гуманитарлық білім бакалавры
философиялық білімнің белгілі бір саласында мамандану мүмкіндігі бар, кәсіби қызметте классикалық және қазіргі заманғы философия мен әдіснама саласындағы базалық білімді еркін түсіндіруге, шығармашылықпен пайдалануға, сондай-ақ мемлекеттік мекемелер, қоғамдық бірлестіктер және т.б. ғылыми-зерттеу бөлімшелерінің (қорлар, орталықтар және т.б.) философия салаларында ғылыми-зерттеу, инновациялық және ақпараттық-коммуникативтік қызметті жүргізуге қабілетті гуманитарлық білімнің «бакалавры» академиялық дәрежесін беретін, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
Философия
6B02201
Философия және саясаттану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзі тарихы
География
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әлеуметтік-гуманитарлық білімнің тұтас жүйесі ретінде қоғам мен адам туралы Философия туралы терең түсінік беру. Курс студенттерді классикалық және қазіргі заманғы әлеуметтік философия мен философиялық антропологияның мәселелерімен таныстырады, әлеуметтік-философиялық ойдың тарихымен, оның негізгі проблемалық өрістерімен, қазіргі және постмодерндік қоғамдарды зерттеудің тұжырымдамалары мен теориялық тәсілдерімен таныстырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазіргі заманғы философиялық дискурс контексінде антик философиясының философиялық мәселелерінің өзектілігін ашып көрсетуге бағытталған. Курста бүткіл философиялық ой әлеміне ықпалын тигізген антик дәуірінің ең маңызды философиялық мектептері зерделенеді. Курс философияның антик даму кезеңін (Грекия және Рим) тереңдетіп зерттеуді, антик философиясының метафизикалық жүйелерін, эстетикалық, этикалық және саяси ілімдерін қарастыруды қамтиды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – философияның іргелі бөлімдері метафизика және онтологияның мәні мен мазмұны туралы түсінік қалыптастыру. Курс студенттерді шындықтың, дүниенің, болмыстың түпкі табиғаты жайындағы метафизикалық зерттеулермен, философия тарихындағы онтологиялық мәселелердің генезисі, қалыптасуы және дамуымен, онтология мен метафизиканың антик дәуірінен қазіргі кезге дейінгі негізгі ұғымдарымен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ежелгі ұлы философиялық мәселелердің қазіргі философиялық дискурс контекстіндегі өзектілігін ашуға бағытталған. Курс философия дамуының ерте кезеңін (Шығыс және Антика), ортағасыр философиясының негізгі мәселелерін зерделеуді; философияның негізін қалаушы түсініктерді оқытуды, философиялық ұғымдық құралдарды пайдалана білуді; антика және ортағасыр философиясының метафизикалық жүйелерін, эстетикалық, этикалық және саяси ілімдерін қарастыруды көздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқып-үйренудің мақсаты – студенттерде Еуропа ортағасыр философиясының тарихынан алған білімдерін кәсіби қызметінде пайдалана білу қабілетін қалыптастыру. Ортағасыр философиясының тарихы негізгі философиялық мәселелердің бастауларымен таныстырып, мәнін ашып көрсетеді, қоғам мен мәдениеттегі діннің, теологияның, философияның мәртебесінің өзгеруіне байланысты дүниетанымдық мәселелерді түсіндіруді түйіндеу мен шешудің тарихи өзгермелі жолын анықтауға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - араб-мұсылман мемлекеттерінің философиялық мұрасын терең зерттеуге бағытталған. Курс тарихи-философиялық бағытта. Курста философиялық идеялардың қалыптасуы және араб-мұсылман философиясының социомәдени және рухани сипаты қарастырылады, ислам мәдениет және философияның негізгі бағыттарының қалыптасуы, ислам мәдениетіндегі рационалистік дәстүр, Ортағасырлық араб-мұсылман философиясының қалыптасуына әсер еткен факторлар, оның даму кезеңдері
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – қазақ философиялық ойларын, оның тарихи даму үдерісінде зерттеу, студенттерді қазақ философиясы тарихының ерекшеліктерімен таныстыру. Курс студенттерді ұлттық философияның философиялық теорияларымен, идеяларымен, жетістіктерімен таныстырады. «Қазақ философиясы» пәнін оқу барысында студент ұлттық философияның негізгі концепттермін.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – қазіргі философиялық ойдың негізгі бағыттарын терең зерттеу. Пән ХХ-ХХІ ғасыр философиясының ерекшеліктерімен танысуға, ХХ ғасырда пайда болған жаңа философиялық тұжырымдамалардың негізгі идеяларын, постмодерндік философиялық дискурстың ерекшеліктерін, сондай-ақ әлемдік және отандық философияның қазіргі философиясының даму перспективаларын сыни түсінуге және талдауға үйретуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – философиялық білім алушы студенттерді латын тілінің негізгі элементтерімен және латын философиялық терминологиясымен таныстыру. Бүгінгі таңда латын тілі қандай да бір халықтың тілі болып табылмайтын себепті, курс бағдарламасы сөйлеу тәжірибесіне емес, мәтіндерді аудару мен талдауға көңіл бөледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ақиқатқа жету үшін, әлем жайлы жаңа ақпарат алу үшін, күрделі таным жолында жетістікке жету үшін логикалық ойлауды меңгері. «Логика» пәні логиканың негізгі теориялық ұстанымдарын жүйелі түрде оқуға бағытталған, логикалық ойлау және әртүрлі ұғымдарды, тұжырымдарды талдау қабылетін қалыптастыру, тәжірбие жүзінде туындайтын сан алуан мәселелердің логикалық шешімін табу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – логикалық ойлау дағдыларын және шешендік өнердің негіздерін олардың теориялық және қолданбалы аспектілерінің бірлігінде меңгерту. Пән логиканың негізгі теориялық ережелерін жүйелі түрде зерттеуге, студенттің жеке<br/> басын және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында белсенді сөйлеуге және шығармашылық әрекетке жүгінуге, сондай-ақ логикалық ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттері мен мазмұны туралы ұсыныс ретінде қалыптастыруға знечении іргелі бөлімнің метафизиканы философия. Бөлім зерттеулермен айналысатын, бейбітшілік пен болмыстың біртұтас ретінде табиғат философиясы метафизика бастапқы осындай. Бірінің мәндерін (ұғымдардың, санаттары, тәсілдеріне ойлау) барлық бойына дейін антикалық философия тарихы метафизика мәртебесін сақтайды орталық заманынан бері біздің күн.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерге негізгі идеялары Канта, Фихте, Шеллинга, Гегеля, Фейербаха философиялық ілімдерінде көрініс тапқан XVIII ғ. екінші жартысы мен XIХ ғ. неміс философиясының даму ерекшеліктері туралы мәлімет беру. Неміс классикалық философиясы-білімдік проблематика жаңа шешімге ие болып, танымды-логикалық тәсілдермен күрделі рухани-ментальды және мәдени көріністерді зерттейтін тарихи-философиялық пәндердің маңыздыларының бірі болып табылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – философияның іргелі бөлімдері метафизика және онтологияның мәні мен мазмұны туралы түсінік қалыптастыру. Курс студенттерді шындықтың, дүниенің, болмыстың түпкі табиғаты жайындағы метафизикалық зерттеулермен, философия тарихындағы онтологиялық мәселелердің генезисі, қалыптасуы және дамуымен, онтология мен метафизиканың антик дәуірінен қазіргі кезге дейінгі негізгі ұғымдарымен таныстырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ең маңызды теориялар мен тұжырымдамалар шеңберінде қалыптасқан орыс философиялық ойының дамуындағы негізгі кезеңдерді жүйелі зерттеу. Курс студенттерді проблемалық өріспен, зерттеу аппаратымен, философия, әдебиет пен діннің өзара байланысы тұрғысынан Ресейдің философиялық кеңістігінің даму логикасымен таныстырады; орыс философиялық ой шығармаларының классикалық корпусын зерттеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – алдыңғы философиялық дәстүрлермен салыстырғанда Жаңа заман философиясының негізгі идеялары мен ілімдерін сыни тұрғыдан түсінуге және талдауға үйрету. Ол категориялық аппаратпен, Қайта Өрлеу, Жаңа заман және Ағарту философиясының негізгі мәселелерімен және бағыттарымен таныстырады, сондай-ақ дереккөздер мен тарихи-философиялық әдебиеттерді оқуда сыни ойлау дағдыларын дамытуға негізделген.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – көпшілік алдында сауатты және дұрыс сөйлеу, ойды айқын және нақты жеткізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тиімді қарым-қатынасты жүзеге асыру, кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде полемиканы жүргізу үшін теориялық-әдіснамалық негізді құрайды. Пән көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу және сендіру өнері, қарым-қатынас психологиясы мен мәдениетін құру принциптерін зерттеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі социомәдени жағдайды сыни тұрғыдан қабылдау қабылеті қалыптастыру. Курс сыни ойлау принциптерін теориялық және методологиялық түсінуге бағытталған, сонымен қатар әртүрлі кәсіби немесе жеке жағдайларда оны қолдана білу қабылетін қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әлемдік және отандық зияткерлік дәстүрдегі тарих пен саяси философияның философиялық мәселелері туралы іргелі білімді қалыптастыру. Курсқа тарихтың мәні мен мақсаты, тарихи және саяси таным мәселелері, философиялық және саяси ойдың әртүрлі парадигмаларын талдау негізінде саяси шындықтағы маңызды философиялық бағдар алу мақсатындағы қазіргі саяси философия кіреді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: түркілердің дағдыларын қалыптастыру және дамыту тұжырымдамалары студенттері заңдылықтарын зерттеу негізінде мәдениет қалыптастыру философия талдау этнокультур.<br/> "Түрік философия" дүниетанымдық проблемаларын зерттеу нысанына, әлемдік және отандық философияның мәні, олардың жұмыс істеу және даму жүйесі кіреді, оның теориялық зерттеулер кешені алуына және өзекті тарихи философия алуан түрлері, үлгілері мен мәдени-тарихи өркениеттердің, тарихи даму үрдісінде түркі халықтарының тарихи философиясын зерттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс ХІХ ғасырдың ортасы - ХХ ғасырдың бірінші жартысына дейінгі философиядағы түрлі, қарама-қайшы бағыттарды байыптау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Курс позитивизм, марксизм, прагматизм, экзистенциализм, неокантизм және т.б. философиялық мектептер мен бағыттарды зерттеу, талдау және бағамдауды қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – қазіргі заманғы философиялық ойдың дамуындағы негізгі бағыттарды, парадигмаларды, үрдістерді терең зерделеу. Пән ХХ ғасырдың ортасы мен ХХІ ғасырдың басындағы философияның ерекшеліктерімен таныстыруға, ХХ ғасырда пайда болған кейінгі философиялық тұжырымдамалардың түйінді идеяларын, постмодерн философиялық дискурстың ерекшеліктерін және әлемдік, отандық философияның қазіргі заманғы философиясының даму перспективаларын сыни тұрғыдан байыптауға әрі талдауға үйретуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – қазіргі отандық және әлемдік философиядағы танымдық іс-әрекетке көзқарастар туралы терең түсінік қалыптастыру. Курс аясында эпистемологиялық мәселелердің қазіргі жағдайы, білім мен шындық, ұтымдылық пен релятивизм, шындық пен құбылыс, білім мен негіздеменің құрылымы мен шекаралары туралы сұрақтар ұсынылған. Қозғалатын мәселелер: интерсубективтілік, әлеуметтік эпистемология және т. б.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – студенттерде этикалық-философиялық білімнің әдіснамалық рөлін, философиялық білім мен мәдениеттің құрылымындағы этиканың орны мен рөлін түсінуді қалыптастыру. Курс этиканың қалыптасуының негізгі кезеңдерін терең зерделеуді, оны білім беру және ғылыми мақсаттарда дұрыс пайдалану үшін қажетті этиканың категориялық және әдіснамалық аппаратын игеруді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі қазақ философиясының тарихын оның шығу тамырынан бүгінгі күнге дейінгі аралықты талдай білу қабілетін қалыптастыру. Курста қазақ философиясының мәселелері талқыланып, А. Құнанбаев пен С.Құдайбердиевтің философиялық мұрасын терең қарастырады. Пәннің мазмұнына түпнұсқаларды талдау, Абай мен Шәкәрім философиясын салыстырмалы әдіснамасы мәнмәтінінде негізгі бағыттарын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – философия саласындағы кәсіби қызмет үшін қажетті негізгі құзыреттерді алу және жазу, фонетика, лексика, грамматика саласында әдеби және ғылыми араб тілінің базалық деңгейін қалыптастыру. Курс қорытындысы бойынша студенттер лексика мен грамматикалық модельдердің базалық ауқымын, сондай-ақ араб тілінің нормативтік сөйлеу айналымдарын меңгеруі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс араб тілін меңгерген мамандарды дайындауды жалғастырады, бұл оны болашақта әдеби және ғылыми араб тіліндегі философиялық мәтіндермен танысу құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді, студенттерге араб тілінде жазылған мәтіндермен кәсіби жұмыс істеуге мүмкіндік беретін нақты лингвистикалық және аударма білімі мен дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жалпы шаруашлықытың қалыптасу теориясы шеңберінде және қазіргі координация мен субординация тұрғысындағы бизнес негізі, принциптері, теориясы мен практикасының философиялық мәнін ашу. Курс шаруашылық философиясы мен бизнес философиясын қарастыруға араналған. Курсты меңгеру нәтижесінде жалпы шарауашлықтың қалыптасу тарихы экономикалық детерминация негізі мен тарихи дамуы аясындағы бизнес теориясы мен практикасын оқып зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – діни-философиялық тұжырымдамаларды салыстырмалы және сыни тұрғыдан талдау дағдыларын қалыптастыру. Курс діни ілімдердің философиялық, дін туралы білімнің эпистемологиялық негіздерін зерделеуге, қазіргі заманғы өркениеттің дамуындағы діннің негізгі қызметтері мен рөлін анықтауға арналған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тарихи-философиялық контекстегі білім философиясын терең оқып зерттеу. Тарихи даму аясындағы өазіргі білім саласының философиялық тұрғыдан дамуын көрсету. Классикалық еуропалық білімнің негізгі парадигмаларымен таныстыру. Пән қазіргі заманғы білім берудің даму жолдарын ақпараттық өркениеттің даму тенденциялары мен тұлға мәселелерін қарастыру мәнмәтінінде түсіндіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - логикалық ойлау дағдыларын заманауи логиканың әртүрлі бағыттарының ерекшелігі тұрғысынан меңгеру. Студенттер арасында ойлау мен диалогтың қисынды мәдениетін қалыптастыру үшін тек классикалық емес, сонымен қатар классикалық емес логиканың формаларын білуді талап етеді. Классикалық емес логика логикалық зерттеулердің кең саласы, ол шекарадан шығушы немесе, керісінше, классикалық логиканың және предикат логикасын шеңберін шектейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қоғам мәселерін адам философиясның негізгі мәселесі ретінде зерттеу. Курс әлеуметтік-философиялық мәселелермен таныстырады, қоғам феномені мәнін теориялық және тарихи-философиялық аспектіде ашады. Пән қазіргі қоғамның, соның ішінде адамның дерексіз адамға айналатын бұқаралық қоғам мәселелерін көпжақты қарастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты ХХ ғасырдағы әлеуметтік-саяси өзгерістерге және философиялық теориялардың өзгеруіне әсер еткен, Марксизм философиясының экономикалық және әлеуметтік-саяси доктрина ретінде қарастыру. Марксизмнің философиялық эволюциясы идеализмнен материализмге өтуде көрінді және экономикалық және қоғамдық-саяси көзқарастың қайта қарастырылуына негіз болды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде Қайта өрлеу дәуірінен бастап қазіргі уақытқа дейінгі мәдениеттің негізгі философиялық
тұжырымдамалары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, мәдениет, оның дамуының негізгі кезеңдері, мәдени және тарихи түрлері туралы терең түсінік қалыптастыру. Курс, сонымен қатар, мәдениеттің классикалық моделін оның әдіснамалық, сыни және жүйелік қызметтерінің бірлігінде қайта қарастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - бұқаралық ақпарат құралдары мен қоғам арасындағы қарым-қатынас мәнмәтініндегі коммуникациялық және коммуникациялық кеңістік құбылыстары туралы тұжырымдамалар мен парадигмаларды зерттеу. Пән адамның зердесі мен кәсіби, адамгершілік бейнесін қалыптастырудағы коммуникативтік технологиялардың негізі болып табылатын білімдер жүйесіне негізделген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - музыка феноменын жалпы адамзат санасы мен мәдениетінің дамуының аспектісі ретінде қарастыру. XXғ. музыка мен театрдың дамуына және әлеуметтік-мәдени маңыздылығына назар аударыладаы. Пән музыка философиясының пәндік саласын мәннің көзқарасы бойынша философия мен философиялық ойлаудың мақсатын анықтауға бағытталған.Музыкаға байланысты философиялық концепциялардың даму тарихы және драма теориясы көрсетілдеі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Неміс классикалық философиясы-білімдік проблематика жаңа шешімге ие болып, танымды-логикалық тәсілдермен күрделі рухани-ментальды және мәдени көріністерді зерттейтін тарихи-философиялық пәндердің маңыздыларының бірі болып табылады. Пәннің мақсаты - студенттерге негізгі идеялары Кант, мен Гегель философиялық ілімдерінде көрініс тапқан XVIII ғ. екінші жартысы мен XIХ ғ. неміс философиясының даму ерекшеліктері туралы мәлімет беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің игерілу мақсаты постмодернизм философиясы шеңберінде қазіргі заманғы әлеуметтік үрдістерді талдау дағдыларын дамыту. Постмодернизм бір айқын ділдің мінездемесі ретінде, адамның танымдық мүмкіндіктері мен әлемді қабылдаудағы ерекше тәсіл арқылы әлемдегі рөлі мен әлемді сезіну, бағалаудың тұжырымдамасының сипаты ретінде әрекет етеді. Курс шеңберінде постмодернизм философиясының негізгі өкілдерін қарастырылады: Дж.Ф.Лиотар, Дж.Деррида, Дж.Делез, М.Фуко, және басқалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ақыл-ой туралы ғылыми даму көзқарастары мен тарихи-философиялық негізде сана құбылысы мәселелерінің теориялық-әдістемелік және философиялық толық көрініс, сондай-ақ, ішкіфилософиялық, пәнаралық рефлексиялар мен гуманитарлы рефлексиялар алу. Бұл курс заманауи сана философиясының маңызды мәселелерімен таныстырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – негізгі тілдік дағдыларды меңгеруді қамтамасыз ететін түрік әдеби және философиялық тілін үйрену. Қазіргі түрік тілі – фонетика, нормативтік грамматика және лексика саласындағы білім мен құзыреттілікті меңгеру, сондай-ақ түрік тіліндегі заманауи философиялық мәтіндермен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тілді философиялық талдаудың ерекшеліктері жайлы нақты түсінік беру. Классикалық және қазіргі заманғы философиялық мәтіндер негізінде философияның лингвистикалық мәселесі қарастырылады. Басты зерттеу объектісі ретінде тіл мәселесін қарастыратын философия, яғни аналитикалық философия, қазіргі философиялық герменевтика, феноменология қарастырылады, сонымен қатар классикалық мәтіндерге баса назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - уақыт феноменын адам болмысының формасы және әлеуметтік таным мен әлеуметтік жобалау шарты ретінде қарастыру. Курс табиғи және әлеуметтік ортаның тіршілік формасы ретіндегі уақыт феномені мәселесімен таныстырады. Уақыт мәселесінің қалыптасу тарихымен, оның қазіргі философиядағы негізгі аспектілерімен таныстырады және әлеуметтік территорияландырудағы уақыт мәселесінің алатын орнын оқып зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты феноменологияның әдіснамалық құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән тарихи- философиялық сипатқа ие, әлеуметтік және философиялық зерттеулердің түрлі салаларындағы феноменологиялық әдіснаманың ерекшеліктері мен артықшылықтары туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – философияны шындықты ғылыми-теориялық, сондай-ақ көркемдік деңгейде игерудегі, күнделікті сана шеңберінде өзінің бейнесін тапқан дүниетанымның ерекше формасы ретінде оқытады. Курстың мазмұнында мәдени мұра формасында көрсетілген философиялық мұра мәселелері толығырақ қарастырылады. Курсты игеру барысында студенттер философиялық білімнің формаларымен, халық шығармашылығында сақталған даналықпен, мақал-мәтелдермен, заманауи өнермен танысатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Батыс пен Шығыстың әртүрлі философиялық, мәдени теориялары негізінде компаративистикалық зерттеулердің негізгі қағидалары және бағыттарымен танысу, ұқсас философиялық парадигмалар тұрғысынан батыс және шығыстың философиясына салыстырмалы талдау жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - XX ғасыр философиясындағы адам болмысының қайталанбас ерекшеліктеріне екпін түсіре отырып, адамды иррационалды деп жариялаған ерекше бағытты қарастыру. Философиялық экзистенциализм ілімі әрбір шындық пен әрбір іс-әрекеттің белгілі бір ортаны және адамның субъективті болуын болжайтын доктрина ретінде түсіндіреді. Экзистенциализм философиясы адамзат жолықтыратын сыни және дағдарыстық жағдайларда мәселені қарастыру ерекшелігімен өзекті болып табылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді ежелгі дәуірден XX-XXI ғасырлардағы эстетикалық теорияларға дейінгі эстетикалық ой тарихындағы негізгі кезеңдермен, бағыттармен және тұжырымдамалармен таныстыру. Курста эстетиканың философиялық циклдің ғылымы ретіндегі ерекшелігі ашылады, қазіргі эстетикалық ілімдердің өзекті теориялық мәселелері талданады; эстетикалық зерттеу стратегияларының синхронды және диахроникалық әртүрлілігі көрсетіледі.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.