әлеуметтік білім бакалавры
Кәсіптік психологиялық қызмет саласындағы практикаға жалпы кәсіптік және мамандандырылған білімді (оның ішінде инновациялық) синтездеуге және білім беру, бизнес, денсаулық сақтау, қызмет көрсету салаларында, әскери және мамандандырылған ұйымдарда, орталықтар мен қызметтерде қолданбалы қызметтің кең спектрін (психологиялық, консультациялық, оңалту және т. б.) жүзеге асыруға қабілетті құзыретті мамандарды даярлауды қамтамасыз ету.
Психология
6B03107
Философия және саясаттану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
География
85 (Каз.) 85 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - күнделікті өмірде де, кәсіби қызметте де шешімдерді негіздеу үшін саяси жүйе мен саяси тәртіптің қызмет етуіндегі Саяси жүйелер мен режимдердің теорияларын, оқиғалар мен құбылыстарды талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу: саяси ғылымда жүйелі көзқарасты дамытудың негізгі кезеңдерін түсіндіруге, қазіргі заманғы елдердің саяси жүйелерінің ерекшеліктерін, саяси режимнің түрлерін анықтауға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: балалардың дамуындағы ауытқулар, психикалық дисонтогенездің нұсқалары, психикалық дамудың әртүрлі түрлерін анықтау, түзету және алдын-алу ерекшеліктері туралы жалпы идеяны қалыптастыру. Арнайы психологияның, дизонтогенез психологиясының негізгі теориялық мәселелері, сондай-ақ ерекше білім беру және өмірлік қажеттіліктері мен мүмкіндіктері бар адамдармен жұмыс істеу стратегиялары мен тактикасы зерденеледі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік-психологиялық құзыреттілік негіздерін, тұлғааралық және топтық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Жеке тұлғаның, шағын және үлкен топтардың әлеуметтік мінез-құлқының заңдылықтары; жеке тұлғаның әлеуметтік бейімделуі, Әлеуметтік психология теориялары, әлеуметтік таным, көзқарастар/ құндылықтар/аттитюдтер зерделенетін болады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік-психологиялық тренингтің теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеру, топтық интерактивті психологиялық жұмысты ұйымдастыру саласында құзыреттілікті қалыптастыру. Пән практикалық психологиялық жұмыстың тиімді формаларын қолдануға, жеке адамға, топқа әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету үшін оқытудың әртүрлі әдістері мен технологияларын қолдануға дайындайды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру процесінің субъектісі ретінде адамның психикалық даму заңдылықтары және әртүрлі жас кезеңдерінде олардың көріну ерекшеліктері туралы тұтас білім жүйесін қалыптастыру; студенттерді білім беру процесін психологиялық сүйемелдеуге дайындау. Пән әр түрлі жас кезеңдерінде психиканың даму мәселелерін; оқу мен тәрбие процесінің психологиялық механизмдерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: онтогенездегі адамның психикалық даму проблемасын түсінуге дайындықты қалыптастыру. Онтогенез барысында адамның психикалық дамуының жалпы заңдылықтары; психикалық дамудың заңдылықтары мен детерминанттары; психикалық дамудың негізгі кезеңдері; адамның дамуына биологиялық және қоршаған орта процестерінің әсері туралы; онтогенетикалық дамудың әр кезеңіндегі тұлғаның жас-психологиялық ерекшеліктері туралы идеялар жүйесі беріледі.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жалпы психологиялық білімді тереңдету; даралық жүйесі және оның психологиялық көріністері туралы ғылыми-психологиялық идеяларды қалыптастыру. Жеке айырмашылықтардың себептері мен көздері; психикалық және психофизиологиялық дамудың ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктері; танымдық және мотивациялық-еріктік саланың, өзін-өзі танудың, психомоториканың, қабілеттердің, мінездің, темпераменттің, функционалдық күйлердің, жеке қасиеттер мен екпіндердің жеке ерекшеліктері зерделенеді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялар, іргелі теориялар және психологиялық ғылымның негізгі әдістері туралы тұтас білім жүйесін қалыптастыру. Психикалық құбылыстардың пайда болуының, дамуының және болуының жалпы заңдылықтары; адам психикасының табиғаты, оның ерекшелігі, феноменологиясы мен динамикасы туралы фактілер мен түсініктер; негізгі психологиялық категориялар, олардың көріністері және тұтас психикалық қызметтегі қатынастар қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамдардың жеке және топтық мінез-құлқының мәдени ерекшелігін талдау мен бағалауға іргелі дайындық; кросс-мәдени салыстырмалы зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән әр түрлі мәдениеттерге жататын адамдар топтарының психологиясының негіздерін, жеке тұлғаның осы топтармен өзара әрекеттесу заңдылықтарын және олардың өзара әрекеттесуін ашады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологтың кәсіби қызметінің тұтас көрінісін қалыптастыру; студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласына байланысты негізгі мәселелер шеңберіне енгізу.<br/> Кәсіби қызметтің ерекшелігі туралы, психологиядағы кәсібилік туралы, оның кәсіби ерекшелігін түсіну, кәсіптің маңыздылығы, оның қазіргі әлемдегі орны мен мәртебесі туралы идеялар; мамандықты сәтті игеруге және кейіннен психолог лауазымында кәсіби дамуға ынталандыру түсініктер беріледі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: медициналық психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері, оның негізгі категориялары, принциптері мен әдістерінің бірегейлігі туралы түсінік қалыптастыру. Психикалық және соматикалық бұзылуларға, дағдарыстық жағдайларға және дамудың бұзылуына заманауи психологиялық тәсілдері; әртүрлі патологиялық жағдайлар мен даму ауытқуларындағы психикалық белсенділіктің өзгеруі мен қалпына келуінің жалпы және жеке психологиялық заңдылықтары қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психикалық процестер мен мидың қатынасы, негізгі психикалық процестердің психофизиологиясы және сана функциялары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән адам психикасының тарихи даму проблемасын, адамның рефлексия деңгейлерін, сананың пайда болуы мен дамуын, сана белгілері мен қасиеттерін, "психика" және "сана" ұғымдарының арақатынасын, қызмет пен сана бірлігінің принциптерін дәйекті түрде ашады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде және ерлі-зайыптыларға, ата-аналарға және балаларға психологиялық көмек көрсету үшін психологиялық жүйе ретінде отбасының теориясы мен әдіснамасы негізінде зерттеу, диагностика, кеңес беру, психотерапия, отбасындағы тұлғааралық қатынастарды түзету қабілетін қалыптастыру. Курс отбасылық қатынастардың қалыптасуы мен көрінуінің негізгі заңдылықтарын зерттеуге негізделген.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу-тәрбие іс-әрекеті жағдайында жеке тұлғаның әлеуметтік тәжірибені (интеллектуалдық, адамгершілік, эстетикалық, өндірістік және т.б.) сіңіру заңдылықтарын зерттеу арқылы педагогикалық психология саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән білім беру міндеттерін орындау тиімділігін, педагогикалық шаралардың тиімділігін арттыратын және оқытудың психологиялық аспектілерін жетілдіретін оқыту мен тәрбиелеу әдістерін қарастырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ психологтың диагностикалық және зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пән психологиялық диагностиканың әдістері мен әдістерін қолданудың теориясы мен тәжірибесімен таныстырады, оның ішінде: қолдану саласы, диагностикалық құралдардың мүмкіндіктері мен шектеулері, психологиялық зерттеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін әдістер мен әдістер кешенін таңдау принциптері, зерттеу процедурасы, мәліметтерді өңдеу және түсіндіру әдістері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық білімнің тарихи дамуының негізгі заңдылықтары мен үрдістері, негізгі психологиялық парадигмалар туралы; психологияның негізгі бағыттары мен ғылыми мектептерінде бағдарлай білу туралы негізгі білім жүйесін қалыптастыру. Пән дамудың ішкі логикасы мен әлеуметтік-мәдени жағдайларға байланысты психологиялық ғылымның қалыптасуы мен даму жолдары туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттің эксперименттік және статистикалық сенімділікпен психологиялық зерттеулердің нәтижелері мен қорытындыларын алуды анықтайтын психологиядағы зерттеу және математикалық әдістерді қолдану бойынша білім мен құзыреттілік жүйесін игеруге дайындығын қамтамасыз ету. Психологиялық өлшемдердің түрлері және деректерді математикалық өңдеу әдістері; эксперименттік айнымалыларды таңдау ерекшеліктері және оларды бақылау әдістері зерделенеді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: клиенттерге тиімді психологиялық көмек көрсетуді қамтамасыз ететін психологиялық құралдарды, психотехникалық әдістерді қолдану бойынша психологиялық кеңес беру саласындағы құзыреттіліктің тұтас жүйесін қалыптастыру.Пән студенттерге психологиялық кеңес берудің теориясы, әдістері мен тәсілдері саласында жан-жақты дайындықты және консультативтік қызметті жүзеге асыруға ықпал ететін жеке сипаттамаларын дамытуды қамтамасыз етеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - саяси ғылымның негізгі санаты ретінде биліктің мәнін талдау қабілетін, оның қоғамдық қатынастар жүйесіндегі маңызын қалыптастыру. Пәнді оқу: биліктің табиғатын, әлеуметтік мәнін, принциптерін, құрылымын түсінуге; биліктің қазіргі концепцияларын және саяси биліктің дамуындағы жаңа үрдістерді түсіндіруге; саяси биліктің заңды түрін анықтауға; билік қатынастары саласындағы қазіргі саяси ілімдерді бағалауға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саяси мәдениет пен саяси идеологияны қоғамдық құбылыс ретінде талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу: саяси мәдениет теориясын және саяси идеологияны түсіндіруге; саяси мәдениет моделін сипаттауға, олардың идеялық-саяси негіздерін анықтауға; әртүрлі саяси жүйелердегі қалыптасу мен өзара әрекеттесудің негізгі тенденциялары мен заңдылықтарын, саяси мәдениет пен идеологияның әлеуметтік өлшемінің объективті критерийлерін айқындауға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - cаяси мінез-құлық заңдылықтарын талдау қабілеттерін қалыптастыру; саясатты зерттеуде психологиялық зерттеудің әдістері мен технологияларын таңдау және қолдану; саяси кампанияларға кеңес беруде және кәсіби психологиялық сүйемелдеуде алған білімдері мен дағдыларын пайдалану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың санасында кез-келген психодиагностикалық, консультациялық, терапевтік немесе психокоррекциялық тәжірибесінің негізінде жатқан тұлғаны түсіндірудің теориялық моделінің конструкциясын қалыптастыру. Жеке тұлғаны қалыптастыру заңдылықтары; адамның ішкі мәні мен руханилығының мәселелері; тұлғаның қорғаныс механизмдерін зерттеудің ғылыми-психологиялық тәсілдері; жеке тұлғаның ішкі резервтерін сақтау және оңтайландыру бойынша психологиялық көмек көрсету практикасы қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологтың практикалық қызметінде кейіннен қолдануға арналған, жеке тұлға туралы ғылыми негізделген тұтас идеяны қалыптастыру. Пән жеке тұлғаның тұжырымдамалары мен теорияларын зерделеуге; жеке құбылыстарды зерттеудің теориялық тәсілдеріндегі жалпы және әртүрлі; адамның жеке ерекшеліктерін (қабілеттерін, темпераментін, мінезін), оның қызметін ішкі (эмоционалды және ерікті) реттеуді талдауға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлға теориялары туралы негізгі білім жүйесін қалыптастыру; маманның ғылыми және практикалық қызметі контекстінде тұлғаға әртүрлі көзқарастардың ерекшелігін көрсету; әртүрлі теорияларға догматикалық емес көзқарас қалыптастыру. Персонология классиктері жасаған тұтас тұлғаны теориялық және эксперименттік зерттеудің негізгі тәсілдері зерделенеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйымдардың өмір шындығы боинша, өндірістік мінез-құлық психологиясы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру; ұйым персоналын және онда жұмыс істейтін жүйелерді психологиялық сүйемелдеуге дайындау. Ұйымдастырушылық-психологиялық теориялар мен тұжырымдамалар; қызметкерлерді таңдаудың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары, жұмыс топтарын құру, команда құру принциптері; кәсіби "күйіп қалудың" алдын-алу мәселелері; ұйымдастырушылық психолог жұмысының мәні мен мазмұны зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - негізгі теориялық-тұжырымдамалық парадигмалар мен ғылыми мектептерді (реализм, либерализм, конструктивизм, неоклассикалық және модернистік теорияларды) білу негізінде студенттердің халықаралық қатынастар мен әлемдік саясатты теориялық талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу: Халықаралық қатынастар теориясының негізгі категориялары мен анықтамаларын пайдалануға, негізгі теориялық тәсілдерді түсіндіруге, халықаралық қатынастардың құрылымдық және функционалдық аспектілерін ашуға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттеу әдіснамасы мен деректерді сандық бағалау және нәтижелерді сапалы түсіндіру әдістерін білу негізінде психологиялық экспериментті жобалау және жүргізу, эмпирикалық зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыру. Психологияның негізгі эмпирикалық әдістері зерттеледі – бақылаудан бастап объективті психикалық көрсеткіштерді тіркеуді қамтитын күрделі көп деңгейлі эксперименттерге дейін; эксперименттік зерттеуді ұйымдастырудың заманауи әдістерінде нұсқаулар берілген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адами ресурстар жөніндегі HR-маман еңбегінің ерекшеліктерімен танысу негізінде адами ресурстарды басқару және дамыту саласында кәсіби құзыреттерді қалыптастыру; адами ресурстарды басқару тәсілдерін ұғынуға жәрдемдесу; персоналмен жұмыс істеудің негізгі технологияларына оқыту.Пән адам ресурстарымен жұмыс жасаудағы практикалық мәселелерді мағыналы өздігінен қоюға және шешуге дайындайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жетілген адамның дамуы мен өзін-өзі дамыту заңдылықтары, әлеуметтік және жеке мәртебесі мен дамуындағы ауытқулардың алдын алу саласындағы құзыреттер, әртүрлі қызмет түрлеріндегі кәсіби тәуекелдер туралы тұтас идеяны қалыптастыру. Ересек кезеңдегі адам психикасының дамуының негізгі заңдылықтары, психологтың кәсіби қызметінің акмеологиялық аспектісі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери және күштік құрылымдардың психологиялық қызметінің құрамында психологтың қызметтік міндеттерін орындау үшін студенттерді бейбіт және соғыс уақытында нормативтік және төтенше іс-әрекеттерге дайындауды жетілдіру. Пән әскери-психологиялық ғылым мен заң психологиясының негізгі ережелерін қолдануға; құқық қорғау органдарының, әскери және әскерилендірілген ұйымдардың қызметін психологиялық қамтамасыз етуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси және әскери қызмет контекстіндегі психологиялық аспектілердің ерекшеліктері туралы жалпы идеяларды қалыптастыру, пән адамдар мен жағдайлардың жекелеген топтарын саяси және психологиялық талдау әдістерін игеруге, саяси және әскери көшбасшылардың жеке ерекшеліктерін, әртүрлі форматтағы психологиялық соғыс жүргізу тетіктерін және т. б. сұрақтарға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бизнес, маркетинг және жарнама салаларында психологиялық қызметті жүзеге асырудың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән бизнес, маркетинг және жарнаманың құрылымы, мазмұны және әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы; ұйымдағы адам факторының әртүрлі аспектілерін ескере отырып, маркетингтік және бизнес-коммуникациялар туралы білімді біріктіреді; осы салаларда практикалық міндеттерді шешу үшін психологиялық әдістерді қолдануға бағыттайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі жағдайда адам психикасына гендерлік және дифференциалды-психологиялық тәсілдерді практикалық қолдану құзыреттілігін қалыптастыру. Пән гендерлік сәйкестілік пен жеке айырмашылықтарды дамыту аспектісінде даралықты дамытудың негізгі факторлары туралы тұтас түсінік қалыптастырады; психологиялық қызметтегі гендерлік және жеке көзқарастарды іске асыру нысандарының алуан түрлілігіне бағдар береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік-психологиялық процестер мен құбылыстарды гендерлік талдау құзыреттілігін қалыптастыру, гендерлік тәсілдің теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеру.Пән гендерлік сипатқа және оның мазмұнына әртүрлі көзқарастарды; гендерлік идеяларды анықтайтын факторларды, гендерлік рөлдерді таңдауды, гендерлік сәйкестікті қалыптастыруды; гендерлік стереотиптердің ерекшеліктерін және олардың сана мен мінез-құлыққа әсерін; гендерлік психологиядағы диагностикалық әдістерді қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дағдарыстық психотерапия және суицидология саласындағы идеялар мен құзыреттерді интеграциялау. Қазіргі тұрғыдан алғанда, психологиялық көмектің осы бағыттарының теориялық, әдістемелік және ұйымдастырушылық мәселелері жинақталған; суицидтік мінез-құлықты қалыптастыру тетіктері, жеке тұлғаның дағдарыстық жағдайлары ашылады; оларды диагностикалаудың, алдын-алу мен түзетудің негізгі принциптері келтірілген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде құқықтық реттеудің объектісі және субъектісі ретінде адам мінез-құлқының заңдылықтары туралы негізгі психологиялық білім жүйесін қалыптастыру. Пән құқық қорғау және құқық бұзушылық іс-әрекеттегі жеке тұлға мінез-құлқының психологиялық заңдылықтарын зерделеуге; адам мен құқықтың әлеуметтік өзара іс-қимылы саласындағы қолданбалы психологиялық міндеттерді шешудің теориясы мен практикасына бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу орындарының психологиялық қызметінің құрамында, оның ішінде инклюзивті практика жағдайында қызметке кәсіби даярлықты қалыптастыру. Пән білім беру процесінің барлық субъектілерінің жеке басын және оқу қызметін дамытуға бағытталған практикалық дағдыларды дамытуға; білім беру интеграциясының қазіргі гуманистік тұжырымдамалары тұрғысынан инклюзивті орта мен білім беру сапасын бағалауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің патопсихологиялық құралдармен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру, әртүрлі профильдегі медициналық мекемелерде практикалық жұмыс істеу үшін психикалық бұзылыстарды диагностикалаудың негіздерін білу. Пән жеке тұлғаны бірыңғай әлеуметтік-биологиялық құрылым ретінде көрсетеді, деонтологиямен тығыз байланысты көптеген ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға жүйелі көзқарасты дамытуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамдармен психологиялық жұмыс әдісі ретінде коучинг туралы жүйелі түсінікті қалыптастыру; өзінің кәсіби қызметінің тәжірибесіне коуч-құралдарды енгізу үшін коуч дағдыларын игеру.Пән коучинг саласындағы негізгі ұғымдар мен теориялармен таныстырады, коучинг элементтерін (құралдар, технологиялар, әдістер, дүниетаным) практикалық меңгеруді көздейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамдардың жеке және топтық мінез-құлқының мәдени ерекшелігін талдау мен бағалауға іргелі дайындық; кросс-мәдени салыстырмалы зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін зерттеу құзыреттілігін дамыту.
Пән әр түрлі мәдениеттерге жататын адамдар топтарының психологиясының негіздерін, жеке тұлғаның осы топтармен өзара әрекеттесу заңдылықтарын және олардың өзара әрекеттесуін ашады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тиімді қарым-қатынас, келіссөздер және медиация (даулар мен жанжалдарды шешудің делдалдық нысаны) құзыреттерін қалыптастыру, ынтымақтастық және өзара тиімді нәтижеге бағдарлану арнасында психологиялық медиаторлық қызметке дайындық.Пән медиация рәсіміне тараптардың делдалы ретінде қатысудың практикалық дағдыларын меңгеруге, қызметтің түрлі салаларындағы жанжалдарды реттеу үшін медиативтік тәсілді пайдалануға бағдар береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психикалық дамудың бұзылулары мен бұзылулар жүйесі туралы, сана, өзін-өзі тану және тұлға құрылымы туралы, медициналық психологияның қазіргі бағыттары туралы ғылыми-практикалық түсініктерді қалыптастыру. Пән әртүрлі патологиялық жағдайлар мен даму ауытқуларындағы психикалық белсенділіктің өзгеруі мен қалпына келуінің жалпы және жеке психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өнер және спорт психологиясы саласында кең білім мен құзыреттілікті қалыптастыру. Пән осы білім салаларының тарихы мен теориялық ережелері туралы түсінік береді; Өнер және спорт саласын психологиялық қамтамасыз ету мүмкіндіктерін ашады; психологиялық қызметте өнердің бағыттары мен әдістерін (арт-терапия және т.б.), физикалық дамуға арналған (денеге бағытталған терапия) және спорттық жетілдірудегі әдістерін қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өнер психологиясы саласында кең білім мен құзыреттілікті қалыптастыру. Пән осы білім салаларының тарихы мен теориялық ережелері туралы түсінік береді; өнер саласын психологиялық қамтамасыз ету мүмкіндіктерін ашады; өнердің бағыттары мен әдістерін (арт-терапия және т.б.), жетілдіруді қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамдардың психикалық денсаулығын зерттеудің заманауи бағыттары тұралы, әртүрлі биопсихоәлеуметтік факторлардың әсеріне байланысты психиканың даму заңдылықтары боинша білім жүйесін; психикалық және психосоматикалық аурулардың алдын-алу, жедел психотравматикалық реакцияларды жеңілдету және балалар мен ересектердің психикалық денсаулығының бұзылу қаупі жағдайында психогигиеналық көмек көрсету құзыреттіліктерин қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психотерапия және супервизия саласындағы клиникалық хабардарлықты және аспаптық құзыреттілікті қалыптастыру. Пән психотерапияның теориялық негіздерін және психологтың практикалық көмек қызметін біріктіреді; негізгі психотерапиялық дәстүрлермен; супервизия процесін ұйымдастыру тәртібімен; жетекшінің практикалық қызметіндегі типтік проблемалармен; психотерапия және супервизия практикасымен таныстырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саясат психологиясы саласындағы білім жүйесін және адамдар мен жағдайлардың жекелеген топтарын, ел мен Әлемнің қоғамдық-саяси өміріндегі психологиялық құбылыстарды саяси-психологиялық талдау дағдыларын қалыптастыру. Саяси-психологиялық құбылыстар; саясаткердің жеке басының психологиялық ерекшеліктері және саяси қызметтің әртүрлі аспектілері; саяси көшбасшылық теориялары, билік пен қарама-қайшылық психологиясы; саяси әлеуметтену процестері; саяси сана және өзін-өзі тану қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: денсаулық психологиясы және стресске төзімділік саласындағы құзыреттерді қалыптастыру, психологиялық стресс көріністерін, халықтың денсаулығы мен жұмысқа қабілеттілігі төмендеген жағдайларды диагностикалау мен түзетудің практикалық дағдыларын дамыту. Тәртіп денсаулық пен стресс туралы түсініктер; стрессті жеңудің тетіктері мен тәсілдері; денсаулық жағдайына әсер ететін факторлар; психикалық және физикалық денсаулықты сақтаудың психологиялық мүмкіндіктері, стресске төзімділік қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: төтенше жағдайлар кезінде шұғыл психологиялық көмек көрсету бойынша когнитивті және аспаптық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән төтенше жағдайларды бастан өткерген адамдарға психологиялық көмек көрсетудің теориялық тәсілдері туралы, төтенше жағдайлардағы жеке тәжірибелердің ерекшеліктері, осы жағдайларды одан әрі бейімдеу және оларды басқару стратегиялары туралы түсінік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйымдардың өмір шындығы, өндірістік мінез-құлық психологиясы туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру; түлекті ұйым персоналын және онда жұмыс істейтін жүйелерді психологиялық сүйемелдеуге дайындау. Пән ұйымдастырушылық тиімділікті арттыру және ұйым мүшелерінің жұмысына, жеке дамуына және психикалық денсаулығына қолайлы жағдай жасау мақсатында ұйымдардағы адамдардың психикалық қызметінің барлық аспектілерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әр түрлі этникалық қауымдастықтар өкілдерінің психикасының көрінісі мен жұмысының ерекшелігі туралы, нақты этникалық қауымдастықтар өкілдерінің ұлттық-психологиялық ерекшеліктерін қалыптастырудың факторлары мен көздері туралы білімнің тұтас жүйесін; этникалық стереотиптерді талдау және алдын-алу саласындағы, этносаралық өзара іс-қимылды жақсарту және тереңдету саласындағы психологиялық ағарту, ұлтаралық қақтығыстардың психопрофилактикасы боинша құзыреттіктерді қалыптастыру.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.