гуманитарлық білім бакалавры
Оқу және ғылыми бағдарламаларды іске асыру тұрғысынан дінтану процестерін талдауға арналған әдістемелік нұсқауларға сәйкес теориялық, ғылыми ақпаратты қолдана алатын дінтану саласындағы мамандарды сапалы даярлау. Білім беру бағдарламасын іске асыру жаңа білімді синтездеуге және оны Қазақстандағы дінтану ғылымының гуманитарлық әлеуметтік маңызы бар өнімдер түрінде ұсынуға бағытталған.
Дінтану
6B02203
Философия және саясаттану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Шығармашылық емтихан1
Шығармашылық емтихан2
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
1000000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Маманның сапалы дайындығы білікті дайындық пен қорытынды біліктілік жұмысын жазу үшін маңызды деректерді жинау және түсіндіру қабілетін қалыптастыруды көздейді. Біліктілік жұмысын ғылыми жобалауды жүзеге асыру үшін дипломдық жұмыста зерттеу әдістерін, дипломдық-біліктілік жұмысына қойылатын негізгі міндеттер мен талаптарды, қорытынды біліктілік жұмысы бойынша жұмысты ұйымдастыру, тақырыптың өзектілігін бағалау, оның практикамен байланысын қолдану.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоғамдағы діннің қызмет етуі, діни кешеннің құрылымы, элементтері, діни ұйымдардың типологиясы, қазіргі діни жағдай, қазіргі заманғы діндердің даму тенденциялары туралы түсінік қалыптастыру. Негізгі аспектілер: шығу тегінің, қызмет етуінің әлеуметтік заңдылықтары; дін әлеуметтік-мәдени жүйе және әлеуметтік институт ретінде; қоғам діншілігінің өзекті мәселелерін әлеуметтанулық зерттеу; әлеуметтік білімнің түрлі салаларын дамытудағы діннің байланысы
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым ретіндегі дін психологиясы, оның тарихи дамуы және діндар және сенбейтін адамның мәселелерін әдістемелік тұрғыдан түсіну туралы білімдердің кең ауқымын сипаттау, деструктивті тәуелді адамдармен психокоррекциялық жұмыстың негізгі принциптерін талдау; психокоррекциялық шараларды жүзеге асыратын психологқа қойылатын талаптарды білу. Деструктивті тәуелділіктің проблемаларына сәйкес клиенттермен өзара әрекеттесу әдістері мен тәсілдерін қолдану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дін саласын құқықтық реттеудің теориясы мен түсіндірмелерінің негіздерін түсіну; Қазақстан Республикасындағы дін туралы заңнаманы негіздеу және білімін іс жүзінде пайдалану; Қазақстан Республикасындағы құқықтық реттеудің проблемалық бағыттарын анықтау; дін саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі аспектілері мен ұстанымдарын дәлелдеу, шетелдік тәжірибемен салыстыру. Дін саласындағы мемлекеттік саясаттың тұжырымдамалары мен бағдарламаларына талдай жасау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адамзат мәдениеті тарихындағы өзіндік рухани құбылыс ретіндегі сананың діни формасы концепцияларының иерархиясын оның ерекшеліктері, функциялары мен нормативті мінез-құлық сипаттамалары бойынша саралап, дін мәселелерінде негізделген, ғылыми дүниетанымдық позициясын дамытып, логикалық дәлелдеу, дәлелдеу және ғылыми көзқарастың жалпы көзқарасы мен әдіснамалық аспектілеріндегі діни тұжырымдарды дәлелдеуі; дін философиясының өзекті методологиялық мәселелерін түсіндіру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Рационалды әдістерді, тұжырымдамаларды, тәсілдерді қолдана отырып, әлемдік діндер иерархиясын саралау. Әлемдік діндер ерекшеліктерінің даму кезеңдерін, діннің негізгі проблемаларын, түсініктері мен категорияларын сипаттау. Деректану фактілеріне жан-жақты талдау жүргізу. Діни дүниетанымды түсіндірудегі, діннің өткендегі және қазіргі кезеңдегі рөлі мен орнын, діндер эволюциясының тенденцияларын түсінудегі жалпы ғылыми көзқарастың табиғатын модельдеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ерекшеліктерін ескере отырып, дінтанудың негізгі бағыттарының бірі ретінде діни антропологияның маңызды теориялық және әдіснамалық мәселелеріне жан-жақты талдау жүргізу, діни антропологияның негізгі түсініктерінің кезеңдерін, діндердегі адам бейнелері туралы түсініктерді саралау. Дін, діни антропологияның ерекшеліктерін, оның негізгі аспектілерін, деңгейлерін талдау; Әр түрлі діндердің антропологиялық мәселелерін салыстыру және бағалау, дін антропологиясын тарату, танымал ету.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адамның қазіргі әлемдегі ұтқырлық қабілетін, діни эстетиканың пәндік саласын, эстетикалық ойлау тарихын, діннің эстетикалық саласының маңыздылығын, эстетикалық рөлін сыни тұрғыдан ойлау қабілетін, тәжірибе және діни эстетикалық тәрбиенің мүмкіндіктерін қалыптастыру. Діни эстетика әдістері мен тәсілдерін, адамның өзін-өзі тануына және шығармашылық және адамгершілік қасиеттерінің дамуына ықпал ететін құндылықтарды қолдану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Iргелі этикалық ұғымдармен жұмыс жасау, адамдар арасындағы моральдық және діни қатынастарды, шындық фактілері, тарихи оқиғалар және оларды сыни тұрғыдан түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Адамгершілік мәселелерін діни және дәстүрлі көзқарастар бойынша сипаттау, діни ойлаудың мәдениеттің дамуына әсерін сыни тұрғыдан бағалау және объективті, әрі ғылыми түрде анықтау, мәдениет пен діннің этикалық нормаларын салыстыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дінтану мамандығының ерекшеліктері, дінтанушының негізгі функциялары мен практикалық мақсаты туралы түсінік қалыптастыру. Негізгі ұғымдарда көрінетін әлемнің ғылыми, философиялық, діни картиналарына сипаттама беру, олардың негізінде осы суреттер сипатталған, «Дінтану» мамандығының ерекшеліктерімен салыстыру. Ғылыми пайымдауларға жан-жақты талдау жүргізу, ғылыми пікірталастар мен полемика жүргізу, руханият фактілеріне қатысты өзіндік ұстанымын анықтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дінтану бойынша жалпыға танылған тұжырымдамалық білімге негізделген академиялық жағдайда кәсіби мәселелерді шешу; қазіргі дәстүрлі емес діндердің ерекшеліктерін түсіну, пайда болу, даму, қызмет ету себептерін анықтау, оның элементтерін, құрылымын, басқа бірқатар діни және дүниетанымдық жүйелердегі орнын анықтау әдістемесі. Олардың табиғатын бағалау, қатынастардың өзекті мәселелері саласында дінаралық, мәдени, әлеуметтік, мемлекеттік тұрғыда қолдану.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Миссионерлік қызметтің әдістері мен әдіснамасы туралы ғылыми пікірталастар мен полемикалар жүргізе отырып, ғылыми пайымдау қабілеттерін көрсету, христиан миссиясы мен катехезінің тарихын, миссия мен катехездің сабақтастығы мен бірлігін, олардың ерекшелігін, «шіркеуге кіру», парадигмаларды, христиан миссиясының тарихында эсхатологиялық дзюдо-христиан алғашқы христиандықтың миссионерлік парадигмасын, римдік католиктік миссионерлік парадигманы, қазіргі протестанттық миссионерлік парадигманы сипаттау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Араб және латын тілдерінің маңыздылығы туралы, негізгі бөлімдері, проблемалары мен болашақ кәсіби іс-әрекеті жағдайында оларды зерттеу әдістері туралы негізгі идеяларға жан-жақты талдау жүргізу, араб мәдениетінің құндылықтарын сипаттау; араб және латын тілдерінің таралу географиясы, диалектілердің түрлері, грамматикалық жүйенің жұмыс істеу ерекшеліктері, шығармаларды талдау процедураларында басқа гуманитарлық ғылымдардың әдістемесін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Фонетикалық компонент, морфемалық, туынды, морфологиялық, шет тіліне синтаксистік талдау жасау арқылы тілдік жүйенің иерархиясын саралау (араб / латын). Қасиетті мәтіндерді түсіну, түсіндіру және аудару. Экспертизаның даму кезеңдеріне, тілдің ерекшелігіне және олардың сөйлеуде қолданылуына, негізгі мәселелеріне, түсініктері мен тілдерінің категорияларына сипаттама беріңіз, тіл туралы білімдерін одан әрі кәсіби қызметінде қолданыңыз
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу.
Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемдік дінтану ғылымының негізгі қалыптасу қайнар көздерінің мазмұнын, өзіндік ерекшеліктерін және даму бағыттарын түсіну. Дінтану әдістемесінің ерекшеліктерін ашу. Дінтану тарихындағы тарихи-әдістемелік бағыттарға сыни салыстырмалы талдау жасау. Дінтанудың «дамуының» сызықтық көрсетіліміне балама ретінде дінтану тарихына құрылымдық көзқарасты көрсету. Дінтану тарихын анықтайтын интегративті процестердің заманауи өнімі ретінде осы ғылымдардың білімін синтездеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу, ғылыми мақала жазу және редакциялау, академиялық жазу саласындағы білімдерді жаңарту және дамытудың ғылыми-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру; пәнаралық білімді кіріктіру; ғылыми гипотезаларды, ережелерді зерттеудің тұжырымдамалық және әдістемелік тәсілдерін жүйелеу; өз ойын жазбаша жеткізу және оны дәлелдей білу дағдыларын қалыптастыру; әртүрлі журналдардың талаптарын ескере отырып, ғылыми мақалаларды құрастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дінтану саласындағы далалық зерттеулердің практикалық, теориялық және әдіснамалық негіздері, дін саласындағы далалық зерттеулердің ерекшеліктері шеңберінде дәлелдер мен мәселелерді шешудің жолдары мен негіздемесін көрсетуге өз білімі мен түсінігін қолдану, зерттеу объектісі, зерттеу пәні, далалық дінтанудың әдістері, құралдары, өрісі, нәтижелерін талдау және түсіндіру, кірістер есебі ретінде көздер түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс деректану ғылымының теориялық-әдіснамалық мәселелерін және бастапқы дереккөздердің концептуалды зерттелуінің негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Тарихи дереккөздерді, жылнамаларды, заңнамалық дереккөздерді, актілер мен іс қағаздарын жүргізу материалдарын жіктеу, талдау; статистикалық дереккөздер, Қоғамдық-саяси, діни бірлестіктер мен топтардың, мерзімдік басылымдар мен журналистиканың, аудио, бейне, фоно және интернет материалдарының көздеріне сыни баға беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жұмыстың жобалық формасына, жүйелі және сыни ойлауға, топтық жұмыс жасауға, өзін-өзі ұйымдастыруға және өзін-өзі дамытуға бағытталған дінтану саласындағы зерттеушілерді, талдаушыларды және сарапшыларды дайындауға бағытталған. Сараптама қызметінің әдіснамалық негіздерін, сараптамалық қызметте қолданылатын негізгі әдістерді, сараптамалық жүйелерді, сараптама нәтижелерін өңдеу технологиясын, діни бірлестіктердің діни сараптамасын жүргізу негіздерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тілдік фактілерді деректанулық талдауды келесі пәндер негізінде жүргізу: араб тілі, мәдениеттану, ислам тарихы, араб әдебиеті. Құранның жүйелік иерархиясын құрылымды талдап, Құран араб тілінің ерекшеліктерін тарихи ретроспективада саралау, Құран ғылымдарының дамуының тарихи аспектісін көрсетіп, алғашқы теологтардың еңбектерін кейінгі ғалымдардың Құран туралы еңбектерімен сыни тұрғыдан салыстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дінтанудың теориялық және практикалық тәсілдері негізінде қазіргі қазақстандық қоғамдағы діни ахуалды талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Алыс-жақын шетелдердегі діни ахуалды және діни мәселелерді шешу тәжірибесін салыстыра және салыстыра білу. Діни қақтығыстардың алғы шарттарын сыни тұрғыдан талдап, Қазақстан Республикасындағы этноконфессиялық өзара әрекеттестік аспектілерін жүйелеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі дін теорияларының негізгі мәселелерін, негізгі діндердің пайда болуы мен әр түрлі тарихи дәуірлердегі әлемдік және ұлттық діндерді зерттеу мәселелерін, жаңа діни культтердің қызмет етуін қазіргі әлемдегі дінтанулық зерттеулер тұрғысынан қарастыру. Дінтанудың пайда болуының теориялық, әлеуметтік-мәдени алғы шарттарын, дінтану теорияларының негізін салушыларды, қазіргі дінтану ғылымының негізгі бағыттары мен тәсілдерін сипаттау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби деңгейде діни мәтіндерді аудару және түсіндіру жұмыстарын жүргізу. Тіл мен сөйлеуді ғылыми тұрғыдан зерттеуде заманауи лингвистикалық әдістер мен тәсілдерді қолдану (тарихи-мәдени ақпаратты талдау, конверсиялық талдау, компоненттік талдау, сөйлемдер арасындағы логикалық қатынастарды талдау және т.б.). Қасиетті мәтіндерді түпнұсқа тілден түсіндіру, тәрбиелеу, әртүрлі ұлттардың рухани құндылықтарына деген құрмет пен төзімділік көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің мұсылмандық ілім саласындағы жүйелі және терең білімін және ислам догмасы шеңберінде теологиялық мәселелерді кәсіби және объективті түрде қарастыру қабілетін қалыптастыру; мұсылман догмасының пайда болу және даму процесін жүйелеу; Исламның негізгі қағидалары мен тіректерін талдаңыз. Қазіргі ғылымдағы мұсылман этикасы, педагогикасы және құқығының ережелерін сипаттаңыз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Христиандықтың даму тарихына, ерекшеліктеріне, оның негізгі догмаларына және шіркеу өміріне жан-жақты талдау жүргізу. Рим-католик, протестантизм, экуменизм ілімдерін протестантизмнің өнімі ретінде саралау. Әдістемеге деректанулық талдау, деректанулық зерттеулер жүргізу. Орыс теологиялық дәстүріндегі батыстық конфессияларды, «шіркеу шекаралары» мәселесін салыстырмалы теология тұрғысынан бағалау. Үш ғұрыптың практикасын, себептерін, оның тарихи өзгергіштік шектерін салыстыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ескі өсиеттегі пайғамбарлық кітаптар корпусының мазмұны мен ерекшеліктерін түсіндіру, Інжіл мәтіндерін олардың мазмұны, қайнар көздері, құрылымы, жанрлары, тарихи-мәдени негіздері, авторлығы, уақыты, тілі және ең маңызды теологиялық ережелері аясына сыни тұрғыдан талдау жүргізу. Түрлі діни мәтіндерді, уағыздарды сыни тұрғыдан бағалау. Христиандық ілімдер мен қозғалыстар туралы, қасиетті сөздер мен культтар туралы білімді, жалпы идеяларды сипаттау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.