гуманитарлық білім бакалавры
Бағдарлама табиғи және тарихи-мәдени мұраны сақтаумен айналысатын ұйымдар, музейлер үшін музеология, ескерткіштану мен мәдениеттанудағы жалпыға белгілі концептуалдық білімдер негізінде кәсіби мәселелерді шешуге, тәуелсіз жұмысқа қабілетті, әлемдік кеңістікке бейімделген мамандарды дайындауға бағытталған
Музей ісі және ескерткіштерді қорғау
6B02206
Тарих
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзі тарихы
География
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1000000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мақсатын, мазмұнын және даму үрдістерін түсіндіру, нақты есептерді шешу үшін ең қолайлы технологияны таңдауды негіздеу. Ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістері, компьютерлік жүйелер мен желілердің архитектурасы, негізгі компоненттердің міндеті мен функциялары зерттелетін оқытылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-мәдениеттің негізгі мәселелерін, оның дамуының жалпы заңдылықтарын салыстыру және қорытынды жасау қабілеттерін қалыптастыру. Әр түрлі дәуір мен халықтардың мәдениет тарихы, дін мен мифология, әлемдік әдебиеттің, музыка мен театр өнерінің маңызды туындылары, көркем шығармашылық пен қабылдаудың маңызды ерекшеліктері қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-әлемдік мәдениет контекстінде ірі мұражайлардың даму тенденцияларын анықтау қабілетін қалыптастыру.<br/> Курстың мазмұны: әлемнің әртүрлі аймақтарында мұражайлардың пайда болу себептері мен жағдайлары, олардың даму ерекшеліктері, коллекцияларды қалыптастыру және толықтыру көздері, сондай-ақ қазіргі музей тәжірибесіндегі тенденциялар туралы ақпарат беру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттердің әртүрлі тарихи кезеңдерде материалдық мәдениет ескерткіштерін құруда қолданылатын технологияларды талдау және пайдалану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Әр түрлі дәуірлердегі мәдениет пен өнер объектілерін өндіруде қолданылатын тарихи технологиялар қоғамның даму деңгейін, оның ерекшеліктерін, эстетикалық идеяларын жақсы түсінуге көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты тарихи процестің заңдылықтарын, дүниежүзілік тарихтың терең мәселелерін зерттеу барысында пәнаралық білімді біріктіру қабілетін дамыту. Келесі мәселелер қарастырылатын болады: археологияның қалыптасу тарихы, оның салалары, зерттеу әдістері (далалық, зертханалық), сондай-ақ, көрнекті археологтардың қызметі және тарихтағы ең ірі археологиялық жаңалықтарға басты назар қойылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - музей аудиториясының түрлі санаттарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Келесідей мәселелер қарастырылатын болады: музей педагогикасы дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес келетін теория, тарих және әдістеме, үлкен жетістіктерге ие әр түрлі типтегі музейлердің музейлік ағарту бағдарламалары мен әлеуеті, сондай-ақ, қазіргі заманғы музей рөлін халыққа білім беру әсерінің маңызды факторы ретінде қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің мұражай экспозициялары мен көрмелерін жобалау қабілеттерін қалыптастыру. Пән оқыту барысында экспозицияны құрудың тарихы, теориясы, әдістемесі мен тәсілдері, көрмелердің классификациясы, музей қоры мен оларды жинақтау процесі, музей коммуникациясының негізгі нысаны ретіндегі рөлі, сондай-ақ музей қызметіндегі музей қызметкерлерінің ғылыми зерттеулерінің бағыттары қаралатын болады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің қазіргі этнологияның алдында тұрған негізгі мәселелерді талдау дағдыларын дамыту. Келесідей мәселелер қарастырылатын болады: әлем халықтарының классификациясы, этникалық психология және мәдениет, ұлтаралық қатынастардың ерекшеліктері, әлем халықтарының аумақтық орналасуы және олардың көші-қон процессі, этнологиялық зерттеу әдістері, этнология ғылымының мәселелері, тілдің, мәдениеттің, дін және мемлекеттің мәні мен олардың этникалық процестердегі рөлі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мұражайдың әртүрлі бөлімшелерінің (ғылыми, қор, экскурсиялық, білім беру бөлімдерінің) қызметкері ретінде ғылыми жұмысты жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Мұражайдағы ғылыми зерттеулердің мәні оның материалдық және материалдық емес мұра объектілерін жинақтаумен, өңдеумен және ғылыми айналымға енгізумен байланысты қызметінің бағыты ретінде, зерттеу бағыттары қаралатын болады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - мұражайда қор жұмысын жүргізу, коллекцияларды толтыру, іс қағаздарын жүргізу, әртүрлі материалдарды сақтау қабілеттерін дамыту. Келесідей мәселелер қарастырылады: қорды ғылыми ұйымдастыру, мұражайлық ескерткіштерді анықтау және іріктеу, оларды сараптау, мұражай қорына енгізу, атрибуциялау, зерттеу, жұмыс нәтижелерін арнайы құжаттарға құжаттау, сақтау жүйесін ұйымдастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән мұражайды басқару қабілетін қалыптастыруға, оның қызметін оңтайландыруға, келушілер саны мен музей пайдасын арттыруға арналған. Қарастырылатын мәселелер: мұражайдың коммерциялық емес мекеме ретіндегі ерекшеліктері, музей директорына қойылатын қазіргі заман талаптары, еңбекті ғылыми ұйымдастыру ережелері, жарнамалық және PR-кампанияны ұйымдастыру принциптері, музей фандрейзингінің негіздері, музей дүкенін құру ерекшеліктері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-музейтану мен музей ісінің негізгі бағыттарын түсіну қабілетін қалыптастыру. Музейлердің ғылыми-қор, зерттеу, экспозициялық-көрме, мәдени-ағартушылық, маркетингтік қызметі, музей ісінің тарихы, музейтанудың ғылыми білім саласы ретіндегі ерекшеліктері, оның құрылымы, ұғымдық аппараты, музейлердің классификациясы зерттелінетін болады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бейнелеу өнерінің туындыларын тарихи және көркемдік қайнар көзі ретінде талдай білу, сонымен қатар олардың мазмұнына түсінік беру.<br/> Өнерді дамытудың негізгі кезеңдері, пластикалық өнердің теориялық негіздері (кескіндеме, мүсін, сәулет), әлемдік өнердің негізгі стильдері, бағыттары, мектептері, өнертанудың негізгі ұғымдары, әлемдік өнердің жауһарлары қаралатын болады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің тарихи, мәдени және табиғи мұра ескерткіштерін сақтау мен танымал етуге арналған әр түрлі ұйымдардың қызметін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Әлемдік мәдени мұраны сақтау саласындағы заңнамалар қарастырылып, ескерткіштерді сақтау және қайта құру әдістері, оларды жіктеудің жолдары, сондай-ақ тарихи-мәдени нысандарды жоюға және ұрлауға байланысты бірқатар мәселелер қарастырылатын болады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің жергілікті және шет елдерге шығу туризмін дамытуда Қазақстанның және әлемнің басқа елдерінің тарихи-мәдени мұраларының маңыздылығын бағалау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Келесідей мәселелер қаралатын болады: туристік қалалар мен бағыттарды қалыптастыру мен дамытудағы музей және тарихи-мәдени туризмнің рөлі; туристердің әртүрлі санаттарының ерекшеліктері, туристік қызмет көрсетуді ұйымдастыру қағидаттары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу.
Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Батыс елдерінің тарихы бойынша негізгі теориялық білімді меңгеру, батыс қоғамының дамуын анықтаған әлеуметтік-экономикалық, саяси және рухани процестерді және оның орта ғасырлардан индустриялдық, одан ақпараттық өркениетке өту үдерісіндегі жалпы даму заңдылықтарын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттерге тарихи ескерткіштер туралы жалпы түсінік беру және олардың әртүрлі артефактілер мен материалдық мәдениет ескерткіштерін камералық өңдеу және сақтау саласындағы дағдыларын қалыптастыру. Далалық зерттеулер кезінде алынған артефактілерді зертханалық өңдеу зерттеу жұмысының маңызды компоненттерінің бірі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттер музей қызметіне қолданылатын қазіргі информатиканың жалпы теориялық жағдайын үйреніп, мәтін мен суреттерді өндеуде компьютер принциптерімен танысып, компьютерлік технологияны есеп-сақтау, ғылыми және реставрациялау, экспозициялық, көрмелік және музейдің баспа қызметінде қолдану тәжірибесін зерттеу, музейде нақты қолданылатын жүйемен және шетел музейлерінде, халықаралық ұйымдардың жұмысында қолданылатын жаңа ақпараттық технология енгізудегі тәжірибесімен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-тарихи жадыны әлеуметтік және мәдени тамырланған жеке басын баяндау ретінде зерттеу мәселелерін зерттеу. Курс тарихи жадыны әлеуметтік ұйымдастырудың ұлтшылдық, империя, (пост)социализм және неолиберализм және т.б., жад нысандары, әдістері мен орындары, баяндауыштан (тарихи мәтін, мұрағат, блог) вербальды емес (әсер ету, дене), Мәдени мұра және материалдық нысандарға дейінгі әдістерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстандағы мұражай ісінің тарихы туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Оқушылар оның негізгі кезеңдері, республика аумағында алғашқы мұражайлардың пайда болуы, заманауи мұражай желісі және ірі мұражай мекемелерінің қызметі туралы біледі. Отандық музей ісінің ерекшеліктері мен оның спецификасы осы пән аясында қарастырылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді Қазақстандағы этникалық топтардың этнографиясымен және оның қалыптасу тарихымен таныстыру. Этностардың материалдық және рухани мәдениеттері ерекшеліктері туралы ой қалыптастыру.
Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазақстан халықтарының полиэтникалық құрылу тарихы мен кезеңдері. Славян этностарының Қазақстан территориясына қоныстануы. Қазақстан территориясындағы балғарлар мен поляктар. Қазақстанның түрік халықтары мен дүнгендер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - музеология бойынша ең маңызды еңбектерді, музеология білімінің эволюция кезеңдерін сынға алу және оқылған дереккөздерге сүйене отырып, өзіндік қорытынды жасау қабілетін дамыту. Ғылыми білім саласы ретіндегі музеографияның ерекшеліктері, антика дәуірінен бастап бүгінгі күнге дейінгі аралықта жасалған негізгі еңбектер, әйгілі музеологтардың еңбектері және ірі музейлердің еңбектерінің мәселелері қарастырылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің көркем мәдениетті материалдық және рухани мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде бағалау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Утилитарлық және көркемдік функциялары бар көркемөнер бұйымдарын жасауға бағытталған шығармашылық қызметтің әртүрлі салаларын қамтитын бейнелеу өнерінің кең бөлімі ретінде сәндік-қолданбалы өнердің ерекшеліктері сияқты мәселелер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі қоғамда КСРО-дағы Саяси қуғын-сүргін туралы есте сақтау және талдау саласында жұмыс істейтін мемлекеттік емес мекемелердің жұмыс істеу проблемасына ену. Курстың мазмұны жеке естеліктердің орны мен рөлі және олардың формалары, тарихи деректерді жинау және талдау әдісі, оларды ұсыну, сақтау; әлеуметтік жарақат және тарихи саясат туралы мәселелерді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты өлкетанудағы әр түрлі дерек көздерінің рөлін, мағлұматтарының маңызын ашып көрсете отырып, өлкетану жұмыстарының негізгі бағыттарын айқындап, оның гуманитарлық ғылымдардың дамуына қалай әсер еткенін көрсету арқылы Қазақстандағы тарихи өлкетанудың тарихын және дамуын оқыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - Шығыс елдерінің тарихын әлемдік-тарихи үдерістер контексінде қарастыру, Шығыс елдерінің қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени даму ерекшеліктерін көрсету. Курсты оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады:Шығыс феномені: зерттеу тарихы және заманауи мәселелері; Шығыстың ежелгі өркениеттерінің пайда болу және даму тарихы; орта ғасырдағы Шығыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің этнографиялық материалдарды ғылыми зерттеу, оларды жіктеу және жүйелеу бойынша негізгі дағдыларын қалыптастыру. Келесідей мәселелер қарастырылатын болады: этнографиялық материалдарды жинаудың негізгі нысаны ретінде далалық этнографиялық экспедицияларды ұйымдастырудың рөлі мен принциптері; кез-келген экспедицияның сәттілігі үшін міндетті болып табылатын этнографиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесі және экспедициялық жұмыс тәсілдері.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.