әлеуметтік ғылымдар магистрі
Адам ресурстарын жедел және стратегиялық басқару жүйелерін әзірлеуге және жүзеге асыруға қабілетті теориялық және қолданбалы сипаттағы білімі бар ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
Еңбек әлеуметтануы және HR басқару
7M03102
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: социологиялық зерттеулерде статистикалық әдістер мен болжау әдістерінің артықшылықтары мен мүмкіндіктерін пайдалана отырып, магистранттардың аналитикалық жұмыс дағдыларын дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: әлеуметтанудағы математикалық және статистикалық әдістер: әлеуметтанудағы эмпирикалық деректердің құрылымы. Сипаттамалық статистика: орташа мәндерді талдау. Өлшеу тұжырымдамасы: масштабтау. Статистикалық гипотеза
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: нақты социологиялық зерттеу бойынша ақпарат жинау әдісінің заманауи әлеуметтану құралдарын пайдалану, деректерді интерпретациялаудың әртүрлі модельдерін құру және талқылауда өз ғылыми нәтижелерін қорғау. Пәнді зерттеуде келесі аспектілер қарастырылады: әлеуметтанудағы математикалық және статистикалық әдістер. Қазіргі әлеуметтiк-экономикалық жағдайда әлеуметтанулық зерттеу әдістері. Онлайн-сұрау әдісі
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмысы барысында әлеуметтік өмірді талдау үшін заманауи социологиялық теориялар мен парадигмаларды қолдану дағдыларын көрсету. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қоғамның социологиялық теориялары туралы. Негізгі социологиялық парадигмалар.Постклассик алық және неоклассикалық әлеуметтану. Заманауи әлеуметтанудың полипарадигмалылығы.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертацияны жазу кезінде қажетті зерттеу жұмысының принциптері мен әдістері туралы іргелі білімдерді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ғылым және оның қоғамның дамуындағы рөлі. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым динамикасы. Ғылыми білім әдіснамасы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар әдіснамасы мен әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: персоналды және жанжалдарды басқару саласындағы теориялық білімді практикада қолдану. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Кәсіпорын қызметкерлері басқару объектісі ретінде. Персоналды басқару принциптері. Персоналды басқару әдістері. Шиеленісті шешу құрылымы, динамикасы және стратегиялары. Ұйымдық-басқару жанжалдар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйымдағы еңбекақы төлеу саясатының бәсекеге қабілеттілігін талдау әдістерімен ынталандыру және ынталандыру жүйесінің тиімділігін бағалау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қызметкерлердің еңбек мотивтерінің құрылымы. Ұйым персоналын ынталандыру жүйесін құру. Қызметкерлерді әлеуметтік қамсыздандыру. Әлеуметтік пакет.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: персоналды басқаруда және адам капиталын дамытуда заманауи ақпараттық-аналитикалық, цифрлық технологияларды пайдалану, басқарушылық қызметтің заманауи дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Адам ресурстарын басқарудағы ақпараттық жүйелер және технологиялар. Адам ресурстарын жоспарлау. Еңбек ресурстарының резервін құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі жағдайларда өз білімдерін қолдану, ел және жаһандық деңгейде стратегиялық әріптестік арқылы адам ресурстарын бағалау. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: жоспарлау және адам ресурстарын басқару стратегиялары. Еңбек өнімділігін бағалау және еңбекақы төлеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: еңбек шарттарын, еңбекақы төлеу құрылымын, кадр саясатын, әділдікті, дауларды шешудегі қол жетімділікті және хаттама жүргізе білу, жұмыс беруші-қызметкер қатынастардың аспектілерін анықтайтын заңдарды практикада қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде аспектілер қарастырылады: Персоналды басқару: құқықтық және реттеушілік мәселелері. Жұмысқа орналастырудың тең мүмкіндігі. Компенсация. Қызметкерлердің зейнетақы инвестицияларын қорғау. Еңбек қарым-қатынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммерциялық қызметтің әлеуметтік аспектілері саласында іргелі білімі мен практикалық дағдылары қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: іскерлік және ғылыми коммуникациялар. Менеджменттің қазіргі әлемдік концепциялары. Қаржылық диагностика және даму перспективаларын модельдеу. Корпоративтік менеджмент. Ұйымдардағы пиар-қызметтердің қызметі. Ұйымдастырушылық өзгерістерді басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарудың заманауи тұжырымдамаларын, компанияның корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігін талдау және бағалау әдістерін меңгеру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: бизнестің табиғаты мен қоғамдағы орны. Бизнестің құрылымы. Корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің негізгі элементтері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: еңбек қатынастарындағы ұжымдық келіссөздердің функциялары мен рөлін анықтау. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ұжымдық келіссөздер мен ұжымдық шарттар. Еңбек қатынастары. Теңсіздікті азайту және еңбекті қорғауды негізгі құралдары мен тәсілдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұжымдағы жаһандық еңбек нарығы және әлеуметтік-еңбек қатынастары саласындағы базалық білімді қалыптастыру, әлеуметтік қызметтің негізгі түрлерін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың жаһандық ауқымын бағалай білу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Жаһандық саясат сипаттамасы. Әлеуметтік қамсыздандыру. Еңбек саласындағы және халықты әлеуметте қорғаудағы жаһандық саясат.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйымдастырушылық, іскерлік, саяси көшбасшыларды бағалау арқылы көшбасшылық қабілеттерін қалыптастыру, менеджерлердің тиімді көшбасшылар ретіндегі негізгі сипаттарын талдау. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Жаһандану және экономика. Мемлекет және билік. Жұмыс және жұмыспен қамту. Көшбасшылық модельдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дауларды шешудің тәсілі ретінде келіссөздерді қолданудың мәні мен ерекшеліктерін, келіссөздер процедурасын, келіспеушіліктерді тиімді шешу жолдарын білу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Келіссөздер ұғымы. Дауларды балама шешудің принциптері мен әдістері. Медиация тарихы дауларды шешудің балама әдісі ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: персоналды және жанжалдарды басқару саласындағы теориялық білімді практикада қолдану. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Кәсіпорын қызметкерлері басқару объектісі ретінде. Персоналды басқару принциптері. Персоналды басқару әдістері. Шиеленісті шешу құрылымы, динамикасы және стратегиялары. Ұйымдық-басқару жанжалдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаның социологиясы мен психологиясының ұйымдастыру контекстінде дамуының негізгі әдіснамалық тәсілдері мен перспективалары, ұйымдағы адам мінез-құлқын зерттеудің қазіргі теориялық бағыттары, ұйымдағы адам мінез-құлқын қалыптастыруға әсер ететін факторлар туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: Ұйымдағы адамның мінез-құлқы. Психологиялық сипаттамалар және олардың ұйымдағы адамдардың мінез-құлқына әсері. Еңбек қызметі саласындағы құндылықтар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйымдық мәдениетті және кәсіпорындардағы заманауи өзгерістерді тиімді басқару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: ұйымдастырушылық мәдениетті басқару: ұйымдастырушылық мәдениетті қалыптастыру. Ұйымдастырушылық мәдениетті қолдау. Ұйымдастырушылық мәдениетті басқару: ұйымдастырушылық мәдениетті өзгерту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ұйымдар туралы, олардың функциялары, өмір сүруі мен дамуының негізгі заңдылықтары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын болжау және басқару дағдыларын жетілдіру, олардың ұйымдастырушылық тиімділігін арттыру. Пән мазмұны: Ұйымдастыру теориясының негізгі түсініктері. Ұйымдастырушылық жобалау. Бизнес-процестер. Ұйымның өмірлік циклі. Ұйым қызметін бағалау.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.