әлеуметтік ғылымдар магистрі
Жанжалдың пайда болу табиғаты, оның құрылымы, түрлері, себеп факторлары, әр түрлі салалардағы даму ерекшелігі және жанжалдарды реттеу технологиялары туралы ақпаратты тиімді іздеу қабілеті; жанжалды диагностикалау дағдылары, медиатордың, келіссөзшінің, консультанттың
Конфликтология
7M03108
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән басқару мен көшбасшылықтың психологиялық теорияларын оқытып, сонымен қатар топтық даму және ұжымдық қалыптасу динамикасын көрсетіп, және көпшілік пен тобыр психологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ қарым-қатынастың психологиялық теорияларын және басқарушылық қарым-қатынас шеңберінде өзінің кәсіби қызметі үшін қажетті жанжалды шешудің стратегияларын объективті бағалау бойынша әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән өз кәсіби қызмет саласында әлеуметтік ғылымдағы дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді шешуде ғылым философиясының зерттеу әдістемесін, әдістерін, принциптерін пайдалануға, сыни талдау мен ғылыми жетістіктерді бағалау қабілетіне, кәсіби қызмет саласындағы зерттеу және тәжірибелік мәселелерді шешу барысында жаңа идеяларды туындату дағдысын қалыптастыруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ғылыми-зерттеу қызметінде әлеуметтік ғылымдар саласындағы негізгі және арнайы білімді қолдану, эксперименталды зерттеудің нәтижесін жүргізу және өңдеу, жоспарлау әдісін меңгеру, теориялық және практикалық ғылыми зерттеулер нәтижесінде алынған дәлелдемелерді пайдалана отырып, ғылыми пікірталас жүргізу, баяндамада, ақпараттық шолуда, аналитикалық баяндамада, мақалада зерттеу жұмысының нәтижелерін көрсету қабілеттерін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистрлік диссертацияның нақты зерттеу міндетіне сәйкес қоғам өмірінің әртүрлі салаларындағы жанжалды және бейбіт өзара әрекеттесуді зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістемелік стратегиясын анықтау, зерттеу нәтижелерін конфликтологтың кәсіби қызметінде өңдеу, түсіндіру және ұсыну қабілетін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың Қазіргі әлемдегі әлеуметтік-саяси қақтығыстардың ерекшеліктері және оларды шешу мүмкіндіктері туралы жүйелі білімін қалыптастыруға, қазіргі әлеуметтік-саяси қақтығыстардың пайда болу, өту және реттеу ерекшеліктерін, жанжалдарды шешудің әлеуметтік-саяси технологияларының модельдерін және жалпы құзіреттілікті жанжалдарды шешу институттарының рөлін, қазіргі Қазақстандағы жанжалдарды шешудің әлеуметтік-саяси технологияларының тиімділігін бағалау қабілеттерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жанжал теорияларын, әлемдік тарихтағы себептері мен рөлін, жанжалдардың дамуының құрамдас бөліктері мен динамикасын, негізгі теориялық тәсілдер мен әдістемелік принциптерді тұтас түсінуді, жанжалдық жағдайларды зерттеу әдістерін түсіндіру қабілетін және оларды кәсіби қызметінде тиімді пайдалануды дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жоғары оқу орындарындағы педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы, оқытуды талдау және өзін-өзі бағалау, болашақ оқытушының білім беру қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалау, Болон үдерісін жүзеге асыру, өз кәсіби саласында оқыту / тәрбиелеу және бағалау (TLA-стратегиялары) стратегиялары мен әдістерін қолдану арқылы лекторлық, кураторлық дағдыларды игеруді қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән конфликтологиялық ойдың қалыптасуы мен дамуын, оның сабақтастығын, әртүрлі идеологиялық жүйелердегі жанжалдардың сипатын, белгілі бір уақыт пен географиялық кеңістіктегі тарихи қалыптасқан конфликтологиялық концепциялардың оның тарихи, экономикалық, саяси даму және мәдени факторларымен байланысын, конфликтологиялық білімдерді пәнаралық ретінде институттандыру принциптерін білу негізінде кәсіби қызметін дамыту қабілеттерін қалыптастырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың жанжалдарды сараптаудың негізгі әдістері мен әдістері, оларды талдау мен болжаудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері, қақтығыстар деңгейін анықтау және индикаторлары, қақтығыстардың алдын-алу және ерте алдын-алу технологиялары, қақтығыс жағдайларын модельдеу қабілеттері, жанжалдарды шешу жобаларын әзірлеу туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттардың бойында конфликтологияның ғылым және оқу пәні ретінде даму тарихы туралы біртұтас көзқарасты, жанжалдардың мәні, олардың пайда болу тарихы, олардың себептері, әлемдік тарих пен қазіргі әлемдегі рөлі туралы тұтас көзқарасты және қақтығыс теориясы, оның компоненттері мен даму динамикасы туралы тұтас көзқарасты; конфликт пен гетерогенді ортадағы мінез-құлық дағдыларын қамтитын аналитикалық және әлеуметтік - коммуникативтік құзіреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың бойында жалпы адамзаттық құндылықтарды түсіну қабілеті мен түсінігін, алдыңғы ұрпақтардың адамгершілік құнды тәжірибесі туралы тұтас түсінігін, этносаралық және мәдениетаралық қатынастарды үйлестіру мен толеранттылықты нығайтуға, қоғамдағы толерантты ортаны дамыту мен нығайту ісінде жұртшылықтың күш-жігерін жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың билік пен азаматтық қоғамның өзара іс-қимылының жанжалды аспектілерін зерттеудің негізгі түрлері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға; ықтимал қақтығыстардың пайда болуы мен типологиялық ерекшеліктерін анықтауға, қақтығыстық қатынастарды зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін түсінуге; жанжалды қатынастарды институционализациялау, оларды қағидаттар, құқықтық және этикалық нормалар, билік қатынастарын реттейтін саяси институттар жазықтығына аудару қабілетіне бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бітімгершілік операцияларды гуманитарлық және экономикалық көмек көрсету, саяси және әкімшілік өзін-өзі басқару құрылымын қайта құру, соғыс қимылдарының бұрынғы қатысушыларын демилитаризациялау және оңалту, Қазақстанның қатысуымен ынтымақтастықтың жаңа нысандарын іздеу арқылы бейбітшілік пен жанжалдан кейінгі қалпына келтіруді орнату (көмектесу), қолдау, қамтамасыз ету және қалпына келтіру операциялары ретінде жан-жақты талдау қабілетін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың еңбек даулары мен жанжалдарының мазмұны, түрлері, негізгі проблемалар және оларды болашақ кәсіби қызмет контекстінде шешу нысандары туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыруға; еңбек дауларын зерттеудің теориялық-әдіснамалық аспектілерін, еңбек даулары мен жанжалдарының саяси және әлеуметтік - экономикалық алғышарттарын түсінуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән кәсіби ғылыми-зерттеу қызметінде гендерлік конфликтологияның әдіснамасын, принциптерін қолдану, гендерлік қарым-қатынастар саласындағы жанжалдық өзара әрекеттестіктің анықтаушы факторларын жүйелеу, модельдеу технологиялары мен гендерлік жанжалдарды шешу механизмдерін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың медиация туралы жүйелі білімді практикалық конфликтологияның маңызды құрамдас бөлігі және жанжалды жағдайларды шешудің балама тәсілі ретінде қалыптастыруға, медиацияның тарихы мен қолдану салаларын зерделеуге, конфликтологиялық құзыреттілікті, медиатордың жанжалды реттеудегі рөлі мен мәдениетін талдауға, медиативтік келісімнің нәтижелерін жүйелеуге және сыни бағалауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың геосаяси процесті түсіну қабілетін, қазіргі геосаяси қақтығыстардың пайда болуы мен даму логикасын; негізгі геосаяси ұғымдарды тәуелсіз сыни ойлау және түсіну қабілетін; әлемдік геосаяси процестің даму заңдылықтары мен қазіргі әлемдік даму тенденциясын; геосаяси қақтығыстардың таралу себептерін, геосаяси қақтығыстардың оң және теріс функцияларын анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән келіссөздердің стратегиялары, тактикасы мен технологиялары, жанжалдарды конструктивті шешу әдістерімен таныстырады, келіссөздер тұжырымдамасын дайындау, келіссөздер процесінің шиеленіс деңгейі мен тиімділігін бағалау, келіссөздер барысында коструктивті әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ақпараттық артықшылыққа қол жеткізу мақсатында қарсыластың ақпараттық жүйелеріне әсер етудің коммуникациялық технологиясы ретінде ақпараттық соғысты, оны пайдалануды оңтайландыру және тиімді ету мақсатында жүргізу әдістері мен тәсілдерін және оның салдары қаупін, ақпараттық кеңістікті басқару бойынша жүйелі іс-шараларды жүзеге асыру мүмкіндігін түсіну бағытындағы ғылыми-теориялық тәсілдерді қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Курс Қазақстанның ішінде де, әлемдік қауымдастықта да әртүрлі әлеуметтік топтардағы наразылықтардың пайда болуының теориялық және эмпирикалық факторларын зерттеуге арналған. Қазіргі қоғамдағы саяси наразылық мінез-құлқының теориялық тәсілдері мен тұжырымдамалары, наразылықтың дәстүрлі және инновациялық формалары мен әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың көші-қон процестерінің мәні, олардың себептері, қазіргі әлемдегі рөлі және жекелеген даулы аймақтарда және бүкіл әлемде көші-қонды реттеу мүмкіндіктері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, сондай-ақ Еуропа, Азия және Африкадағы көші-қон процестерінің негізгі заңдылықтары, олардың өңірлік ерекшеліктері туралы білім қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың Орталық Азия өңіріндегі қауіпсіздік мәнмәтініндегі эскалация және деэскалация кезеңдерінің ғылыми-теориялық аспектілері, тұжырымдамасы, жанжалдарды зерттеу, Орталық Азия өңірінің энергетикалық, ресурстық, экономикалық, саяси әлеуеті мен мүмкіндіктері және Орталық Азиядағы қақтығыстың алуан түрлі аспектілері арасындағы айырмашылық туралы тұтас түсінікті қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пән магистранттың саяси қақтығыстардың нысандары ретіндегі соғыстар мен революциялар туралы түсінігін, оның болашақ кәсіби қызмет контекстінде саяси және өркениеттік процестің дамуына әсерін зерттеудің мәселелері мен әдістерін, динамикасын кәсіби түрде түсіну қабілетін дамытуға бағытталған. қақтығыстардың алдын алу немесе шешу үшін қақтығыстарды басқарудың дұрыс жолдарын таңдаңыз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттың саяси қақтығыстардың нысандары ретіндегі соғыстар мен революциялар туралы түсінігін, оның болашақ кәсіби қызмет контекстінде саяси және өркениеттік процестің дамуына әсерін зерттеудің мәселелері мен әдістерін, динамикасын кәсіби түрде түсіну қабілетін дамытуға бағытталған. қақтығыстардың алдын алу немесе шешу үшін қақтығыстарды басқарудың дұрыс жолдарын таңдаңыз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мемлекетаралық қақтығыстарға қатысты негізгі табиғи, экологиялық және ресурстық мәселелер туралы білімді, конфликтологияның пәндік саласын ресурстар мен табиғатты пайдалану бойынша пайда болған жанжалдардың көпфакторлық шарттылығы ретіндегі географияны, геосаясатты, халықаралық қатынастарды, жаһандануды ескере отырып, жанжалдың пәнаралық талдау әдістемесін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазіргі заманғы терроризм мен экстремизмнің табиғатын зерделеу, олармен күресу және заманауи құралдарды пайдалана отырып қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі ғылыми зерттеулердің әдістемесін меңгеру, лаңкестік әрекеттердің алдын алудың болжамды үлгілерін, Қазақстанның терроризм мен экстремизмге қарсы халықаралық күреске қатысуын бағалау қабілетін дамытады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.