гуманитарлық білім бакалавры
Бағдарлама білім беру және ғылым, әлеуметтік-мәдени және мемлекеттік басқару саласындағы кәсіби қызметінде жүйелі тарихи білім берудің инновациялық тәсілдерінің негізінде мамандардың құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған.
Тарих
6B02205
Тарих
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзі тарихы
География
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы бойынша білімді қалыптастыру; Азия және Африка елдерінде Батыс державаларының отарлық саясатын ашу; Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі уақытта әлеуметтік-саяси және экономикалық дамуын сипаттау; ХІХ - ХХ ғ. ортасындағы Шығыстағы азаттық қозғалыстарды талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Азия және Африка елдерінің ортағасырлық тарихы туралы терең және жан-жақты түсініктерді қалыптастыру, олардың даму жолдарының ерекшелігі, Шығыстағы тарихи үрдістің ерекше сипатына себепші болған факторлар туралы; алынған білімді оқу орнын аяқтағаннан кейін теориялық және практикалық іс-әрекет процесінде, зерттеу және аналитикалық жұмыстаиқолдануға үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қоғамды зерттеудегі іргелі ғылым ретінде археологияның теориялық және әдістемелік тұжырымдары негізінде адам қоғамының даму кезеңдері мен заңдылықтары туралы жан-жақты және жүйелі түсініктерді қалыптастырады. Оқу курсы археология саласындағы нақты білімді, археологиялық зерттеулердің процедурасы мен әдістемесі туралы түсініктерді береді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табу қабілетін қалыптастыру, оларды жүзеге асыру алгоритмдерін әзірлеу және олардың нәтижелеріне жауап беруге дайын болу, әлеуметтік жауапкершілік тұрғысынан басқарушылық шешімдер мен іс-әрекеттердің салдарын есепке алу. Пән: ұйымның даму принциптерін және қызмет ету заңдылықтарын, ұйымның негізгі үрдістерін, мақсат қою принциптерін, ұйымдық жоспарлаудың түрлері мен әдістерін зерделеуге бағытталған.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – тарихи дереккөздерге сын жүргізу және тарихнамалық талдау жасау қабілетін дамыту. Пән тарихнамалық білімнің қайнар көзі мен негізінің табиғатын зерттеу; тарихи зерттеулердің деректанулық синтезін және сыни талдауын жүргізу; гуманитарлық білім жүйесіндегі тарихнаманың маңызын бағалау; деректанулық талдау және синтездеу әдістерін пайдалана отырып, дереккөздің ғылыми-танымдық құндылығын анықтауға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ежелгі дүние тарихының негізгі оқиғалары, ежелгі дәуірдегі көрнекті қайраткерлер туралы талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ежелгі өркениеттердің негізгі кезеңдерін, әлеуметтік даму заңдылықтарын түсінуді қалыптастырады. Пән мемлекеттердің тарихын, ежелгі мәдениетті; қазіргі шығыстану мен антикалық дәуірдің негізгі теориялық және әдіснамалық бағыттарды, дүние жүзі тарихы бойынша деректерді зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: капиталистік қатынастардың қалыптасуы мен дамуы, әлемдік капиталистік экономиканың біртұтас жүйесінің қалыптасуы, индустриялық және ақпараттық өркениеттердің қалыптасуы мен дамуы туралы теориялық білімді қалыптастыру; XVII – XXI ғасырлардағы батыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси, мәдени дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктері бойынша тұжырым қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаңа тарихтың екінші кезеңінде Еуропа және Америка елдерінің, халықаралық қатынастардағы дамуының негізгі тенденциялары мен ерекшеліктерін, негізгі фактілерді, саяси, халықаралық мәдени мәселелерін, тарихтың аса ірі тұлғаларын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру, қазіргі тарихнамадағы негізгі дерек көздері мен әдебиеттерді талдау арқылы көзқарас қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Батыс елдерінде соңғы уақытта орын алған саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени үдерістерді сипаттай және бағалай білуді қалыптастыру. Пән индустриалды қоғамның постиндустриялық даму сатысына өту динамикасын анықтайтын негізгі факторларды жүйелі білуді қалыптастырады, Еуропа мен Американың түрлі елдері мен аймақтарындағы тарихи оқиғалар мен құбылыстарды салыстырмалы зерттеу үшін теориялық негіз жасайды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының кеңестік дәуірі туралы объективті тарихи білім беру. Кеңес басшылығының іс-әрекеттерінің идеологиялық және практикалық мотивтерін түсінуге үйренеді, қарапайым адамдардың қарсылық пен бейімделудің көңіл-күйі мен стратегиясы талданады. ХХ ғасырдың ұлттық тарихына қатысты маңызды мұрағаттық дереккөздерді талдауға үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: теориялық экономикалық құралдардың көмегімен тарихи зерттеулердің жаңа әдістерін, сандық талдау әдістерін, статистикалық модельдеуді, өткендегі экономика дамуының альтернативті болжамдарын гипотетикалық модельдеуді қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми зерттеу нәтижелерін талдау және қорыту қабілетін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ежелгі дәуірден түркі кезеңіне дейінгі Қазақстан аумағындағы тарихи үрдістің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы толық түсінік қалыптастыру. Қазақстан тарихының ежелгі дәуірін номадтық өркениеттің контекстінде қарайды, жазбаша деректерге талдау, ғылыми түсінікті қолдану, тарихи зерттеулерде алынған кешенді білімді жүйелі қолданады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихының негізгі кезеңдерін, оның ішінде Ресей империясының Қазақстандағы реформалары мен эксперименттерін, Алаш қозғалысының тарихын, Кеңсетік жүйедегі Қазақстан тарихын, ХХ ғасырдың 20-30 жж. зобалаң, 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы КСРО-ның ыдырауының себебі ретінде, Қазақстанның тәуелсіздік алуын зерттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: отандық және шетелдік тарихнаманың теориялық тұжырымдамалары негізінде жаңа заман кезеңіндегі отандық тарихтың тарихи процестерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тарихи оқиғаларды, олардың заңдылықтарын анықтай отырып, талдау қабілетін қалыптастырады. Пән Қазақстанның жаңа дәуірдің тарихи даму процестерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің арнайы тарихи пәндер білімдерін олардың кәсіби қызметінде пайдалану қабілетін қалыптастыру. ҚТП принциптері мен әдістері, қазіргі заманғы арнайы тарихи пәндерде қолданылатын негізгі ұғымдар мен терминдердің мазмұны, арнайы тарихи пәндердің қалыптасу және даму тарихы, қалыптасу кезеңдері, қазіргі жағдайы, ҚТП тарихи және архивтанулық зерттеулеріндегі ерекшеліктері мен рөлдері қарастырылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің музейтану және музейлерді жіктеу саласындағы негізгі ұғымдары туралы білімдерін, музейдегі ғылыми жұмыс типтері мен негізгі түрлерін, құрылымын, музейлік экспозицияларды құру ерекшеліктерін және мазмұнын, музейлердің қызметіндегі мәдени-білім берудің мәні мен ерекшелігін қалыптастыру болып табылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстандағы мұрағат ісінің теориясы мен тарихын білу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мұрағаттану принциптері мен ғылыми әдістерін түсіну негізін, мемлекеттік және мемлекеттік емес қорлар бойынша құжаттарды ұйымдастыру үрдісіне қатысты дағдыларды қалыптастырады. Пән терминологиялық аппаратты, мұрағат құжаттарын пайдалану нысандарын, мұрағаттық құқық және мұрағат заңнамасын зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты орта ғасырларда Еуропа елдерінің дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіру дағдысын қалыптастыру. Пән Еуропа тарихындағы және әлемдік өркениет тарихындағы феодалдық кезеңнің маңыздылығын анықтауға, Еуропа елдерінің даму кезеңдерін анықтауға, медиевистиканың дереккөздік базасын классификациялауға, Батыс Еуропаның ортағасырлар тарихының кезеңдерін зерттеуде ғылыми принциптер мен тәсілдерді қолдануға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстанның орта ғасырлық тарихы бойынша негізгі теориялар мен концепцияларды білу. Оқу курсы ортағасырлық Қазақстан этностары мен мемлекеттерінің тарихи дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін талдау қабілетін қалыптастырады. Пән ортағасырлық Қазақстан аумағында болған тарихи үдерістерді зерттеуге және олардың орны мен маңызын анықтауға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі тарихи білімнің рөлін түсіну. Тарихи-гуманитарлық білімнің пәнін, қызметтерін, мәнін, тарихи категорияларды, тарихтың түрлері мен ғылыми пәндердің ерекшеліктерін, заңдылықтары мен себеп-салдарлық байланыстарын, цифлрық гуманистирка маңыздылығын түсіну; көмекші тарихи пәндердің негіздерін пайдалану; ғылыми білім негіздерін қолдану; тарихтағы азаматтық ұстанымды қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің тарихи танымның саяси өлшемімен байланысты негізгі ұғымдар мен оны инструментализациялау тетіктері туралы білімін қалыптастыру, өткен тарих пен қазіргі саясат пен мәдениеттің өзара байланысын; ұжымдық тарихи жадыны зерттеу және тарихи саясаттың мүмкіншіліктері мен шекаралары туралы пікірталастар саласындағы ғылыми зерттеулердің мәселелерін анықтайды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлеуметтік-гуманитарлық ғылым жүйесіндегі тарихи этнологияның орнын білу және түйсіну, оның әдіснамалық негізін, қазіргі әлемнің көптүрлілігін сипаттайтын, этникалық пен этникалық мәдениетті зерттейтін негізгі мектептер мен бағыттар жөнінде түсінік қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мектепте тарихты оқыту әдістемесі туралы терең және жан-жақты білімді қалыптастыру. Оқыту барысында мынадай аспектілер қаралатын болады: мектептегі тарихи білім беру әдістемесінде ғылыми –зерттеуді дамыту, мектептегі тарихи білім берудің қазіргі заманғы стратегиялары, мектепте тарихты оқытудың әдістері мен тәсілдері, тарихтың оқу курстарын жоспарлау, тарих сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Шығыс өркениеттерінің ортағасырлық тарихы, олардың даму жолдарының өзіндік ерекшелігі, Шығыстағы тарихи процестің ерекше сипатын анықтайтын факторлар туралы терең және жан-жақты білімді қалыптастыру; алған білімдерін оқу орнын бітіргеннен кейін теория мен тәжірибеде, зерттеу және аналитикалық жұмыста қолдануға үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Еуразия өркениеті ретінде Алтын Орданың қалыптасу және даму процесін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән: тарихи дамудың саяси, әлеуметтік-мәдени факторларын, ортағасырлық мемлекеттіліктің өркениеттік парадигмасындағы жеке фактордың рөлін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ауызша және жазбаша пікірлерде мамандығының негізгі терминологиясын қолдану үшін коммуникативтік және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру арқылы шет тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: оқу жоспары бойынша лексика, баяндамалар, презентациялар, түрлі кәсіби тақырыптар бойынша шолулар, сөйлесуді еркін білдіру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - студенттердің бойында діннің пайда болу, жұмыс істеу және даму процестері, оның теориясы, қоғам өмірінің басқа салаларымен байланысы туралы жан-жақты түсініктерді қалыптастыру; алған білімін практикада зерттеу және аналитикалық жұмыста қолдануды үйрену; дүниетанымдық диалогты сауатты жүргізуді үйрену, ойлау тәсілі мен іс-әрекеті өзгеше адамдарды түсіну өнерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің міндеттері – жалпы еуропалық классификация құзыреттілікке сәйкес келетін болашақта ақпараттық-лингвистикалық, консультативтік-коммуникативтік және аудармашылық қызметтің кәсіби мәселелерін шешу үшін пайдалануға мүмкіндік беретін көлемде шет тілін білетін маманды дайындауға бағытталады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сөйлеу әрекетінің төрт түрі: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым бойынша коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілік негіздерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми жұмысында пайдалану үшін шет тіліндегі мәтіндермен жұмыс істеуге жеткілікті білім негізін құрайды. Пән оқуға бағытталған: шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың формалары мен түрлерін.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдағы Еуропа елдеріндегі тоталитаризм тарихы туралы, тоталитарлық жүйенің даму кезеңдері туралы негізгі теориялық білімді меңгеру, саяси режимдердің идеологиялары мен мақсаттарының қарама-қайшылығын, типологиялық ұқсастығын, билікті нығайту және қолдану тетіктерінің ұқсастықтарын көрсету. Тоталитарлық режимдердің қалыптасуының тарихи алғышарттары мен себептерін, сондай-ақ олардың тарихи сахнадан кету себептерін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының кеңестік дәуірі туралы объективті тарихи білім беру. Кеңес басшылығының іс-әрекеттерінің идеологиялық және практикалық мотивтерін түсінуге үйренеді, қарапайым адамдардың қарсылық пен бейімделудің көңіл-күйі мен стратегиясы талданады. ХХ ғасырдың ұлттық тарихына қатысты маңызды мұрағаттық дереккөздерді талдауға үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: теориялық экономика тәсілдері көмегімен тарихи зерттеулердің жаңа әдістерін, сандық талдау әдістерін, статистикалық модельдеуді, өткендегі экономика дамуының альтернативті болжамдарын гипотетикалық модельдеуді қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми зерттеу нәтижелерін талдау және қорыту қабілетін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: Қазақстан тарихын қазақ мемлекетінің тарихы ретінде империялық тәжірибелер жүйесінде зерттеуді қарастыру. Бұл кезеңде Қазақстан Ресей мен Қытай империяларының ықпал ету аймағына енді. Ресейге енгеннен кейін қазақ қоғамындағы күрделі өзгерістер мен қатар, бүкіл Орталық Азияны толығымен жаулап алу мақсатында Ресейде көптеген тәжірибелер мен реформалардың объектісіне айналуына қатысты тұжырымдарды меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан Республикасының ұлттардың әлемдік қоғамдастығындағы орны мен рөлін анықтау қабілетін қалыптастыру, оның теңдестірілген және көпвекторлы сыртқы саясатының негізгі факторлары мен бағыттарын талдау. ҚР тәуелсіздігінің қалыптасу процесін; ҚР-ның Еуразия орталығы ретіндегі стратегиялық маңызын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қытай қоғамы мен мемлекет өмірінің барлық аспектілері туралы терең білім қалыптастыру. Оқу курсы Қытайдың өзіндік ерекшеліктерін, экономикалық жетістіктерін, тарихнамасының нәтижелерін талдаудың негізін қалыптастырады. Пән қоғамдық ойды, династиялық циклдардың мәселелерін, Қытайдың мәдени даму мәселелерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – студенттерде орта ғасырлардағы жалпы мұсылмандық және жаһандық тенденцияларды ескере отырып, тарих пен мәдени мұра туралы неғұрлым тұтас және объективті көзқарасты қалыптастыру. Хронологиялық тұрғыдан Х ғасырдан бастап Қазақ хандығы дәуіріне дейінгі аралықты қамтиды. Дереккөздері ретінде араб-парсы, түркілік шығармалар, археология, этнография, шежіре және т.б. мәліметтермен танысып, ғылыми айналымға тартуға дағдыланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Отан тарихының түйінді мәселелерін зерделеу негізінде дереккөздермен өз бетінше жұмыс істеу, тарихнамалық талдау және сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру. Әлемдік көшпенділіктің тарихы мен теориясы саласындағы заманауи білімдерін көрсету. Көшпелі қауымдардың ұлттық тарих саласында зерттелетін ғылыми құбылысқа көзқарасын түсіндіру үшін олардың жалпы даму парадигмасын түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Осман империясының тарихи дамуының негізгі компоненттері мен кезеңдерінің қалыптасу процесін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы негізін қалыптастырады түсіну тарихи процестің реформалау саласындағы экономикалық, әлеуметтік және саяси құрылымдардың Осман империясы. Пән Осман империясының саяси, этникалық және мәдени даму ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ресей мемлекетінің әлеуметтік-саяси және мәдени дамуының негізгі тенденциялары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән Ресей мемлекетінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған, Киев Русі, феодалдық князьдіктер, Ресей орталықтандырылған мемлекет, Ресей империясы, кеңестік және посткеңестік Ресей кезеңдері түсінідіріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің тарихи танымның саяси өлшемімен байланысты негізгі ұғымдар мен оны инструментализациялау тетіктері туралы білімін қалыптастыру, өткен тарих пен қазіргі саясат пен мәдениеттің өзара байланысын; ұжымдық тарихи жадыны зерттеу және тарихи саясаттың мүмкіншіліктері мен шекаралары туралы пікірталастар саласындағы ғылыми зерттеулердің мәселелерін анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тарихты оқыту әдістемесі туралы терең және жан-жақты білімді қалыптастыру. Оқыту барысында мынадай аспектілер қаралатын болады: тарихи білім беру әдістемесінде ғылыми –зерттеуді дамыту, тарихи білім берудің қазіргі заманғы стратегиялары, тарихты оқытудың әдістері мен тәсілдері, тарихтың оқу курстарын жоспарлау, инновациялық технологияларды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: түркі және Еуропа халықтарының мемлекеттік-саяси жүйесінің эволюциясының ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән Түркі әлемі мен Еуропа арасындағы кейінгі антикалық және орта ғасырлар дәуіріндегі өзара қарым-қатынас тарихының сирек дерек көздері негізінде, Шығыс пен Батыстың өзара іс-қимылының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті одан әрі жетілдіру және кез-келген тақырып бойынша алдын-ала дайындықсыз диалог үшін лексикалық қорлар мен грамматикалық құрылымдарға ие болу, мәтіннің әртүрлі түрлерін дәлелдеу, өңдеу, аннотациялау және талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: эссе түрлері, стилистикалық тәсілдер, тілдің бейнелеу-мәнерлеу құралдары, түрлі деректік мәтіндер меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сөйлеу және жазу практикасында шет тілінде мамандық бойынша негізгі терминдерді қолданудың тұрақты қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында меңгереді: шет тілінің фонетикасы, грамматикасы туралы негізгі түсініктемелерді қалыптастыру; өтілген материалдар көлеміндегі сөздердің тақырыптық топтарын білу; нақты ақпарат қолдану; сөйлеу этикетінің тілдік құралдарын қолдану; өтілген материалдар көлемінде монологты, диалогты сөйлеу түрлерін жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шет тілінде кәсіби қарым-қатынас үшін күрделі лексикалық, грамматикалық құрылымдарды қолдану қабілетін жетілдіру: шетелдік дереккөздерден кәсіби мазмұндағы ақпараттар ала алатын деңгейде білу; мамандыққа қатысты мәтіндерді сөздікті пайдаланып аудару; мәтіндерге талдау жасау, арнайы деректерді қолданып, мәселелік сұрақтарды құрастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Защита практики
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.