философия докторы (PhD)
Халықаралық деңгейде ғылыми-зерттеу қызметін табысты жүзеге асыруға, жоғары оқу орындарында сабақ беруге, қоғамдық өмірдің түрлі салаларында талдамалық және сараптамалық қызметпен айналысуға, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлауды қамтамасыз ету.
Психология
8D03107
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттарда академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру<br/> және өзінің ғылыми идеяларын академиялық стильде жоғары рейтингті журналдарда ғылыми жарияланымдарды дайындау, Халықаралық ғылыми конференцияларда сөз сөйлеу, психология және нейронаука саласында докторлық диссертацияны жазу. Пән психологиялық ғылымдағы академиялық жазудың стилі мен құрылымының ерекшеліктерін түсінуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың зерттеу мәселесін құзыретті шешу үшін Психология және<br/> Нейронаука саласында ғылыми негізделген әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән әртүрлі зерттеу әдістерінің мақсаттары мен міндеттерін түсінуге және олардың психология мен нейроғылым саласындағы таңдау логикасына бағытталған; психология мен нейроғылымдағы әдістемелік дилеммаларды сыни тұрғыдан синтездеу.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың әлемдік психологиядағы заманауи эксперименттік зерттеулер мен теорияларға сыни талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: психологиядағы жүйелік бағыт аймағындағы ғылыми ақпараттарды білу және түсіну; қазіргі психологиядағы ғылыми зерттеулерде этикалық стандарттарын түсіну; шетелдік және отандық психологияның әдіснамалық айырмашылықтарын, психологияның әдіснамалық диллемалары мен зерттеу мәселелерін сыни талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: нейроғылым және психологиядағы жаңа және ескі парадигмаларды синтездеу, зерттеу материалдары мен ғылыми пікірлерді жинауды сыни талдау қабілетін дамыту. Пәнді арқылы докторанттар нейроғылым аймағындағы зерттеу әдістерін таңдау логикасын түсінеді; нейроғылымдағы әдіснамалық диллеманы шешу, зерттеу мәселелерін танид, нейроғылым аймағындағы жаңа зерттеу әдістері мен и қадамдарды біләп және сын талдайді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі денсаулық психологиясында әдіснамалық диелеммдерді шешу, зерттеу мәселелерін түсіну, зерттеу әдістері, кәсіби әдіснамалық білімді қолдану мен түсіну қабілетін дамыту.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: Білу және түсіну. Денсаулық -қазіргі денсаулық психологиясында ғылыми және теоретикалық бағыттарды білу және сыни талдау;
- денсаулық психологиясы саласында зерттеу әдістері мәліметтерді сандық және сапалық талдау стратегиялары мен сұрақтарды талдауда халықаралық дәрежеде қарастыру;
- өзінің ғылыми қызығушылықтарына қатысты денсаулық психологиясы бойынша ғылыми көзқарастарын дамыту, отандық және шетелдік әдіснамалық тұжырымдамалар аясында зерттеулерді салыстыру;
- денсаулық психологиясындағы теория мен практика мәселелеріне, этикалық стандарттарға сай шешімдерді қабылдау мен әдіснамалық мәселелерді сыни талдау;
- денсаулық психологиясы бойынша қолданбалы жарияланымдардағы зерттеу нәтижелерін салыстыру, психологиялық зерттеу нәтижелерін өңдеуді сыни жүргізу;
-денсаулық психологиясында кәсібилік пен рефлексиялық практиканы психологиялық зерттеулерді жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты докторанттардың бойында зейін және экзекутивтік бақылау мен ми саласының теоретикалық және практикалық мәселелерін сыни талдауға және интерпретациялауға қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде PhD докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді:
- ми және экзекутивтік бақылау процесстерін түсіндіретін психологиялық теорияларды әдістемелік және сыни талдауда жүйелік бағыттың рөлін білу және түсіну;
- зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы аймағындағы әлемдік және Қазақстандық ғылымның жетістігін түсіндіру;
- зейін және экзекутивтік бақылау психологиясындағы зерттеулердің заманауи даму тенденцияларын сыни талдау;
- зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы аясындағы және іргелес ғылым салаларындағы білімдерді талдау,
- зейін және экзекутивтік бақылау психологиясындағы жаңа әдістемелік, теоретикалық және практикалық сұрақтарды нейроғылымның әртүрлі ғылыми білімдерін және эмпирикалық мәліметтерін жинақтау жолымен зерттеу;
- зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы тақырыбында зерттеу жобаларын құрастыру.
Бұл курс зейін және экзекутивтік бақылау психологиясын зерттеудің әдістемелік мәселелерін, зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы саласындағы мәнді және алдыңғы қатарлы ғылыми концепциялар мен зерттеулерді қарастырады, зейін және экзекутивтік бақылау психологиясының әртүрлі әлеуметтік институттардағы рөлінің тақырыптамасы, зейін және экзекутивтік бақылау психологиясын өлшеу және оны зерттеу нәтижелерін заманауи қоғамда пайдалану ерекшеліктері, зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы саласындағы заманауи зерттеулердің дизайнын халықаралық деңгейде талдау ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты докторанттардың бойында нейроғылым және когнитивті даму саласының теоретикалық және практикалық мәселелерін интерпретациялау қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде PhD докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді:
- когнитивті даму нейроғылымының теорияларыын әдістемелік талдауда жүйелік бағыттың рөлін білу және түсіну;
- когнитивті даму нейроғылымның жетістігін түсіндіру;
- когнитивті даму нейроғылымындағы зерттеулердің заманауи даму тенденцияларын сыни талдау;
- когнитивті даму нейроғылымындағы жаңа әдістемелік, теоретикалық және практикалық сұрақтарды талдау;
- нейроғылым саласындағы когнитивті даму тақырыбында зерттеу жобаларын құрастыру.
Бұл курс когнитивті дамудың нейроғылымындағы зерттеудің әдістемелік мәселелерін, когнитивті дамудың нейроғылымы саласындағы мәнді және алдыңғы қатарлы ғылыми концепциялар мен зерттеулерді, когнитивті дамудың нейроғылымындағы зерттеулердің қолданбалы аспектілерін, когнитивті дамудың нейроғылымы саласындағы заманауи зерттеулердің дизайнын талдауды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдістеме, міндеттер, әдістер, негізгі ұғымдар және т. б. туралы жүйелік теориялық, ғылыми және қолданбалы білімді қалыптастыру когнитивті нейропсихологияның негізгі тұжырымдамалары, негізгі әдістерді меңгеру және кейіннен қолдану үшін нейропсихологиялық зерттеу әдістерімен ғылыми қызмет. Курс когнитивті және когнитивті емес жүйке-психикалық бұзылулардың негізгі түрлерін және олардың арасындағы өзара байланысты зерттеуге бағытталған, перспективалы когнитивті нейропсихологиядағы зерттеу бағыттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: когнитивтік процестердің нейроғылым саласындағы зерттеулер бойынша мимен өзара байланысты когнитивтік процестердің негізгі теориялары мен ғылыми мәліметтерін сыни талдау қабілетін дамыту.Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді:
- мимен өзара байланысты когнитивтік процестер туралы негізгі теория мен ғылыми дәлелдердің қазіргі заманғы үрдістерін білу және түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты психопатологиямен өзара байланысты эмоция, когниция психологиясының әдіснамалық талдаудың психологиялық бағалауын талдау, халықаралық деңгейде ғылыми зерттеуді сыни талдау қабілетін дамыту.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді:
- психопатология, эмоция және когниция психология саласында қазіргі заманғы тәсілдер мен зерттеулердің басым бағыттарын анықтау;
- нейроғылым және психологияда жаңа әдіснамалық, теориялық және практикалық мәселелерді зерттеудің қазіргі зерттеу бағыттарын анықтау;
- эмоция, психопатология және когниция психологиясының зерттеу аясында әдіснамалық және теориялық бағытта сыни талдау;
- когниция мен эмоция психологиясы аймағындағы эксперименттердің дизайнын жасауа қазіргі концепцияларға сай әдіснамалық талдауын жасау;
- халықаралық деңгейде психопатология, эмоция және когниция психология саласындағы ғылыми зерттеулерді бағалау; психологияның әдіснамалық мәселелері және ғылыми тәсілге сәйкес ғылыми шешім табу.
Бұл пән шеңберінде психопатология, эмоция және когницияның психологиялық заңдылықтары туралы ғылыми-негізделген білімдер қарастырылады. Отандық және шетелдік психологиядағы психологиялық факторлар мен психопатология, эмоция және когниция ерекшеліктері туралы, когниция, эмоция детерминанттары және психологиялық алғы шарттары туралы білімдеріне талдау жасайды, психопатология, эмоция және когниция психологиясының қазіргі психофизиологиялық әдістері. Эмоция және таным нейропсихологиялық негіздерін зерттеудің этикалық диллемасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты докторанттардың бойында ми қызметтерімен өзара байланыста шешім қабылдау саласының теоретикалық және практикалық мәселелерін сыни талдауға және интерпретациялауға қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде PhD докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді:
- шешім қабылдау процессін түсіндіретін психологиялық теорияларын әдістемелік және сыни талдауда жүйелік бағыттың рөлін білу және түсіну;
- шешім қабылдау психологиясы аймағындағы әлемдік және Қазақстандық ғылымның жетістігін түсіндіру;
- шешім қабылдау психологиясындағы зерттеулердің заманауи даму тенденцияларын сыни талдау;
- шешім қабылдау психологиясы аясындағы және іргелес ғылым салаларындағы білімдерді талдау, шешім қабылдау психологиясындағы жаңа әдістемелік, теоретикалық және практикалық сұрақтарды әртүрлі көзқарастардан гендерлік айырмашылықтар туралы әртүрлі ғылыми білімдерді және эмпирикалық мәліметтерді жинақтау жолымен зерттеу;
- ми және шешім қабылдау психологиясының өзара байланысы тақырыбында зерттеу жобаларын құрастыру.
Бұл курс шешім қабылдауды зерттеудің әдістемелік мәселелерін, шешім қабылдау саласындағы мәнді және алдыңғы қатарлы ғылыми концепциялар мен зерттеулерді қарастырады, шешім қабылдаудың әртүрлі әлеуметтік институттардағы рөлінің тақырыптамасы, шешім қабылдауды өлшеу және оны зерттеу нәтижелерін заманауи қоғамда пайдалану ерекшеліктері, шешім қабылдау және нейроғылым саласындағы заманауи зерттеулердің дизайнын халықаралық деңгейде талдау ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты оқыту және ес аймағында және аралас білім аймағындағы тәжірбиені интерпретациялау және сыни талдау қабілетін дамыту.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді:
- оқыту және есті түсіндіретін, психологиялық теорияның методологиясын түсіну;
- оқыту және ес аймағындағы әлемдік және Қазақстандық ғылымның жетістігін түсіну;
- интерноциализм мен жаңалану глоболизациясындағы гендерлік қатынастың даму моделі мен тенденциясын, оқыту мен ес психология тенденциясын сыни талдау;
- гендерлік айырмашылықтар жайлы эмпирикалық зерттеулер мен аралас ғылымдар шеңберіндегі түрлі көзқарастармен байланысты жаңашыл психологиядағы оқыту және ес аймағындағы білімдерді талдау;
- ес және оқыту тақырыбына зерттеу жобасын жасау.
Бұл курс ес және оқыту мәселелерін қарастырады, оқыту және ес аймағындағы ғылыми тұжырымдамалар мен зерттеулер, шиеленістік жағдайлардағы мінез-құлық тәсілдері, қазіргі қоғамдағы гендерлік қатынасты зерттеу нәтижелерін пайдалану мен өлшеу ерекшеліктері, оқыту және ес аймағындағы халықаралық дәрежелдегі қазіргі зерттеулер дизайнын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: гендерлік психология ғылым аймағында және аралас білім аймағындағы тәжірбиені интерпритациялау және сыни талдау қабілетін дамыту.
Докторанттар келесі қабілетті болады: гендерлік айырмашылық пен ұқсастықтарды түсіндіретін психологиялық теорияның методологияcын түсіну; гендерлік қарым-қатынас аймағындағы әлемдік және Қазақстандық ғылымның жетістігін анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам психикасының физиологиялық процесстері мен танымдық өзгерістерінің зерттеу мәселелерінің орнын талдауды шешу мен тану қабілетін дамыту.
Докторанттар негізгі физиологиялық процестер мен танымдық өзгерістердің әдіснамалық тұжырымдамаларының сыни талдау мен түсіну, физиологиялық процестердің негізінде жатқан танымдық процестердің өзгерістерін зерттеу әдістері мен эксперимент дизайнын анықтау шеңберінде кәсіби әдіснамалық білімдерді түсінуге қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: эмоция психологиясындағы жаңа және ескі парадигмаларды синтездеу, зерттеу материалдары мен ғылыми пікірлерді жинау, критикалды талдау қабілетін дамыту. Курс келесі қабілеттерін дамытуға бағытталған: эмоция және денсаулық психологиясы аймағындағы зерттеу әдістерін таңдау логикасын түсіну; психологиядағы денсаулық және эмоциядағы әдістемелік мәселені жоспарлау дағдыларын пайдалану және тәжірибелік мәселелерді түсіну.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.