әлеуметтік білім бакалавры
Білім беру бағдарламасын іске асыру заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік, әлеуметтанулық, демографиялық, экономикалық және басқа да релевантты эмпирикалық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және түсіндірудің аналитикалық дағдылары бар қолданбалы әлеуметтанулық зерттеулерді жоспарлауға және жүргізуге қабілетті маман даярлауға бағытталған.
Әлеуметтану
6B03101
Философия және саясаттану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
География
85 (Каз.) 85 (Орыс.)
1000000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлеуметтану тарихы ғылым ретінде, негізгі мектептер және әлеуметтанулық ойдың даму бағыттары, социологияның шекарасы және оның даму кезеңдері, социологияның қалыптасу тарихы логикасындағы классикалық Әлеуметтанулық теориялар мен тәсілдер туралы түсінік қалыптастыру. Негізгі аспектілер: әлеуметтік білімнің онтологиялық, эпистемологиялық және этикалық критерийлері; теорияларды аналитикалық ұғыну тарихындағы парадигмалар
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлеуметтік шындықтың әр түрлі салаларындағы нақты тәжірибелік мәселелерді шешуге арналған әлеуметтік зерттеулерді дайындау мен жүргізуде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру; бұқаралық әлеуметтік құбылыстар мен үрдістердің дамыу және қызмет етуі заңдылықтары, жағдайы туралы эмпирикалық білім алудың теориялық және әдістемелік тәсілдерін түсіну. Негізгі аспектілері: әлеуметтік зерттеу жүргізудің әдістемесі, әдістері және техникасы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлеуметтік мәліметтерді талдаудың көп өлшемді әдістері туралы түсінік қалыптастыру, математикалық статистиканы, әлеуметтік ғылымдарда деректерді статистикалық талдаудың базалық әдістерін практикалық қолдану, деректерді статистикалық талдау үшін қолданылатын компьютерлік бағдарламаларды (SPSS пакеті) тәжірибелік меңгеру. Негізгі аспектілері: респонденттің өзіне ұсынылған объектілерді қабылдау кеңістігін талдау проблемасы, формализмнің негізгі элементтері, жеке көп өлшемді шкалалау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы әлеуметтік, әлеуметтік-экономикалық, саяси, басқарушылық, ұйымдастырушылық модельдерді, әдістемелерді, технологияларды құру мен бағалауға арналған әлеуметтік шындықты өлшеудің әдістемесі мен әдістері мен әлеуметтік моделдеу және болжамдау туралы түсінік қалыптастыру. Өлшеу тәсілдерін типологиялау көзқарастар туралы білім жүйесі, әлеуметтік нақтылық қасиеттерін өлшеу, әдістерін, техникаларын, өлшеу рәсімдерін қолдану бойынша тәжірибелік жұмыс қалыптасады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлеуметтік зерттеулерді білікті жүргізу үшін нақты әлеуметтанулық зерттеулердегі (SPSS бағдарламалық пакеттері) деректерді өңдеудің негізгі тәсілдерін түсінудің әдіснамалық ойлау және теориялық-әдіснамалық базасын қалыптастыру. Негізгі аспектілері: зерттеудің әдіснамалық және әдістемелік тәсілдері; әлеуметтік зерттеулерді жүргізу әдістемесі мен техникасы; сандық және сапалық сипаттағы әлеуметтік ақпаратты өңдеу бойынша компьютерлік бағдарламаларды дамыту үрдістері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы әлеуметтануды академиялық және қолданбалы жұмыстарға, соның ішінде қажетті қазіргі социологияның әдістері мен технологиялары кешендерін қолдану құзыреттілігін қалыптастыру. Іріктеу әдістерін тәжірибеде пайдаланудың, теориялық негіздері және зерттеу жүргізу білімдерінің, іскерліктері мен дағдыларын дамыту; мәселелерді бағдарлау, қажетті ақпаратты табу және жинау, алынған мәліметтерді талдау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлеуметтік және экономикалық антропологияның негізгі категориялары мен әдістері, әлеуметтік антропологияның теориялары мен практикасы, әлеуметтік-антропологиялық зерттеулер жүргізу әдіснамасы туралы түсінік қалыптастыруға, антропологиялық көзқарас негізінде қазіргі әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-мәдени мәселелерді талдауға мүмкіндік береді. Негізгі аспектілері: антропологиялық өлшеу және әлеуметтік-маңызды құбылыстар мен үрдістерді бағалау; әлеуметтік-экономикалық даму заңдылықтары, мәдени алуан түрлілік.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты демографиялық үрдістерді талдау әдістері мен өндіріс үрдісінің ерекшеліктерін, әлеуметтік статистика негіздері туралы түсінік қалыптастыру және адамдардың өмір сүру жағдайы туралы нақты ақпаратты жинауға, өңдеуге мүмкіндік беретін тәжірибелік қызмет саласындағы дағдыларды қалыптастыру. Негізгі аспектілері: демография және әлеуметтік статистика ғылыми пән ретінде; әлеуметтік-демографиялық үрдістер; белгілі бір аумақта тұратын адамдардың жиынтығы.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ақпаратты жинаудың дәстүрлі және жаңа тәсілдері, әртүрлі әдістер мен деректер көздерінің оң және теріс жақтары туралы түсінік қалыптастыру, зерттеу мақсатына негізделген әдістерді таңдау, түсіндіру әдістері мен әдістері , түсіндіру және жалпылау. Негізгі аспектілері: социологиялық ойлау, сандық шолу мен өлшеудің практикалық дағдылары, қазіргі әлеуметтік процестерді, құбылыстарды, оқиғаларды бағалау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сапалы әдістердің негізгі идеялары туралы түсінік қалыптастыру әлеуметтануда әлеуметтік, экономикалық, саяси және т.б. зерттеуге сапалы көзқарастың ерекшеліктерін бөліп көрсету процестер, сапалы зерттеу әдістерінің көлемін анықтау. Негізгі аспектілері: статистикалық әдістер, математикалық модельдер, сапалы ақпаратты өңдеу, социологиялық зерттеудің сапалық әдістерін қолдану арқылы талдау әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дамушы жүйе ретіндегі қоғам, оның әр алуан түрлері туралы түсініктерді қалыптастыру; әлеуметтік стратификацияның қазіргі шетелдік концепциялары туралы. Әлеуметтік теңсіздік факторлары: меншік, билік және бедел. Әлеуметтік және әлеуметтік құрылымдар; қоғамның макро-, мезо-, микроқұрылымдары. Қазақстанның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері. Негізгі аспектілері: қоғам, структурализм, функционализм және құрылымдық-функционалдық көзқарас, әлеуметтік құрылым, стратификация.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты компьютерлік технологиялар ортасындағы жұмыс туралы түсінік, заманауи ақпараттық технологияларды қолданудың тәжірибелік негіздерін, олардың әлеуметтанушы қызметіндегі рөлін қалыптастыру. Негізгі аспектілері: Windows операциялық жүйесіндегі іргелі компьютерлік білім негіздері, MS Word, MS Excel, PowerPoint негізгі бағдарламалары, арнайы бағдарламалардың көмегімен ақпаратты сақтау мен өңдеудің тиімді алгоритмдерін тәжірибеде қолдану.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әлеуметтік ғылымдардағы салыстырудың негізгі категориялары мен белгілері, жіктеу негіздері туралы түсінік қалыптастыру, салыстырмалы әлеуметтанулық зерттеулер, тарихты әлеуметтік құбылыстарды, құрылымдар мен процестерді түсіндіру құралы ретінде, салыстырмалы әлеуметтанудың теориялық қағидаларын өз зерттеулерінің әдістемесін әзірлеу үшін қолдану.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - экономикалық әлеуметтанудың әдіснамалық және категориялық негіздері, өндіріс салаларын зерттеудің әлеуметтанулық аспектілері, бөлу, айырбастау және тұтыну; экономика саласындағы әлеуметтік процестер мен институттар; индивидтердің және топтардың, экономикалық құрылымдардың, ұйымдар мен институттардың экономикалық мінез-құлқы туралы қазіргі заманғы зерттеулер. Негізгі аспектілері: экономикалық әлеуметтанудың қалыптасу кезеңдері; негізгі ұғымдары, тұжырымдамалары және теориялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты сандық технологиялар мен үлкен көлемдегі мәліметтердің күнделікті өмірге, әлеуметтік қатынастарға, үкіметке, саудаға, экономикаға, өндіріс пен білімді таратуға әсері туралы түсінік қалыптастыру. Негізгі аспектілері: үлкен мәліметтер, цифрлық дәуір, цифрлық технологиялардың әртүрлілігі, жоғары білім беруді цифрландыру, цифрлық қоғам мен үкімет, құпиялылық мәселелері, цифрлық мәліметтер субъектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу.
Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты желілік концепциялардың, теориялардың, әдістердің, дербес желілер мен әлеуметтік капиталдың кең мүмкіндіктері; желілік талдау және желілік қатынастар; желілер туралы ғылымның концептуалды аппаратын меңгеру; желілік деректерді жинау және талдау, желілік есептерді анықтау. Негізгі аспектілері: концепциялар, желілік талдау әдістері, желілік деректерді SNA бағдарламалық қамтамасыз етумен салыстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты басқарудың жалпы теориясындағы әлеуметтанулық тәсілдің ерекшелігі, социологиялық білім негізінде басқарушылық шешімдерді қабылдау туралы кешенді түсініктерді, әлеуметтік сипаты бар басқару мәселелерін түсінудің теориялық-әдіснамалық негізі, әлеуметтік құралдарды қолдану арқылы шешу; басқарудың әлеуметтік концепцияларының қалыптасу кезеңдері; басқару үрдісінің құрылымы; басқару жүйесіндегі құндылықтар, тұлғаның мотивтері, басқару қызметінің ерекшелігін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты теориялық әлеуметтану саласындағы түсініктерді қалыптастыру, олардың әдіснамалық білімін кеңейту және визуалды материалдарды аналитикалық интерпретациялау дағдыларын дамыту. Негізгі аспектілері: визуалды репрезентацияларды зерттеудің әлеуметтанулық тәсілдері; интерпретация пәні ретінде визуалды материалдар; әлеуметтік шындықтың визуалды репрезентацияларын социологиялық талдау; әдістеме білімін кеңейту және визуалды материалдарды аналитикалық интерпретациялау дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты гендерлік әлеуметтанудың негізгі категориялары туралы, позитивизм, функционализм, интерпретативті парадигма, этнометодология, феминизм, психоанализ және т.б. идеяларға негізделген гендерлік қатынастарды әлеуметтанулық зерттеу тұжырымдамасының жетекші теориялары; қоғамдағы гендерлік қатынастардың негізгі мәселелері және оларды әлеуметтанулық зерттеу әдістері; гендерлік теңдікке қол жеткізу бойынша мемлекеттік саясаттың дамуы мен бағыттары туралы түсінік қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоғамдағы діннің қызметі, құрылымы, діни кешеннің элементтері, діни ұйымдардың типологиясы, қазіргі діни жағдай, қазіргі заманғы діндердің даму тенденциялары туралы түсінік қалыптастыру. Негізгі аспектілері: шығу тегінің, қызмет етуінің әлеуметтік заңдылықтары; дін әлеуметтік-мәдени жүйе, әлеуметтік институт ретінде; қоғамдағы діндарлықтың өзекті мәселелерін әлеуметтанулық зерттеу; әлеуметтік білімнің түрлі салаларын дамытудағы діннің байланысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-конфликт әлеуметтануындағы негізгі теориялық концепциялар туралы түсінік қалыптастыру; курстың тезаурусын құрайтын терминологиялық ұғымдарды меңгеру; конфликт жағдайларын талдау саласында тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, әлеуметтік жанжалды талдау және сипаттаудың базалық алгоритмін меңгеру; конфликттік жағдайларды талдау және оның салдарын азайту бойынша шараларды әзірлеу үшін социологиялық құралдарды қолдану мүмкіндігін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: категориялық аппарат, объект, субъект, әлеуметтік қауымдастық ретіндегі жастар, өмір салты, құндылық бағдарлары, әлеуметтік рөлдері, жастардың күнделікті өмірі мен тәжірибесі, тәрбие, әлеуметтену, ауытқу, жастық шақ мәселелері туралы түсінік қалыптастыру. субмәдениет, қозғалыстар, ынтымақтастық; сабақтастық механизмдері; азаматтық және патриотизм; әлемдік нарық, білім, бәсекеге қабілеттілік және мемлекеттік жастар саясаты.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты көші-қон процесінде халық туралы түсінікті, әлеуметтік қатынастардың объективті және субъективті аспектілерінің өзгеру динамикасын, себептерін, факторларын, өткен және қазіргі тенденцияларын, әлеуметтік процестер мен көші-қонның өзара байланысын, олардың өзара әрекеттесуінің мәнін, сипатын, бағытын, әлеуметтік қызметтер жүйесіндегі мигранттармен әлеуметтік жұмыс негіздері туралы қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты медиа (дәстүрлі БАҚ және коммуникацияның жаңа сандық құралдары) және тұтыну мәдениеті туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, қазіргі қоғам феномендерінің медиатизациясы, макдональдизация, глэм-капитализм, «көше тәжірибесі» қоғамдағы коммуникация және тұтыну формасы ретінде, ләззат принципіне қарсы рахат принципі, жеке және кәсіби міндеттерді шешу үшін әртүрлі медиаресурстарды пайдалану, медиасауаттылықты дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты, ол қоғамның әлеуметтік-кеңістіктік ұйымдасуының біртұтас әлеуметтік жүйесінің элементі ретінде, қаланың дамуы мен қызмет етуінің мәні мен жалпы заңдылықтарын зерттейтін әлеуметтану саласы туралы тұтас түсінік қалыптастыру; қалалық көршілестік және этникалық қоғамдастықтар, мигранттар, қалалық даму теорияларының сыни талдаулары, қаланы әлеуметтанулық талдау объектісі ретінде зерделеудің әдіснамалық тәсілдері туралы біртұтас түсінік қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мемлекеттің саясатының ерекшеліктері ұлттық қауіпсіздік саласындағы және халықтың мүдделерін террористік қауіп-қатерден қорғау, терроризмді әлеуметтік феномен ретінде қарастыру туралы түсінік қалыптастыру. Негізгі аспектілері: қазіргі терроризмнің себептері, мәні, қатерлері, қалыптасу кезеңдері, сипаты, террористік ұйымдардың қозғаушы күштері; қызметтің жандану себептері, факторлары; терроризмге қарсы халықаралық күрестің түрлі нысандары, стратегиялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты маркетингтік зерттеулер туралы түсінік қалыптастыру; маркетингтік зерттеулердің мақсаттары, міндеттері, рөлі, маркетингтік зерттеулер үрдісінің кезеңдері, қабылданатын ұйымдық-басқарушылық шешімдердің шарттары мен салдарын бағалау, ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу, іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру, басқарушылық шешімдерді қабылдау кезінде сандық және сапалық талдау әдістерін қолдану, экономикалық, қаржылық және ұйымдық-басқарушылық моделдерді құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мәдениет әлеуметтануының қалыптасуы мен қазіргі жағдайы, социо-мәдени тәжірибелер, концептуалды ерекшеліктер, заманауи мәдени тәжірибелерді талдауға қолданылатын әдіснамалық тәсілдер туралы түсінік қалыптастыру. Мәдени өндіріс міндеттерін түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады, мәдениет әлеуметтануының пайда болу тарихын, зерттеу тәсілдерін, мәдениеттің даму мәселелерін талдаудың әлемдік, отандық тәжірибесін әлеуметтік интеграциялауды қамтамасыз ету құралы ретінде қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты отбасының әлеуметтік концепциялары, неке мен отбасының әлеуметтік институттарын трансформациялау; отбасы, бала, бала туудың отбасылық және әлеуметтік саясаттың қазіргі жағдайы, алғышарттары мен мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыру. Теориялық-әдіснамалық негізі қалыптасады: интерпретациялар, қызметтер, рөлдер, әртүрлі қоғамдардағы отбасы құрылымы мен типтері, отбасының өмірлік циклі, отбасылық мінез-құлықты әлеуметтанулық зерттеу, отбасы экономикасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тұрақты жаһандану процестері туралы түсінік қалыптастыру дамуы, экологиялық мәселелері, әлеуметтік мәселелерді сараланған шешу мақсатында социологиялық зерттеулердің жасы, әдістемесі және перспективалары. Негізгі аспектілері: экология, туу, өлім-жітім, қазіргі қоғамның жас саралануы; ресурстардың ластануы және сарқылу проблемасы; жас әлеуметтануының негізгі категориялары мен зерттеу бағыттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты саяси үрдістердің базалық әлеуметтік концепциялары туралы, әлеуметтанулық талдаудың қазіргі әдістері - билік пен қоғам қарым-қатынасы, азаматтық қоғамның қалыптасуы, қазіргі мемлекеттің даму заңдылықтарын білу, саяси қатынастардың табиғатын түсіну. Негізгі аспектілері: саяси әлеуметтану көзқарастары эволюциясының теориялық-әдіснамалық негізі, саяси әлеуметтанудың негізгі заманауи мектептерінің концепциясы, ғылымның өзекті мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты адам, этнос және қоғам арасындағы өзара қарым-қатынас туралы біртұтас пәнаралық түсінік қалыптастыру. Этносоциологиялық құбылыстарды, социумның этноұлттық өлшемін, этноұлттық мәселелердің ерекшеліктерін, этнос пен этникалықты түсіндіруде қолданылатын негізгі қағидалар мен ұғымдарды түсіндірудің теориялық-әдіснамалық негізі, адамның әлеуметтік мінез-құлқына әсер ету, полиэтникалық қоғамдардың қызмет ету контексінде маңыздылығы қалыптасады.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.