философия докторы (PhD)
Ғылым және ЖОО-дағы білім салаларына төмендегідей істерді атқара алатын кәсіби кадрларды сапалы даярлау:
- зерттелетін салада диссертацияның ғылыми-теориялық және әдіснамалық негізі ретінде білім жүйесін құру;
- шынайы және негізделген нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған зерттеу ғылыми-тұтас процесін жобалау және іске асыру;
- дербестіктің жоғары деңгейін, ғылыми немесе кәсіби мінсіз және жаңа идеялар мен технологияларға тұрақты бейілділігін көрсету;
- ғылыми және әлеуметтік құндылығы бар ғылыми, мәдени, әлеуметтік, педагогикалық, шығармашылық, жарнамалық, медиалық жобаларды әзірлеу;
- ғылыми пікірталастарда олардың жұмыс тілін пайдалана отырып, өзінің ғылыми пікірін дәлелді түрде ұсыну және қорғау.
Журналистика
8D03201
Журналистика
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – кәсіби бағыттағы академиялық мәтіндердің әртүрлі түрлерін құрылымдау қабілетін қалыптастыру. Зерттеу жобасын сипаттайтын авторлық академиялық мәтінді жасау. Курс мәтіндегі дәйексөздерді және пайдаланылған әдебиеттер тізімін дұрыс ресімдеуге үйретеді. Оқу қорытындысы бойынша білім алушы гипотезаны қалыптастыра алады, өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсына алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-мәтіндерді іріктеудің біліктігі мен дағдыларын қалыптастыру, лингвистикалық және семиотикалық тәсілдерді ескере отырып, тілдік бірліктер мен мәдени артефактілерді талдау. Семиотиканың негізгі ұғымдары (белгі, белгі жүйесі, тіл, мәтін, код, ақпарат, коммуникация және т. б.) зерттелетін болады.; Семиотиканың қалыптасу тарихымен және негізгі семиотикалық теориялармен таныстырады; семиотикалық әдістер; семиотикалық тәсілдің құрылымы мен ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сапалы бірегей ғылыми зерттеу жүргізу арқылы жаңа білімді жасау және түсіндіру білігін қалыптастыру, ғылыми білімнің осы саласындағы сараптамалық бағалау талаптарына сәйкес келетін (peer-review), ғылыми саланың дамуына үлес қосып, ғылыми басылымдарда жариялануға лайық. Идеология тұжырымдамалары және бұқаралық коммуникацияны талдау әдіснамасы зерттелетін болады; зерттеудің семиологиялық тәсілдері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеу жүргізу және оның нәтижелерін рәсімдеу қабілетін қалыптастыру. Зерттеу әдістемесінің негізгі ұғымдары, зерттеу жұмысының тәсілдері мен әдістері, Ғылыми білімнің сипаты мен оның функциялары, диссертациялық жұмыстың орындалуын жоспарлау мен ұйымдастыру зерттелетін болады. Пәнді меңгеру нәтижесінде докторант стандартты алгоритмдер мен ғылыми әдістерді қолдана алады.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс докторанттарға жасанды интеллекттің журналистикаға әсерін тереңірек түсінуге және олардың кәсіби қызметі мен зерттеулерінде жасанды интеллект технологиясын қолдану үшін қажетті дағдыларды дамытуға көмектеседі. Жасанды интеллектінің деректерді талдау және өңдеу үшін журналистикаға әсері, журналистикада жасанды интеллект құралдарын сәтті қолдану үшін қажетті практикалық дағдылар мен теориялық білімге қойылатын талаптар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі халықаралық журналистиканың дамуының негізгі тенденцияларын қалыптастыру. Халықаралық журналистік ұйымдар зерттелетін болады; шет елдердегі баспасөздің өзін-өзі реттеуі; журналистика және түрлі мемлекеттердің құқықтық жүйелері; қазіргі кезеңде әлемдік трансұлттық медиакорпорациялардың дамуы; шет елдердегі қаржы институттары мен бұқаралық ақпарат құралдарының өзара қарым-қатынасының құрылымы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – докторанттың ғылыми білім деңгейін жетілдіру және дамыту, үнемі өзін-өзі дамытуға, біліктілігі мен шеберлігін арттыруға, талдауға, ақпаратты қабылдауға әзірлігі, ақпаратты синтездеу және сыни түйіндеу қабілетін қалыптастыру. Журналистік таным ерекшеліктері; бүгінгі ақпараттың мазмұны; проблеманың, ақпараттың өзектілігі және прогрессивтілігі зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-теориялық және практикалық тұрғыда объективті талдау дағдыларын қалыптастыру, дәстүрлі БАҚ-тардың дамуын зерттеу. Показать важную роль традиционных СМИ в эру глобализации и конвергенции в мире и в Казахстане. Әлемдегі және Қазақстандағы жаһандану және конвергенция дәуіріндегі дәстүрлі БАҚ-тың маңызды рөлін көрсету, жаңа медиаға бейімделгені, сандық ақпарат және коммуникацияға көшуге байланысты бұқаралық коммуникацияның сипаты мен құрылымын өзгертті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-инновациялық коммуникацияларды пайдалана отырып, ғылыми идеяларды жобалау және жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Интернет-порталдарда, желілік сайттарда, әртүрлі ұйымдар мен ведомстволарда, әлеуметтік желілерде, блогосферада, мобильді коммуникацияда коммуникациялық жобаларды енгізу. Қоғамның әлеуметтік-саяси, экономикалық, мәдени, білім беру өміріне коммуникациялық жобалардың өзара байланысы мәселелері зерделенетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қазіргі қоғамдағы инновациялық-технологиялық журналистиканың рөлі туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру, жалпы инновациялық-технологиялық процесс жағдайында журналистиканың қалыптасуы мен дамуының маңызды кезеңдері, оның заманауи функциялары, принциптері, әдістері мен негізгі бағыттары туралы айтылады. Инновациялық-технологиялық журналистиканың пайда болу мәселелері, функциялары мен қағидаттары; жаңа медиалық кеңістікте инновациялық-технологиялық коммуникацияны қалыптастыру ерекшеліктері зерделенетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - өзінің интеллектуалдық және мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілетін қалыптастыру, үнемі өзін-өзі дамытуға, өзінің біліктілігі мен шеберлігін арттыруға, талдауға, ақпаратты қабылдауға әзірлігі, ақпаратты синтездеу және сыни түйіндеу. Журналистік таным ерекшеліктері зерттеледі; бүгінгі ақпараттың мазмұны; проблеманың өзектілігі, ақпараттың өзекті және прогрессивтілігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жаһандық ақпараттық қоғамда бағдарлану қабілетін қалыптастыру. Ақпаратты жаһандандырудың салдары және оны өңірлік қызығушылықпен үйлестіру мүмкіндігі зерттелетін болады; журналистика мен экономиканың БАҚ кәсіпорындарының деңгейіндегі өзара байланысы, макродеңгейде де солай болып табылады. Капиталды шоғырландырудың және БАҚ-ты монополияландырудың жаңа нысандары.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.