті желінің берілу теңдеулері; электр тізбектеріндегі өтпелі процестер; өтпелі, қалыптасқан, еркін режимдер; Лапласты электр тізбектеріндегі процестерді талдауға түрлендіру әдісін қолдану; төртполюстер және белсенді тізбектер; таратылған параметрлері бар тізбектер.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді әртүрлі ортада электромагниттік толқындардың таралуының математикалық және физикалық негіздеріне үйрету. Электромагниттік толқындардың негізгі заңдары мен теңдеулері; Максвеллдің дифференциалдық және интегралдық теңдеулері; электромагниттік толқындардың сипаттамалары мен параметрлері; екі ортаның бөліну шекарасында электромагниттік толқындардың таралуы; электромагниттік толқындардың сәулеленуі; электромагниттік толқындардың дифракциясы және интерференциясы; бағыттаушы жүйелердегі электромагниттік толқындар; жер бетінде және кеңістікте электромагниттік толқындардың таралуы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде электрониканың элементтік базасы және олардың аналогты құрылғылардың схемасындағы функционалды мақсаты туралы білімін қалыптастыру. Электроника мен схемотехникаға кіріспе; активті және пассивті элементтер; резистор; конденсатор; индуктивтілік; элементтердің параллель және тізбекті қосылуы; активті және пассивті фильтрлер; операциялық күшейткіш; кері байланыс; операциялық күшейткіш негізіндегі құрылғылар; транзисторлар негізіндегі схемалар; төмен жиілікті және жоғары жиілікті генераторлардың схемалары; түзеткіш схемалар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде электрониканың элементтік базасы және олардың аналогты құрылғылардың схемасындағы функционалды мақсаты туралы білімін қалыптастыру. Электроника мен схемотехникаға кіріспе; активті және пассивті элементтер; резистор; конденсатор; индуктивтілік; элементтердің параллель және тізбекті қосылуы; активті және пассивті фильтрлер; операциялық күшейткіш; кері байланыс; операциялық күшейткіш негізіндегі құрылғылар; транзисторлар негізіндегі схемалар; төмен жиілікті және жоғары жиілікті генераторлардың схемалары; түзеткіш схемалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IP-телефонияның қызмет етуінің стандарттары мен механизмдерінің ерекшеліктерін, түсінігін зерттеу. Интернет арқылы дауыс беру протоколымен таныстыру; VoIP бейне конференциясы; VoIP проблемалары мен артықшылықтары; VoIP интерфейстері; VoIP қауіпсіздігін енгізу; IP-телефонияның желілері мен сценарийлері; IP телефония желілерін құрудың негізгі архитектуралары; VoIP технологиясын қолдану арқылы жүзеге асырылатын негізгі қызметтер; бөлінген шлюз архитектурасы; жіберілетін трафик көлемін азайту әдістері; ақпаратты кодтау; RTP/RTC хаттамалары; байланыс желілерінің эволюциясының себептері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IP хаттамасы қатысымен мультимедиялық мәліметтерді тарату үшін NGN технологиясы бойынша телекоммуникациялық желілер құру принциптерін оқыту. Мультимедиялы мәліметтерді тарату технологиясы; NGN құру негіздері; IP-телефония желілері мен сценарийлері; IP-телефония желісін құрудың базалық архитектурасы; VoIP технологиясы; үлестірілген шлюз архитектурасы; таратылатын трафик көлемін азайту әдістері; информацияны кодтау; RTP/RTC хаттамалары; байланыс желі эволюцияларының себептері; SIP телефония.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді сақтау жүйелерінің негізгі принциптерімен және технологияларымен таныстыру, оларды сақтау жүйелерінің түрлері, дизайны, конфигурациясы, ақпаратты тиімді және қауіпсіз сақтау үшін жұмысы және басқаруы туралы түсінік беру. Деректерді сақтау негіздері: түрлері мен сипаттамалары. Қатқыл дискілер және қатты күйдегі дискілер. RAID технологиялары және оларды енгізу. Желілік сақтау: NAS және SAN. Бұлттық деректерді сақтау. Деректерді қорғау және сақтық көшірме жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің бағдарламалық пакеттерді пайдалана отырып, желілік қосымшаларды модельдеу, өңдеу және талдау негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру. Желілік топологияны модельдеу; желі топологиясын талдау; кездейсоқ топологияны генерациялау; хаттамалар мен маршруттауды модельдеу; желілік қосымшаларды әзірлеу; желіні модельдеу; түйіндер мен сілтемелерді құру; клиент-сервер байланысы; өнімділікті талдау; желі сценарийін модельдеу; жөндеу және тестілеу; байланыс хаттамалары; зерттеу желілік технологиялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге желілердің құрамдас бөліктерін меңгеру, шағын және орта желілерді жобалау, енгізу, пайдалану және техникалық қызмет көрсету мақсатында компьютерлік желілердің негіздерін үйрету. Деректер желісінің негізі. Желінің анықтамалық үлгісі. IP протоколдары және маршруттау. OSPF негіздері. Ethernet коммутациясының негіздері. STP принциптері және конфигурациясы. VLAN принциптері және конфигурациясы. Желілік мекенжайды аудару. Ғаламдық технологиялар. IPv6 негіздері. Желіні бағдарламалау және автоматтандыру. Кампус желісінің типтік архитектурасы мен тәжірибелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді желілік қауіпсіздік саласындағы базалық біліммен және желілік шабуылдармен күресу әдістерімен, түрлерімен таныстыру. Желі қауіпсіздігінің концепциялары мен құрамдас бөліктері; желілік қауіпсіздік әдістерін жоспарлау, талдау және ұсыныстар; бұлтты және сымсыз желіге кіріспе; бағдарламалық қамтамасыз етумен анықталған радиошабуылдар; негізгі желілік шабуылдармен күресу; желі қауіпсіздігін тексеру және тексеру; желіні қорғау механизмдері; желілік сандық криминалистика тұжырымдамалары; ағынды бақылау және белсенді қауіпсіздік; сигналдарды шифрлау әдістері; бұзу технологиясын түсіну; ақпаратты қорғау үшін криптографияны қолдану; WLAN желісіндегі ақпаратты қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кванттық деңгейде электроникадағы, оптикадағы физикалық заңдылықтар мен құбылыстар туралы білімдерін қалыптастыру. Кванттық физика негіздері; электромагниттік сәулелену кванттық құбылыс ретінде; өздігінен және мәжбүрлі сәуле шығару; когеренттілік; сәулелену, жұту, сәуле шығару; кванттық генератор; резонаторлар; энергетикалық диаграмма; оптикалық сәуле шығарғыштар мен қабылдағыштар; мазерлер; лазерлер; фотодиодтар; жарықдиодты шамдар; фотоэлектронды көбейткіш; талшықты оптика; сәулеленудің затпен әрекеттесуінің физикалық негіздері; голография; лидарлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сымсыз желілердің (WLAN) теориясын, олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін, қызмет параметрлерін, ақауларды жою әдістерін, сондай-ақ WLAN жобаларын сәтті орналастыру жағдайларын оқыту. WLAN негіздері. Негізгі WLAN технологиялары. 802.11 стандарттары. Корпоративтік WLAN. WLAN желісінің архитектуралары. 802.11 негізгі кадрлары. Wi-Fi 6 технологиялары. Қауіпсіздік қауіптері және WLAN қорғауы. WLAN қауіпсіздік конфигурациясы. WLAN қызметінің конфигурациясы. WLAN антеннасының технологиясы. WLAN ақауларын жою негіздері. Жалпы WLAN орналастыруға шолу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге программаланатын логикалық интегралдық схемалар негізінде радиотехникалық және телекоммуникациялық жүйелердің электрондық түйіндерін жобалау негіздерін үйрету. Программаланатын логикалық интегралды схемаларға кіріспе; аппараттық құралдарды сипаттау тілдерінің синтаксисі; логикалық схемалардың сипаттамасы; бұғаттау және бұғаттамау тағайындаулары; always және initial процедуралық блоктары; әртүрлі деңгейлерде сандық түйіндерді жобалау; комбинациялық және тізбекті құрылғыларды жобалау; радиотехникалық құрылғылардың түйіндері; өңдеу блоктары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге микротолқынды құрылғыларды модельдеудің және жобалаудың теориялық және практикалық негіздерін үйрету. Микротолқынды байланыс жүйелері; микротолқынды байланыс жүйесінің компоненттері; радарлық микротолқынды құрылғылар; микротолқынды спутниктік байланыс құралдары; микротолқынды байланыс желілер; электр жеткізу желісінің есептерін есептеу әдістері; қысқа толқындар тізбектерін компьютерлік жобалау; микротолқынды сүзгі; микротолқынды антенналар; микротолқынды диодтар; микротолқынды күшейткіштер мен генераторлар; микротолқынды интегралды схемалар; микротолқынды толқындарды реттегіштер; микротолқынды таратқыштар мен қабылдағыштардың модельдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді ақпаратты өңдеу және сақтау үшін арналған электрондық схемалардың құрамындағы оптоэлектронды құрылғыларды құру және пайдаланудың негізгі әдістерімен таныстыру. Оптоэлектрондық тізбектің негізгі элементтері; оптоэлектрондық жүйелер үшін сәулелену көздері; электрондық және оптикалық шектеулердің әсерлері; фотодиодтар; көшкін фотодиодтары; гетероструктурасы бар фотодиодтар; фототранзисторлар; фоторезисторлар; жарықдиодтары; таратылған кері байланыс лазерлері; оптикалық индикаторлар; оптикалық сәулеленуді басқару әдістері; интеграцияланған оптика және оптикалық байланыс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пакеттік коммутациясы бар телекоммуникациялық жүйелердің сандық желілерін ұйымдастыру және құру принциптерін және желілік техникалық құралдардың, модельдер мен хаттамалардың жұмысын зерттеу. Сандық желілер мен жүйелерді құрудың жалпы мәселелері; пакеттік алмасу протоколдары; пакеттерді коммутациялау; OSI моделінің физикалық деңгейі; OSI моделінің каналдық деңгейі; OSI моделінің желілік деңгейі; IP-желілеріндегі адрестеу; ішкі желілерді қалыптастыру; OSI, TCP/IP модельдерінің транспорттық деңгейі; қолданбалы деңгей; желіаралық өзара әрекеттесу қағидаттары мен құралдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге радиоэлектроника мен телекоммуникацияда өлшеу эксперименттерін жүргізуге арналған радиоөлшеу аспаптарымен және жабдықтармен жұмыс істеуді үйрету. Радиоөлшеу аспаптары; сигнал пішінін өлшеу; электр өрісін өлшеу; жоғары жиілікті осциллографтар; фазалық ығысуды өлшеуіш; жиілікті өлшегіш; спектр анализаторы; векторлық тізбек анализаторы; тұрғын толқын және импеданс коэффициентін өлшеу; мәліметтерді тасымалдау протоколдары; мәліметтерді жинау жүйесі; радиоөлшеу құрылғыларына арналған бағдарламалық қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Радиобайланыс жүйелері мен желілерін құру және жұмыс істеуінің жалпы принциптерін зерттеу, жабдықты іске асырудың негізгі схемалық принциптерімен танысу. Радиобайланыс жүйелерінің жіктелуі; радиорелелік желілер; сымсыз радио қол жеткізу желілері мен жүйелері; спутниктік жүйелер мен радиорелелік байланыс желілерін құру принциптері; жылжымалы байланыстың спутниктік жүйелері; байланыстың магистральдық және аймақтық радиорелелік желілері; физикалық және транспорттық каналдардың құрылымы; желіні құрудың функционалдық схемасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Радарлардың, радиолокациялық қабылдағыштардың, сәйкес келетін және бейімделетін сүзгілердің әртүрлі түрлерінің негізгі ұғымдарын түсіну үшін радар негіздерін үйрену. Радардың перспективасы; радар теңдеуі; үздіксіз және жиілікті модуляцияланған радар; радиолокациялық және радиобайланыс арасындағы спектрдің сәйкестігі; байланыстың және радиолокацияның спектрлік тиімді құралдары; шудағы радиолокациялық сигналдарды анықтау; радиолокациялық қабылдағыштар; сәйкес келетін қабылдаушы радар сүзгілері; фазалық жиым антенналары; корреляциялық функция және кросс-корреляциялық радар; радиолокациялық жауап сипаттамаларын қабылдау; радар мен коммуникациялардың спектрлік қатар өмір сүруіне арналған таратқыш архитектуралары; кедергілерді басу үшін радар өткізу жолағын оңтайландыру; кең жолақты радар/байланыс қабылдағыштары үшін адаптивті көп кептелістерді басу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді радиоэлектрониканың жобалық және технологиялық мәселелерін шешу үшін компоненттерді есептеу, жобалау және құрастыру принциптері мен әдістеріне үйрету. Радиоэлектрондық жүйелерді құрастыру негіздері; радиоэлектрондық жүйелердің даму үрдістері; интегралдық микросхемалар; радиоэлектрондық жүйелерді жіктеу және белгілеу жүйесі; баспа платалары; радиоэлектрондық жүйелерді жобалаудың ақпараттық технологиялары; формальды және физика-математикалық модельдер; автоматтандырылған жобалау жүйелерінің құрылымы мен техникалық құралдары; жобалауды автоматтандыру жүйелері; радиоэлектрондық жүйелер конструкциясын қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Телекоммуникация және радиотехника жүйелерінде ақпаратты қабылдау және тарату кезінде сандық түрлендіру және сигналдарды өңдеу әдістерін оқу. Сигналдардың түрлері; сигналдарды модельдеу; шудың түрлері; сызықтық жүйедегі кездейсоқ процесті түрлендіру; сигнал-шу қатынасы; спектрлік талдау; корреляциялық талдау; Вейвлет талдау; интерполяция; сигналдарды фильтрлеу; сигналдарды модуляциялау және демодуляциялауды модельдеу; биттік қателік коэффициенті; энтропия, ақпарат теориясы; ықтималдықтарды есептеу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жылжымалы радиобайланыс жүйелерінің (ЖРЖ) құрылыс принциптері бойынша білімдерін қалыптастыру. Қазіргі заманғы ғарыштық және жерүсті радиобайланыс жүйелерін құру ерекшеліктері және олардың жаңа буын байланыс желілеріндегі рөлі; ғарыштық және радиорелелік радиобайланыс жүйелерінің жалпыланған функционалдық схемалары және олардың техникалық сипаттамалары; радиорелелік және спутниктік байланыс жүйелерін құрудың жалпы принциптері; жиілік диапазоны сандық радиобайланыс жүйелеріндегі модуляция және кодтау әдістері; трансивер аппаратурасы және радиорелелік және спутниктік байланыс жүйелерінің антенна-фидерлік тракті; трансивер аппаратурасының құрылысы; блок-схемалар; жиілік түрлендіргіштері; жиілікті тұрақтандыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәліметтерді қабылдап/таратуға арналған талшықты-оптикалық байланыс желілерін жобалау және параметрлерін есептеу технологияларын зерттеу. Ақпаратты тарату үшін жарықты пайдалану; сыну көрсеткішінің профилі; оптикалық талшық; талшықты-оптикалық байланыс желісін ұйымдастыру; оптикалық кабельдер; оптикалық күшейткіштер; сатылы талшықты жарық бағыттағышта оптикалық сәулелердің таралуы; сәулелердің түрлері; градиенттік талшықты жарық бағыттағышта оптикалық сәулелердің таралуы; талшықты жарық бағыттағыштарының модалары; ТОБЖ пассивті және белсенді компоненттері; ТОБЖ техникалық пайдалану негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Телекоммуникациялық жүйелерде кодтау әдістерін және ақпаратты қорғау құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Қауіптердің, қызметтердің және қауіпсіздік механизмдерінің жалпы сипаттамасы; қорғау топтарының классификациясы; ақпаратты криптографиялық қорғау принциптері; сандар теориясының элементтері; криптографиялық есептерді шешуге арналған Ферма және Эйлер теоремалары; шифрлау кестелері; шуға төзімді Хэмминг кодтауы; симметриялық және асимметриялық шифрлау; ақпаратты ашық кілтпен қорғау алгоритмі; CRC процедурасы; Хэш функциялары; криптоталдау; электрондық сандық қолтаңба.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Нормативтік-техникалық құжаттама талаптарына сәйкес телекоммуникациялық құрылғылардың негізгі параметрлерін өлшеу және өңдеу дағдыларын қалыптастыру. Өлшем бірлігін қамтамасыз етудің мемлекеттік стандарттары; аспаптарды метрологиялық қамтамасыз ету және өлшеу дәлдігі; өлшеу әдістері және жіктелуі; электрлік өлшеу әдістері және радиоөлшеу аспаптары; телекоммуникациядағы метрология, стандарттау және сертификаттау; телекоммуникациялық жүйелерде өлшеу жүргізудің ерекшеліктері; радиоөлшеу аспаптарына арналған бағдарламалық қамтамасыз ету; сандық қауіпсіздік сертификаттарының түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оңтайлы параметрлері және екілік хабарламалардың сигналдық көрінісі бар телекоммуникациялық жүйелерді жобалау мүмкіндігі. Телекоммуникациялық жүйелердің анықтамасы мен түсінігі; радиосигналдарды тарату негіздері; телекоммуникациялық жүйелердің жиілік аймағындағы шу мен сигналдарды талдау; аналогтық сигналдарды беру мен қабылдауды модельдеу; сигналды анықтау қатесінің ықтималдығы; сызықтық-инварианттық арна модельдері; шектелген жиілік диапазоны бар арналар бойынша сигналдардың цифрлық берілуі; өшуі бар көп жолақты арналар бойынша сигналдардың цифрлық берілуі; арнаның бұрмалануы болған кезде жүйені жобалау; тарату спектрінің байланыс жүйелері; заманауи телекоммуникациялық технологиялар 5G.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге телекоммуникациялық құрылғылардың электрмен жабдықтау жүйелерінің схемаларын құрастыру дағдыларын үйрету. Электрмен жабдықтау көздері; электр желісі; электрмен жабдықтау қондырғыларының классификациясы; электрмен жабдықтау қондырғыларына қойылатын техникалық талаптар; электрмен жабдықтау сенімділігі; қорғау шаралары; трансформаторлық қосалқы станциялар; аккумуляторлар; электрмен жабдықтау құрылғыларының электрлік бөлшектері; бір фазалы және үш фазалы түзету сұлбалары; тегістейтін сүзгілер; кернеу мен ток тұрақтандырғыштары; кернеуді түрлендіру, кернеуді түрлендіргіштер; тұрақты және айнымалы токтың үздіксіз қоректендіру көздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Табиғатта болатын оптикалық құбылыстар мен процестерді зерттеуде жарықтың толқындық қасиеттерінің ерекшеліктерін қарастыру. Жарық толқындары және олардың қасиеттері; сыну көрсеткіші; жарық толқындарының шағылысу және сынуы; жарықтың поляризациясы; Брюстер және Малюс заңдары; жарық интерференциясы; кеңістіктік және уақыттық когеренттілік; жарықтың дифракциясы; Гюйгенс-Френель принципі; дөңгелек саңлау арқылы Френель дифракциясы; Фраунгофердің саңылау арқылы дифракциясы; дифракциялық тор; кеңістіктік тор; рентген сәулелерінің дифракциясы; голография.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің радиотехника және телекоммуникация жүйелерінде қолданылатын виртуалды құрылғылардың басқару панелін құруға арналған графикалық бағдарламалау тілімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. LABVIEW бағдарламалық қамтамасыз ету ортасы; виртуалды құралдың құрамдас бөліктері; деректер түрлері; массивтер мен кластерлер; шартты және циклдік құрылымдар; мәліметтерді графикалық бейнелеу; файлдармен жұмыс істеу; сигналдарды фильтрлеу және манипуляциялау функциялары; мәліметтерді өңдеу реттілігі; виртуалды құралды құру, өңдеу және жөндеу; виртуалды құралдың ішкі бағдарламалары.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.