әлеуметтік ғылымдар магистрі
Халықаралық академиялық стандарттарға, саяси ғылымның және аралас ғылыми салалардың жаңа жетістіктеріне сәйкес жоғары оқу орындарында жария саясат, ғылыми-зерттеу және білім беру қызметі саласы үшін бәсекеге қабілетті мамандар даярлауды қамтамасыз ету
Саясаттану
7M03110
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән басқару мен көшбасшылықтың психологиялық теорияларын оқытып, сонымен қатар топтық даму және ұжымдық қалыптасу динамикасын көрсетіп, және көпшілік пен тобыр психологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ қарым-қатынастың психологиялық теорияларын және басқарушылық қарым-қатынас шеңберінде өзінің кәсіби қызметі үшін қажетті жанжалды шешудің стратегияларын объективті бағалау бойынша әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән өз кәсіби қызмет саласында әлеуметтік ғылымдағы дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді шешуде ғылым философиясының зерттеу әдістемесін, әдістерін, принциптерін пайдалануға, сыни талдау мен ғылыми жетістіктерді бағалау қабілетіне, кәсіби қызмет саласындағы зерттеу және тәжірибелік мәселелерді шешу барысында жаңа идеяларды туындату дағдысын қалыптастыруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ғылыми-зерттеу қызметінде әлеуметтік ғылымдар саласындағы негізгі және арнайы білімді қолдану, эксперименталды зерттеудің нәтижесін жүргізу және өңдеу, жоспарлау әдісін меңгеру, теориялық және практикалық ғылыми зерттеулер нәтижесінде алынған дәлелдемелерді пайдалана отырып, ғылыми пікірталас жүргізу, баяндамада, ақпараттық шолуда, аналитикалық баяндамада, мақалада зерттеу жұмысының нәтижелерін көрсету қабілеттерін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жоғары оқу орындарындағы педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы, оқытуды талдау және өзін-өзі бағалау, болашақ оқытушының білім беру қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалау, Болон үдерісін жүзеге асыру, өз кәсіби саласында оқыту / тәрбиелеу және бағалау (TLA-стратегиялары) стратегиялары мен әдістерін қолдану арқылы лекторлық, кураторлық дағдыларды игеруді қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән халықаралық қатынастардың концептуалды негіздерін түсіндіру, әлемдік аренада болып жатқан халықаралық процестерді зерттеу, халықаралық қатынастар жүйесін мемлекетаралық реттеу әдістерін талдау, Қазақстандағы халықаралық өмір процестерін саяси және әлеуметтік-экономикалық жағдаймен байланыстыру, халықаралық қатынастар мен әлемдік саясаттың заманауи фактілеріне сыни тұрғыдан баға беруін қалыптастырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мемлекеттік басқару процесінде мемлекет пен қоғамның өзара әрекеттесу нысандары туралы білімі мен түсінігін көрсету, мемлекеттік басқару органдарының қалыптасу және қызмет ету заңдылықтарын анықтау, мемлекеттік басқару шешімдерін қабылдау және орындау үшін сараптамалық дағдыларды қолдану, динамикалық қоғамдық өмірдің қатерлеріне барабар жауаптарды табу қабілеттерін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мемлекеттік саясат пен басқарудың мәні мен түрлерін анықтау, мемлекеттік саясатты әзірлеу механизмдерін түсіндіру, мемлекеттік саясаттың бағытын әзірлеу, кәсіби қызметте саясат пен басқарудың өзара байланысын қамтамасыз ету, мемлекеттік саясат пен басқару саласында іскерлік ойындарды және басқа да белсенді әдістерді қолдану, қақтығыс жағдайында басқарушылық шешімдерді есептеу қабілеттерін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән өркениеттердің негізгі түрлерін, олардың ерекшеліктеріне талдау жасауға, соғыстарды жіктеуге және салыстыруға, жеке елдің, елдер тобының, дүниежүзілік қауымдастықтың дамуы үшін соғыстардың салдарын сыни тұрғыдан бағалауға, олардың пайда болуы мен өркениеттердің қалыптасуына, жанжал жағдайында конструктивті шешімдердің дамуына бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән келесі қабілеттерді қалыптастырады белгілі бір зерттеу міндетіне сәйкес зерттеу дизайнын таңдау, жобалау және негіздеу, магистрлік диссертацияның зерттеу әдіснамасын таңдауды дәлелдеу, саяси мәселелерді зерттеудің жалпы ғылыми, нақты-ерекшелікті және әртараптандырылған әдістерін қолдану, зерттеу дизайнының сапалы және сандық, аралас, ұзын, кесілген , панельді және когортты түрлерін қолданыңыз.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста саяси-құқықтық ойлар тарихындағы адам құқығы, адам құқығының қазіргі заманғы концепциялары, адам құқығы мен еркіндігін қорғаудың халықаралық жүйесінің тәжірибесі мен даму үрдістері, Қазақстандағы адам және азаматтың құқықтары мен еркіндіктерін қамтамасыз етудің ұлттық заңнамасы, институттары мен механизмдері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән АҚШ және ЕО сыртқы саясатының стратегиялық бағыттарын түсіндіру, АҚШ пен ЕО елдерінің сыртқы саяси бағытының қалыптасуына әсер ететін негізгі саяси процестерді талдау, ғылыми үлгілерді құру үшін дамыған елдердің сыртқы саясатының негізгі детерминанттарын жіктеу, Қазақстанның саясатында ескерілетін АҚШ пен ЕО-ның сыртқы саяси қызметі бойынша өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсыну қабілеттерін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән «Орталық Азияның ерекше геосаяси аймағының» саяси тарих саласындағы құзыреттерді қалыптастыруға, Орталық Азия аймағындағы мемлекетаралық қатынастардың негізгі қағидаттарын жіктеуге, постсоветтік және басқа Орталық Азия мемлекеттерінің саяси, , экономикалық, интеграциялық байланыстарының ерекшеліктерін айқындауға және Қазақстан аумағындағы ұлттық мүдделерді жүзеге асыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән «Шығыс-Батыс» дихотомиясының пайда болуының тарихи динамикасын түсіндіру, жаңа дүниежүзілік және аймақтық орталықтар жағдайында Шығыс елдерінің саяси процесін зерттеу үшін әлеуметтік ғылымдардың әдістерін қолдану, аймақтық ішкі жүйелер шеңберінде саяси жүйелер мен процестерге салыстырмалы талдау жүргізу, қазіргі кезеңдегі Шығыс елдеріндегі саяси процестерге сараптамалық баға беру және болжау жүргізу қабілеттерін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән облыстық және муниципалды басқару жүйесін, оның пайда болуы мен қалыптасуын зерттеуге, әлемдік тәжірибеде басқарудың осы түрінің ұтымды әдістерін табуға, аймақтық саясаттың ерекшеліктерін анықтау және Қазақстандағы мемлекет пен жергілікті басқару және өзін-өзі басқару органдарының өзара әрекеттесуін қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жергілікті маңызы бар мәселелерді шешуге бағытталған бағдарламалық-мақсаттық құжаттарды әзірлеу, мемлекеттік жергілікті басқару органдары мен жергілікті өзін-өзі басқару органдарының өзара іс-қимылының ерекшеліктерін ескеру, ҚР жергілікті өзін-өзі басқару органы қызметінің тиімділігін бағалау, өзін-өзі басқару органдарында азаматтық қатысу деңгейін арттыру бойынша халықпен жұмыс жүргізу құзыреттерін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Қазақстанда тіркелген діни бірлестіктер мен орталықтардың қызметіне талдау жасау, Қазақстандағы мемлекеттік саясаттың басым бағыттарының бірі ретінде этносаралық және конфессияаралық келісімді қолдау, қоғамдағы бейбітшілік пен бірлік жағдайында азаматтарды рухани тәрбиелеуді жүзеге асыру, діни экстремизм мен терроризмнің алдын алуға және оған қарсы күреске үлес қосу қабілеттерін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мемлекеттік қызметті жоспарлау және жүзеге асыру механизмдерін анықтау, мемлекеттік қызметтің құралдарын, әдістерін және тәсілдерін ажырату, мемлекеттік қызметпен байланысты мәселелерді тұжырымдау және шешу, Қазақстандағы мемлекеттік қызметті жаңғыртудың мәнін түсіндіру, құзыреті мен өкілеттіктеріне сәйкес мемлекеттік құрылымдардың басқару функцияларын ресурстық қамтамасыз етуді қолдану қабілеттерін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән стратегиялық жоспарлаудың теориялық, әдіснамалық, әдістемелік, ақпараттық және ұйымдастырушылық тәсілдерін меңгеруге және қазақстандық қоғамның макро және микро деңгейлерінде стратегиялық жоспарлау әдістерін, оның тиімділігін қамтамасыз ету шартымен қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән саяси және экономикалық интеграциялық процестердің теориялық тәсілдерін, деңгейлерін талдау, аймақтық, континенттік және жаһандық өлшемдердегі интеграциялық процестердің ерекшеліктерін, посткеңестік мемлекеттердің интеграциялық байланыстарын, олардың негізгі қағидаттарын, саяси детерминанттарын анықтау, Қазақстанның интеграциялық жобаларға қатысушы ретіндегі тәжірибесін зерттеу қабілетін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән этносаралық қатынастарды зерттеудің теориялық және әдістемелік тәсілдерін зерттейді, қазіргі әлемдегі этносаралық шиеленіс факторларын анықтайды, әртүрлі елдердегі этникалық саясаттың жалпы заңдылықтары мен спецификалық ерекшеліктерін анықтайды, жақын және алыс шетелдегі этносаралық қақтығыстарды реттеу тәжірибесін және этносаралық және мәдениетаралық өзара іс-қимылдың қазақстандық моделін сыни тұрғыдан бағалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән келесі қабілеттерді қалыптастырады:
- Қазақстандағы этномәдени үдерістерді зерттеудегі мәдени-символдық тәсілдің рөлін түсіндіру;
- Қазақстанның ұлттық бірегейлігін қалыптастыруда мәдени-символдық көзқарас үлгілерін қолдану;
- этноұлттық саясат саласындағы этноұлттық процестерді дамыту бағдарламаларын талдау;
- Қазақстанның біртұтас ұлтының қалыптасуын сипаттайтын саяси құндылықтарды құрылымдау;
- этносаралық қақтығыстардың алдын алу және реттеу бойынша шешімдерді, жобаларды әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазіргі заманғы теорияларды, әдістемелерді пайдалана отырып, саяси легитимация мәселелеріне түсініктеме беру, саяси легитимизацияның құрылымы мен механизмдерін түсіндіру, саяси легитимацияның жаңа әдістерін қолдану, кәсіби мәселелерді шешуде легитимділік деңгейі мен шегін анықтау дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән саясат саласындағы маркетингтің генезисін түсіндіру, саясаттағы маркетингтік зерттеулерді жүргізудің теориялық тәсілдерін анықтау, саяси нарықта болып жатқан маркетингтік ақпаратты іздеуді жүргізу, саяси кеңістіктегі маркетингтік қызметтің ерекшеліктерін анықтау, маркетингтік зерттеулерді жүргізу үшін маркетингтік технологиялар мен құралдарды пайдалану, маркетингтік стратегиялар мен бағдарламаларды әзірлеу қабілеттерін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дипломатияны сыртқы саясатты жүзеге асыру механизмі ретінде түсіндіру, шет елдер дипломатиясының үлгілерін және озық тәжірибелерді Қазақстан жағдайына бейімдеу жолдарын талдау, Қазақстан Республикасының көпжақты және интеграциялық дипломатиясы үшін бағдарламалық-мақсаттық құжаттарды әзірлеу қабілеттерін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән халықаралық жанжалдардың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларына түсініктеме беру, жанжалдардың шиеленіс деңгейін бағалау және жанжалдардың алдын алу мен шешудің конструктивті технологияларын тәжірибеде қолдану, халықаралық жанжалдардың картографиясын әзірлеу, конфликтологиялық талдау және сараптама жүргізу қабілеттерін қалыптастырады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.