әлеуметтік-педагогикалық қызметтің әдіснамасы, теориясы мен практикасы саласында іргелі білімі бар жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
8D01801
Философия және саясаттану
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттарда академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру және өзінің ғылыми идеяларын академиялық стильде жоғары рейтингті журналдарда ғылыми жарияланымдарды дайындау, халықаралық ғылыми конференцияларда сөз сөйлеу, педагогика және психология саласында докторлық диссертацияны жазу. Пән педагогикалық, психологиялық ғылымдағы академиялық жазудың стилі мен құрылымының ерекшеліктерін түсінуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – оқу-зерттеу қабілеттерін дамыту, ғылыми жобаны әзірлеу; талдау, әдістерді қолдану.<br/> Негізгі аспектілері: әдістемелік құралдарды меңгеру, зерттеуді жоспарлау және жүргізу дағдыларын дамыту, мәліметтерді, статистикалық әдістерді (SPSS пайдалануды қоса), зерттеу нәтижелерінен қорытындыларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру, өз бетімен ғылыми қызметке дайындалу, конференцияларда зерттеу нәтижелері. ғылыми мақалалар жаза білу.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагогика философиясы мен әдіснамасы, педагогикалық зерттеу әдістемесі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, зерттеу мәдениетін дамыту, докторлық диссертацияны орындау барысында әдістемелік әлеуетті іске асыру дағдыларын қалыптастыру.<br/> Пән аясында философиялық мектептер мен концепциялар зерттеліп, білім берудің мақсаттары мен міндеттері, зеттеудің дизайн, тұлғаны қалыптастырудағы студент пен педагогикалық процестің рөлі, педагогикадағы этика мен мораль негіздері туралы сұрақтар зерттеледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-докторанттардың рухани-адамгершілік мәдениетін қалыптастыру, рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану идеяларының даму тарихымен, өзін-өзі тану бойынша қазіргі заманғы концепциялардың мазмұнымен, білім берудегі өзін-өзі тану бойынша технологияларды әзірлеу және қолдану тәжірибесімен таныстыру; дамудың әртүрлі сатыларында адамның өзін-өзі тану және дамыту бойынша қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен технологиялардың негізгі сипаттамаларын ашу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: докторанттардың критериалды бағалау жүйесін меңгеруіне ықпал ету, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қамтамасыз етудің нормативтік-құқықтық базасын түсінуді қалыптастыру; функционалдық сауаттылық параметрлерін жобалау ерекшеліктері; математикалық және ғылыми жаратылыстану сауаттылығы. Курсты оқу барысында нәтижеге бағытталған стандарт ретінде мақсат ретінде өмір сапасының көрсеткіші ретінде функционалдық сауаттылықтың мәні ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Евразиядағы білім беруді дамытудың жаңа тенденциялары негізінде қазіргі әлеуметтік-мәдени және білім беру шынайылығын сыни талдау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Аталмыш курс әлеуметтік-педагогикалық контексте мемлекетаралық интеграцияның нысандары мен ерекшеліктерінің өзгеруін белсендендіреді. Пәнді оқу барысында интеграция ұғымының мәні, тарихы,шығу тегі, евразияшылдық феномені, тұжырымдамалар, білімнің шынайылығы ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: балаларды қорғау және жастар үшін әлеуметтік қызметтер мен әлеуметтік ортаны дамыту бойынша Қазақстанның заңнамалық базасын талдау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында қазақстандық ғылыми мектептер мен жастардың әлеуметтенуін зерттеу бағыттары ашылады, докторанттар әртүрлі деңгейдегі жастар саясатын бағалау өлшемдері мен параметрлерін әзірлейді,әлеуметтік орта зерттеуін жүргізеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өмірлік дағдылар мен әлеуметтік құзыреттіліктерді қалыптастыру мәселесіне тұтас көзқарасты дамыту, күшті және әлсіз жақтарын, ұжымдық істерге қатысу тәуекелдерін талдау; білім алушылардың өмірлік дағдыларын, әлеуметтік құзыреттіліктерін дамыту, білім беру және отбасы ұйымдарының практикалық тәжірибесіне зерттеулер жүргізу және талдау жасау. Курс өмірлік дағдылар мен әлеуметтік құзыреттіліктерді практикалық талдау және зерттеу тәжірибесін алуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – білім беру нәтижелерін бағалаудың халықаралық тәжірибесін, педагогикалық өлшем нәтижелерін латентті-құрылымдық талдау негіздерін талдау және түсіндіру, педагогикалық өлшеуіштерді қолдану мәселелері бойынша кеңес беру қабілетін қалыптастыру. Курс білім берудегі тестілеудің генезисін, тестілеу ұғымдары мен функцияларын зерделеуге; білім берудегі тестілеудің рөлін анықтауға; тестілеуді ұйымдастыру және өткізу мәселелерін зерделеуге; квалиметриялық құзыреттілікті дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сапалық және сандық деректерді талдау, түсіндіру дағдыларын қалыптастыру; деректермен жұмыс істеудің қазіргі құралдарын пайдалана отырып сандық және сапалық зерттеулердің деректерін өңдеу, түсіндіру; статистикалық талдау, деректерді математикалық өңдеу дағдылары. Курс білім берудегі сандық және сапалық зерттеулердің жалпы сипаттамасын ашуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаңа білім беру парадигмасында оқытудың эволюциясын, ерекшеліктерін, түрлері мен стратегияларын анықтау, оқыту стратегияларының табыстылығын зерттеу дағдысын қалыптастыру; сыни ойлауды дамыт әдістемелерін қолдану. Курс "оқыту стратегиясы" ұғымын, сұрақ тарихын және қазіргі дискурстарды ұғынуға бағытталған.Докторанттарды сыни ойлау теориясына бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушылардың сандық сауаттылығын талдау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру; олардың сандық сауаттылығының дамуын жобалау және болжау қабілеттерін дамыту. Курс "Цифрлы Қазақстан" бағдарламасын дамыту жағдайында маңызды және сандық буын және сандық азаматтық ерекшеліктерін, АКТ саласындағы қазақстандық ғылыми мектептерді зерттеуге, оқушылардың сандық сауаттылығына шағын-зерттеу жүргізуге және докторанттардың диссертациясын жазуға бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.