әлеуметтік ғылымдар магистрі
Балалар мен жасөспірімдер психологиясы саласында диагностика, кеңес беру, психокоррекция, психотерапия, сүйемелдеу және психопрофилактиканы қоса алғанда, балалармен, жасөспірімдермен және олардың қоршаған ортасымен ғылыми-педагогикалық, ғылыми-зерттеу және психологиялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.
Балалар психологиясы
7M03116
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: нейропсихологиялық және психосоматикалық бұзылулар туралы білім мен түсініктерді біріктіру; балалар мен жасөспірімдердің нейропсихологиялық дамуы мен психосоматикасы саласында практикалық диагностикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру.<br/> Курс балалардың психикалық және психологиялық денсаулығын қамтамасыз етудің нейропсихологиялық тәсіліне негізделген, балалар клиникалық психологиясының негізгі салаларында білім мен құзыреттілікті біріктіруге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты өзіндік ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістерін, тәсілдерін интерпретациялау мен жалпылау қабілеттіліктерін қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, ұйымдастыру ерекшеліктерін, принциптерін түсінуді қалыптастырады. Пән келесі мәселелерді оқытуға бағытталған: ғылыми зерттеулердің зерттеу, ұйымдастыру, құрылым, эффективтілігін арттыру жалпы ғылыми әдістері, ақпарат көздерін іздестіру, ғылыми мақалалар мен жобалардың мазмұнына, құрылымына, безендіруіне қойылатын талаптар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс данышпандықты, талантты, дарындылықты және орташалықты түсінудің негізгі бағыттарын ұсынады. Оның мазмұны балалардың табиғаты, механизмдері, құрылымы, дарындылық пен данышпандық критерийлері туралы заманауи идеяларды ашады; осы құбылыстардың тұжырымдамалары, модельдері мен даму технологиялары, дарындылық пен данышпандықты психологиялық қолдау жүйесінің мазмұның көрсетеді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кеңес беру және психотерапиялық қызметке кәсіби дайындық.<br/> Курста отбасы мен балаға кеңес беру мен психотерапияның негізгі принциптері мен тәсілдері, кеңес беру және психотерапиялық іс-әрекеттің әдістері мен әдістері жүйеленген; негізгі құбылыстар мен проблемалар жеке тұлға мен отбасы дамуының өмірлік кезеңдерін дамыту логикасында қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: балалар клиникалық психологының жұмысында терең диагностика әдістерін, психикалық дамудың әртүрлі ауытқуларында балалар психотерапиясы мен психокоррекциясын ұйымдастыру әдістерін игеруге ықпал ету.
Курс психологиялық және нейропсихологиялық зерттеу технологияларын, психикалық дамуы бұзылған балалардағы танымдық саланы зерттеу әдістерін, психотерапия және психокоррекция процедураларын практикалық қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда балалар мен жасөспірімдердегі аномалды психикалық дамудың мәселелері мен ерекшеліктері туралы жүйелі, тұтас және тұрақты түсініктер қалыптастыру.
Курс аномальды дамудың пайда болуы мен дамуының табиғаты, себептері мен механизмдері туралы заманауи түсінік береді; бұзылған даму құбылыстарын, олардың қалыптасу механизмдерін және дизонтогенездің жалпы заңдылықтарын зерттеуге және ықтимал психокоррекциялауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: балалар психологы жұмысының диагностикалық бағытына дайындық, диагностикалық және бағалау құзыреттерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны қазіргі психологиялық ғылым мен практикадағы балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуын диагностикалық зерттеу мен бағалаудың негізгі теориялары мен әдістерін зерттеуге байланысты мәселелер шеңберін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психотренинг пен ойын технологияларын қолдана отырып, психологиялық араласу мен психологиялық көмекті жүзеге асырудың кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Курс балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеуге қолайлы негізгі психотехнологиялардың мазмұнын біріктіреді. Психотренингтің негізгі процедураларын практикалық қолдануға, директивті емес ойын терапиясының негізгі тәсілдерін және жаппай қолданылатын ойын технологияларын қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: практикалық психолог қызметінің түрлі салаларында арт-терапиялық жұмыстың тиімді технологияларын тәжірибелік игеру және базалық дағдыларды қалыптастыру. Пән психодиагностика, кеңес беру, психокоррекция және психологиялық қызметтің басқа да бағыттары шеңберінде арт-терапияны жүзеге асыру әдістері мен әдіснамасын меңгеруге, практикалық психолог қызметінің құрылымындағы технология мен арт-терапия техникаларын қолдану ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: денеге бағдарланған психотерапияның теоретикалық негіздері туралы және психологтың балалармен және жасөспірімдермен осы бағыт аясындағы практикалық жұмысының әдістері туралы негізгі білімдерді қалыптастыру. Курс денеге бағытталған психотерапия әдістерін практикалық дамытуға
және ресурстық транс күйлерін құру және пайдалану рәсімдерін қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: когнитивті-бихевиоралды бағыттың теоретикалық негіздері туралы және берілген бағыт аясындағы балалар психологының практикалық жұмыс әдістері туралы негізгі білімдерді қалыптастыру. Курс когнитивті-мінез-құлық тәсілінің негіздерін, бастауларын, пайда болу тарихын, негізгі ережелері мен ұғымдарын, сондай-ақ технологиялық аспектілерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық ой дамуының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілікті қалыптастыру. Курс психологияның пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейін тұтас бейнесін алуға мүмкіндік береді, студенттің жалпы психологиялық көкжиегін кеңейтеді, психологиялық мұраға дұрыс көзқарас қалыптастыруға ықпал етеді, теория мен практикадағы психологиялық ойдың даму процесі туралы дұрыс түсінік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық әдіснаманы, теорияны, психологиялық зерттеуді және оның ішінде экспериментті зерттеу практикасының ерекше формасы ретінде ұйымдастыруды игеру.
Курс психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерімен танысуға, психологиялық зерттеулерді жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға, эмпирикалық деректерді алуға және өңдеуге; эксперименттік деректерді алуға, түсіндіруге және ұсынуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: компьютерлік модельдеу әдістерін және деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру арқылы кәсіби психологиялық ойлауды қалыптастыру.
Курс нәтижелерді тіркеу дәлдігін арттыру және бастапқы деректерді өңдеу қателерін болдырмау арқылы эксперименттің "тазалығын" арттыру әдістерін зерттеуді қамтиды.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: