әлеуметтік білім бакалавры
Теориялық және әдістемелік білім базасы негізінде әлеуметтік-мәдени фактілерді зерттеуге, талдауға және объективті баға беруге, консультациялар өткізуге, мониторинг жүргізуге, сараптама жасауға, демалыс уақытты және корпоративтік мәдениетті қалыптастыру саласындағы мәдени іс-шараларды ұйымдастыру қабілетті бар мамандарды сапалы дайындау.
Мәдениеттану
6B03102
Философия және саясаттану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзі тарихы
Шет тілі
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ХХ ғасырдағы еуропалық мәдениеттің тарихи өзгермелі және тұтас формасын, құндылықтар мен мағыналардың<br/> қайшылықты жүйесімен сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру, ХХ ғасырдағы еуропалық мәдениеттің негізгі кезеңдерімен, оның мәдени түрлерімен, дәуірдің рухани құндылықтар жүйесінің қызметі мен сипаты талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - антикалық және орта ғасыр мәдениетінің дүниежүзілік мәдениетке қосқан тарихи үлесін бағалау қабілетін қалыптастыру; Еуропа мәдениетінің бастауы ретінде ежелгі Римнің маңызды кезеңдерімен, грек мифологиясының, дінінің, өнерінің, ғылымының рухани құндылықтарымен таныстыру;ортағасырлық қоғамның шығармашылығына, шіркеудің қызметіне, университеттердің, сәулет өнер құндылықтарына қызығушылығын дамыту; осы мәдениеттердің дамуының негізгі кезеңдерін<br/> білу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ежелгі мәдениетті дамыту үрдістерін зерттеуге ғылыми және әдістемелік тәсілдерді сыни бағалауға мүмкіндік жасау; ежелгі мәдениетті дамытудың даму кезеңдерін, әдістерін, негізгі категориялық және концептуалды аппараттарды, ежелгі мәдениетті зерттеудің негізгі мәдени әдістерін қолдануға; ежелгі мәдениеттің мәдени-ақпараттық зерттеулерін синтездеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – бұқаралық мәдениеттің заманауи зерттеулерін объективті бағалау қабілеттілігін қалыптастыру; жаппай мәдениет құбылыстары; ХХ және ХХІ ғғ. теорияларындағы жаппай мәдениет, мемлекеттің жай-күйін зерттеу және бұқаралық мәдениеттің кемшіліктерін дамыту әдістері; бұқаралық мәдениетті өндіру және тарату процестері туралы ақпаратты жүйелеу; тұтыну проблемаларын және оның танымал мәдениетіндегі рөлін бағалау.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жаңа мәдениет мәдениетін қалыптастырудың тарихи, философиялық, әлеуметтік-мәдени жағдайларын, мәдениет ескерткіштерін, оның көрнекті өкілдерін зерттеуге арналған ғылыми-әдістемелік тәсілдерді, гуманистік идеалдардың негізі ретінде заманауи дәуірдің ерекшелігін, оның негізгі құндылықтарын сыни бағалауға мүмкіндік жасау: жеке адамның еркіндігі, инновация, биліктің полисцентризмі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жастар мәдениетінің әлеуметтік-мәдени негіздерін, бұқаралық ақпарат құралдарын, жастар мәдениетін қалыптастырудың тарихи және әлеуметтік-экономикалық жағдайын, қазіргі заманғы жастар субкультурасының генезисі мен құндылық жүйесін объективті бағалау мүмкіндігін қалыптастыру; Жастар мәдениетінің негізгі бағыттары; жастар мәдениетінің пайда болуының мәдени және тарихи негіздері; қазіргі заманғы жастар субкультурасының негізгі мәселелерін ақтау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жастар мәдениетінің әлеуметтік-мәдени негіздерін, қазіргі жастар мәдениетін қалыптастырудың тарихи және әлеуметтік жағдайларын, қазіргі жастар субмәдениетін, олардың негізгі мәселелері мен құндылықтар жүйесін объективті бағалау қабілетін қалыптастыру. Жастар идеологиясының қалыптасуына масс-медианың әсерін талдау. Мәдениеттегі маргиналдылықтың оң деңгейін және әртүрлі мәдени формалар мен құбылыстарды көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – коммуникацияны мәдениет, мәдениетаралық қарым-қатынас ретінде сыни бағалауға мүмкіндік жасау; жаһандық медиа мәдениет, коммуникация, әлеуметтік желілер проблемаларын зерттеуде студенттердің критикалық ойларын қалыптастыру; ғаламдық медиа мәдениетін, байланысын, әлеуметтік желілерін, медиа-технологияларын зерттеу әдістерін қолдануға, адамдар арасындағы қарым-қатынас деңгейінде мәдениет пен мінез-құлықты бағалаудың негізгі қағидаларын синтездеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ мәдениетінің теориясы мен тарихының өзекті мәселелеріне объективті баға беретін қабілетін қалыптастыру; ұлттық мәдениеттің көшпенділердің өркениет пен дәстүрлі мәдениеттің тарихи дамуы кезіндегі қалыптасу ерекшеліктерін; Орталық Азия аймағының батыстану және жаһандану мәселелерін зерттеу үшін жүйелі тәсілді қолдану;<br/> қазіргі Қазақстанның мәдени процестерін түсіну мақсатында алған білімдерін қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – заманауи дәуірдегі қазақ мәдениетіндегі заманауи, дәстүрлер мен инновациялар контекстінде қазақ мәдениетінің орны мен рөлін объективті түрде түсіндіру қабілетін қалыптастыру; мәдени талдауға негізделген, жаһандық өзгерістер контексіндегі қазақстандық және этникалық қазақ мәдениетінің даму ерекшеліктерін ерекшелендіреді; қазіргі қазақ мәдениетін дамытудың ерекшеліктері туралы ақпаратты жүйелеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ мәдениетінің тарихын талдау қабілетін қалыптастыру; қазақ мәдениетінің дамуының негізгі бағыттары; әдістемені, негізгі категориялы және тұжырымдамалық аппаратты, қазақ мәдениетінің тарихын зерттеудің негізгі тәсілдерін, әдістерін қолдануға; қазақ мәдениетінің тарихын зерттеудегі философиялық және мәдени көзқарастарды жүйелеу; қазақ мәдениетінің тарихын тарихи ретроспективада бағалайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – негізгі ережелерді, қазақ мәдениетінің теориясы идеяларын, оның дамуының негізгі бағыттарын талдау қабілетін қалыптастыру; методологияны, негізгі категориялы және тұжырымдамалық аппаратты, жаңа құбылыстарға, инновациялық мәдени нысандарға қатысты қазақстандық мәдениеттің теориясын зерттеудің негізгі тәсілдері мен әдістерін қолдануға; қазақ мәдениетінің тарихын зерттеуге қажетті философиялық және мәдени жоспардың, негізгі ұғымдардың, санаттардың ақпаратын жүйелеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – заманауи дәуірдегі «сұлулық» концепциясының негізгі сипаттамаларын, сәндік-қолданбалы өнердің маңызын, қазақтардың сәндік-қолданбалы өнеріндегі рәміздердің мәдени аспектілерін, қазақ сәндік-қолданбалы өнерінің дамуының тарихи аспектілерін ұсынудағы заманауи өнер рөлін объективті түрде талдау қабілетін қалыптастыру; Қазақ сәндік-қолданбалы өнерін зерттеу бойынша академиялық зерттеулер жүргізеді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ сәндік-қолданбалы өнерінің эстетикалық-көркемдік ерекшеліктеріне объективті баға беру қабілетін қалыптастыру; қазіргі қазақ сәндік-қолданбалы өнердегі инновациялық тәсілдер мен бейнелерді талдау; сәндік-қолданбалы өнер мен фольклордың әлемдік өнердегі рөлі мен орнын негіздеу; фольклордың дүниежүзілік өнердегі өзіндік және айшықты ерекшеліктерін саралау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қазіргі заманғы мәдениетті және Еуропалық даму кезеңдерін сыни бағалау қабілетін қалыптастырудың негізгі принциптері туралы идеяларды қалыптастыру; Авангард ұғымын және модернизмнің жаңа тілін қазіргі модернизм мәдениетін, оның ерекшелігін, тарихи алғышарттарын, ғылыми әдебиеттегі модернизм тұжырымдамаларын, шындықты бейнелеудің жаңа әдістері ретінде талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің ғылыми және әдістемелік көзқарасын қалыптастыратын теориялық курс. Пән білім саласына негізделеді: мәдени антропологияның теориялық және әдіснамалық негіздері. Мәдени антропология курсы әр түрлі халықтар арасындағы мәдениетпен анықталған қоғамның жұмыс істеуін зерттейді. Физикалық антропологиямен айналысатын нәсілдердің физикалық сипаттамасынан ерекшеленеді, адам табиғатының өзі анықтайтын адам өмірінің сипаттамаларын зерттейтін философиялық антропология.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі мәселелерді объективті бағалауға, әсіресе әлемдік мәдениет ескерткіштерін зерттеуге және сақтауға, халық мәдениетіндегі әлемдік мәдениет және мәдени мұра ескерткіштерінің рөліне, әлемдік мәдениет ескерткіштерін зерттеу әдістерін қалыптастыру. әлемдік мәдениеттің ескерткіштерін зерттеуге жүйелі, кешенді тәсіл қолдануға; әлемдік мәдениет ескерткіштерінің ұлттық-мәдени сипаттамаларын жаңғырту және сақтау жолдарын ажырату.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – маргиналдылықтың мәнін объективті бағалау мүмкіндігін қалыптастыру; маргиналдық құбылыстың ерекшелігі; посткеңестік кезеңдегі қазақстандық қоғам үшін маргиналдық субъектілердің рөлі мен маңызы; мәдениетті, маргиналдылықты, қазіргі заманғы мәдени тұрғыда маргинализация процесінің негізгі сипаттамаларын зерттеу әдістемесін саралау; маргиналдық әлеуметтік-мәдени динамикасының салдарынан әлеуметтік құрылымдағы түбегейлі өзгерістердің рөлін бағалау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениет жүйесіндегі орталық категория ретінде «сұлулықтың» рөлі мен орнын объективті бағалау қабілетін қалыптастыру; қазіргі мәдениеттегі гиперреалистік дене феномені мен дене мәселесін түсіну қажеттілігін негіздеу; қазіргі қоғамның «сұлулық» ұғымына және «дене» мәдениетіне әсері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мәдениет философиясының негізгі қағидалары мен ережелерін сыни бағалауға мүмкіндік жасау; еуропалық, ұлттық мәдени философиялық ойлардың мазмұны, жаңа құбылыстар мен өзгерістерді зерттеуде философия мен мәдениет теориясының әдіснамасын қолданады. қазіргі заманғы мәдениетте кездесетін; жүйелеу, ғылым жүйесінде философия мен мәдениет теориясының құндылықтарын объективті бағалау үшін мәдени жоспардың ақпаратын жинақтау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әртүрлі мәдени нысандарды зерттеудегі түрлі әдістерді, мәдени-гуманитарлық құбылыстардың теориялық және әдіснамалық принциптері мен әдістерін зерттеуде әртүрлі әдістерді қолдану мүмкіндігін қалыптастыру, мәдени зерттеудің негізгі әдістерін және әдістерін орынды, бағасын объективті бағалау. Бұл курс негізгі критерийдің негізгі теориялық көзқарастарды, мәдениеттің әртүрлі аспектілерін зерттеудің эмпирикалық әдістерін бағалау қабілетін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – модернизмнің кескіндеме өнеріне объективті баға беру қабілетін қалыптастыру, модернизм мәдениетінің мәселелерін зерттеуде сыни көзқарас қалыптастыру; модернизм мәдениетін дамытудың негізгі кезеңдері, заманауи өнердің негізгі түрлері мен жанрлары, тақырыптық саланы саралау, модернизм мәдениетінің тарихын зерттеу әдісі; Пәннің терминологиялық аппаратын олардың кәсіби қызметінде қолдануға болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мәдениет маманының теориялық және әдіснамалық базасын қалыптастыру, ғылым мен білімнің қалыптасуы, орта ғасырдағы діни-философиялық ойлаудың ерекшеліктерін аналитикалық зерттеу мүмкіндігін қалыптастыру; идеологиялық принциптер, орта ғасыр мәдениетінің үлгілері; Орта ғасыр мәдениетінің даму кезеңдері; ортағасырлық мәдениетті дамытудың негізгі бағыттары; Орта ғасыр мәдениетін зерттеудің мәдени әдісі әдіснаманы, категориялы және концептуалды аппаратты қолданады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Ренессанс мәдениетінің көркемдік идеяларының негізгі ерекшеліктеріне және қалыптасуы мен парадигмаларына тоқталу; Қайта өрлеу мәдениетінің өкілдерінің өнер туындыларын бағалай білуге; Ренессанс және жаңа заман мәдениетінің көркемдік теорияларының рационалдық негіздерін анықтай білуге; Жаңа заман кезеңінің философиясының ерекшеліктерін түсінуге; классицизм, барокко, рококко, готика өнер стильдерінің ерекшеліктерін саралау;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Ренессанс мәдениетін қалыптастырудың тарихи-философиялық және әлеуметтік-мәдени жағдайларын, Ренессанс мәдениетінің даму кезеңдерін сыни түрде бөлу мүмкіндігін қалыптастыру; Ренессанс мәдениетін дамытудағы негізгі үрдістер; Ренессанс мәдениетіндегі философиялық және теориялық материалды зерттеуде мәдени-философиялық көзқарас қолдану; Батыс Еуропада ортағасырлық теологиялық философия мен христиан дінін қалыптастырудың әлеуметтік-мәдени негіздері бойынша зерттеу нәтижелерін жүйелеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – семиотика саласындағы жетістіктерді бағалау қабілеттілігін қалыптастыру; тарихтың негізгі кезеңдері және ғылым ретінде семиотикті дамытудың үлгілері; пәндік саланы, семиотикті зерттеу әдістерін саралау; қазіргі заманғы семиотиктердің категориялық аппаратын негізгі әңгімелесу әдістерін зерттеуге қолдануға, ауызша (ауызша сөздікпен қоса) мәтінді талдауға; семиотиктердің мәдениеттанудағы негізгі үлесін объективті бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – фольклордың әртүрлі практикасына, ұлттық өнер дәстүріне, фольклор жанрына ғылыми және әдістемелік тәсілдерді объективті бағалау мүмкіндігін қалыптастыру; фольклордың ерекше және көркем құралдарын әдебиеттерден ажыратуға; фольклорлы мәтінді талдау; фольклордың жанрлары эпикалық, лирикалық және драмалық сияқты мәтінді анықтайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – эстетикалық пәндік саланы, эстетикалық ойлар тарихын сыни бағалауға мүмкіндік жасау; әлемдік және ұлттық мәдениеттің туындыларының мазмұны; эстетикалық ойды дамытудың негізгі бағыттары; эстетикалық ойлардың әртүрлі салаларында қалыптасқан әдіснаманы, тәсілдерді және әдістерді қолдануға; тарихи эстрадада эстетикалық құндылықты бағалауда философиялық және мәдени жоспардың ақпаратын синтездеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – моральдық сипаттамаларды зерделеуде ғылыми және әдістемелік тәсілдерді сыни түрде талдай білу қабілетін қалыптастыру; моральдық қасиеттер мен моральдық нормалардың негізгі мазмұны; гуманистік ойларды дамытудың негізгі бағыттары мен үрдістерінің ерекшеліктері; болашақ кəсіби қызметтің негізгі ұғымдарының рөлін, құндылығын негіздеуде этика əдістерін, концептуалды жəне əдістемелік тәсілдерін жүйелейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - абстрактілік және XX ғасырдағы өнердің конструктивизмі бағытындағы үрдістерді объективті бағалау қабілеттілігін қалыптастыру, дерексіз өнердегі нышанның мағынасы; дерексіз өнердегі негізгі үрдістерді талдау; әртүрлі өнер салаларын зерттеуде жүйелі және кешенді тәсілдерді қолдану; қазіргі заманғы өнер түрлерінің типологиясын құрастыру; 20-ғасыр өнерінің конструктивизмі мен абстракциясының қосқан үлесін бағалай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – азиат кинотеатрының негізгі жанрлары мен бағыттарын тәуелсіз бағалауға және түсіндіруге мүмкіндік жасау; Азия киносының тарихи-мәдени мемлекетіне баға беру; қазіргі Азия киносының жанрларын жүйелеу; қазіргі заманғы әлемдік кинотеатрда Азия киносының маңыздылығы мен рөлін негіздеу; қазіргі заманғы кинематографиялық өнердегі Азия киносының рөлін объективті бағалауды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Азия және Еуропа кинематографиясының даму тарихын, олардың қалыптасу ерекшеліктерін және өзара әсер ету ерекшеліктерін объективті бағалау қабілетін қалыптастыру; олардың ерекшеліктерін анықтау мақсатында салыстырмалы талдау әдістерін меңгеру; дүниежүзілік киноиндустрияның даму тенденцияларында жалпы және арнайы үрдіс- қалпын ажырату; алған білімдерін қазіргі кинопроцессті талдау аясында қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мифті әлемді түсіну принципі ретінде және мәдени сабақтастықтың негізгі механизмі және адам мінез-құлқының маңызды нысандарының үлгісі ретінде қызмет етуді зерттеу. Миф құбылысын зерделей отырып, білім алушылар дүние жүзі халықтарының мифтері туралы және мифологиялық мұраның мәдени дәстүрде, дінде, әдебиетте, театрда, бейнелеу өнерінде қалай көрініс тапқаны туралы білім алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – бұқаралық мәдениеттің заманауи зерттеулерін объективті бағалау қабілеттілігін қалыптастыру; жаппай мәдениет құбылыстары; ХХ және ХХІ ғғ. теорияларындағы жаппай мәдениет, мемлекеттің жай-күйін зерттеу және бұқаралық мәдениеттің кемшіліктерін дамыту әдістері; бұқаралық мәдениетті өндіру және тарату процестері туралы ақпаратты жүйелеу; тұтыну проблемаларын және оның танымал мәдениетіндегі рөлін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – гендерлік даму тарихын, феминистік мәдени экологияны бағалауға мүмкіндік жасау; студенттердің гендерлік және әйелдер мәселелерін зерттеуге сыни көзқарастарын қалыптастыру; гендерлік, феминизмнің, еркектіктің негізгі теориясы; гендерлік мәселелердің негізгі элементтерін әлеуметтік және мәдени аспектілерде қолдануға; мәдениетте, саясатта, тарихта, экономикада, дінде гендерлік түсініктер туралы білімді синтездеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – коммуникацияны мәдениет, мәдениетаралық қарым-қатынас ретінде сыни бағалауға мүмкіндік жасау; жаһандық медиа мәдениет, коммуникация, әлеуметтік желілер проблемаларын зерттеуде студенттердің критикалық ойларын қалыптастыру; ғаламдық медиа мәдениетін, байланысын, әлеуметтік желілерін, медиа-технологияларын зерттеу әдістерін қолдануға, адамдар арасындағы қарым-қатынас деңгейінде мәдениет пен мінез-құлықты бағалаудың негізгі қағидаларын синтездеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – еуропалық кино дамуының негізгі үрдістерін сыни бағалауға мүмкіндік жасау; тарихи киномен жанрының ерекше түрлері; еуропалық кинематографтың қазіргі жағдайы ерекшеліктері; семиотикалық, структуристтік, пленарлық талдау әдістерін, қасіретті фильм жанрын зерттеуде психоанализ әдісін қолдануға; еуропалық кинотеатрлар ағымының неміс экспрессионизмі, итальяндық неореализм, француздық жаңа толқындар рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – құндылықтарды, дәстүрлерді, мінез-құлық нормаларын қамтитын ұйымдық мәдениеттің бір түрі ретінде корпоративтік мәдениетті зерттеу. Бұл пән тек теориялық материалды оқып қана қоймай, сонымен бірге студентте мәдениеттің ұжымдық даму процестеріне интеграциялану қажеттілігі туралы түсінікті қалыптастыруға, бейімделе білуге, құндылықтарды бөлісуге және ұжымдық мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әлеуметтік өмірдің синкреттік аспектілерінің жиынтығы ретінде күнделікті мәдениеттің мазмұндық сипаттамаларын зерттеу. Курс студентте теориялық біліммен қатар күнделікті өмірдің жалпы мәдени құзыреттілектерін дамытады, тұлға аралық және іскерлік қарым-қатынастарды дұрыс орнатуға мүмкіндік береді, қоғаммен қарым-қатынасты гармониялық үндестікте орнату дағдыларының қажеттілігін түсінуге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: қазіргі заманғы жағдайларда қазақ мәдениетінің орны мен рөліне объективті түсіндірме, қазіргі заманғы қоғамда қазақ мәдениетінің дәстүрлері мен жаңашылдықтары; мәдениеттанулық сараптама негізінде жаһандық өзгерістер жағдайында қазақстандық және этникалық қазақ мәдениетінің даму ерекшеліктерін дифференциациялау. Қазіргі заманғы қазақ мәдениетінің даму ерекшеліктері жайлы ақпаратты жүйелеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасын жүзеге асыру барысында анықталған Қазақстанның бірегей мәдени нысандарын зерттеу; ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұралар тізіміне енгізілген қазақ ескерткіштері; сондай-ақ мәдени объектілерді сақтау саласындағы дамыған елдердің мәдени саясатын сипаттайтын жаһандық үрдістер, олардың мәдени дамуды басқару тәжірибесі мен үлгілері және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мәдениет саясатының негізгі бағыттарын ашатын Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық актілерін зерделеу. «Қазақстан Республикасындағы мәдениет саласын дамытуға жалпы көзқарас», «Мәдени саясаттың басым бағыттары», «Жаңа әлеуметтік-мәдени ортаны қалыптастырудағы мәдениеттің рөлін түсінудегі заманауи тәсілдер» және т.б тақырыптар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Батыс мәдениетіндегі әйел денесі. Қазіргі замандағы батылдық. Қазіргі заман қоғамының дене мәдениетіне тигізген әсері. Дене мәдениетінің мәселелері. «Дене біздің қоғамда» идеясы. Адам денесінің антропологиясы. Жана критикалық мектеп контекстіндегі дене мәдениеті. Әлеуметтік уақыт. Әлеуметтік кеңістік теориясы. Жан мен дене. Гомидті триада.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі қоғамдардың жағдайын мәдени формалардың, үлгілердің, рухани және материалдық мәдениет элементтерінің өзара енуі, олардың өзектілігі мен алынуына байланысты мәдени диффузия тұрғысынан зерттеу. Курс студентте белгілі бір мәдениетке терең бойлау, алынған элементтерді талдау, байланыстардың тарихи-мәдени жағдайлары сияқты және т.б. дағдыларды дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің ғылыми және әдістемелік көзқарасын қалыптастыратын теориялық курс. Пән білім саласына негізделеді: мәдени антропологияның теориялық және әдіснамалық негіздері. Мәдени антропология курсы әр түрлі халықтар арасындағы мәдениетпен анықталған қоғамның жұмыс істеуін зерттейді. Физикалық антропологиямен айналысатын нәсілдердің физикалық сипаттамасынан ерекшеленеді, адам табиғатының өзі анықтайтын адам өмірінің сипаттамаларын зерттейтін философиялық антропология.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мәдени-демалыс қызметін ұйымдастыру және жобалау технологиясын меңгеруді теориялық және практикалық даярлау болып табылады. Пәнді зерделеу шеңберінде: жобалаудың мақсаттары мен міндеттері; жобалау тарихы; жобаның құрылымы; жобалардың типологиясы; жобалау жұмысына қойылатын талаптар; жобамен жұмыс істеу кезеңдері; жобаларды таныстыру түрлері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ұйымдастыру теориясының, әдістемесінің және принциптерінің бірлігі ретіндегі мәдени-тынығу қызметі туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Бұл пәннің ерекшелігі оның практикаға бағытталғандығы болып табылады.
Курс студентке мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыру негіздерін, оның ұйымдастырушылық құрылымын, жұмыстың негізгі бағыттары мен формаларын, сонымен қатар осы сала мамандарының функционалдық міндеттерін меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің ғылыми және әдістемелік көзқарасын қалыптастыратын теориялық курс. Бұл курс болашақ гуманитарлық ғылымдарды дайындаудағы маңызды элемент болып табылады, ол адамның жалпы мәдениетін қалыптастыру құралы және мәдениет құндылықтарын түсінуде көрініс тапқан және осы негізде мәдени нысандарды құрудың жоғары мақсатын жүзеге асыратын кәсіби дағдыларды дамытудың негізгі құралы болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Визуалды коммуникацияның сұлулық стандарттарының қалыптасуына ықпалы. Сұлулық концепциясы. Рухани сұлулық. Сұлулық теориясы мен қазіргі заман өнері. Постмодерндік өнер. Эстетика. Сұлулықтың медиаға енуі. Әртүрлі медиадағы физикалық сұлулық эталоны. Эрос және физикалық сұлулық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әртүрлі мәдени нысандарды зерттеудегі түрлі әдістерді, мәдени-гуманитарлық құбылыстардың теориялық және әдіснамалық принциптері мен әдістерін зерттеуде әртүрлі әдістерді қолдану мүмкіндігін қалыптастыру, мәдени зерттеудің негізгі әдістерін және әдістерін орынды, бағасын объективті бағалау. Бұл курс негізгі критерийдің негізгі теориялық көзқарастарды, мәдениеттің әртүрлі аспектілерін зерттеудің эмпирикалық әдістерін бағалау қабілетін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – феминисттік, гендерлік теорияларды нәсілдік, класс, этникалық топтармен байланысты мәселелерді сыни түрде зерттеу мүмкіндігін қалыптастыру; студенттердің феминистік мәдениеттану проблемаларын сыни түсінуін қалыптастыру; феминизмді, феминисттік дискурстарды, тақырыпты, феминистік мәдениеттану зерттеу әдістерін зерттеудегі этнографиялық тәсілдер; феминизм құбылыстарына мәдени көзқарас қолдану; feminist жаңалықтарды бағалаңыз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - феминистік мәдени зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалау, гендерді әлеуметтік стратификацияның негізгі факторы ретінде талдау, гендерлік талдаудың негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеру; отбасы, неке, білім, дін сияқты әлеуметтік процестерде, билік қатынастарында, мәдени ерекшеліктерде гендердің қалай пайда болатынын түсіну; гендерлік негізгі категориялары мен ұғымдарын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – «номадология», «көшпелілер мәдениеті» ұғымдарына талдау жасау қабілетін қалыптастыру. Студенттердің көшпелілер мәдениетінің түрлерін талдай білу дағдыларын қалыптастыру; көшпелілердің шығу тегі және олардың мәдениеті; Қазақтың көшпелі мәдениетін: салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын, тілін, өнерін, дінін білу; жаһандық өзгерістер жағдайында көшпелілер мен қазіргі заманғы мәдениеттің даму ерекшеліктеріне салыстырмалы мәдени талдауды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – көшпенділердің өмір салтын насихаттау, қасиеттерін бағалау, қасиеттерін бағалау, қасиеттерін бағалау, көшпенділердің өмір салтын насихаттау, Солтүстік және Орталық Азия халықтарының көшпелі мәдениетінің орны мен рөлін объективті бағалау, көшпенділер өркениетіндегі діннің ерекшеліктері, көшпенділер мәдениетіндегі символизм, көшпелілердің типологиясы. мәдениеттер, жаңа көшпенділер құбылысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы кинотеатрда скептикалық өнерді интерпретациялау мәселесін объективті бағалау, әлеуметтік реализмнің стилі, XXI ғасырдағы фильм мен өнердің мағынасын, маркетингтік фильмдер тарихын, бұқаралық нарықты талдау; Экспрессизмнің, сюрреализмнің кинотеатрдың әсерін сыни түрде түсінеді; әр түрлі өнер және кинематография салаларын дамытуда тарихи көзқарасты қолдануға; кинодағы эксперименталды фильмнің тарихын көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың тәуелсіз сыни ойлау, өнер нарығын қалыптастыруды түсіну қабілетін дамытуға бағытталған. Қарастырылатын аспектілер: арт-менеджмент. Экономика, өнер арасындағы қарым-қатынастың тарихи эволюциясы. Қолданыстағы корпоративтік мәдениеттерді салыстырмалы талдау. Табиғат, құрылым, функциялар, өнер, нарықтың негізгі ұғымдары, құндылықтары. Қазіргі заманғы өнер нарығын қалыптастыру әдістері. Өнердің коммерциализациясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – семиотика саласындағы жетістіктерді бағалау қабілеттілігін қалыптастыру; тарихтың негізгі кезеңдері және ғылым ретінде семиотикті дамытудың үлгілері; пәндік саланы, семиотикті зерттеу әдістерін саралау; қазіргі заманғы семиотиктердің категориялық аппаратын негізгі әңгімелесу әдістерін зерттеуге қолдануға, ауызша (ауызша сөздікпен қоса) мәтінді талдауға; семиотиктердің мәдениеттанудағы негізгі үлесін объективті бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әртүрлі этномәдени бірлестіктердің теориялық және тұжырымдамалық зерттеуі, мәдениетаралық қарым-қатынастар, коммуникациялық теориялар, әлем халықтарының этникалық мәдениеті арасындағы айырмашылықтарды бағалауда әртүрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтардың ғылыми-әдістемелік көзқарастарының құндылық-семантикалық бағдарын әртүрлілігін сыни бағалауға, этномәдени зерттеудің даму тарихы.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.