әлеуметтік ғылымдар магистрі
Балалар мен жасөспірімдер психологиясы саласында диагностика, кеңес беру, психокоррекция, психотерапия, сүйемелдеу және психопрофилактиканы қоса алғанда, балалармен, жасөспірімдермен және олардың қоршаған ортасымен ғылыми-педагогикалық, ғылыми-зерттеу және психологиялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті психолог магистрлерін даярлау
Балалар психологиясы
7M03116
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: нейропсихологиялық және психосоматикалық бұзылулар туралы білім мен түсініктерді біріктіру; балалар мен жасөспірімдердің нейропсихологиялық дамуы мен психосоматикасы саласында практикалық диагностикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру.<br/> Курс балалардың психикалық және психологиялық денсаулығын қамтамасыз етудің нейропсихологиялық тәсіліне негізделген, балалар клиникалық психологиясының негізгі салаларында білім мен құзыреттілікті біріктіруге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін, ғылыми-зерттеу құзыреттілігін, сондай-ақ, ғылымды дамыту және Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздерін қалыптастыру;ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістерінің негіздерін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымы, ғылыми аппарат және зерттеулерді жоспарлау
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дарындылық пен данышпандықты зерттеу және дамыту саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.<br/> Курс данышпандықты, талантты, дарындылықты және орташалықты түсінудің негізгі бағыттарын ұсынады. <br/> Балалардың дарындылығы мен данышпандығының табиғаты, механизмдері, құрылымы, критерийлері туралы заманауи идеялар; осы құбылыстардың даму тұжырымдамалары, модельдері мен технологиялары, дарындылық пен данышпандықты психологиялық сүйемелдеу жүйесінің мазмұны ашылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кеңес беру және психотерапиялық қызметке кәсіби дайындық.<br/> Курста отбасы мен балаға кеңес беру мен психотерапияның негізгі принциптері мен тәсілдері, кеңес беру және психотерапиялық іс-әрекеттің әдістері мен әдістері жүйеленген; негізгі құбылыстар мен проблемалар жеке тұлға мен отбасы дамуының өмірлік кезеңдерін дамыту логикасында қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: психолог пен психологиялық қызметтің этикалық және ұйымдастырушылық аспектілері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.Курста этикалық дилеммалар және оларды шешу жолдары, "психолог-клиент" қатынастары саласындағы тәуекелдерді бағалау және басқару, арнайы топтармен жұмыс, психологтың әріптестерімен және жұмыс берушілермен қарым-қатынасы қарастырылады. Психологтың кәсіби қызметінің супервизия, басқарушылық және басқа да ұйымдастырушылық мәселелері зерттелінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: практикалық психологтың сараптамалық қызметіне кәсіби дайындық және әр түрлі жүйелерде (сот-психиатриялық, әкімшілік-құқықтық, әскери, әлеуметтік, саяси және т.б.) сараптамалық процеске қатысу үшін аспаптық құзыреттілікті қалыптастыру. Курс сараптамалық қызметтің негіздерін, негізгі түрлері мен әдістерін, психолог қызметінің құқықтық жақтарын және заңдық жауапкершілігін зерттеп оқуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психотренинг пен ойын технологияларын қолдана отырып, психологиялық араласу мен психологиялық көмекті жүзеге асырудың кәсіби құзыреттерін қалыптастыру.<br/> Балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеуге қолайлы негізгі психотехнологиялардың мазмұны, психотренингтің негізгі процедуралары, директивті емес ойын терапиясының негізгі тәсілдері және жаппай қолданылатын ойын технологиялары қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психолог қызметінің түзету-дамытушылық, психотерапиялық және профилактикалық міндеттерін шешу үшін негізгі арт-терапиялық технологиялар мен әдістерді қолдану кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Арт-терапияның әдіснамасы, әдістері, тарихы мен қазіргі жағдайы, бағыттары және проблемалар мен сұраныстарды ескере отырып, жеке тұлғаның дамуының әр түрлі жас кезеңдерінде арт-терапиялық технологиялар мен әдістерді қолдану ерекшеліктері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиядағы моделдердің маңызды аспектілерін түсіну, әлеуметтік мінез-құлықты талдауда компьютерлік моделдеуді қолдану, әлеуметтік мінез-құлықты компьютерлік моделдеуді нақты түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Әлеуметтік процестердің нақты формализмін қамтамасыз ететін компьютерлік модельдер, әлеуметтік мінез-құлықты модельдеу ерекшеліктері, жүйенің мінез-құлқын болжау, ішкі және сыртқы мінез-құлық параметрлерінің виртуалды комбинациясы ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынас психологиясының қолданбалы бағытында кәсіби құзыреттілікті арттыру. Балалары бар отбасылардың ерекшелігі; ата-аналар мен балалардың өзара әрекеттесу саласындағы психикалық заңдылықтар; балалар мен ата-аналар қатынастары баланың жеке басының даму факторы ретінде; тіркеме теориясы арқылы отбасындағы қатынастарды түсіну; балалар мен ата-аналар арасындағы психологиялық жұмыс пен психотерапияның ерекшеліктері, ажырасу кезінде отбасы мүшелеріне көмек болған жағдайда психотерапия қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: балалар клиникалық психологының жұмысында терең диагностика әдістерін, психикалық дамудың әртүрлі ауытқуларында балалар психотерапиясы мен психокоррекциясын ұйымдастыру әдістерін игеруге ықпал ету.
Психологиялық және нейропсихологиялық зерттеу технологиялары, психикалық дамуы бұзылған балалардағы танымдық саланы зерттеу әдістері, психотерапия және психокоррекция процедуралары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда балалар мен жасөспірімдердегі аномалды психикалық дамудың мәселелері мен ерекшеліктері туралы жүйелі, тұтас және тұрақты түсініктер қалыптастыру.
Курс аномальды дамудың пайда болуы мен дамуының табиғаты, себептері мен механизмдері туралы заманауи түсінік береді; бұзылған даму құбылыстарын, олардың қалыптасу механизмдерін және дизонтогенездің жалпы заңдылықтарын зерттеуге және ықтимал психокоррекциялауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: балалар психологы жұмысының диагностикалық бағытына дайындық, диагностикалық және бағалау құзыреттерін қалыптастыру.
Адам психикасының онтогенезі ерекшеліктерінің диагностикалық аспектілері; жалпы психикалық дамуды және норма мен патологиядағы жеке психикалық функцияларды бағалаудың әдіснамалық тәсілдері мен шкалалары; психодиагностикалық зерттеуді ұйымдастыру және психодиагностикалық қорытындыны тұжырымдау принциптері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психотренинг пен ойын технологияларын қолдана отырып, психологиялық араласу мен психологиялық көмекті жүзеге асырудың кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Курс балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеуге қолайлы негізгі психотехнологиялардың мазмұнын біріктіреді. Психотренингтің негізгі процедураларын практикалық қолдануға, директивті емес ойын терапиясының негізгі тәсілдерін және жаппай қолданылатын ойын технологияларын қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: практикалық психолог қызметінің түрлі салаларында арт-терапиялық жұмыстың тиімді технологияларын тәжірибелік игеру және базалық дағдыларды қалыптастыру. Пән психодиагностика, кеңес беру, психокоррекция және психологиялық қызметтің басқа да бағыттары шеңберінде арт-терапияны жүзеге асыру әдістері мен әдіснамасын меңгеруге, практикалық психолог қызметінің құрылымындағы технология мен арт-терапия техникаларын қолдану ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: денеге бағдарланған психотерапияның теоретикалық негіздері туралы және психологтың балалармен және жасөспірімдермен осы бағыт аясындағы практикалық жұмысының әдістері туралы негізгі білімдерді қалыптастыру. Курс денеге бағытталған психотерапия әдістерін практикалық дамытуға
және ресурстық транс күйлерін құру және пайдалану рәсімдерін қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: когнитивті-мінез-құлық тәсілінің теориялық негіздері және когнитивті-мінез-құлық психотерапиясының әдістерін қолдану дағдылары туралы негізгі білімді қалыптастыру. Мазасыздық, депрессиялық, мінез-құлық бұзылыстарымен жұмыс істеу кезінде балалар мен жасөспірімдерге арналған мінез-құлық және когнитивті әдістер мен әдістердің ерекшеліктері, когнитивті-бихевиорлық тәсілдің шығу тегі, пайда болу тарихы, негізгі ережелері мен түсініктері, технологиялық аспектілері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық ой дамуының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілікті қалыптастыру. Психологиялық идеялардың дамуындағы сапалы өзгерістер, белгілі бір психологиялық тұжырымдаманың пайда болу тарихы, әртүрлі дәуірлердегі психологияның дамуындағы жалпы және айрықша белгілер, әртүрлі ғылыми тұжырымдамалар мен теориялар, өткен және қазіргі психологиялық ойдың жетістіктері ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық әдіснаманы, теорияны, психологиялық зерттеуді және оның ішінде экспериментті зерттеу практикасының ерекше формасы ретінде ұйымдастыруды игеру.
Курс психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерімен танысуға, психологиялық зерттеулерді жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға, эмпирикалық деректерді алуға және өңдеуге; эксперименттік деректерді алуға, түсіндіруге және ұсынуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маманның практикалық іс-әрекетіндегі зерттеу жұмысының рөлін түсіну, ғылыми зерттеудің негізгі түсініктерін игеру және бекіту, ғылыми танымның, ізденіс және жинаудың әдістері мен логикасы туралы түсініктер құру, ғылыми ақпараттарлы өңдеу және зерттеу нәтижелерін рәсімдеу қабілетін қалыптастыру. Психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері, эмпирикалық әдістердің жіктелуі мен сипаттамасы, психологиялық эксперименттің процедурасы мен ұйымдастырылуы ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: компьютерлік модельдеу әдістерін және деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру арқылы кәсіби психологиялық ойлауды қалыптастыру.
Курс нәтижелерді тіркеу дәлдігін арттыру және бастапқы деректерді өңдеу қателерін болдырмау арқылы эксперименттің "тазалығын" арттыру әдістерін зерттеуді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: статистикалық әдістермен зерттеу нәтижелерін талдаудың құзыреттілігін қалыптастыруға және статистикалық ғылымның әдістемелік арсеналының әртүрлілігін игеруге ықпал ету. Статистиканы ғылым ретінде дамытудың негізгі кезеңдері мен бағыттары; ақпаратты статистикалық талдаудың ережелері, әдістері мен әдістері, деректерді сандық және сапалық өңдеудің нақты әдістері, стандартты формулаларды автоматты қолдану ерекшеліктері зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи психологиядағы әдіснамалық дилеммаларды шешу, зерттеу мәселелерін түсіну, зерттеу әдістерін, кәсіби әдіснамалық білімдерді қолдану, сыни талдау және түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән категориялық жүйені, түсіндірме принциптері мен тәсілдерін, психологиялық танымның негізгі мәселелері мен ерекшеліктерін білуге мүмкіндік береді; психологиялық теорияның сапасын бағалау үшін әмбебап критерийлерді қолдануға үйретеді.
ҒЗЖ қорғау
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.