әлеуметтік ғылымдар магистрі
Жанжалдың пайда болу табиғаты, оның құрылымы, түрлері, себеп факторлары, әр түрлі салалардағы даму ерекшелігі және жанжалдарды реттеу технологиялары туралы ақпаратты тиімді іздеу қабілеті; жанжалды диагностикалау дағдылары, медиатордың, келіссөзшінің, консультанттың тәсілдері туралы түсінікке ие мамандарды даярлау.
Конфликтология
7M03108
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән басқару мен көшбасшылықтың психологиялық теорияларын оқытып, сонымен қатар топтық даму және ұжымдық қалыптасу динамикасын көрсетіп, және көпшілік пен тобыр психологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ қарым-қатынастың психологиялық теорияларын және басқарушылық қарым-қатынас шеңберінде өзінің кәсіби қызметі үшін қажетті жанжалды шешудің стратегияларын объективті бағалау бойынша әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған болып табылады
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ғылым философиясының зерттеу әдістемесін, әдістерін, принциптерін қазіргі заман ғылымындағы дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді өзіндік кәсіби қызмет саласындағы шешудегі қабілетін, жетістіктерді сыни талдау мен бағалау, зерттеу және практикалық тұрғыдағы мәселелердің шешімін табуда жаңа идеяларды жарату қабілетін қалыптастырады
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ғылыми-зерттеу қызметінде әлеуметтік ғылымдар саласындағы базалық және арнайы білімді қолдану қабілетін, жоспарлау әдістерін, эксперименттік зерттеулерді жүргізу және алынған нәтижелерді өңдеуді қалыптастыруға бағытталған; дәлелді базаны пайдалана отырып және зерттеу жұмысының нәтижелерін баяндамада, баяндамада, ақпараттық шолуда, талдамалық есепте, мақалада ұсына отырып, ғылыми пікірсайыс жүргізу дағдыларын меңгеру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың Қазіргі әлемдегі әлеуметтік-саяси қақтығыстардың ерекшеліктері және оларды шешу мүмкіндіктері туралы жүйелі білімін қалыптастыруға, қазіргі әлеуметтік-саяси қақтығыстардың пайда болу, өту және реттеу ерекшеліктерін, жанжалдарды шешудің әлеуметтік-саяси технологияларының модельдерін және жалпы құзіреттілікті жанжалдарды шешу институттарының рөлін, қазіргі Қазақстандағы жанжалдарды шешудің әлеуметтік-саяси технологияларының тиімділігін бағалау қабілеттерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жоғары оқу орындарындағы педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы, оқытуды талдау және өзін-өзі бағалау, болашақ оқытушының оқыту қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалау, Болон үдерісін жүзеге асыру, өз кәсіби саласында лекторлық, кураторлық дағдыларды игеру, оқыту / тәрбиелеу және бағалау (TLA-стратегиялары) стратегиялары мен әдістерін қолдану
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың жанжалдарды сараптаудың негізгі әдістері мен әдістері, оларды талдау мен болжаудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері, қақтығыстар деңгейін анықтау және индикаторлары, қақтығыстардың алдын-алу және ерте алдын-алу технологиялары, қақтығыс жағдайларын модельдеу қабілеттері, жанжалдарды шешу жобаларын әзірлеу туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттардың бойында конфликтологияның ғылым және оқу пәні ретінде даму тарихы туралы біртұтас көзқарасты, жанжалдардың мәні, олардың пайда болу тарихы, олардың себептері, әлемдік тарих пен қазіргі әлемдегі рөлі туралы тұтас көзқарасты және қақтығыс теориясы, оның компоненттері мен даму динамикасы туралы тұтас көзқарасты; конфликт пен гетерогенді ортадағы мінез-құлық дағдыларын қамтитын аналитикалық және әлеуметтік - коммуникативтік құзіреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың бойында жалпы адамзаттық құндылықтарды түсіну қабілеті мен түсінігін, алдыңғы ұрпақтардың адамгершілік құнды тәжірибесі туралы тұтас түсінігін, этносаралық және мәдениетаралық қатынастарды үйлестіру мен толеранттылықты нығайтуға, қоғамдағы толерантты ортаны дамыту мен нығайту ісінде жұртшылықтың күш-жігерін жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың билік пен азаматтық қоғамның өзара іс-қимылының жанжалды аспектілерін зерттеудің негізгі түрлері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға; ықтимал қақтығыстардың пайда болуы мен типологиялық ерекшеліктерін анықтауға, қақтығыстық қатынастарды зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін түсінуге; жанжалды қатынастарды институционализациялау, оларды қағидаттар, құқықтық және этикалық нормалар, билік қатынастарын реттейтін саяси институттар жазықтығына аудару қабілетіне бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың еңбек даулары мен жанжалдарының мазмұны, түрлері, негізгі проблемалар және оларды болашақ кәсіби қызмет контекстінде шешу нысандары туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыруға; еңбек дауларын зерттеудің теориялық-әдіснамалық аспектілерін, еңбек даулары мен жанжалдарының саяси және әлеуметтік - экономикалық алғышарттарын түсінуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың медиация туралы жүйелі білімді практикалық конфликтологияның маңызды құрамдас бөлігі және жанжалды жағдайларды шешудің балама тәсілі ретінде қалыптастыруға, медиацияның тарихы мен қолдану салаларын зерделеуге, конфликтологиялық құзыреттілікті, медиатордың жанжалды реттеудегі рөлі мен мәдениетін талдауға, медиативтік келісімнің нәтижелерін жүйелеуге және сыни бағалауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың геосаяси процесті түсіну қабілетін, қазіргі геосаяси қақтығыстардың пайда болуы мен даму логикасын; негізгі геосаяси ұғымдарды тәуелсіз сыни ойлау және түсіну қабілетін; әлемдік геосаяси процестің даму заңдылықтары мен қазіргі әлемдік даму тенденциясын; геосаяси қақтығыстардың таралу себептерін, геосаяси қақтығыстардың оң және теріс функцияларын анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың көші-қон процестерінің мәні, олардың себептері, қазіргі әлемдегі рөлі және жекелеген даулы аймақтарда және бүкіл әлемде көші-қонды реттеу мүмкіндіктері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, сондай-ақ Еуропа, Азия және Африкадағы көші-қон процестерінің негізгі заңдылықтары, олардың өңірлік ерекшеліктері туралы білім қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың Орталық Азия өңіріндегі қауіпсіздік мәнмәтініндегі эскалация және деэскалация кезеңдерінің ғылыми-теориялық аспектілері, тұжырымдамасы, жанжалдарды зерттеу, Орталық Азия өңірінің энергетикалық, ресурстық, экономикалық, саяси әлеуеті мен мүмкіндіктері және Орталық Азиядағы қақтығыстың алуан түрлі аспектілері арасындағы айырмашылық туралы тұтас түсінікті қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың саяси қақтығыстардың нысандары ретіндегі соғыстар мен революциялар туралы түсінігін, оның болашақ кәсіби қызмет контекстінде саяси және өркениеттік процестің дамуына әсерін зерттеудің мәселелері мен әдістерін, динамикасын кәсіби түрде түсіну қабілетін дамытуға бағытталған. қақтығыстардың алдын алу немесе шешу үшін қақтығыстарды басқарудың дұрыс жолдарын таңдаңыз.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: