әлеуметтік ғылымдар магистрі
Өндіріс, кәсіпкерлік, бизнес, қызмет көрсету, білім беру, мәдениет, әскери және мамандандырылған қызметтер, халыққа әлеуметтік көмек салаларында, сондай-ақ мемлекеттік және жергілікті өзін-өзі басқару, ғылыми-зерттеу және консультациялық ұйымдарда сұранысқа ие дамыту, оқыту, ынталандыру, қолдау, сүйемелдеу және адам ресурстарын басқару саласында жоғары білікті магистр психологтарды даярлау.
Тұлға және ұйымдастырушылық психология
7M03118
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін, ғылыми-зерттеу құзыреттілігін, сондай-ақ, ғылымды дамыту және Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздерін қалыптастыру;ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістерінің негіздерін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымы, ғылыми аппарат және зерттеулерді жоспарлау
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда мотивация және көзқарас (қатынас) теорияларын анықтау және талдау қабілетін дамыту, осы теорияларды жұмысшылардың жаңа деңгейіне қолдану.<br/> Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей қабілеттерді меңгереді:<br/> - еңбек іс-әрекетіндегі мотивация мен көзқарастың мәні мен рөлін талдау;<br/> - практикада қолдану мақсатында ақпараттарды бағалау, интерпретациялау және қолдану қабілеті;<br/> - монетарлы және монетарлы емес мотивациялардың, сонымен қатар жұмысшылардың стимулдануының оң және теріс аспектілерін бағалау;<br/> - Қызметкерлердің уәждемесіне әсер ететін процестер мен факторларды зерттеу және жүйелеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: конфликттерді алдын алу, шешу және реттеу негізінде жанжалдарды және ұйымдастырушылық климатты басқару құзыреттілігін қалыптастыру. Курста корпоративтік мәдениет, коммуникациялық менеджмент және конфликтология саласында, оның ішінде ұйымдық жанжалдардың негізгі сипаттамалары мен алуан түрлілігі туралы; жанжалдар мен күйзелістерді басқарудың ұйымдастырушылық тетіктері бойынша білім жүйесі қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қызметтік жағдайларда көшбасшылықты жүзеге асыруға дайындықпен байланысты кәсіби құзыреттерді қалыптастыру. Курста көшбасшылық психологиясының теориялық тәсілдері мен тұжырымдамалары, қазіргі заманғы көшбасшылық психологиясының даму проблемалары мен бағыттары, көшбасшылық қасиеттерді зерттеуге қажет психологиялық әдістер мен әдістемелерді қолдану туралы қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйымдастырушылық және тұлғааралық мәселелерді шешу үшін менеджменттің психологиялық концепцияларын зерттеу.<br/> Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей қабілеттерді меңгереді:<br/> - ұйымдастырушылық психологияның әдістерін, бағыттарын, аспектілерін талдау;<br/> - ұйымдастырушылық психология саласындағы практикалық жұмыс дағдыларын көрсету;<br/> - ұйым психологының жұмысындағы негізгі этикалық принциптерді білу;<br/> - ұйымдастырушылық психологияның мәдениет аралық аспектілерін талдау;<br/> - ұйымдық қарым-қатынастың процесстерін, негізгі аспектілерін зерттеу және жүйелеу;<br/> - өздігінен персонал қатынасы және менеджментті заманауи мінез-құлықтық зерттеу бағдарламаларын құрастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби психологиялық іріктеудің тұжырымдамалық негіздері, технологиялары, өлшемдері туралы құзыреттіліктер мен білім жүйесін; ұйымның кадрлық саясатын әзірлеу және персоналды әлеуметтік дамыту туралы кешенді ғылыми түсінік қалыптастыру. Курс ұйымдардың әр түрлі салалары мен түрлерінде персоналды іріктеудің негізгі критерийлерінің ерекшеліктерін; кәсіби іріктеу мақсатында диагностика негіздерін түсінуге бағытталған
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: психолог пен психологиялық қызметтің этикалық және ұйымдастырушылық аспектілері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.Курста этикалық дилеммалар және оларды шешу жолдары, "психолог-клиент" қатынастары саласындағы тәуекелдерді бағалау және басқару, арнайы топтармен жұмыс, психологтың әріптестерімен және жұмыс берушілермен қарым-қатынасы қарастырылады. Психологтың кәсіби қызметінің супервизия, басқарушылық және басқа да ұйымдастырушылық мәселелері зерттелінеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби контексте топтық жұмыс пен коммуникацияны тиімді құруға байланысты құзіреттіліктерді қалыптастыру. Пән топтық динамиканың негізгі тұжырымдамаларын, топтардың қалыптасуын, дамуын; топтық динамиканың мәні мен тетіктерін; топтық динамика теориясын кәсіби өзара әрекеттесудің топтық және командалық түрлерінде қолданудың практикалық аспектілерін зерттеуге негізделген.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда формалды емес топтың мінез-құлыққа, коммуникалық байланыстардың, еңбек мотивациясының жүйесі, басқару стилдері, көшбасшылықтың және т.б. әсерлері мен байланысты ұйымдағы адам іс-әрекетінің ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Курста ұйымдық мінез-құлықты зерттеуді жоспарлау, ұйымның кадрлық потенциалының өзгеруін болжай алу, дамудың кадрлық процедурасын өңдеу, персоналды мотивациялау және дайындау туралы қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиядағы моделдердің маңызды аспектілерін түсіну, әлеуметтік мінез-құлықты талдауда компьютерлік моделдеуді қолдану, әлеуметтік мінез-құлықты компьютерлік моделдеуді нақты түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Әлеуметтік процестердің нақты формализмін қамтамасыз ететін компьютерлік модельдер, әлеуметтік мінез-құлықты модельдеу ерекшеліктері, жүйенің мінез-құлқын болжау, ішкі және сыртқы мінез-құлық параметрлерінің виртуалды комбинациясы ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бизнес, білім беру және психикалық денсаулық саласындағы консалтинг теориясы мен практикасы туралы тұтас түсінікті; психологтың консалтингтік қызметінің құзыреттілігін қалыптастыру. Курста консалтингтің теориялары мен тұжырымдамалары, бизнес-консалтингті және басқа да консалтингтік қызметтің теориялық және практикалық ережелері, бизнес, білім беру саласындағы клиенттердің сұранысы мен проблемаларының деңгейіне байланысты ұйымдардағы консалтинг дағдылары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: еңбек мотивациясы мен атитюдтерді қалыптастыру психологиясы туралы тұтас көзқарасты игеру; персоналды ынталандыру, аттитюдтерді өзгерту, кадрлық технологиялар саласындағы практикалық жұмыс құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курста жағдайлық факторлармен және ұйымдардағы адамдардың жеке айырмашылықтарымен шарттасқан аттитюдтармен байланысты еңбек қызметінің проблемалары, еңбек қызметіндегі уәждеме мен әлеуметтік ұстанымдардың рөлі мен маңызы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби конфликтілерді шешуге қажет дағдыларды игеру үшін, конфликтілердің теорияларын талдау қабілетін дамыту. Курста конфликтінің құрылымын талдау саласындағы практикалық жұмыстың дағдылары, конфликтіні шешу саласындағы негізгі этикалық қағидалар, еңбек іс-әрекетіндегі тұлғааралық конфликтінің рөлі мен мәні, тұлғааралық ұйымдық конфликтілердің пайда болуына, барысына және шешілуіне ықпал ететін процесстер мен факторлар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: конфликттерді алдын алу, шешу және реттеу негізінде жанжалдарды және ұйымдастырушылық климатты басқару құзыреттілігін қалыптастыру; адамдар арасындағы конфликтсіз өзара іс-қимылды, мәдениетаралық ортадағы ұйымдастырушылық мәдениетті және психологиялық негізделген коммуникациялық менеджментті үйлестіру.
Курсты оқу барысында магистранттардың келесі қабілеттері қалыптасады:
- корпоративтік мәдениет, коммуникациялық менеджмент және конфликтология саласында, оның ішінде ұйымдық жанжалдардың негізгі сипаттамалары мен алуан түрлілігі туралы; жанжалдар мен күйзелістерді басқарудың ұйымдастырушылық тетіктері бойынша білім жүйесін меңгеру;
- ұйымда корпоративтік мәдениет пен корпоративтік әлеуметтік бағдарламаларды, қолайлы имиджді және психологиялық ахуалды қалыптастыруға қатысу;
- персоналды дамыту саясатын әзірлеу, басқарушылық шешімдер қабылдау және ұйымдағы қақтығыстарды шешу;
- персоналды басқарудың заманауи технологиялары негізінде тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды жобалау кезінде, оның ішінде мәдениетаралық ортада жанжалды жағдайларды шешудің әртүрлі тәсілдерін қолдану;
- ұйымішілік, тұлғааралық, топаралық проблемаларды психологиялық шешуді жүзеге асыру; жанжалсыз іскерлік қарым-қатынасты және ұйымдардағы қызметкерлер мен басшылықтың өзара іс-қимылын ұйымдастыру;
- корпоративтік мәдениетті дамыту және ұйымдастырушылық климатты басқару бағдарламаларын әзірлеу және енгізу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда көшбасшылық және оны басқаруды зерттеумен байланысты әдебиеттерді сыни талдау қабілетін дамыту, қазіргі кезде оның өзектілігін талқылау қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей қабілеттерді меңгереді:
- психологиялық практикада одан әрі іске асыру мақсатында көшбасшылық туралы ақпаратты бағалау, түсіндіру және пайдалану;
- студенттер өзінің көшбасшылық / басқару практикасын сәйкес кәсіби стандарттары мен кодекстерін есепке ала отырып талдайды, сонымен бірге оның болашақтағы дамуын жоспарлайды;
- көшбасшылық параметрлерін бағалау үшін сол немесе басқа әдістер мен әдістерді таңдау;
- адамдармен / ұйымдармен жұмыс істеу кезінде қадағалау қағидаларын түсіну және қолдану;
- ұйымдастырушылық психология шеңберінде бақылау бағдарламаларын әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық ой дамуының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілікті қалыптастыру. Психологиялық идеялардың дамуындағы сапалы өзгерістер, белгілі бір психологиялық тұжырымдаманың пайда болу тарихы, әртүрлі дәуірлердегі психологияның дамуындағы жалпы және айрықша белгілер, әртүрлі ғылыми тұжырымдамалар мен теориялар, өткен және қазіргі психологиялық ойдың жетістіктері ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кешенді ғылыми-қолданбалы пәні ретінде пәндік аймағы және пәнаралық мәртебесі туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Курста қолданбалы ұйымдастыру психологиясының қалыптасу тарихы мен пәнаралық байланыстары; ұйымдағы бірлескен қызметті реттеудің психологиялық механизмдері, түрлі салалардағы ұйымдарға жүйелі-құрылымдық талдау жүргізу; қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйымның кадрлық процестері саласындағы құзыреттілікті, ұйымда персоналды оқыту және дамыту стратегиясын әзірлеу мен іске асыруды психологиялық қолдау дағдыларын қалыптастыру. Курс персоналды оқыту және дамыту саласында нақты басқарушылық жағдайларды талдауға, кадрлық процестерге психологиялық талдау жүргізу, кадрлық технологиялар саласындағы проблемаларға психодиагностика жүргізуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби психологиялық іріктеудің тұжырымдамалық негіздері, технологиялары, өлшемдері туралы құзыреттіліктер мен білім жүйесін; ұйымның кадрлық саясатын әзірлеу және персоналды әлеуметтік дамыту үшін қажетті персоналдың психодиагностикасы туралы кешенді ғылыми түсінік қалыптастыру. Пән психологиялық диагностиканың нақты пәндік салаларының - кәсіби таңдау мен ассесменттің белгілері мен көрсеткіштерін анықтау мен бағалаудың әдістемелік жүйесін игеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық әдіснаманы, теорияны, психологиялық зерттеуді және оның ішінде экспериментті зерттеу практикасының ерекше формасы ретінде ұйымдастыруды игеру.
Курс психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерімен танысуға, психологиялық зерттеулерді жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға, эмпирикалық деректерді алуға және өңдеуге; эксперименттік деректерді алуға, түсіндіруге және ұсынуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маманның практикалық іс-әрекетіндегі зерттеу жұмысының рөлін түсіну, ғылыми зерттеудің негізгі түсініктерін игеру және бекіту, ғылыми танымның, ізденіс және жинаудың әдістері мен логикасы туралы түсініктер құру, ғылыми ақпараттарлы өңдеу және зерттеу нәтижелерін рәсімдеу қабілетін қалыптастыру. Психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері, эмпирикалық әдістердің жіктелуі мен сипаттамасы, психологиялық эксперименттің процедурасы мен ұйымдастырылуы ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: компьютерлік модельдеу әдістерін және деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру арқылы кәсіби психологиялық ойлауды қалыптастыру.
Курс нәтижелерді тіркеу дәлдігін арттыру және бастапқы деректерді өңдеу қателерін болдырмау арқылы эксперименттің "тазалығын" арттыру әдістерін зерттеуді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: статистикалық әдістермен зерттеу нәтижелерін талдаудың құзыреттілігін қалыптастыруға және статистикалық ғылымның әдістемелік арсеналының әртүрлілігін игеруге ықпал ету. Статистиканы ғылым ретінде дамытудың негізгі кезеңдері мен бағыттары; ақпаратты статистикалық талдаудың ережелері, әдістері мен әдістері, деректерді сандық және сапалық өңдеудің нақты әдістері, стандартты формулаларды автоматты қолдану ерекшеліктері зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи психологиядағы әдіснамалық дилеммаларды шешу, зерттеу мәселелерін түсіну, зерттеу әдістерін, кәсіби әдіснамалық білімдерді қолдану, сыни талдау және түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән категориялық жүйені, түсіндірме принциптері мен тәсілдерін, психологиялық танымның негізгі мәселелері мен ерекшеліктерін білуге мүмкіндік береді; психологиялық теорияның сапасын бағалау үшін әмбебап критерийлерді қолдануға үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: практикалық психолог қызметіндегі тренинг, коучинг және қазіргі заманғы психотехнологиялар бойынша теориялық негіздері, мақсаттары, қағидаттары, процедуралық аспектілері мен әдістері туралы түсініктерді, оларды әртүрлі ұйымдарда қолдану саласындағы құзыреттерді қалыптастыру. Пән кешенді деңгейде психологиялық қолдау көрсету негізінде ұйым қызметкерлерінің жеке және іскерлік мәселелерін шешуде тиімді делдал болуға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйымдарды басқарудың қолданыстағы жүйелерін, ұйымдастырушылық мәдениетті, ұйымдастырушылық климатты, ұйымдастырушылық шешімдер мен өзгерістердің психологиялық ерекшеліктерін талдауға, диагностикалауға, бағалауға және экспорттауға қабілетті маман-психологты даярлау. Курста қазіргі заманғы теориялар, олардың түсіндірмелері және ұйымдарды зерттеу әдістері, тұлғалық даму жағдайлары, кәсіптік бағдар беруді, кәсіптік жоспарлауды және әлеуметтік, білім беру, саяси және іскерлік қызметпен айналысатын ұйымдардағы кәсіби өсу қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда ұйымдастыру ахуалы мен мәдениеті теорияларын анықтау және талдау қабілетін дамыту. Жаңа дәуір жұмысшыларының мінез-құлқына осы теориялардың қолданбалы сипатын анықтау. Курстаеңбек іс-әрекетінде ұйымдастыру ахуалы мен мәдениетінің мәні мен рөлі, компанияның ұйымдық мәдениетіне және психологиялық ахуалына әсер ететін процестер мен факторлар қарастырылады.
ҒЗЖ қорғау
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: педагогика, психология, арнайы пәндер арқылы алынған педагогикалық қызметтегі ғылыми және теориялық білімдерді практика мақсатында лекциялар мен семинарлар өткізу үшін практикалық және білім беру дағдыларын қалыптастыру, тәжірибелік дағдыларды шығармашылық түрде қолдануға кабілетті қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- сабақтардың әртүрлі түрлерін (дәрістер, лабораториялар, семинарлар, СОӨЖ, МОӨЖ) ұйымдастыру бойынша қажетті білімдерді көрсету;
- оқу-әдістемелік құжаттарды дайындау және студенттермен тәрбие жұмысын ұйымдастыру;
- педагогика, психология және кәсіптік білім саласында алынған теориялық білімдерді практикалық іске асыру әдістеріне және әдістеріне ие болу.