философия докторы (PhD)
Мәдениеттану ғылымының әдістемелік негізі мен теориялық тереңдете оқыту негізінде мәдени зерттеу мен мәдени антропология шеңберінде инновациялық қызметке қабілеттілік, жоғары деңгейлі ғылыми және ғылыми педагогикалық кадрларды дайындау, сондай-ақ, сандық технологиялар мен ғылым шеңберіне байланысты әдістемелер мен жүйелі білімді қолдану; мәдени зерттеу шеңберінде педагогикалық қызмет пен ғылыми-зерттеуге қабылеттілік, мәдениеттану ғылымы аясында өзекті теориялық және қолданбалы міндеттерді қою мен оны шешу, жаңа тұжырымдамалық білімді құру, ғылыми іс-шара ұйымдастыруға ғылыми дискуссия құра алатындай, халықаралық деңгейдегі мамандарды дәлелді түрде көрсету.
Мәдениеттану
8D03102
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1750000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- академиялық дискурс ерекшелігін ескере отырып әр түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндер жасау, өзіндік идеяларын құрылымдық тұрғыдан баяндау қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми стилдің ғылымилығын, дұрыстығын, жаңалығын, өзектілігін, ерекшелігін құрылымын, қисынын, ерекшеліктерін ашады. Ғылыми мәтіндердегі нормативті-стилистикалық қателерді тәсілдерін талдау. Докторлық диссертация тақырыбы, таңдап алынған бағытына сай ғылыми мәтіндерді құру
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты докторанттардың таңдап алынған бағыт, дайындық саласында заманауи ізденіс әдістерін меңгеру, ғылыми ақпаратты өңдеу және қолдану ісінде шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру, сонымен бірге жоспарлау, ұйымдастыру және ғылыми-зерттеу қызметін кезең-кезеңмен өткізу, кешенді зерттеуді жобалау және жүзеге асыру ғылыми-біліктілік жұмыс (диссертация) тақырыбына сәйкес зерттеудің эмпирикалық базасымен ғылыми-эксперименталды жұмыс жүргізу қабілетін дамыту
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Пәнінің мақсаты - мәдени зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерінің негізгі бағыттары, теориялық тұжырымдамалар, мәселелер, негізгі қағидаларды докторанттардың жүйелік түсінуі мен білуін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - мәдени зерттеулердің тақырыптық және мәселелік салаларын білуін көрсете алу;<br/> - негізгі түсіндірмелік, терминологиялық, әдіснамалық аппаратын сыни талдау; <br/> - мәдени зерттеулер саласындағы тұжырымдамалық және әдіснамалық тәсілдерді ажырату және жүйелеу;<br/> - Қазақстан қоғамындағы мәдени үрдістер, түрлі этникалық топтар мен қауымдастықтарға байланысты қолданылатын мәдени зерттеулердің тұжырымдамалары мен терминологиясы, әдістері мен принциптерін қолдану;<br/> - мәдени зерттеулердегі әртүрлі әдіснамалық тәсілдерді бағалау.-<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Мәдени зерттеулердің теориялық және тұжырымдамалық принциптер аналитикасы (теориялар, категориялық және ұғымдық аппарат, зерттеудің қағидаттары мен пәндік саласы), мәдени нысанды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдерін негіздеуге, алынған нәтижелерін сипаттау және негізгі зерттеу әдістерін талдауға, алынған ғылыми нәтиженің объективтілігін дәлелдеуге, мәдени теоретиктердің басты зерттеулерін (теоретиктердің шығармалары, герменевтикалық талдау, түсіндіру мен талдауға) негізделеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәдени антропологияның маңызды мәселелерін зерттеудің негізгі әдістері мен әдіснамалық принциптерін зерттеу болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - әдістемелік тәсілдерін, тұжырымдамалық бағдарламасын сыни талдау;<br/> - далалық зерттеулер жүргізу;<br/> - дәстүрлі қауымдастықтар және қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени топтардың және субмәдени құралымдарды зерттеу әдістерін қолдану;<br/> - далалық зерттеу жоспары және бағдарламасын әзірлеу қабілетінің болуы;<br/> - мәдени ареалдың кеңістіктік және уақыт параметрлерін салыстыру;<br/> - субмәдени құбылыстардың, дәстүрлі қоғамдастықтардың ерекше нормалар мен құндылықтарды анықтау.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:<br/> Пән білім жүйесіне (теориялар, тұжырымдамалар, ұғымдық аппарат, зерттеудің құрылым бағдарламасының қағидаттары), әдіснамалық негіздерге (әдістер, зерттеу әдіснамасы, жіктеу принциптері, ақпараттардың жүйелігі, зерттеу нысаны және тақырыпты таңдау), тәжірибелік зерттеу жүргізуге (бағдарлама құру, мәдени нысандарды талдауда қолданылатын әдістер) сүйенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі зерттеулерінің пәндік саласын үйретуге бағытталған.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- өркениеттің қазіргі заманғы қауіп-қатерлерін зерттеуде қолданылатын антропологиялық әдістері мен теориялық принциптерін қолдану қабілеті;
- антропологиялық сапалардың діни-теологиялық және нәсілшілдік түсіндірмелері мен альтернативті антропологиялық гипотезаны сыни бағалау;
- антропологиялық ғылымдардағы қазіргі заманғы мәселелерді сипаттау және логикалық дәлелдеуге сыни негіздеу;
- әлеуметтік және мәдени антропологияның әдіснамалық бағыттарын жүйелік түсінігін көрсету.-
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
теориялық-әдіснамалық негізі (ұғымдық аппарат, мәдени объектісі принциптері, мәдени нысан туралы ақпараттарды классификациялау және жүйелеу), зерттеудің таңдалған нысанымен жұмыс мазмұнына акцент жасаудың қолданбалы негізіне (ғылыми фактілерді жинау, жинақтау, сипаттау, зерттеу жүргізу процедурасы), олардың дұрыстығы мен объективтілігі дәлелдеу аспектісінде алынған нәтижелерді тұжырымдаудан тұрады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік антропология пәндік зерттеу саласын үйрету.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- өркениеттің заманауи қауіп-қатерлеріне байланысты қолданылатын әлеуметтік антропологияның теориялық принциптері мен әдістерін қолдана алу;
- адамзаттың антропологиялық қасиеттерін нәсілшілдік және діни-теологиялық тұрғыдан түсіндіруде, баламалы әлеуметтік-антропологиялық гипотезаны сыни бағалау;
- әлеуметтік антропологияның қазіргі заманғы мәселелерін айшықтау және логикалық дәлелдемелерді сыни негіздеу.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
Пән әлеуметтік антропологияның теориялық пәндік саласындағы (негізгі мектеп немесе бағыты, теориялық проблемаларын) білімге,
әлеуметтік антропологияның теориялық пәндік саласы (зерттеу объектісін таңдау ерекшелігі, оның спецификасы, сипаттамалары, жүйелеу принциптері, әлеуметтік фактілерді жіктеу, зерттеу әдістері) негізделеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби дайындық магистранттардың мәдениеттің маңызды мәселелерін зерттеуге арналған негізгі ғылыми әдістер, әдіснамалық принциптерді, тәсілдерді, тұжырымдамалық аппараттарды қорыту, бағалау қабілеттерін дамытуға бағытталған, мәдени-антропологиялық зерттеу жүргізу үшін қажетті мәдени-талдау және оның құрылымдық компоненттері арасындағы айырмашылықты сыни тұрғыдан бағалау, әлеуметтік-мәдени зардаптар, ағымдық мәдени процестерді модельдеу әдістері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнінің мақсаты «Мәдениеттанулық зерттеулердегі этноәдіснама» докторанттарды этномәдени құбылыстардың репрезентациясы мен әдіснамалық түсінулерімен, мәселелік түсіндірмелермен таныстыру:
- мәдени зерттеулердегі этноәдіснамалық тәсілдердің мәні мен айырмашылығын түсіну;
- нақты тарихи және мәдени жағдайында адам топтарының қарым-қатынастарының әртүрлі түрлерін бағалау және түсіну жолдарын сыни тұжырымдау және салыстыру;
- дәстүрлі және қазіргі заманғы, этникалық және қазақ мәдениетіндегі мәселелерді зерттеудің тәсілдері мен әдістерін ажырата алу және түсіндіру;
этноәдіснамалық зерттеулердегі ұғымдарын, әдістері мен принциптерін қолдана білу;
- түрлі этникалық мәдениеттердің адамдары топтарының күнделікті өмір сүру моделін ескере отырып қарым-қатынастары мен мінез-құлық ерекшеліктерінің әртүрлі нысандарын зерттеуде қолданылатын этноәдіснамалық әдістерін және принциптерін қолдану;
- қазіргі заманғы мәдениеттің ескерткіштері мен мәдени артефактілердің электрондық, ауызша мәдениетін, нысандар, пәндер, жазбаша дерек көздерін талдау үшін этноәдіснамада герменевтика (түсіну) принциптерін қолдану.
Пәннің маңыздылығы. «Мәдениеттанулық зерттеулердегі этноәдіснама» пәні әлеуметтік топтар мен индивидтердің арасындағы қарым-қатынастарды түсіну мәнін зерттейді. Этникалық топтардағы мәселелер түсінігінің мәні мен маңыздылығын, этникааралық қарым-қатынастардың, этномәдени мәселелерді зерттеудегі әдіснамалық түсініктерді ашып көрсетеді. Пән білім жүйесіне негізделген: этноәдіснаманың теориялық және тұжырымдамалық негіздері (санатты аппарат, этноәдіснаманың принциптері); жеке тұлғалар, этникалық топтар арасындағы қарым-қатынасқа байланысты қолданылатын , герменевтикалық принциптерін қолдану мазмұны; этномәдени мәселелерді зерттеудегі түсінудің әдіснамалық мәнін ашу маңыздылығы, этносаралық , этникалық топтардың өзара қарым-қатынасын түсіну мәселесінің маңыздылығы мен мәнін ашып көрсету және сипаттау қабілетіне ие болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнінің мақсаты «Мәдени-релятивизм мәдениеттанулық және мәдени-антропологиялық зерттеулер әдіснамасы ретінде» мәдени зерттеулердегі әдіснама ретінде релятивизмнің мәнін оқыту:
- мәдени зерттеулердегі әртүрлі әдіснамалық тәсілдердің спецификасына компративистикалық талдау жасау;
- дәстүрлі және жаңғыртылған қоғам кеңмәтінінде мәдени объектілерді зерттеудің мәдени-релятивизм принциптері, ұғымдар мен әдістерін қолдана білу;
- дәстүрлі және қазіргі заманғы мәдениеттің зерттеу әдістері мен релятивистік тәсілдерін ажырата алу және сыни түсіндірме жасау;
- халықтардың мәдени ерекшелігін ескере отырып, нақты тарихи және мәдени жағдайдағы адамдар тобының қарым-қатынастарының әртүрлі түрлерін бағалау мен түсіну тәсілдерін сыни тұжырымдау;
- мінез-құлық модельдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі этникалық мәдениеттердегі адамдар тобының қарым-қатынастары мен мінез-құлықтарының әртүрлі формаларын зерттеуде қолданылатын мәдени-релятивизм әдістері мен принциптерін қолдану;
- қазіргі заманғы мәдениетті талдаудағы мәдени-релятивизм принциптерін қолдану.
Пәннің маңыздылығы. «Мәдени-релятивизм мәдениеттанулық және мәдени-антропологиялық зерттеулер әдіснамасы ретінде» докторанттарды мәдени антропологиядағы мәдени-релятивизм әдіснамасымен, мәдени-релятивизм әдіснамасының теоретиктерімен, мәдени-релятивизм форматындағы мәдени құбылыстарды зерттеудің постмодернистік зерттеушілерімен таныстыруға бағытталған.
Пән теориялық курсты қамтиды, докторанттың мәдени нысандардың ерекшелігі мен айырмашылығына байланысты ғылыми-тұжырымдамалық және әдіснамалық көзқарасын қалыптастырады. Пән жүйелі білім негізінен құралған: мәдени-релятивизмның теориялық-концептуалды негіздері (релятивистік концепцияның қалыптасу тарихы, ұғымдық-терминологиялық аппараты, мәдениеттің өзгермелі концепциясы ретінде релятивизмнің дамуының негізігі кезеңдері, мәдени-релятивизмдік әдіснама теоретиктерінің жұмыстары), өзгермелі мәдени құбылыстарды түсіндіру принциптері, мәдени-релятивизм форматындағы мәдени құбылыстарды постмодернистік зерттеу теоретиктерінің жұмыстарымен таныстыру жатады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнінің мақсаты «Шығыс елдері мен Азия елдеріндегі мәдени антропология мәселелері» Шығыс елдері мен Азия елдеріндегі мәдениантропологиялық зерттеулердегі дәстүрлі мәдениеттің өзекті аспектілері мен қазіргі заманғы ангажирлік мәселелермен таныстыру.
- Мәдени антропологияның әртүрлі мектептеріндегі зерттеулерде қолданылатын әдістер кешенін синтездеу;
- далалық зерттеулерде қолданылатын сандық және сапалық әдістерді қолдану;
- жазба дереккөздері туралы ақпаратты жіктеу;
- антропологиялық материалдарды сипаттау барысы мен принциптерін анықтау;
- далалық зерттеулерде өздігінен қолданылатын мәдени антропологиялық зерттеудің әдіснамасын бейімдеу және сыни баға беру;
- мәдениет нысанын зерттеу бағдарламасын құру, далалық зерттеуді жоспарлау, зерттелетін материалдар көлемін кезеңмен қайта жасау.
Пәннің маңыздылығы. «Шығыс елдері мен Азия елдеріндегі мәдени антропология мәселелері» пәнінің мақсаты Шығыс елдері мен Азия елдеріндегі мәдениантропологиялық зерттеулердегі дәстүрлі мәдениеттің өзекті аспектілері мен қазіргі заманғы ангажирлік мәселелермен таныстыру.
Пәнді оқу барысында қарастырылатын аспектілер:
Азия елдерінің мәдени антропология мәселелері бойынша теориялық және әдіснамалық көзқарастары (санатты-терминологиялық және ұғымдық аппараты, сипаттау принциптері, алынған артефактілердің жіктеу және жүйелеу), мәдени антропологиялық зерттеулердің басты кезеңдерінің мазмұны, мәдени нысан туралы ақпараттарды өңдеу және сипаттауда қолданылатын әдіснамалық тәсілдер, ерекшелігін ашып көрсету, алынған фактінің шынайлық деңгейін анықтау туралы ғылыми-кешенді және әдіснамалық көзқарасын қалыптастырады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: