философия докторы (PhD)
мемлекеттік, халықаралық, ғылыми-зерттеу, оқытушылық, сараптамалық, ұйымдастыру-басқару қызметі, талдау және консалтинг салаларында сұранысқа ие жоғары білікті мамандарды даярлауға бағытталған.
Дінтану
8D02203
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –академиялық дискурс ерекшелігін ескере отырып әр түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндер жасау, өзіндік идеяларын құрылымдық тұрғыдан баяндау қабілетін қалыптастыру, ғылыми мәтіндердегі нормативті-стилистикалық қателерді талдау, докторлық диссертация тақырыбы, таңдап алынған бағытына сай ғылыми мәтіндерді құру
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –докторанттардың таңдап алған бағыт, дайындық саласында заманауи ізденіс әдістерін меңгеру, ғылыми ақпаратты өңдеу және қолдану ісінде шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру, сонымен бірге жоспарлау, ұйымдастыру және ғылыми-зерттеу қызметін кезең-кезеңмен өткізу, кешенді зерттеуді жобалау және жүзеге асыру ғылыми-біліктілік жұмыс (диссертация) тақырыбына сәйкес зерттеудің эмпирикалық базасымен ғылыми-эксперименталды жұмыс жүргізу қабілетін дамыту
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жүйелі түсінуді, тұжырымдамалық бағдарламаларды, теориялық мәселелерді, әдіснамалық тәсілдерді, дінтану әдіснамасын зерттеу әдістерін визуализациялау қабілетін қалыптастыру; әдіснамалық материалды аннотациялау; олардың нәтижелерін әлеуметтік бағдарламаларға енгізу процесін үйлестіру.<br/> Пән зерттеу объектісі туралы ақпаратты өңдеу үшін жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, дінтану талдауының инновациялық әдістерін, дінтану әдіснамалық ресурсын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мемлекет пен дін арасындағы қарым-қатынасты сыни тұрғыдан талдау, ықтимал салдарларын болжау, құрылымның мүмкін жолдары мен тәсілдерін жасақтау, үлгісін әзірлеу, мемлекет пен дін арасындағы қарым-қатынастарды жаңғыртуға инновациялық элементтерді енгізу нұсқаулықтарын әзірлеу;<br/> Пән мемлекет пен діни бірлестіктердің қарым-қатынасы: үрдістері мен перспективалары, діни жағдай және Қазақстанның мемлекеттік-конфессиялық қатынастарының дамуының теориялық ұстанымдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқып-білудің мақсаты – культтік тәжірибенің негізгі түрлері мен мағыналарына әдістемелік принциптерді, сыни тұрғыдан талдау жасау қабілетін дамыту, сонымен қатар қазіргі жаңа діни ағымдардың діни ілімінің мазмұнын, құрылымын және ерекшеліктерін зерделеу.
Пән әлемдегі альтернативті діни топтардың және идеялардың таралуын, олардың қызметін жіктеу және мемлекеттік құқықтық реттеу мәселесін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі дінтанулық, философиялық, әлеуметтік-саяси, психологиялық мәселелерді сыни талдау, гуманитарлық ғылымдардағы өзгерістердің негізгі тенденцияларын қалыптастыру. Пән салыстырмалы дінтану, теориялық және эмпирикалық дінтану, мектептер мен қазіргі заманғы теориялардың бағыттарын, олардың арасындағы концептуалды айырмашылықтарды, дінтанулық пәндерді оқыту мәселесін, дінтану зайырлы, ғылыми және діни-теологиялық түсініктерді оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әртүрлі ғылыми-философиялық, діни жүйелердегі өлім феноменін қабылдау тарихының негізгі кезеңдерін қалпына келтіру сондай-ақ діни кешеннің негізін құраған әртүрлі діни формаларды, «қасиетті жазбалар» мәтіндерін, діни және философиялық еңбектерді жан-жақты зерттеу
қабілетін қалыптастырады. Пән заманауи діни антропология және танатологияның мәселелері мен құрылымын, курс методологиясын, ерекше аппараты зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы жаңа діни қозғалыстардың қалыптасуының әдіснамалық принциптерін сыни талдау қабілетін қалыптастыру, негізгі түрлерін қалыптастыру, діни практиканың мәні, мазмұны, құрылымы, діни ілімнің ерекшеліктері.
Докторант пәнді зерделеу нәтижесінде келесі біліктілікке ие бола алады:
1. қазіргі заманғы діни зерттеулер тұрғысынан жаңа діни бірліктердің доктриналық және басқа ерекшеліктерінің сипаттамаларын, олардың қазақстандық қоғам өміріндегі орнын, халықтың, соның ішінде жастардың әртүрлі топтарының арасында жаңа діни қозғалыстардың таралу дәрежесін, формаларын, тәсілдерін, тәжірибесін көрсете алады;
2. қазіргі әлемдегі, Батыста, Қазақстанда ЖДАның діни ілімдері мен қызметтерін, оның ұйымдастырылуын, тарихын, пайда болу себептерін қайта қалпына келтіре алады;
3. жаңа діни ағымдардың қызметін мемлекеттік-құқықтық реттеу жолдарын түсіндіру;
4. жаңа діни қозғалыстардың түпдеректік мәтіндерінің мазмұны мен негізгі идеяларына сын-пікірмен қарау;
5. ЖДА табиғаты жайлы зерттеулердің тұжырымдамалық бағдарламаларының көзқарастары мен негізгі әдіснамалық тәсілдері жайлы біледі, олардың жіктелуін, ЖДА-дың заманауи ерекшеліктері мен тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау әдістерін меңгеру арқылы жүйелі түсінігі қалыптасады;
6. Қазақстан, Орталық Азия халықтарының діни мінез-құлқындағы, санасы мен коммуникацияларындағы күтілетін өзгерістерді болжау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды рецензиялау және әзірлеу;
7. жаңа діни қозғалыстар ілімдерінің әртүрлі ерекшеліктерін зерттеу әдістерінің кешенін синтездеу;
8. діни практиканың әдіснамалық принциптері мен негізгі түрлері мен мағынасын, діни ілімнің мазмұнын, ЖДА діни ілімінің құрылымы мен ерекшеліктерін сыни талдау және бағалау, олардың негізінде олардың идеяларын синтездеу және нәтижелерін ғылыми баяндама немесе есеп түрінде түсіндіру.
Курс ЖДА арналған зерттеу нәтижелерін талдау және осы саладағы дінтанулық зерттеулерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастырады. Пәнді оқыту кезеңде келесі аспектілер қарастырылады: Жаңа діни ағымдардың жіктелуі. Жаңа діни қозғалыстардың таралуы мен белсенділігі. Қазіргі діни сектанттылық. Жаңахристиандық ағымдар. Соңғы өсиет шіркеуі. Жетінші күн адвентистері. Евангелшіл христиандар. Иегова куәгерлері. «Соңғы күн әулиелерінің Иисус Христос шіркеуі» (мормондар). Қазіргі ислам ағымдары. Қазақстандағы жаңа исламдық қозғалыстар. Дүниежүзілік Ахмадия мұсылмандар қауымы. Бахай ағымы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ислам болмысын тарихи объективтілік және заманауи әдістемелік бағыттар тұрғысынан талдау қабілетін қалыптастыру, дәстүрлі қазақ қоғамы тұрғысынан ислам теологтарының фундаменталды жұмыстарын бағалау;
Докторант пәнді зерделеу нәтижесінде келесі біліктілікке ие бола алады:
1. ислам теологтары мен ғалымдарының фундаменталды еңбектерін қазіргі шындық тұрғысынан бағалау;
2. кәсіби қызметтің түрлі салаларында өкілдік-делдалдық қызметтерді жүзеге асыру және координациялық құрылымдардың жұмысын ұйымдастыру мен басқару;
3. мамандану аймағының елдерінде қоғамдық-саяси институттурдың қалыптасуы мен қызметіне діни және діни-этикалық ілімдердің ықпалы мен сипатын анықтау;
4. ислами ғылыми зерттеулер жүргізудің принциптері мен әдістері және ғылыми-зерттеу жобаларда жұмыс істеу;
5. қазақстандық дәстүрлі қоғамдағы ислам мәселелері мен сұрақтарын сараптау;
6. қайнаркөздік негізгі, теоретикалық және классикалық материалдардың кең легін қолдану;
7. ислам бойынша дәрістік курстарды оқып және семинар сабақтарын жүргізе білу, әдістемелік материалдарды жасау;
8. ғылыми-дерекнамалық материалдар, ғылыми мақалалар, оқу-әдістемелік бағдарламаларды жасап шығару, дінтану саласында ғылыми-зерттеу жобаларымен жұмыс жасау.
Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: Қазақстанның тарихи және мәдени кеңістігінде діни дәстүрлер; Ханафи әдіснамасы мен идеалогиясының мәнін және оның қазақи діни санаға әсері; исламның негізгі қайнаркөздері; Ханафи мазхабы шеңберінде суннит исламының негізгі қағидалары мен ойлары; Ханафи суннизмі негізінде ислам мен дәстүрдің ара-қатынасы; қазақтардың рухани мұрасы мен діни дәстүріне тән әмбебаптылық пен ерекшелік; қазақ дәстүрлі қоғамындағы әйелдердің орны.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Пәннің мақсаты «Діни негіздегі исламофобия және стереотиптер» курсы арнайы әдебиетті, сонымен қатар шетелдік (батыс, түрік, араб, ресейлік) және қазақстандық БАҚ сараптау негізінде діни тұрғыда исламофобия мен әлеуметтік-психологиялық стереотиптер түсінігінің теоретикалық-сараптамалық және дінтанушылық зерттеулерін үйретеді. Докторант пәнді зерделеу нәтижесінде келесі біліктілікке ие бола алады:
1. ислам дінін және ислам тұжырымдамалық доктриналарын зерттеуде тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру;
2. исламды зерттеудегі стереотиптік тәсілдерді сын тұрғысынан анықтау;
3. исламофобияның пайда болуының контекстілерін, исламофобия феноменін зерттеудегі исламтанулық дискурстың мәселелерін талдау;
4. мәтінді сараптау барысында ислами компаративистиканың герменевтикалық тәсілдері мен әдістерін қолдану;
5. қазіргі заманғы шындыққа сай ислам теологтары мен зерттеушілерінің негізгі жұмыстарын бағалау;
6. қайнаркөздік негіздегі, теоретикалық және классикалық материалдардың кең легін қолдана білу;
7. Аймақ елдеріндегі әлеуметтік-саяси институттардың қалыптасуы мен жұмыс істеуіне діни және діни-этикалық ілімдердің дәрежесі мен әсер ету сипатын анықтау;
8. исламның ғылыми зерттеулерін жүргізудің негізгі принциптері мен әдістерімен және
ғылыми-зерттеу жобаларында жұмыс істеу.
Докторанттардың саяси, діни өмір саласындағы күрделі құбылыстар мен үрдістерді өңдеу, аннотациялау, жасау, талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: Қазақстанның діни кеңістігінде исламофобия және стереотиптер; исламофобияның негізі және оның идеологиясы; исламофобияның діни санаға әсері; исламның негізгі қайнар көздері; ханафи мәзһабы шеңберіндегі исламның сүнниттік идеологиялық негізі мен негізгі принциптері; сүнниттік ханафи мәзһабы аясында ислам мен дәстүрдің арақатынасы; исламның «ханафи мәзһабы», «саяси ислам» және діни либерализм идеологиясын арасындағы негізгі айырмашылықтар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі әлемдік тәртіптің дамуына әр түрлі діндердің әсері туралы кешенді түсініктерді сыни талдау қабілетін қалыптастыру, қазіргі халықаралық қатынастардағы діни фактордың рөлін қалыптастыру, барынша қолайлы басқарушылық шешімдерді жасау
Докторант пәнді зерделеу нәтижесінде келесі біліктілікке ие бола алады:
1. адамның ар-ождан мен діни сенім бостандығына, еркін этномәдени дамуға және ұлттық өзін-өзі білдіруге құқықтарын қамтамасыз ету саласындағы зерттеулердің негізгі әдіснамалық тәсілдері мен тұжырымдамалық бағдарламаларын түсіндіру;
2. келіссөздер жүргізу және басқарудың барынша тиімді шешімдерін қалыптастыру үшін діни сананың ерекшеліктерін қолдана алады;
3. дипломатиялық және іскерлік хаттамалардың, этикеттердің негізгі білімдері мен тұрақты дағдыларын тәжірибеде қолдана алады;
4. конфессияаралық, этносаралық диалог жүргізу және консенсустық режимді қалыптастыру үшін әлемдік діндердің ережелеріне жүгіне алады;
5. бейбітшілік пен келісімде өмір сүретін адамның қарым-қатынасы ретінде, төзімділікті мәдени бағыт ретінде тұжырымдайты:
6. діни ұйымдармен сындарлы өзара іс-қимыл және діни - саяси экстремизмге қарсы әрекет ету бағдарламаларын ілгерілетуге жәрдемдесу;
7. қойылған мақсаттардың шеңберінде келіссөздерді, хат алмасуларды, диалогтарды шет тілінде жүргізеді;
8. діни үрдістерді ғылыми бағалау және болжау негізінде ғылыми баяндама, мақала түрінде алынған нәтижелерді ұсыну және олардың айырмашылықтары.
Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: әлем елдері мен өңірлерінің діни дәстүрлерінің негіздері, діндердің жіктелуі, діндердің түрлі типтері мен саяси жүйелердің өзара әрекеттесу модельдері. мемлекеттік-діни саясатты іске асырудың негізгі қағидаттары. Қазақстан халықтарының діни және мәдени мұралары, зайырлы мемлекет және ар-ождан бостандығы қағидаларының негізіндегі мемлекеттік-діни қатынастар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты діни дәстүр және діни сана феноменін зерделеу кезінде тарихи-логикалық, герменевтикалық және компаративистік талдаумен айналыса білуді қалыптастыру.
Докторант пәнді зерделеу нәтижесінде келесі біліктілікке ие бола алады:
1. дәстүрлер мен модерн өзара іс-қимылына негізделген Қазақстанның қазіргі заманғы мәдени парадигмасын диалогтық құрастыру, дәстүр, дәстүр феномені зерделеудегі әдістемелік тәсілдерді мониторингілеу;
2. ауқымды деректанулық базалық, теориялық және классикалық материалды жүйелеу;
3. толерантты діни сананы қалыптастырудағы діни дәстүрлер онтологиясының мәселелері мен мәселелерін талдау;
4. қазіргі заманғы әдіснамалық ұстанымдар тұрғысынан түркологтардың, исламтанушылардың, дінтанушылардың іргелі жұмыстарын қолдану;
5. ғылыми-деректану материалдарын, ғылыми мақалаларды, оқу-әдістемелік бағдарламаларды өңдеу;
6. дайындық бейініне сәйкес оқу пәндері бойынша оқу-әдістемелік құжаттамаларды жобалау;
7. діни сананың гносеологиялық моделіндегі тіл мен символдың орны мен мәнін ашу;
8. қазіргі діни сананың жағдайын зерттеу және оған манипуляциялық технологиялардың әсерін ашу.
Курс ғылым мен бүкіл мәдениетті дамыту үшін маңызды дүниетанымдық маңызы бар сананың қазіргі заманғы ғылыми-философиялық түсініктері мен әдіснамасын әзірлеуге, сондай-ақ жоғары оқу орындарында курсты оқытудың теориялық деңгейін арттыруға бағытталған. Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: дінтанулық пәннің теориялық-әдіснамалық қоры және категориялы-түсініктік аппараты; Қазақстанның мәдени кеңістігіндегі діни дәстүрлердің іргелі тарихилық, руханилық және мәдени-әлеуметтік мағынасы; діни-рухани дәстүрге қатысты онтологияны айқындайтын негізгі тарихи деректер; діни сана мен діни дәстүр құбылысы; Қазақстандағы діни және мәдени көрінісін қалыптастырудағы ислам және түркі дәстүрінің әлеуеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты. діни саясаттың жағдайы мен трендтеріне байланысты негізгі контекстерді, негіз қалаушы факторларды талдау қабілетін қалыптастыру; практикалық міндеттерді шешу үшін дінтану, құқық және аралас ғылымдар тұжырымдамалық, әдіснамалық аппаратын қолдану.
Докторант пәнді зерделеу нәтижесінде келесі біліктілікке ие бола алады:
1. мемлекеттік конфессиялық қатынастар жүйесінің даму логикасын түсіну дағдыларын практикада қолдану;
2. діни саясат саласындағы сараптамалық қызметтің өзекті мәселелерін талдау;
3. пәнаралық зерттеулердегі теологиялық проблематиканы ерекшелеу;
4. алынған нәтижелерді ресімдеу және ғылыми айналымға енгізу;
5. делдалдық қызметтің өкілдік міндеттерін шешу кезінде базалық және арнайы теологиялық білімді қолдану;
6. жекелеген діни ұйымдар мен діни топтардың түрі мен нысанын анықтау;
7. діни саясат мәселелеріне қатысты құқық көздерінде пәндік талдану;
8. дінтану сараптамасын жүргізу.
Пәнді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: діни-мемлекеттік қатынастардың тарихи кезеңдері; діни және саяси қарым-қатынастардың пәндік саласы және діни қоғамдағы билік мәселесі туралы қазіргі заманғы пікірталастар; саясат пен діннің арасындағы қарым-қатынас мәселесі бойынша саяси ғылымның түрлі салаларында қалыптасқан негізгі тәсілдер мен әдістер; діни саяси институттардың билігінің қазіргі тұжырымдамалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты діннің тарихи даму заңдылықтарын, негізігі кезеңдерін сыни бағалау және діннің заманауи жағдайы мен таралу, даму, қалыптасу үдерістерін терең кәсіби зерттеу;
Пән дінді қазіргі заманғы философиялық зерттеудің негізгі парадигмалары мен әдістері, діни сенімдерді ұтымды негіздеу мәселелері, дінтанулық пәндерді оқыту мәселесін, діни өмірдің сакрализация және секуляризация үдерістерін оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты діни антропологияның қазіргі аспектілерін сыни талдау қабілетін қалыптастыру, әртүрлі діни-антропологиялық концепцияларды салыстырмалы талдауды жүзеге асыру, діни-антропологиялық концепциялардың тарихи параллельдерін жүргізу.
Пән діннің антропологиялық мәні, адам шындығының верикалі мен горизонталін, жалпыға ортақ парадигмалар негізінде оның пәнін құрайтын діни-философиялық, теологиялық, ғылыми-дінтанулық бағыттар, концепциялардың алуан түрлілігіндегі антропологиялық дискурсты зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты осы пәннің ерекшелігін жүйелі талдау қабілетін, рухани саладағы жанжалдарды түсінудің негізгі тәсілдерін қалыптастыру.
Пән рух пен діннің байланысын, діндегі, секуляризацияланған әлемдегі рухтың түсінігін салыстыруды қарастырады. Қоғамның рухани саласын талдауға конфликтологиялық көзқарас. Рухани саладағы қақтығыстардың түсінігі, негізгі түрлері және мәселелері. Рухани саладағы қақтығыстардың түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ханафи мазхабы және оның қазақстандық қоғамдағы толерантты діни сананың дамуындағы рөлін зерттеу. Докторант пәнді зерделеу нәтижесінде келесі біліктілікке ие бола алады:
- исламдық діни ілім мен исламдық концептуалды доктриналарды саралаудағы кешенді зерттеулер, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жүргізу және жобалау;
- исламды үйренуге стереотипті бағыттарды сыни анықтау;
- Ханафи мазхабының негізгі парадигмаларын талдау;
- мәтіндерді талдаудағы исламдық компоративистика әдістері мен герменевтикалық бағыттарын қолдану;
- ғылыми-деректанулық материалды, ғылыми мақалаларды, оқу-әдістемелік бағдарламаларды өңдей білу;
- қайнаркөздік негіздегі, теоретикалық және классикалық материалдардың кең легін қолдана білу;
- дәрістік курстарды оқып және семинар сабақтарын жүргізу білу;
- ғылыми-теориялық, дәрістік-семинарлық тәжірибені одан әрі ғылыми және кәсіби қызметке пайдалану, нәтижелерді ғылыми баяндама немесе есеп түрінде талдау және синтездеу.
Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: тарихи және саяси контекстілердегі ханафи мәзхабы; ханафи ілімінде қолданылатын құқық негіздері: Құран, Сүннет, Пайғамбар сахабаларының иджамалары мен жеке пайымдары, қияс (ұқсастық бойынша (аналогия) үкім шығару әдісі), истихсан (бір дәлелді құптау), урф (жергілікті дәстүр); ханафи мәзхабын зерттеудің шетелдік тәжірибесі және оның исламды объективті қайта қарау үшін маңызы; Әбу Ханифа еңбектері және олардың тарихи мәні; Қазақстандағы ханафи мәзхабының қабылдануы мен бағалануы; ханафи мәзхабының мұсылмандарды біріктіру мен конфессияаралық келісімді нығайтудағы мүмкіндіктері.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.