әлеуметтік ғылымдар магистрі
Психологиялық қызметтің, мінез-құлықтың және басқа да психопатологиялық бұзылулары бар адамдармен психологиялық жұмыстың кәсіби құзыреттілігі негізінде клиникалық-диагностикалық, консультациялық психокоррекциялық, емдеу-профилактикалық, оңалту, ғылыми-зерттеу, медициналық ұйымдарда және қоғамдық денсаулық сақтау мекемелерінде кәсіби психологиялық қызметті іске асыруға қабілетті, клиникалық психология саласындағы психикалық денсаулығын сақтау және қалпына келтіру үшін жоғары білікті психолог мамандарды даярлау.
Клиникалық психология
7M03117
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары психикалық функциялардың бұзылу құбылыстарымен танысу және оларды диагностикалау негізінде магистранттарды клиникалық психологиялық қызметке дайындау. Курс психикалық бұзылулардың патопсихологиялық белгілері, синдромдары және механизмдері туралы түсініктерді қалыптастырады; патопсихологияның негізгі теориялық және әдіснамалық ережелерімен, патопсихологиялық зерттеудің негізгі принциптері мен міндеттерімен, патопсихологиялық диагностика әдістерімен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: клиникалық факторларды бағалауды талап ететін салаларда психологиялық-сараптамалық қызметтің негіздерін; психологиялық сараптама жүргізу және сараптамалық қорытынды жасау дағдыларын қалыптастыру. Курс сот психиатриясы, агрессиология, суицидология, виктимология, сараптамалық психодиагностика және әлемдік тәжірибеде және ҚР-да қылмыстық және азаматтық құқық және процессуалдық заңнама туралы жалпы түсініктер салаларында білім мен дағдыларды меңгеруге бағдар береді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық бағалаудың құзыреттілігін қалыптастыру-интеллектуалдық функциялар, адамның жеке ерекшеліктері мен мінез-құлқы туралы эмпирикалық мәліметтерді жүйелі түрде объективті жинау, болжау және психологиялық шешім қабылдау. Пән психологиялық бағалауды ұйымдастырудың практикалық дағдыларын дамытуға, бағалау бағдарламаларын құруға, психодиагностикалық батареяны қалыптастыруға, жиналған деректерді жалпылау және талдау қабілетін игеруге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі ауруларда (психикалық, жүйке, психосоматикалық) адамның эмоцияларына, пікірлеріне, өзін-өзі тануына кешенді емдік ауызша және вербальды емес әсер ету құзыреттіліктерін қалыптастыру; жеке клиникалық психотерапия әдістерімен психопатологиялық симптомдарды тоқтату дағдыларын дамыту. Курс жеке клиникалық психотерапия негіздерін игеруге, психотерапиялық процестің тәсілдерін, ұйымдастырушылық және мазмұнды мәселелерін, әдістер мен негізгі әдістерді игеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологтың клиникалық жағдайдағы жұмысына қатысты кеңес беру мен психотерапияның заманауи парадигмалары туралы жүйелі көзқарасты, сондай-ақ пациенттермен/клиенттермен психологиялық жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Пән әртүрлі психологиялық мектептер мен бағыттар аясында кеңес беру және психотерапия теориясын, әдіснамасын және практикасын зерттеуді біріктіреді; қажетті психологиялық атмосфераны және терапиялық ортаны құруға бағыттайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі психопатологияларда және психикалық травматизацияда шұғыл клиникалық-психологиялық араласудың кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Курс клиникалық-психологиялық араласу әдістерін практикалық игеруге және тиісті бағдарламаларды жасауға бағытталған. Ерекше мінез-құлықтың когнитивті-мінез-құлық араласу әдістеріне және клиникалық сипаттағы мінез-құлық бұзылыстарына, соның ішінде аффективті спектрдің бұзылуына ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық ой дамуының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілікті қалыптастыру. Курс психологияның пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейін тұтас бейнесін алуға мүмкіндік береді, студенттің жалпы психологиялық көкжиегін кеңейтеді, психологиялық мұраға дұрыс көзқарас қалыптастыруға ықпал етеді, теория мен практикадағы психологиялық ойдың даму процесі туралы дұрыс түсінік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: клиникалық психологияның негізгі практикалық бағыттары туралы біртұтас жүйелік түсінік қалыптастыру, нейропсихология мен психосоматиканың теориялық тәсілдері мен қолданбалы аспектілерін диагностикалау және қолдану практикасы саласындағы құзіреттілікті қалыптастыру. Пән био-психо-әлеуметтік парадигма тұрғысынан нақты практикалық жұмыс процесінде нейропсиходиагностикалық және нейропсихокоррекциялық қызмет моделін ашады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: отбасымен және топпен психотерапиялық жұмыс процесі туралы, әртүрлі тәсілдерді қолдана отырып, нақты жағдайларда психотерапиялық жұмыстың түрлері мен әдістері туралы тұтас көзқарасты және тиісті құзыреттер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс емдік мақсатта отбасы мүшелері арасында, топтағы қатысушылар арасында, оның ішінде психотерапевтпен туындайтын өзара әрекеттесулер мен қатынастардың жиынтығын қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психикалық және мінез-құлық бұзылуларының алдын алудың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, медициналық, клиникалық ұйымдар мен қоғамдық денсаулық сақтау үшін тиісті алдын алу бағдарламаларын әзірлеу. Әр-түрлі тәуелділікті, невротикалық бұзылуларды, мінез-құлық патологиясың және қалыптан тыс мінез-құлықты алдын-алуға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық әдіснаманы, теорияны, психологиялық зерттеуді және оның ішінде экспериментті зерттеу практикасының ерекше формасы ретінде ұйымдастыруды игеру.
Курс психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерімен танысуға, психологиялық зерттеулерді жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға, эмпирикалық деректерді алуға және өңдеуге; эксперименттік деректерді алуға, түсіндіруге және ұсынуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: компьютерлік модельдеу әдістерін және деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру арқылы кәсіби психологиялық ойлауды қалыптастыру.
Курс нәтижелерді тіркеу дәлдігін арттыру және бастапқы деректерді өңдеу қателерін болдырмау арқылы эксперименттің "тазалығын" арттыру әдістерін зерттеуді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өзіне-өзі қол жұмсау мінез-құлқы мен дағдарыс жағдайы бар адамдарға бағытталған кеңес беру, психотерапиялық және психологиялық ағарту қызметтері саласындағы кәсіби міндеттерді орындауға қабілеті мен дайындығын қалыптастыру. Пән тиісті психологиялық көмек көрсету ерекшеліктерімен таныстырады; суицидтік тәуекелдің физиологиялық, психологиялық және мінез-құлық индикаторларын және жеке тұлғаның дағдарыстық жағдайларын есепке алуға бағдар береді.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: