гуманитарлық ғылымдар магистрі
Дінтану саласындағы жоғары оқу орындарының ғылыми және білім беру саласы үшін дін туралы ғылым және дінтанулық таным тұрғысынан пәнаралық зерттеулер саласындағы ғылыми мәселелерді шеше алатын, кәсіби тілде өндірістік міндеттерді қалыптастыра алатын және оларды заманауи технологиялардың көмегімен шеше алатын мамандарды сапалы деңгейде даярлау.
Дінтану
7M02203
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеу проблемалары мен міндеттерін тұжырымдау, тиісті әдіснаманы таңдау, зерттеу кезеңдерін анықтау, ұйымдарды, бөлімшелерді, қызметкерлер топтарын, жобаларды және желілерді басқару қабілеттерін қалыптастыру; ғылыми процестерді басқару және олардың тиімділігін бағалау үшін талдамалық материалдар дайындау, ғылыми бағыттар шеңберінде қоғам өмірінің әртүрлі салаларындағы процестерді талдау үшін эксперименттік әдістемелерді пайдалану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ғылыми, философиялық, қасиетті және т.б. сияқты әртүрлі мазмұндағы және бағыттағы мәтіндерді түсіндіру және талдау, мәтінді талдаудың негізгі кезеңдерін бөліп көрсету, гуманитарлық танымда қасиетті мәтінді талдау қабілетінің маңыздылығын дәлелдеу. Пән теологиялық проблемалардың кең ауқымын, тәуелсіз сараптамалық қызметті, сараптамалық және кеңес беруші топтарды басқаруды зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы дінді зерттеу әдіснамасының негізгі мәселелерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы негізгі әдіснамалық принциптерді, олардың әлсіз, күшті жақтарын қалыптастырады; ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде алынған деректерді жинақтайды. Пән классикалық, классикалық емес және классикалық еместен кейінгі ғылыми әдіснаманың сипаттамаларын; дінді зерттеудің қазіргі әдіснамасының негізгі пікірталас мәселелерін анықтауды зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы дінтану білімі саласында сыни ойлау қабілетін қалыптастыру. Курс қазіргі дінтану мәселелерінің табиғатын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән дінтанудың ретроспективасын, оның ғылым ретіндегі пәндік өрісін, қазіргі заманғы дінтану бағыттарының проблемалық өрісін, дінтанулық білімлі сыни тұрғыдан ұғынуды, Қазақстандағы дінтанудың даму үрдістерін қарастыруды көздейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – діни білім ерекшеліктеріне, әртүрлі діндердің құндылықтары мен идеалдарына байланысты ғылыми көзқарастарын қалыптастыру.
Пән діни білімнің ғылыми-білім беру мәселелерін, негізгі категориялары мен түсініктерін, институционалдық проблемаларды, діни білімнің қолданбалы және коммуникациялық мәселелерін, діни білімнің теориялық бағыттарын: герметевтика, дидактика, эмпирикалық және даму психологиясы, қазіргі Қазақстандағы діни білім беру мәселелерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - діни сараптаманың негізгі қағидаттарына және заңнамалық базасына талдау жасау қабілетін дамыту. Пән Қазақстан Республикасындағы және халықаралық құқықтың құқықтық нормаларындағы дінтанудың дін және діни қызметі туралы негізгі ережелерді зерделеуге, философиялық, қоғамдық-саяси және ғылыми әдебиеттегі дінтану мәселелерінің негізгі элементтерін анықтауға және дәлелдеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қоғамдық санада зайырлылық қағидаттарын қалыптастыру және дамыту процесінің жағдайларын талдау қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстанда зайырлы мемлекеттің қалыптасу кезеңдерін, тұжырымдамалық негіздерін, зайырлылық пен діндарлықты, қазіргі қоғамдағы зайырлылық ұғымдарын, типтері мен қағидаттарын зерделеуге, сондай-ақ ҚР ішкі саясат жүйесіндегі діннің рөлі мен орнын анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дәстүрлі және дәстүрлі емес бұқаралық ақпарат құралдарындағы діни тәжірибені, құндылықтарды, мінез-құлық пен дәстүрлерді жаңғырту, қайта құру және түсіндіру жолдарын талдау қабілетін дамыту. Пән БАҚ пен діннің байланысын, діннің медиа кеңістігіндегі рөлі мен қызметін зерттеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - қазіргі заманғы діни бірлестіктердің қызметін құқықтық реттеудің негізгі заңдылықтары мен үрдістерін зерделеу және түсіну. Курс заңнамалық проблемаларды талдау мен жүйелеуді қалыптастыруға және оны мемлекет пен діни бірлестіктердің өзара іс-қимылы саласында құқықтық деңгейде қолдануға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби қызметке дайындау, Орталық Азия елдеріндегі дін саласындағы мемлекеттік саясатты зерделеу кезінде салыстырмалы талдау дағдыларын дамыту. Пән: діни жағдайды, азаматтардың ар-ождан бостандығы мен діни сенім бостандығын құқықтық қамтамасыз етуді, діни бірлестіктердің құқықтары мен міндеттерін, Орталық Азия республикаларындағы мемлекеттік-конфессиялық қатынастарды реттеуді зерделеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты радикализацияның теориялық тәсілдері мен модельдерін, терроризмге қарсы құндылықтарды қалыптастыру принциптерін, қоғамның зорлық-зомбылық идеологиясын тұрақты қабылдамауын түсіну. Пән радикалданудың субъектілерін, формалары мен белгілерін, радикалды насихатқа қарсы бағытталған тиімді контрнарративтерді, жастарды, оның ішінде әлеуметтік желілердегі радикалдану процесін зерделеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты діндерді олардың жалпы формаларын, түрлерін, феномендерінің морфологиясын, жан-жақты қатынастарын, ережелері мен заңдарын анықтау мақсатында жіктеу, салыстыру және талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пән әлемдік және ұлттық діндердің доктриналарын, практикаларын, діни-адамгершілік құндылықтарын, пайда болу және таралу тарихын зерделеуге бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: